Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

5e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:49 

How I Met Your Mother - S04E19

Een van de leukste afleveringen tot nu toe van Season 4. Vind ik. Kan ook komen omdat Neil Patrick Harris blauwe skinnyjeans, een roze pruik en fishnet shirt draagt. Ik houd van die vent. Het is altijd leuk om mannen in de midlife crisis te zien of zich als opa's te zien gedragen. Het leuke aan deze serie is dat je niet persé alle afleveringen ervoor hoeft te zien. Je kan lekker beginnen waar je wilt, je snapt het toch wel. En je gaat toch wel van Harris houden.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:52 

Spartacus: Gods of the Arena part III
Ik vind het echt leuk om al die backstories te zien te krijgen van de characters uit seizoen 1 <3 Crixus en Oenomaus zijn awesome

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:10 

The Vampire Diaries!!! <3

"It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:34 

Kyle XY S01E01 (Pilot)

Eeeep. Nieuwe obsessie gevonden <3 Het gaat over een jongen die in een bos wakker wordt en zich eigenlijk van niets herinnert. Hij heeft geen navel en kan eerst geen Engels spreken, maar verstaan doet hij het wel. Hij wordt opgenomen in een gezin en wordt er min of meer deel van. Er werd zo ook nog een ander meisje gevonden, maar buiten die mededeling werd er eigenlijk nog niets over gezegd. Anyway, nieuwe obsessie = found.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:37 

@Kelly: Daar keken m'n zus en m'n nicht vroeger ook naar toen het op tv was ^^ Lijkt me eigenlijk wel interessant.

The Killing, S01E19

Ik geloof dat dit de voorlaatste ep was van het eerste seizoen. We weten nog steeds niet wie Nanna vermoord heeft, het blijft dus spannend. Ik hoop gewoon dat de dader niet een compleet onbekende blijkt te zijn van wie je het dus ook niet kon denken. Wel interessante ontwikkelingen met Lund. Ik kan niet wachten tot de finale!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 20:15 

Pretty Little Liars - S01 EP02

Ah wat een heerlijke serie! Ben benieuwd of ze heel erg de lijn van de boeken aanhouden of echt een heel ander kant op gaan (zoals Gossip Girl, dat echt totaal anders is qua verhaallijn)... Can't wait to find out!

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 23:51 

Malou schreef:
Spartacus: Gods of the Arena part III
Ik vind het echt leuk om al die backstories te zien te krijgen van de characters uit seizoen 1 <3 Crixus en Oenomaus zijn awesome

My thoughts exactly. Ik vind het alleen ergens wel een beetje jammer dat ik nu al weet wie het gaat overleven en wie niet. Wel logisch, natuurlijk, aangezien het een prequel is, maar het was tijdens het eerste seizoen toch wel een bonus om vol spanning af te moeten wachten of je lievelingspersonages de volgende aflevering zouden halen.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:25 

Lost - S01E01

Jup, de allereerste. Want na zoveel goede verhalen erover te hebben gehoord, wilde ik wel eens zien wat de 'big deal' was. Ik heb de aflevering wel in tweeí«n gezien omdat het camera werk een beetje misselijkmakend bewoog, maar ik wil zeker meer ervan zien. Het is erg... intressant en nieuwsgierig makend. Ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal kapot van ben, maar wie weet. Misschien komt dat nog.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:38 

Yaraa schreef:
Lost - S01E01

Jup, de allereerste. Want na zoveel goede verhalen erover te hebben gehoord, wilde ik wel eens zien wat de 'big deal' was. Ik heb de aflevering wel in tweeí«n gezien omdat het camera werk een beetje misselijkmakend bewoog, maar ik wil zeker meer ervan zien. Het is erg... intressant en nieuwsgierig makend. Ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal kapot van ben, maar wie weet. Misschien komt dat nog.

Misselijkmakend? Hmmm.. Valt best goed mee. De Pilot is net zo heerlijk mooi geschoten.

Ik keek als laatste: Fringe 3.11 en 3.12 Op zich niet de beste episodes tot nu toe, maar ook zeker niet slecht. Enkele erg OMG-momenten en het verhaal gaat lekker vooruit. Alleen de nodige overduidelijke verklaringen aan het einde van ep twaalf waren niet nodig. Dat mocht best subtieler. En big yay voor het 'The First People'-verhaal. Ben benieuwd naar de volgende.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 16:45 

Charlie schreef:
Yaraa schreef:
Lost - S01E01

Misselijkmakend? Hmmm.. Valt best goed mee. De Pilot is net zo heerlijk mooi geschoten.

Ik kan er denk ik gewoon niet zo goed tegen. Dus, het word denk ik gewoon de aflevering rechtop bekijken en niet vanuit mijn bed want ik neem aan dat er nog meer van zulke scene's zullen komen.

How I Met Your Mother - S05E04

Ik houdt van Barney. En deze episode heeft weer lekker veel van hem erin zitten. Niet echt diepzinnig, maar wel een schattige episode. Ik besef nu pas dat ik veel series door elkaar kijk... Ach.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 21:17 

Supernatural - S06E12
Awww Sammie *hug* ik moest huilen. xD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 21:20 

Prison Break - 3x13

Who, wat weinig afleveringen nu ik er over nadenk. Maar erg mooie finale <3. Al is Bellick nog steeds zo dom als een appelflap. Ik kijk uit naar het volgende en laatste seizoen alweer! en Mahone + Whistler = win!

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 9:54 

Glee S02E11
Heads will rollllll 8D ik zit er weer helemaal in hoor hehe, EINDELIJK na zo lang wachten! Ik ben blij dat Glee weer is ^^

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 15:13 

Shiralee schreef:
Glee S02E11
Heads will rollllll 8D ik zit er weer helemaal in hoor hehe, EINDELIJK na zo lang wachten! Ik ben blij dat Glee weer is ^^

Same here! Ik heb het zo ontzettend gemist. Kan echt niet wachten tot de 'Silly Love Songs' episode van volgende week.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 19:44 

Glee S02E11

Spoiler:
Hij was weer heerlijk! :) Hoop dat Glee doorgaat met deze steigende lijn die ze hebben ingezet net voor de Hiatus. Niet te veel specials meer, maar gewoon lekker veel vette nummers en meer Sue & Beist screentime!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: