Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 11:15 

Arianna schreef:
Over die foto opdracht: ze MOESTEN al die woorden volgens mij gewoon doen. Er waren woorden onderstreept en daar moesten ze uit kiezen. Ik had het idee dat dit precies genoeg woorden waren voor de koppels, of zit ik nu fout?

Volgens mij hadden ze wel keuze toch? Ik denk dat er meer woorden onderstreept zijn dan ze hadden hoeven doen, of hadden ze op het laatst geen keuze meer?

Ik twijfel nog erg over Soundos, ze doet gewoon niks en heeft volgens mij nog helemaal geen geld opgeleverd. Daarnaast had ze in aflevering 1 ook nog geld kunnen pakken maar ging ze uit nieuwsgierigheid nog kijken wat er in het laatste mandje zat. Ik twijfel dus erg, misschien pas ik mijn stem nog aan, bij gebrek aan betere opties. xD

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 12:19 

@Chris op de eerste pagina van deze topic heb ik een mooi overzicht gepost van wie wat heeft opgebracht, gekost en niet heeft opgebracht. Soundos heeft 450 euro binnen gebracht.

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 12:25 

Perijn schreef:
@Chris op de eerste pagina van deze topic heb ik een mooi overzicht gepost van wie wat heeft opgebracht, gekost en niet heeft opgebracht. Soundos heeft 450 euro binnen gebracht.

Waar heeft ze dat gedaan dan? Als ik het overzicht van het wieisdemol.com forum bekijk, dan heeft ze de eerste 4 aflevering niks direct in de pot gebracht:
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=w ... lengeldzak

Of is dat van de theater opdracht?

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 12:38 

@Perijn: Ik weet wel dat je dat overzicht gemaakt heb, maar ik heb echt geen flauw idee hoe je dat allemaal zo berekend hebt. Dus ik kijk er niet echt naar, ik weet niet hoe jij alles interpreteert..

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 16:34 

Soundos: Zij is niet de mol. duh. Binnenkort vliegt ze eruit ;)
Art: Art zakt een flink eind op m'n verdachtenlijstje nu Jan eruit is. Dat is voor mij toch wel de doorslag dat hij écht alleen maar probeert anderen voor de gek te houden (met succes).
Anna: Zij is ook niet de mol, alleen helemaal in het begin werd ze wat verdacht in beeld gebracht, waarschijnlijk dus omdat ze toch redelijk ver komt in de serie. Maar verder is ze niet te betrappen op verdachte acties. Bij die foto-opdracht had ze ze net zo goed allemaal fout kunnen hebben, zonder dat iemand het haar kwalijk kon nemen.
Karin: Tja, omdat de rest qua verdenkingen zakt stijgt zij op mijn lijstje. En ik moet zeggen dat ik ook wel wat meer twijfel aan of ze echt zo dom is. Ze komt inmiddels toch wel aardig ver in het spel XD Hoe krijgt ze het voor elkaar. Aan de andere kant weet ik dat de tests in het begin niet zo heel veel zeggen zolang iedereen op de verkeerde mol zit (WidMFFF ervaring XD), dus misschien heeft ze tot nu toe geluk gehad. En aangezien heel veel mensen op Art zitten (die niet de mol is) zou dat dus wel eens kunnen.
Pepijn: Tja. Hij staat op 2. Waarom? Ik weet het niet. Ik kan niet echt aanwijzen waarom hij de mol zou zijn. Hij doet opzich goed mee en doet alleen steeds kleine dingen fout, niet echt dat je zegt 'woow, mollenactie!' XD Maar goed, toch is hij verdacht. Ik houd hem scherp in de gaten.
Patrick: Tja, hij moet t wel zijn. XD Het is dit jaar een kwestie van afstrepen. Niet dat dat altijd garantie tot succes is. Maar hij is de enige waarbij ik niets heb waarvan ik denk 'daarom kan hij niet de mol zijn'. Behalve dan de afgelopen aflevering, die me wel 'n beetje verward heeft. Die opdracht met de auto's, daar was hij wel heel fanatiek. Hij vond zelfs de envelop die Art voorbij liep. Waarom zou je dat doen als Mol? Ik hoop dat daar een goede verklaring voor is.

En omdat de Jan-voorspelling uitkwam (jeej, ik had een weddenschap met iemand en die heb ik nu gewonnen =D), doen we deze week maar weer een gokje. Al is die deze keer minder op gevoel, vanwege de trailer denk ik dat er niemand uitgaat. Het is daar ook wel een ideaal punt voor in de serie. Nu ze met z'n 6'en zijn. Is wel makkelijk voor de opdrachten ook qua aantal XD

Aflevering 1: Patrick (Anna, Miryanna)
Aflevering 2: Patrick (Art, Anna)
Aflevering 3: Patrick (Pepijn, Anna)
Aflevering 4: Patrick (Pepijn)
Aflevering 5: Patrick (Pepijn)

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 20:01 

Donderdagavond 8 uur, yep, het is weer tijd om mijn verdachtenlijstje te posten. Ik denk nogsteeds dat Pepijn de mol is.. Ik kan het niet echt uitleggen, het is een gevoel (hoewel ik tot nu toe nog nooit de goede mol heb aangewezen [a]). Hij heeft telkens van die dingen waarvan je denkt, hé, dat zou een mol ook doen, zoals expres gaan stuntelen met de touwen van de 666 opdracht. De andere kandidaten kregen hierdoor de indruk dat het erg moeilijk was, want als zelfs Pepijn het moeilijk heeft, kunnen zij het dan wel? Van die stomme mindgames xD

Anyway, Pepijn it is dus xD

Mijn verdenkingen:
Aflevering 1: Karin (Art (Pepijn))
Aflevering 2: Art (Pepijn (Karin))
Aflevering 3: Art (Anna (Karin))
Aflevering 4: Pepijn (Art (Anna))
Aflevering 5: Pepijn (Karin (Art))

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 16:41 

Zaterdag middag en nog niemand gepost? :O heeft niemand de uitzending gezien ofzo? ^_^

Mijn verdekingen
Afl. 1: Hannah
Afl. 2: Art
Afl. 3: Anna
Afl. 4: Art
Afl. 5: Patrick
Afl. 6: Patrick
Afl. 7:
Afl. 8:
Afl. 9:

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Laatst bijgewerkt door Perijn op za feb 12, 2011 20:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 17:19 

Perijn schreef:
Perijn schreef:
Zaterdag middag en nog niemand gepost? :O heeft niemand de uitzending gezien ofzo? ^_^

Ik vond de uitzending eigenlijk niet erg interessant. xD Er is weinig gebeurd, behalve dan dat we nu Soundos definitief kunnen wegstrepen (ze deed deze aflevering teveel haar best, en de mol zou nooit opeens met het goede antwoord komen).

Per kandidaat in volgorde van oplopende verdenking:
Anna: Lijkt me niet waarschijnlijk dat ze de mol is, ze heeft teveel geld binnen gebracht en had dus meer kunnen mollen.
Soundos: Ook onwaarschijnlijk, zeker na deze aflevering, zie bovenstaande reply.
Karin: Die wil ik nog niet definitief wegstrepen, maar ze heeft in het begin 3000 euro opgehaald. Dat is extreem veel geld individueel (20 % van de huidige pot). Ook bij de 666-opdracht deed ze gewoon haar best. Ik denk dus ook niet dat ze de mol is, al doet ze af en toe wel (expres?) dom. Deze aflevering vertelde ze bijvoorbeeld niet wat de mol was.
Art: Mr. Obvious, toch verdenk ik hem nog een beetje. Hij doet alles zo opvallend dat je bijna gaat twijfelen of hij toch niet de mol is. Hij ging deze aflevering weer heel erg tijdrekken bij die plank-opdracht. Dat heeft nog bijna tot het niet slagen van de opdracht geleid. Hij haalt individueel geen geld binnen, maar ik wil het niet geloven dat hij de mol is.
Pepijn: Ik had tot nu toe geen reden om hem echt te verdenken, al gaat hij wel steeds meer dingen fout doen. Was het niet hij die onnodig tijd ging rekken bij de letter-opdracht? Hij deed samen met Art of ze gewoon toeristen waren en alle tijd hadden. Ook was het hij die uiteindelijk naar zei dat het antwoord mol moest zijn, terwijl het een hele lange kantlijn was. Hij nam volgens mij ook een paar keer de telefoon niet op. En bij de plankopdracht stond hij er maar wat nutteloos bij.
Patrick:Ik verdenk hem nog steeds erg, al was hij deze aflevering goed bezig. Hij heeft mijn inziens niet een echte molactie uitgevoerd, of het moet het tijdrekken zijn bij de plankopdracht zijn geweest. Daarin ging hij op het einde nog vrij langzaam (ik dacht dat hij de laatste was die uiteindelijk op het plateau stond, het was iig een vrij fors iemand).

Algemene opmerking: we hebben de slechtste mol ooit (tot nu toe dan). xD Weer op drie seconden de opdracht gehaald. Daarnaast een paar weken terug al die verdubbeling. Dat zijn toch uitgelezen kansen om meer te mollen. Ze hebben nu al 15000 euro, ook zijn er veel halve mollen die ook nog zorgen voor minder geld. Ik ben benieuwd naar de molacties die wel zijn geslaagd. Pepijn zou denk ik nog wel de minst slechte mol zijn.

Ik moet nog even nadenken wie nu mijn hoofdverdachte wordt, Patrick of Pepijn, ik ga denk ik morgen deze aflevering terugkijken.

@Perijn: Ik verwacht nu wel een uitgebreide reactie van je terug. ;)

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 19:34 

Eigenlijk verdacht ik vanaf moment 1 Anna, Pepijn en Jan. Helaas is Jan eruit, dus blijven Anna en Pepijn over. Mijn verdenking op Anna is alleen maar sterker geworden na het lezen van dit forum, door de stem in de intro etc. Ook had ze de afgelopen aflevering een kaartje met DE MOL overduidelijk in beeld in haar hand. Tja, kan ook toeval zijn, maar dat denk ik niet.
Pepijn vind ik gewoon zo'n type die de mol kan zijn. En eigenlijk hoop ik het ook wel een beetje, want hij is gewoon grappig :)
Art vind ik iets te opvallend, hij brengt gewoon echt weinig geld in de pot. Maar dat is dan ook echt het enige verdachte aan hem. Zou wel geniaal zijn als hij het wel is. (kan ook mijn humor zijn :))
Soundos vind ik niet zo opvallend. Ik heb eigenlijk niet echt een mening over haar :mrgreen:
Patrick, tja, het enige waarom hij de mol zou kunnen zijn is omdat deze serie eindigt op St. Patricks Day, maar ja.. verder vind ik hem niet zo verdacht.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 15:16 

Waar is iedereen, dit topic is een beetje dood, vanavond is de nieuwe aflevering al weer.

Ik had mijn verdachtenlijstje nog niet gepost, maar ik ga nog steeds voor Patrick, voornamelijk door de vorige afleveringen, de afgelopen aflvering vond ik hem niet zo verdacht (zie mijn vorige post hierboven). Zoals gewoonlijk is het mij niet gelukt om de aflevering te gaan herkijken. xD Pepijn nu als tweede, omdat ik eindelijk redenen heb om hem te verdenken.

Aflevering 1: Patrick (Art (Anna))
Aflevering 2: Art (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Art (Karin))
Aflevering 4: Art (Patrick (Pepijn))
Aflevering 5: Patrick (Art)
Aflevering 6: Patrick (Pepijn)

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 18:58 

Het topic is inderdaad wel erg dood! Mijn post van vorige week staat hier nog vlakbij XD

Anyway...ik denk dat ik geswitched ben van mol. Is dat nog eens anti-tunnelvisie XD Weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar ach. Ik vind dat Patrick de laatste afleveringen weinig mollenstreken heeft gehad, dus ik begin nu te twijfelen. Daarentegen zijn er voor Pepijn wel verschillende mollenstreken aan te wijzen de laatste tijd dus nu heeft hij (voor mij) Patrick ingehaald in het totaal. Vanaf het begin heb ik hem wel als een mogelijke mol gezien, maar er nooit serieus over nagedacht om één of andere mysterieuze reden.

Soundos, Anna en Art zijn voor mij sowieso niet de mol. Karin zou ik nog mogelijk vinden, al verdenk ik haar niet gigantisch.

Aflevering 1: Patrick (Anna, Miryanna)
Aflevering 2: Patrick (Art, Anna)
Aflevering 3: Patrick (Pepijn, Anna)
Aflevering 4: Patrick (Pepijn)
Aflevering 5: Patrick (Pepijn)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)

(ik beloof dat ik volgende week nog maar met één naam kom, normaal doe ik dat veel eerder volgens mij XD)

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 20:19 

Yay voor last-minute mensen xD
Vandaag alleen m'n verdenkingen.. ik weet iig zeker dat Soundos niet de mol is xD

Mijn verdenkingen:
Aflevering 1: Karin (Art (Pepijn))
Aflevering 2: Art (Pepijn (Karin))
Aflevering 3: Art (Anna (Karin))
Aflevering 4: Pepijn (Art (Anna))
Aflevering 5: Pepijn (Karin (Art))
Aflevering 6: Pepijn (Karin (Patrick))

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 20:20 

Ik ben helemaal vergeten om mijn grote samenvatting te schrijven. Ik heb geen flauw idee waarom ik het vorige week niet meteen gedaan heb, dus ik doe het nu maar, want ik wil het niet overslaan want dat vind ik lame. xD

Aflevering 6
TitelHebIkGemistOfErWasGeenTitel

Woord opdracht
Karin wou heel snel al voor het woord executie gaan terwijl dat een moeilijk lang woord is. Dat is wel een beetje vaag. Ik zou als kandidaat juist eerder voor een makkelijk kort woord gaan. Dan heb je namelijk zekerheid dat er wat geld in de pot komt. Art en Pepijn zitten te kloten met de mobiel die vaag doet. Karin geeft niet alle info door, want ze zegt niet dat er een tijd bij zit. Al vind ik dat Art, Pepijn en Soundos zelf ook wel na hadden kunnen gaan dat er een tijdslimiet bij zou zitten. Ze deden wel heel erg traag erover. Dat is opzich ook wel een mollenactie. Het viel me wel op dat Pepijn redelijk snel doorhad dat ze een woord aan het lopen waren en dat Art snel doorhad dat het 8 letters had. Het feit dat Soundos ook nog het goede woord zegt maakt haar ook wel minder verdacht. Wel weird dat ze uiteindelijk voor het woord "mol" gaan. Dat ging gewoon nergens over. xD

Platform opdracht
Soundos neemt hier mooi de leiding en doet het goed. Niks verdachts dus aan haar. Het viel me wel op dat Karin gewoon helemaal niks zei en daar gewoon stond. Pepijn begon meteen al met lopen terwijl er nog niks besloten was dus dat was ook wel raar. Patrick is de persoon die steeds liep te schreeuwen dat iedereen naar Soundos moest luisteren. Het duurde overigens wel heel lang voordat ze echt wat gingen doen. Dat had ook wel sneller gekund. Uiteindelijk halen ze het dus.

Test/megamind
Karin > Het is wel verdacht dat Karin meteen als eerste wil om de test te maken. Zij zit op Patrick + Pepijn.
Pepijn > Hij denkt niet dat hij er naast zit en hij gaat voor 1 persoon.
Soundos > Patrick
Patrick > Karin en Pepijn
Anna > Heel veel op een iemand.
Art > Patrick, Karin en nu ook Pepijn.

De opdracht met de handdoeken ging eigenlijk wel goed. Anna nam goed de leiding en ze hebben het in de 5e beurt al geraden. De mol heeft niet echt zijn/haar best gedaan hier. Pepijn biedt zich als enige vrijwillig aan om het scherm te zien en Soundos en Karin worden uitgeloot. Uiteindelijk krijgen Anna, Art en Patrick geen rood scherm. Een van hun had dus een rood scherm gehad anders. Wel jammer, want van mij mag Art er wel uit. xD

Mijn verdenkingen
Anna > NIet meer echt verdacht. Zij doet wel goed mee. Ze heeft in het verleden teveel actief geholpen en heeft niet veel verdachte dingen gedaan. Er zijn dus wel hints die op haar slaan, maar ik heb haar dus niet veel mollerige acties zien doen.
Art > Ik vind het gewoon raar dat niemand hem verdacht vind. Als je dan bijvoorbeeld naar de test kijkt is er niemand die echt helemaal op hem stemt. Dat terwijl hij toch echt wel verdachte dingen doet. Ik vind hem zo too obvious om de mol te zijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij het is. Ik zou dat ook niet leuk vinden als hij de mol blijkt te zijn. Hij is vanaf aflevering 1 al de nummer 1 mol bij iedereen. Ik denk dat ik hem daarom van mijn lijst afschrap, alleen maar omdat hij zo verdacht is dat ik niet eens wil dat hij de mol is. Hij mag dus ook wel naar huis heen vind ik. xD
Soundos > Zij is gewoon een hele actieve kandidaat. Zij is echt totaal niet verdacht. Ik zou het echt super vinden als zij de mol blijkt te zijn. Zij heeft deze aflevering gewoon ook te goed mee gedaan. Met het woord executie dat ze goed had en met die platform opdracht. Dat zou een mol niet doen.
Patrick > Ik begin hem minder verdacht te vinden eigenlijk. Dat alleen omdat ik teveel verdachten heb en ik nu meer mensen steeds af moet strepen. Ik hou hem nog wel in mijn achterhoofd ergens.
Pepijn > Ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet denken. Echte overduidelijke mollestreken heb ik niet bij hem gezien. Hij is wel actief bij veel opdrachten. Daarbij doet hij soms wel weer rare dingen. Hetzelfde verhaal met Patrick eigenlijk. Ik hou hem in de gaten en hij staat op de "mwoah lijst".
Karin > Ik kijk nu alle oude afleveringen weer na van Milouska, Inge e.d. en ik merk gewoon dat zij wel meer in het "mol profiel" past. Meer dan andere kandidaten. Zij is gewoon heel klunzig en doet wel actief met dingen mee, maar wel op een manier waardoor er dingen verkeerd gaan. Zoals ze doet actief mee met dat woord, maar ze vergeet dan te vertellen dat ze het binnen een uur moeten doen en ze loopt te kloten met een mobiel. Dat is wel opvallend. Zij blijft dus een van mijn hoofdverdachten.

Aflevering 1 > Miryanna, Anna (Karin)
Aflevering 2 > Anna, Miryanna en Art
Aflevering 3 > Karin en Art (random volgorde)
Aflevering 4 > Art en Patrick
Aflevering 5 > Patrick en Art
Aflevering 6 > Karin (Art)

Wow ik heb echt bijna iedereen al in mijn lijst gehad. xD

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 21:28 

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ik zal nooit meer uit mijn tunnel kruipen.

Serieus, zonder grapjes, toen ik vanmiddag defintief ging switchen dacht ik nog 'zul je zien dat Pepijn eruit gaat' XD XD. En toen haalde hij ineens vet veel kokers binnen bij de eerste opdracht en begon ik weer te twijfelen, aaaargh.

Maar als Patrick de mol is weet ik niet wat hij echt doet :S Ik vind hem niet zo'n geweldige mol dan. Ik denk dat ik Karin een betere Mol zou vinden, uiteindelijk. Misschien dat ik toch voor Karin ga, hoewel Pepijn zei op haar te stemmen. Ik moet er ff over nadenken XD De vulkaanopdracht was wel echt superhip!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 21:31 

Olivier schreef:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Serieus, zonder grapjes, toen ik vanmiddag defintief ging switchen dacht ik nog 'zul je zien dat Pepijn eruit gaat' XD XD. En toen haalde hij ineens vet veel kokers binnen bij de eerste opdracht en begon ik weer te twijfelen, aaaargh.

Maar als Patrick de mol is weet ik niet wat hij echt doet :S Ik vind hem niet zo'n geweldige mol dan. Ik denk dat ik Karin een betere Mol zou vinden, uiteindelijk. Misschien dat ik toch voor Karin ga, hoewel Pepijn zei op haar te stemmen. Ik moet er ff over nadenken XD De vulkaanopdracht was wel echt superhip!

Ik zou hem wel de beste mol vinden die over is:

Art is gewoon te obvious
Anna heeft al veel geld binnengehaald
Karin ook, alleen al die 3000 euro in het begin.
Soundos is niet echt actief, doet vaak maar half mee. Al wordt het nu beter.

En Patrick zijn bus-mol-actie vond ik wel tof. xD Misschien was het zelfs de bedoeling.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: