Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:05 

True Blood S01x02

Ik heb besloten om deze serie eens te gaan bekijken. Ik vind hem eigenlijk best wel vet, de vampiers zijn geen brave mensenliefhebbers. En de humor is best wel grappig. Ik denk dat ik wel verder ga kijken

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 10:30 

How I Met Your Mother - 6x15

Yay, nieuwe ep :D

Spoiler:
OMG, Katy Perry als guest star?! XD
Leuk begin, maar Ted in love with Zoey: well, die kon je van mijlen ver zien aankomen. XD
Maar leuk dat ze Marshall op zo'n manier informeren, via de telefoon. Eerst Robin en dan Barney. En zo grappig dat Marshalls broer & moeder steeds meeluisteren. XD
En het einde was ZO SCHATTIG. <3
En hilarisch met Marshall. XD

En de liefheid van Marshalls 'good manners' en zijn poster en zijn kamer. <3

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 12:35 

Grey's Anatomy S07E13

Ik moest nog twee vorige afleveringen inhalen, vandaar dat ik het nu pas heb gezien.

Spoiler:
Ik ben echt geen fan van het hele Mark-Callie-Arizona-babygedoe. Ik vind het compleet bij het haar getrokken. Dit is gewoon zo geschreven omdat ze Callie en Arizona niet uit elkaar wilden halen, maar dat Callie's kinderwens wel een probleem zou blijven. Mark wil zo graag een baby, dus ook hij zou het zeker willen houden. Dit is echt weer zo'n typisch GA-situatie. Ergens had ik dan liever gezien dat Callie iemand leerde kennen die die kinderwens deelde en dat Arizona ook gelukkig werd met iemand anders. Nu wordt Arizona geforceerd om een kind op te voeden. Ja, ze heeft keuze, blablabla, maar ze heeft niet voor het kind gekozen.

En yay, Cristina is totally back! Ik vind het echt leuk dat ze weer de b*tch is die ze vroeger was. Ik vond soft Cristina maar niets. Ik vind het ook ergens wel jammer dat Bailey zo soft is nu.

De hele Twitter-verhaallijn is wel grappig ^^

Derek en Meredith zijn... tjah... saai.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 12:36 

Pretty Little Liars - S01E16
Ik begin Hanna/Caleb steeds meer te adoreren. Ik weet alleen niet of hij nou goed of slecht is. Ik hoop goed ofc. xD En ik vond Spencer/Toby ook wel cute deze episode. Damn, ik ship te veel. :')

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 13:43 

Private Practice,
Seizoen 4, van Net5 spannend hoe Charlotte wordt neergeslagen. Vervelend dat je dan weer direct een maand mag wachten dus kon t niet laten om toch maar even te googlen.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 17:41 

Pretty Little Liars Season 1 Ep 16

Ik mis nog steeds de Hanna/Lucas stukjes. Ik vond hen altijd super cute, maar Lucas lijkt er niet meer in voor te komen. Caleb mag ik niet echt, maar hij is wel aardig hoor (: Spencer/Toby vind ik really cute. Aan het eind vond ik het een beetje vreemd.
Spoiler:
Is Toby A?

Ik weet het niet meer S:

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 22:05 

Pretty Little Liars - 1x16

Ik doe alles wel even onder spoilertags, aangezien nog niets is uitgezonden op de Nederlandse TV.

Spoiler:
@ Melinda: nee, volgens mij verdenkt hij Jenna, dat zí­j Toby & Spencer framed. Je bedoelt dat moment toen Spencer die plattegrond van Jenna's kamer kreeg, right?

Verder vond ik dit een leuke ep <3. Ik ben wel een beetje verliefd geworden oop Caleb. Maar eigenlijk hoop ik dat Hanna & Caleb gewoon goede vrienden worden, dat lijkt me eigenlijk wel leuk. ^^
En verder Toby <3. Liefde. Ik vond Spencer en Toby samen ook wel leuk, la moet Alex weer terug komen. En geen Ezra ):

Trouwens, ik vind het wel leuk dat Ella en Byron het verborgen houden voor hun kinderen: ook al is dat al min of meer mislukt. XD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 16:57 

Greek 1x5
Oh loved that ep. Sowieso ben ik echt weg van Rusty, hij is so adorable. Met zijn grote ogen en zijn sociale onhandigheid. En dat hij steeds zo lief is voor Casey, terwijl zij vaak helemaal niet zo lief is voor hem. En Cappie, hot. En de Calvin is gay storyline vind ik ook leuk. :'D

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 16:59 

Law & Order: SVU S12E16
't werd wel erg afgeraffeld op 't einde deze keer @@ Verder wel n leuke ep, alleen teveel going on voor 45 minuten. En ik heb t idee dat ze het Order-gedeelte de laatste tijd steeds maar heel kort maken/weglaten.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 18:46 

LOST S6E12 en 13

Gah. Deze serie is zo onrealistisch en toch ben ik er een enorme fan van. Het houdt je aandacht gewoon vast! En dan altijd die voorstukjes voor de volgende aflevering... *gasp*

Spoiler:
Als ze Kate écht gaan neer-/doodschieten, ga ik iemand throttlen :')

Ach ja, niets start je dag zo goed als een opgenomen aflevering van Lost. x'D

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 17:59 

Mr Sunshine S01E01
Een nieuwe serie met daarin Matthew Perry als hoofdrolspeler. Ik vond de eerste ep iig al heel grappig, dus ik ga deze serie zeker volgen. xD 't openingliedje alleen al.. xD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 19:22 

@ Malou: Matthew Perry <3. Nu ben ik benieuwd. ^^ *zoekt online*

One Tree Hill - S8E14
Spoiler:
Deze was zo schattig <3
Het was meer een tussendoortje voor mij dan écht zo'n top aflevering. Het begin met het stripje vond ik wel erg leuk & Brooke was gewoon superawesome in deze aflevering. En ik ben blij dat Milli & Marvin weer écht bij elkaar zijn <3.

& Alex zong best mooi!

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 16:15 

Nazi Hunters. Geen idee welke aflevering, though.

Mijn broer had deze opgenomen van tv en het was echt heel interessant. We hebben vorig trimester de Tweede Wereldoorlog behandeld en het was wel eens interessant om dit in meer detail te zien. Het is gewoon onvoorstelbaar dat mensen hun eigen graven moesten graven, dat ze als proefkonijnen (zeg maar) gebruikt werden. Dat het eerst een laadbak was, voordat het een gaskamer was. Verschrikkelijk gewoon allemaal. Ik ben blij dat we die periode voorbij zijn.

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 16:55 

Door Malou ook de pilot van Mr. Sunshine gezien. Vond hem echt goed, goeie humor en natuurlijk Matthew Perry. En dat openingsliedje was inderdaad geweldig. XD

Maar vanmiddag ook Misfits - 1x06
Spoiler:
Simon <33. Hij was wel hels angstaanjagend toen hij naar die vriezer ging waar Sally lag... creep. <3
En ik wist al dat Nathan immortal was, dus ik zat niet echt van 'OMGNATHANGAATDOOD!'. Ik vond het met dat meisje wel een leuke storyline, dat ze wilde dat iedereen zich ging gedragen. ^^ [/lame verhaaltje van mij]

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 20:49 

@Malou Yay Nick Jonas zit in de volgende ep! xD Dus ik kijk het ook. xD

Ik heb de afgelopen tijd de afleveringen van WIDM uit 2006 gezien. Je weet wel met Frédérique en Milouska enzo. Ik ga denk ik ook andere afleveringen van eerdere seizoenen bekijken. Het is gewoon leuk om het weer terug te bekijken.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: