1.
The Terror 1963
2.
The Other Guys 2010
3.
How to tame your dragon 2010
4.
The Ten Commandments 2006
5.
Ringu 1998
6.
Bride & Prejudice 2004
(eindelijk af kunnen kijken)The Terror
Het begin is ongelooflijk traag, maar daarna is het eigenlijk best een leuke film. Voor mijn gevoel klopte het einde niet helemaal. Maar toch, leuk om eens een film uit 1963 te hebben gezien.
The Other Guys
Er zitten leuke stukken in de film, maar over het algemeen vond ik de trailer leuker was dan de film zelf. Ergens halverwege werd het verhaal behoorlijk langdradig. Gelukkig was het einde daarentegen wel weer een stuk spannender.
How to tame your dragon
Hoe kan een film van Dreamworks van de makers van Shrek nu niet leuk uitvallen. Deze was ook echt weer super. Geweldig hoe ze van de draken een soort van katten hadden gemaakt. Kriebel aan z'n kinnetje en ze zijn je vriend. Heb echt kunnen genieten van deze film.
The Ten Commandments
Ik had de film in twee delen en ik moet toegeven dat het eerste deel zoveel leuker was dan het tweede deel. Niet in het minst om dat Menerith in het eerste deel nog leefde. Daarnaast werden de 10 plagen over Egypte losgelaten.
Het tweede deel was eigenlijk alleen maar een suffe reis naar het beloofde land, waarbij de mensen met elkaar op de vuist gingen, in plaats van met de vijand.
Wel mooi gebruik van natuurbeelden trouwens.