Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp

Wie is jouw favoriete actrice?
Emma Watson 0%  0%  [ 0 ]
Helena Bonham Carter 100%  100%  [ 3 ]
Julie Walters 0%  0%  [ 0 ]
Helen McCrory 0%  0%  [ 0 ]
Bonnie Wright 0%  0%  [ 0 ]
Katie Leung 0%  0%  [ 0 ]
Anders, namelijk... 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 16:30 

Er spelen zoveel verschillende actrices mee in de Harry Potter films, maar welke is nou jouw favoriet? Is het Emma Watson of toch Helena Bonham Carter? Hier kun je je mening kwijt en op die van anderen reageren!

Profiel  

5e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:15 

Een lastige keuze tussen twee geweldige actrices, namelijk Helena Bonham Carter en Emma Watson. Want ze zijn allebei echt subliem als actrices, maar Helena Bonham Carter kan ontzettend goed de meest krengerige personages neerzetten op zo'n manier dat ik liever gillend wegren. Ondanks dat Bellatrix van Detta toch één van mijn favoriete vrouwelijke personages is.
Over Emma Watson gesproken, ze is iemand die in het begin nog echt dat kinderlijke over zichzelf had en ze zag er toen nog uit als iemand die niet snel de regels zou overtreden. Ook haar stem vind ik bij Hermelien passen op de een of andere manier. Soms als ik haar zie acteren, lijkt ze sprekend op Hermelien uit de boeken.

Mijn keuze zal dan toch zijn Helena Bonham Carter als ik maar één keuze mocht maken, want zij is gewoon het soort actrice waar er geen gemakkelijke tweede van te vinden is.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:09 

Waarom is mijn stemformulier altijd ongeldig? :O

Anyway, ik wilde dus voor Helena kiezen, omdat zij er voor mij echt uitspringt! Door haar vertolking valt Bellatrix meer op, voor mij dan, op dat moment lees je dingen in de boeken gewoon heel anders. :)
Ze kan wel acteren, maar ik heb het gewoon niet zo op Emma. Bonnie vind ik ook wel goed als Ginny, maar meer heb ik ook niet met haar. Evanna is trouwens wel erg goed gecast als Luna, zij staat op nummer twee!

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 16:30 

Mijn favoriet is Evanna Lynch. Ze vertolkt Luna zo goed. Ze heeft ook de perfecte looks voor Luna te spelen, ze ziet er vind ik van nature al dromerig uit. Ik vind het super hoe ze Luna speelt, ze konden geen betere actrice vinden. :D
Helena Bonham Carter geeft Bellatrix typetje een extra toets. Zij is mijn nr 2.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 17:09 

Zoals ik al in het Acteurtopic had gegezegd:

Citaat:
Helena Bonham Carter: ik hoef denk ik maar maar twee woorden over haar performance als Bellatrix van Detta te noemen: briljant gestoord!

Ze heeft iets dat van het doek afspat. Laat haar karakters griezelig goed zijn. Karakters die je liever niet meer tegen komt als het donker wordt.

Evanna Lynch vind ik overigens ook bijzonder goed gecast. Hoe zij Loena weet neer te zetten. Eigenlijk helemaal de Loena die ik voor ogen had had; dat zweverige, dromerige...

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 20:34 

Dan ga ik voor Helena, omdat ik telkens als Bellatrix op het beeld verschijnt ik denk; pestwijf! en als een actrice zulke gevoelens kan oproepen, dan doen ze het goed. Haha, ze kan Bellatrix zo lekker gestoord neerzetten, zoals in de scene dat de muur bij haar cel in Azkaban wordt weggeslagen. Dat lachje, geweldig.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 9:43 

Ik kies voor Maggie Smith. Zij is echt goed. Soms zo bezorgd, en op andere momenten zo heeerlijk streng. Maar ook gewoon omdat ze al best wel oud is en nog zo goed kan acteren.. :)
Op nummer 2 staat toch wel Helena Bonham Carter. Ze is gewoon echt geniaal. Ze zet Bellatrix echt precies goed neer en zoals ik haar had verwacht.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Keer terug naar Films
Ga naar: