Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: wo feb 16, 2011 11:16
Eve negeert het geschreeuw als ze de kamer uitloopt. Ze weet totaal niet waar ze het over heeft, eerst gaat ze stemverheffing naar haar gebruiken en dan schreeuwen en ze luistert totaal niet naar de woorden van Eve. De hele situtatie frustreerd haar, ze kan niet tegen dit soort mensen. Dat Melinda langs haar loopt ontgaat haar helemaal.
Ze opent de deur naar buiten toe en stapt de frisse lucht in. Ondanks dat alles zwart-wit is voelt de wind door haar haren goed. Frisse lucht. Ze ademt even diep in en loopt naar het hekje toe. Ze stapt de tuin uit en leunt dan tegen het hekje, met haar rug naar het huis toe. Ze sluit haar ogen, proberend de hele situatie van net te vergeten.Elizabeth
Ze bemoeit zich niet met de situatie, het zijn haar zaken niet. In alle commotie heeft ze de mogelijkheid om de groep te observeren. Ze zijn een lange weg van samenwerken en ze denkt dat sommige het nooit eens zullen zijn. Toch vraagt ze zich af welke mensen zich als leider zullen gaan gedragen en welke slechts zullen volgen. Uiteindelijk moeten ze toch gaan samenwerken. Een van de mannen stelt voor om nu de wandeling te maken en Elizabeth kucht even zachtjes.
"Ik wil jullie verzoeken om gelijk naar binnen te gaan als de klok gaat luiden," zegt ze dan, "Wij houden ons hier aan een avondklok voor de veiligheid. Zodra deze luid moet iedereen naar binnen. Ik verzoek jullie om gelijk terug te komen zodra jullie hem horen. Ga zeker niet buiten het dorp lopen in de avond. Voor jullie eigen veiligheid."
Ze loopt naar de deur waar de twee meiden net doorheen zijn gegaan.
"Voor diegene die hier blijven en een bad willen of iets nodig hebben, ik sta tot jullie beschikking," zegt ze dan.
Daarna loopt ze de eetkamer uit.OOC:: Oeeee, avondklok o.o Waarom zou dat zijn?