Michelle schreef:
Agenia schreef:
Ik heb als Noord-Hollander nog nooit carnaval gevierd. Geen idee wanneer het ook allemaal is. En hoe het is.
Maar aangezien ik volgend jaar in Eindhoven ga studeren, zal ik er denk ik niet aan ontkomen xD Ja, als ik echt zou willen wel, maar ach... ik ben eigenlijk best benieuwd. Ik ben altijd wel te porren voor een feestje xD Hoe slecht ze ook zijn xD (nouja, dat is niet helemaal waar. Maar voor veel feestjes ben ik te porren. ;P)
Het schijnt ook dat al die steden een speciale Carnavalsnaam hebben ofzo? :')
Jup.
Eindhoven (waar ik woon) is bijvoorbeeld 'Lampegat' en Den Bosch is 'Oeteldonk'. xD Ik vind het eigenlijk wel geinig.
Overigens kun je hier best aan carnaval ontsnappen hoor. Alleen in het centrum en op Stratumseind niet.
Ja, ik neem aan dat je altijd wel aan Carnaval zal kunnen ontsnappen als je echt niet wil. Maar like I stated, ik ben wel benieuwd.
Ik vind dat ik het toch een keer geprobeerd moet hebben, en het studentenleven is een goed excuus. Klem zuipen en slechte muziek, dat klinkt als Koninginnedag (voor sommigen dan) maar an 3 dagen lang xD Nou, klinkt hartstikke prima xD