Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:18 

Afbeelding

Tegen zijn verwachtingen in gaat de deur van de kamer toch open. Hij grijnst als een jonge vrouw de deur open doet.

'Heeeee, jou heb ik net beneden ook gezien!' zegt hij, blij dat hij een bekend gezicht ziet. 'Volgens mij heb ik me nog niet officieel voorgesteld. Will.' Hij steekt zijn hand uit naar de jonge vrouw.

Terwijl hij met zijn hand uitgestoken staat, komt er een andere vrouw de trap op, die hij ook net beneden gezien heeft.

'Ah!' zegt hij, terwijl hij zijn ogen even dichtknijpt in een kortstondig moment van intense concentratie. 'Mmmmm ik weet het wel... Zeg maar niets... Ja! Agnes!' roept hij dan. 'Jij was toch Agnes? Ik ben heel slecht met namen,' zegt hij verontschuldigend.

Will is praktisch vergeten dat hij nog steeds zijn hand heeft uitgestoken naar Yui. Hij staat zich slechts te verbazen over hoe jong deze vrouwen er nog uitzien. Toen hij hun leeftijd had liet zijn moeder hem echt niet in z'n eentje in een pension verblijven. Hij vraagt zich even in een flits af waarom ze hier zouden zijn, maar raakt dan afgeleid door het pastel bloemetjespatroon op het behang.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:28 

Afbeelding

Yui is wat verbaasd door het vrolijke humeur van Will, dit is wel héél vrolijk. Dan komt Agnes erbij en Yui glimlacht even. Will weetd e naam van Agnes en uiteindelijk neemt Yui de hand aan van Will.

"Ik ben Yui," zegt ze dan met een kleine glimlach.

Ze laat de hand van Will weer los. Dan kijkt ze Agnes aan en knipoogt even.

"Voor advies van goede muziek ben ik altijd bereid, dus je bentgewoon welkom," zegt ze dan en daarna kijkt ze Will aan, "En jij bent ook welkom hoor. Misschien een goed moment om elkaar beter te leren kennen?"

Ze vergeet haar verpeste humeur even. Een goede afleiding kan ze op dit moment wel gebruiken. Veel beter dan alleen zijn en druk maken over wat Matt heeft gezegd en heeft gedaan. Stom joch. Ze doet een stap opzij.

"Kom gerust allebei binnen," zegt ze dan met een glimlach.

OOC:: Yui's bedroom --> Tweepersoonsbed gelijk linkerkant als je binnenkomt, tegen de muur. Plus nachtkastje. Kledingkast gelijk rechts. Bureau, links achterin. Boekenkast, spiegel, planken vol boeken en stapels boeken op de grond [A] Geen kleding op de grond. Op bed zitten of op de enige stoel van haar bureau.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 19:41 

Afbeelding
Agnes Thompson

"Je bent niet zo slecht met namen als je denkt. Want je hebt het goed!" zegt Agnes vrolijk en complimenterend. Het is een wonder dat hij het al na een paar minuten of een uur heeft onthouden. Haar grijns verplaats zich dan van Will naar Yui.
"Ik neem graag de momenten aan waarop ik mijn mede-pensioen genoten kan leren kennen." En ze loopt langs Yui haar kamer binnen. Aangezien ze eral vaker was geweest dan vandaag, ploft ze zo neer op haar bed. Het ding kraakt een beetje door de onverwachtse gewicht.

"En? Hoe heet deze band?"

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 23:02 

Afbeelding

'Yui,' herhaalt Will voor zichzelf, zodat hij de naam beter zal onthouden. 'Yuuuuuiiiii. Mooie naam. Heb het nog nooit eerder gehoord. Originele ouders heb je,' glimlacht hij.

Will volgt Agnes naar binnen, Yui's kamer in. Niet verrassend anders dan zijn kamer, hoewel er wel veel boeken liggen overal. Hij blijft een beetje door de kamer heen en weer lopen, terwijl hij hier en daar een detail van dichterbij bekijkt. Hij blijft nergens echt lang bij hangen. Hij bekijkt het bovenste boek van de stapel naast het bed, voelt de textuur van het beddengoed, kijkt even uit het raam en bestudeert de CD-speler een paar seconden aandachtig.

'Hoe lang zijn jullie hier al?' vraagt hij dan. 'Ik heb het gevoel dat ik midden in een groep stap die een geheel vormt, namelijk. Dat soort dingen voel ik aan, zie je,' legt hij uit, terwijl hij aan CD-hoesje van dichterbij bekijkt. Hij legt de CD weer op de plank waar hij hem vandaan had. 'Dus, hoe zit dat hier? Wie is verliefd op wie en wie moet ik tegen elkaar uitspelen als ik zin heb in een bitch fight?' Hij grijnst en gaat naast Agnes op het bed zitten.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 11:21 

Afbeelding

Yui glimlacht wat flauw als Will zegt dat het een mooie naam is en dat hij het nog nooit gehoord heeft. Als Agnes binnenkomt en neerploft op haar bed hoort Yui het gekraak ook. Ah, gelukkig deed het bed dat nooit bij haar. Will begint haar kamer grondig te bestuderen en Yui merkt dat ze zich wat ongemakkelijk voelt ermee dus richt ze zich op Agnes en haar vraag.

"Dit is Poets of the Fall," zegt ze dan, "Ze komen uit Finland en het is een van mjin beste ontdekkingen ever... Ik vind echt alles goed van ze en dat gebeurd niet vaak..."

En dan begint Will te praten over een hechte groep en dat hij dat aanvoelt. Ze grinnikt even zachtjes en neemt zelf plaats op haar bureaustoel. In plaats van normaal te gaan zitten gaat ze andersom zitten en leunt met haar armen op de leuning en kijkt de twee aan.

"Well..." begint ze dan, "Het valt eigenlijk wel mee, die groep. Matt is hier 4 jaar, Agnes is hier... 2 toch?" en ze kijkt even snel naar Agnes, "Ik ben hier wat langer dan een jaar. Gyon een halfjaar en daarna begint het bij twee maanden en minder. Dus op ons vier na is de rest hier nog niet zo heel lang."

Ze haalt even een hand door haar haren heen.

"Ik geloof dat Alex het beste is voor bitch fights, ze wilt nogal populair doen en kat op iedereen," zegt ze dan.

Yui houdt niet zo van dat soort mensen. Ze vermijd confrontaties liever zoveel mogelijk, maar met iemand als Alex is dat niet altijd makkelijk. Maar liefde in het pension... Nee dat is er niet bepaald aan de hand en anders ziet ze het niet. Dat zou ook kunnen, ze mist dat soort dingen meestal.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 21:17 

Afbeelding

Met een vreemd soort spanning in zijn onderbuik speelt Gyon door tot aan de finaleact. Misschien was dit dan het moment waar hij eindelijk de juiste noten wist vast te leggen. Met lichte haast werkt hij zijn weg door het stuk af, maar vertraagt aan het einde. Gyon sluit zijn ogen en luistert naar de muziek.
Bij de laatste noot blijft zijn vinger op de toets liggen en zijn ogen gesloten. In gedachten laat hij het stuk nogmaals voorbijkomen.

Met een knik opent hij zijn ogen, pakt de pen en verandert de laatste regel op papier. Even blijft hij uitdrukkingloos naar het papier kijken, maar langzaam vormt zich een glimlach rond zijn lippen. De glimlach verandert in een zacht gegniffel, wat eindigt in een harde lach.

"Het is af.." zegt hij dan zacht tegen zichzelf.

Gyon schudt zijn hoofd, en springt op. Hij heeft niet eens in de gaten dat hij hiermee zijn pianokruk omgooit, die met een klap hard op de grond valt.

But I’m being born again

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 11:05 

Afbeelding

Dave schudt zijn hoofd als Alex het heeft over tassen dragen. No way. "Alex, Alex, Alex," zegt Dave hoofdschuddend. "Je kent me echt niet hé?" Een retorische vraag natuurlijk. De enige reden waarom hij naar zijn werk gaat, is omdat hij geen zin heeft in nog een brulbrief van zijn ouders. Dat is de enige reden. "Het kan me niks schelen als ik ontslagen wordt, dat word ik uiteindelijk toch wel. Of het nu de eerste dag is of een paar dagen erna." Het liefste een paar dagen erna natuurlijk. "Ik ga je tassen niet dragen, daarvoor heb je een wand." Want met geen mogelijkheid krijgen ze hem een mugglewinkel in.

Hij kijkt naar Valerie als die vraagt waar hij werkt. "In de kroeg als bartender, geloof ik," zegt Dave, die het niet eens meer zeker weet.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 21:31 

Afbeelding

Yui wacht op een antwoord maar dan hoort ze een hard geluid. Het geluid van iets dat omvalt. Ietwta geschrokken kijkt ze op en stata eigenlijk gelijk op.

"Zo terug," mompelt ze snel voordat ze haar kamer uitloopt.

De deur laat ze open staan, ze probeert na te gaan waar het geluid vandaan kwam. Niet Matt zijn kamer, dus hetw as niet Rodney. Verder de gang in, ze gaat na wie er in het pension zijn en wie waar zijn. Ze had vaag een piano gehoord, maar het geluid was opgehouden. Voor de deur van Gyon blijft ze staan en hard klopt ze op de deur.

"Gyon?" vraagt ze, "Gaat alles goed?"

Ze hoopt maar dat het bij Gyon was en niet dat ze hem nu zou storen.

OOC:: Sorry, Yui is het type dat overal op af gaat als er iets is [A]

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 21:53 

Afbeelding

Will zuigt alle informatie om zich heen in zich op en probeert alles te onthouden. Hij weet dat hij waarschijnlijk toch de helft weer zou vergeten, maar een poging kon nooit kwaad.

'Alex,' grinnikt hij. 'Die naam onthoud ik wel.'

Wanneer er een KLONK te horen is, schrikt Will op. Yui is meteen de kamer uit en Will kan zijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken. Hij grijnst even naar Agnes voordat hij de kamer uitspringt, achter Yui aan. Ze staat aan het eind van de gang.

'Wie er het laatst is moet op Butterbeer trakteren!' roept hij tegen Agnes.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 16:35 

Afbeelding

Met een euforisch gevoel dat door zijn lichaam heen stroomt blijft Gyon naar de papieren op zijn piano staren. Als er plotseling hard op de deur wordt geklopt kijkt hij verschrikt op, maar de bijbehorende stem roept hem weer terug naar het hier en nu.

"Ja.." Roept hij met enige aarzeling terug.

Elke pas die hij naar de deur toe zet maakt hem meer bewust van de onogelijke warboel in zijn kamer. Normaal stoorde hij zich hier niet aan, zeker niet in de tijd dat hij in een muziekstuk zat. Maar nu voelde hij een soort van schaamte opkomen. Bij de deur aangekomen maakt hij deze open en ondanks dat hij haar stem had gehoord, blijft hij haar een paar tellen aanstaren voordat hij wat zegt.

"Yui.." Zegt hij en glimlacht dan even. "Ja, alles gaat goed."

Gyon kijkt over zijn schouder de kamer in, net alsof hij had gehoopt dat in de weg naar de deur toe alle troep verdwenen zou zijn. Hij zag nu zelfs de pianokruk op zijn kant liggen. Hij schudt zijn hoofd en richt zich dan weer op Yui.

"Ik.. De.. Eh.. Het is af." Weet hij dan uiteindelijk zichzelf te verduidelijken.

Achter Yui in de gang ziet hij de nieuwe man, Will als hij het zich goed herinnert, de kamer van Yui uitspringen.

"Sorry, hadden jullie last van me?" Vraagt hij dan aan haar.

But I’m being born again

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 18:39 

Afbeelding
Agnes Thompson

Agnes luistert volop naar de muziek als die ruw verstoort word door een harde knal. Haar nieuwsgierigheid heeft een paar minuten vertraging want ze staat pas op als ze Wills stem hoort. Maar! Ze rent hem achterna en slipt een bocht door, zodat ze bijna tegen Will aanknalt.

"Je moet toch met nieuwe uitdagingen komen, want Butterbeer trakteren gaat wel op een gegeven moment saai voor je worden," daagt Agnes met een grijns uit, voordat ze probeerde eerder bij Yui te zijn.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:34 

Afbeelding

Yui hoort Will iets roepen over butterbeer trakteren maar ze kijkt nog steeds naar de deur. Ze hoort een aarzelende ja vanuit de kamer komen en het liefst wilt ze de deur opendoen. Als ze dan de deurklink hoort en Gyon, eindelijk opendoet kijkt ze hem ietwat bezorgd en ietwat vragend aan. Ze zucht even opgelucht als hij dan zegt dat alles goed gaat. Gyon kijkt om en nieuwsgierig buigt Yui haar hoofd. Ze ziet de pianokruk op de grond liggen enz e gokt dat die voor het lawaai had gezorgd.

Ze moet heel even nadenken als Gyon weer begint te praten, maar na enkele seconden begrijpt ze wat hij bedoelt. Het stuk waar hij aan werkte was af. Er verschijnt een vrolijke glimlach op haar gezicht. Voordat ze wta ken zeggen rvagat Gyon al of ze last van hem hadden. Snel schud ze haar hoofd.

"Ik hoorde wat vallen en schrok op," zegt ze dan, "Dus ik kwam snel kijken of er niets ernstigs was gebeurd."

Ze haalt even een hand door haar haren heen.

"Ik blij voor je dat het af is," zegt ze dan, "Ik wil het wel binnenkort horen oke?" en er staat een vrolijke glimlach op haar gezicht.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:53 

Afbeelding

Will wordt genadeloos verslagen door Agnes in de race naar Gyons deur, en wanneer hij na haar arriveert struikelt hij bijna over zijn eigen voeten. Lachend houdt hij zichzelf tegen door tegen de muur te leunen.

'Poeh,' grinnikt hij. 'Misschien moet ik eens iets aan mijn conditie doen.'

Hij hoort wat Gyon en Yui tegen elkaar zeggen en hoewel Will geen idee heeft wat er precies af is, weet hij wel dat het een reden is voor een feestje.

'Nou, laten we met z'n allen naar beneden gaan en dan trakteer ik iedereen op een Butterbeer. Dat ben ik Agnes toch al verplicht, en als jij -' hij kijkt naar Gyon '- iets te vieren hebt, wil ik jullie daar ook met alle liefde bij betrekken. Jullie waren tenslotte ook eerder bij de deur dan ik.' Hij grijnst.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 21:17 

Afbeelding

Gyon glimlacht als Yui zegt dat hij geen last van hem heeft gehad. Hij wilde zeker haar niet tot last zijn. Als Agnes en Will in een soort van spel aangerend komen wordt zijn glimlach iets groter, er leek inderdaad niemand echt last van hem te hebben gehad, gelukkig.

Hij knikt als antwoord naar Yui bij de vraag of ze zijn stuk binnenkort mag horen, maar nog voor hij verder kan antwoorden wordt hij door Will uitgenodigd om mee te delen in de winst van Agnes.

"Graag," zegt hij dan tegen Will, "Maar dan is de tweede ronde voor mijn rekening. Ik heb inderdaad iets te vieren."

But I’m being born again

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 21:23 

Afbeelding
Agnes Thompson

ZE WON! ZE WON! Ze maakt een soort idioot vreugdesdansje, maar meer uit vermoeidheid dan wat anders stopte ze daar al snel mee.
"We moeten vaker racen, dan krikt zowel jouw als mijn conditie op," zegt ze licht hijgend en met een grijns. En zolang zij won, vond ze het niet zo erg om te racen. Ze geeft Will een aai over zijn bol, zodat zijn haar nog meer in de war zit.

"Je bent een goede verliezer," zegt ze als een compliment bedoelt en kijkt dan nieuwsgierig naar Gyon als die mededeelt dat de tweede ronde voor hem was omdat hij iets te vieren had.
"We zijn toch niet je verjaardag vergeten, he?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: