Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:35 

Isla de Nome... alle obvious redenen. En je kan alle kanten op & het lijkt me echt hilarisch & <3

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:35 

Hahaha, wat een geniaal idee: ik stem ook voor Isla de Nome!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:36 

Ik stem ook op Isla de Nome, omdat ik het verhaal epic en grappig vind klinken xD

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:36 

Nog een stem voor Isla de Nome! :) Geniaal

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:38 

Ik stem ook op Isla de Nome. Lijkt me een heel leuk concept voor een RPG waarin heel veel hilarische situaties kunnen voorkomen. :)

were mine.

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:41 

Nou dat ging nog eens als een speer xD Isla de Nome kan met zeven stemmen gelijk beginnen, veel plezier!

Op de volgende RPG kan nog gestemd worden;
The Great Escape || 4 stemmen

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 20:15 

Ik stem op The Great Escape, omdat dit me toch wel heel erg interessant lijkt (:

Profiel  

2e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 16:47 

Naam/namen: Wicked Sprout
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Wicked Sprout
Naam RPG: Unbreakable: The story of the Chosen Ones
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: Deze RPG gaat over 7 tieners die verdeeld zijn over héél de wereld (Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Afrika, Azií«, Oceanií«, Europa en de Zuidpool). Een voor een hebben ze allemaal speciale gaven en worden ze begeleidt door hun totemdier (een oude wijze geest respectievelijk uit hun land/origine). Elk "Chosen One" heeft een attribuut die magische krachten bezit (een boek, een spiegel, een weegschaal, etc...). Ieder van hun voegt dus iets waardevol toe aan het team, want ze hebben elkaar hard nodig. Omdat zij nog niks weten over hun "speciale" gaven, niks weten over de omwenteling die er zal komen in hun leven, worden ze ontvoerd door de "Witte Lotus"
- deze zal gespeeld worden door mij - een clan waar de sterkste en meest magische wezens hun te hulp schieten. Zij zijn diegene die hun trainingen opleggen, de wijsheid van de totemdieren zal uitleggen, het gebruik van hun attributen juist leren gebruiken. Het wordt dus een strijd tegen het kwade genaamd, the Collector's, een organisatie die zich inzet bij 't vinden van deze speciale kinderen. De heerser van deze organisatie is de Queen of England, zij is bezeten door een monster genaamd Vortex, die al het macht en de rijkdom van de wereld (alle openbare plaatsen, politie's, overheidsdiensten, leger... in zijn bezit heeft). Hun ultieme doel is om de totemdieren en hun "speciale" attributen te bemachtigen en daardoor zo de ultieme demon op aarde los te laten, Satan dus. Vortex wilt een choas van deze wereld creí«eren dat als doel heeft om een dictatuur te laten overheersen op de aarde. Elk levend wezen zal onder zijn gezag moeten leven en deze moeten respecteren. Zal het de jongeren lukken om deze kwaadaardige organisatie tegen te houden?

De attributen:

Het zwaard van de moedige tasmaanse duivel: Australií«
De weegschaal van de evenwichtige panda: Azií«
De spiegel van de mooie zwaan, die ons verblindt met haar schoonheid: Noord-Amerika
Het boek van de de wijze uil: Europa
De blokfluit van de ritmische olifant: Afrika
De giftand van de sissende anaconda: Zuid-Amerika
De avondster van de spirituele feniks: De Zuidpool

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Het is een verhaal waar je alle kanten mee kan uitgaan. Er is ook een groot aantal personage's aanwezig. Waarbij je dus de keuze hebt om evil of good te spelen. De keuze ligt bij iedereen!

Hufflepuff: "You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true,
And unafraid of toil"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 8:55 

Ik stem ook op The great escape omdat het verhaal me erg aanspreekt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 13:23 

Ik heb het verhaal nog eens even doorgelezen [Raya dwong me *kuch*] en ik ben tot de conclusie gekomen dat The Great Escape toch wel een gaaf verhaal heeft, dus bij dezen krijgt deze RPG mijn stem!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 9:57 

Ook The Great Escape heeft 7 stemmen en kan starten, heel veel succes!

Unbreakable: The story of the Chosen Ones || 0 stemmen

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 9:34 

Naam/namen:
Catie
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort:
Not up-to-date

Naam RPG:
Fantasy RPG
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen:
Nederlands
Waar gaat je RPG over?:
Honderd jaar geleden vochten twee tovenaars tegen elkaar in een groot fort. De duistere tovenaar streed voor totale macht en de goede tovenaar probeerde hem tegen te houden. Op het hoogtepunt van het gevecht deed de duistere tovenaar een spreuk om al het kwaad naar één kant te krijgen. Dit lukte. In het land ontstond een kloof, een grote scheur van onpeilbare diepte en kilometers lengte. Het noordelijke deel van het land werd Sarth en vanaf dat moment heerst daar het kwaad. Het zuidelijke deel van het land werd Soroth en vanaf dat moment heerst daar het goede. De goede tovenaar deed een spreuk om dit tegen te gaan. Het lukte hem niet, maar in plaats daarvan plaatste hij drie sleutels in nieuwgeborene kinderen. Als die kinderen bij elkaar zouden komen op het juiste moment en de juiste plek zou de spreuk van de duistere tovenaar worden opgeheven.

Eén priester was ten tijde het gevecht aanwezig in het fort. Hij zag alles gebeuren, hij schreef alles op en was de enige die precies wist wat er moest gebeuren en hoe de sleutels te herkennen waren. Het boek waarin hij alles opschreef werd bekend onder de naam, "˜Het boek der Gevallene'. Vele wilden het boek en de priester verstopte het en na zijn dood is er nooit meer wat gehoord of gezien van het boek. En met het boek verdween ook het antwoord op het mysterie.

Na het gevecht zijn er twee ordes ontstaan, de Orde van Sarth en de Orde van Soroth. De Orde van Sarth zijn de aanhangers van de duistere tovenaar en zij zullen er alles aan doen om de sleutels tegen te houden, ze te vermoorden en de spreuk intact te laten. De Orde van Soroth zijn de aanhangers van de goede tovenaar en zij zullen er alles aan doen om de sleutels te beschermen en leden van de Orde van Sarth te ontmaskeren. Zij willen de spreuk ongedaan krijgen.

Elk jaar komen er jongeren bijeen in het dorp bij het fort. Dit dorp is de enige manier om van Sarth naar Soroth te gaan en andersom. Vanwege een mysterieuze reden stopte de scheuring aan beide kanten van dit dorp, het dorp staat dan ook bekend als een neutrale plek. Vanuit dit dorp trekken de jongeren het land in om "˜Het boek der Gevallene' te vinden. Zolang zij in Soroth blijven vinden zij niets en zijn ze veilig, zodra zij in Sarth komen verdwijnen de groepen al snel en hoort niemand meer wat van ze. Toch lijkt het antwoord in Sarth te liggen.

Nu honderd jaar later heeft zich een nieuwe groep verzameld in de herberg van het dorp. De groep lijkt betrouwbaar, maar niemand weet of dat ook zo is. Zijn er leden uit de Orde van Soroth aanwezig? Of erger, zijn er leden van de Orde van Sarth aanwezig? Is iedereen wel wie hij zegt? Hoe betrouwbaar is de informatie van al die jaren geleden nog?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
De RPG heeft zich op HPF1 redelijk goed bewezen door 5 jaar te lopen als ik me niet vergis. Het is een origineel verhaal waarmee de RPG'ers alle kanten op kunnen. Je weet als RPG'er niet wie je kunt vertrouwen omdat iedereen zijn 'uiteindelijke' rol krijgt toegestuurd en die voor zich houdt. Dit bouwt een constante spanning op tussen de personages. Verder... de RPG is gewoon onwijs leuk <333

Mensen die hebben gezegd mee te willen doen:
TheKimKommer, Pottergirl, MissMyrna, Jalf, Melinda, Niinza

Dat houdt in, dat ik nog maar 1 stem nodig heb [A]

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 15:35 

Ik breng bij deze mijn stem uit op Fantasy RPG

Het idee van het goede en het kwade, waarbij een groep de wereld weer wil herstellen is op zich niet een heel erg verrassend concept. Toch vind ik het een interessant verhaal doordat niemand weet wie er werkelijk wel en niet is te vertrouwen. Waardoor, zoals Catie al aangaf, er voortdurend spanningen zijn tussen de personages. Ik denk dat daardoor de rpg een paar interessante wendingen kan hebben en voor een lange tijd zal blijven boeien.

Together we both make hurricanes

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 18:13 

Met 7 stemmen kan ook Fantasy beginnen! Veel plezier!

Unbreakable: The story of the Chosen Ones || 0 stemmen

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:07 

Naam/namen: Aisling
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Zie hier
Naam RPG: Zonnewende
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: In het Nederlands.

Waar gaat je RPG over?: Een groep vrienden gaat op uitnodiging van een vage kennis op vakantie naar Egypte en denken daar zorgeloos niets te gaan doen. Vooral het idee van niets te hoeven doen en heerlijk liggen zonnen trekt hen erg.
Maar, om niet geheel voor een rustvakantie te gaan hebben de ze besloten om excursies te volgen naar hoogtepunten van het land. Wie gaat er immers naar Egypte zonder eens in zijn leven de grote piramides en de sfinx te hebben aanschouwd?
De vakantie loopt niet geheel zoals ze voorspeld hadden. Al direct bij aankomst krijgen met name de meisjes van het gezelschap te maken met de handtastelijke Egyptenaren. Enigszins uit het veld geslagen besluiten de vrienden toch verder te gaan en afstand te bewaren ten opzichte van de inwoners van Egypte. Dat hen dat niet in dank wordt afgenomen, nemen ze dan maar voor lief.
Het echte verhaal begint wanneer de vrienden aankomen in het kamp waar ze hun eerste nacht door zullen brengen. Dit kamp staat niet ver van een onderzoekerskamp dat daar is opgeslagen, omdat er weer volop opgravingen worden gedaan bij de piramides.
De man die de vrienden heeft uitgenodigd, en tevens zelf een van de onderzoekers is, blijkt te zijn verdwenen tijdens een van zijn onderzoeken. Toeval of speelt er zich meer af in de spelonken van de grote piramides? Welke geheimen draagt Egypte met zich mee, bestaan mummies dan toch echt en wat hebben de andere onderzoekers even verderop met de verdwijning te maken?
De groep vrienden willen uitzoeken wat er aan de hand is en geven alles om alles om de onderzoeker te vinden. Dat ze hiervoor zelf op expeditie moeten in de piramide en het terrein dat om de piramiden heen ligt (incl. sfinx) nemen ze dan maar voor lief. En dan beginnen de problemen pas echt.

En om het verhaal nog wat meer dimensie te geven, gaat het verhaal niet alleen over de groep vrienden, maar ook over de mensen die achter de verdwijning van de onderzoeker aan zitten.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
Egypte heeft veel geheimen die in dit verhaal tot uiting komen. Bovendien is het een land waarop je je eigen fantasie de vrije loop kunt laten gaan. Wat als je ineens een mummie voor je neus hebt staan... Het land telt zoveel verhalen en bevat daarom genoeg om een goed RPG neer te zetten. En daarom wil ik met name de magische aspecten in het RPG terug laten komen. Wat voor verhalen doen er de ronde over mummies, ben je werkelijk behekst als je een graftombe opent en natuurlijk een stukje astronomie met betrekking tot de piramides: Orion e.d.
En buiten dat, wordt het natuurlijk lachen, gieren, brullen geblazen om de Egyptenaren die zo af en toe het verhaal komen bestieren met hun befaamde uitspraken als "kijken, kijken, niet kopen" en "allemachtig, achtentachtig, prachtig".

Mensen die hebben gezegd mee te willen doen:
Vivian, Nathalie, Michelle

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: