Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 21:34 

Neeeeee Pepijn ): Ik verdacht hem eigenlijk helemaal niet en ik vond hem echt een hele leuke kandidaat, omdat hij zo fysiek was. Zijn snoekduik was echt briljant en de manier waarop hij van die vulkaan afsprong als een maanmannetje was ook fantastisch (: Ik vind het echt jammer dat hij eruit is.

Ik vind het nog steeds moeilijk om tot een verdenking te komen. Mijn intuí¯tie zegt nog steeds dat er iets met Soundos is. Dus die verdenking wil ik nog niet helemaal loslaten, ook al doet ze weinig verdachts. Maar Patrick en Karin vind ik ook verdacht. En na die opmerking van... ik weet niet meer wie... dat Anna altijd overal voorop loopt en dat dat een perfecte Molpositie is, is ook wel weer waar... Ik vind het zo moeilijk :'D

Btw: Lord of the Rings mood FTW (: Die vulkaan (die trouwens echt PRACHTIG was <333) leek inderdaad echt op Mount Doom/Mordor en dat ze er dan ook nog LotR-muziek achter monteren deed me wel even breed grijnzen (:

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 23:13 

Hey Sander.

FAIL. xDD

Sorry, dat moest even (A).

Whaa, ik ben vorige aflevering vergeten te posten. :( Nou ja, ik zat toch nog steeds op Patrick en Karin. Maar wat een supercoole aflevering was dit! Een van de beste tot nu toe. En superspectaculaire opdrachten! Alleen in de jokeropdracht viel weinig te Mollen. Wat gek trouwens dat iedereen elkaar die jokers gunden. Als iedereen evenveel jokers heeft, heb je er toch niks aan?

Die opdrachten op het strand en op de vulkaan waren echt supercool. En Pepijn was echt de held in allebei. Op dat strand liep hij echt als een soort Robinson Crusoí« door de branding en die snoekduik was natuurlijk geweldig. Flauw dat dat niet meetelde. En op de vulkaan trok hij de kar ook. Dat 'ie zelfs die kist op z'n hoofd zette. xD Extra zuur dat hij er precies deze aflevering uitgaat.

Ik ga proberen komende week nog uitgebreider te posten!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 0:49 

Zoals velen heb ik ook de vorige aflevering niet besproken, maargoed XD. Deze dus weer lekker wel. Ik moet zeggen, ik hou echt van deze groep. Dit is het vierde seizoen denk ik dat ik volg op Ned1 en dit is absoluut mijn favoriete groep xD. Ik lig ook soms gewoon strijk af en toe en ik vind het zielig als er iemand wegmoet.. Maar dat terzijde :')

Deze aflevering was geweldig. Heel spectaculair. Het moet echt gaaf zijn om als kandidaat dit soort dingen te mogen doen. Ik bedoel, die vulkaan en alles. Dat was echt heel hip. En tjeee, de hele episode dacht ik 'Pepijn mag dit seizoen echt gewoon winnen vind ik, hij doet zo'n hippe dingen en werkt zo goed mee'. Helaas dus. Ik gun het eigenlijk Soundos ook heel erg. Ook al doet ze niet altijd even goed mee bij de meer challenging-opdrachten.

Maar whatever. Is Soundos de enige die op Patrick zit? Dan hoop ik dat ze niet meer gaat switchen en ze er nog lang in blijft. Want ja, ik zit nog steeds op Patrick. Ik ben er echt gewoon helemaal zeker van dat hij de Mol is. Hij heeft geluk dat hij Art vaak als dekmantel heeft, zoals bij die kisten, maar vaak delen die twee dezelfde mening en wordt door de montage meestal Art als 'de Mol' afgeschilderd zegmaar. Ik zit dus nog volledig op Patrick, al zou ik het geniaal vinden als Karin de Mol blijkt te zijn. Dus zij blijft mijn tweede keuze.

Soundos: TJA. Vorige aflevering heeft ze het geweldig gedaan in die ene opdracht enzo. En 'EXECUTIE' bijvoorbeeld ook nog roepen. Als Mol doe je dat nooit of te nimmer. Ik heb haar nooit verdacht en ik ga haar nooit verdenk ook niet. Ik vind haar gewoon ook een hele leuke kandidate.
Anna: Idemdito. In het begin vond ik haar nog wel verdacht, omdat ze best het profiel heeft van een Mol, maar ze heeft gewoon al te veel geld binnengebracht en ze doet teveel haar best. Ik vind haar opmerkingen overigens altijd wel hilarisch xD. Ja, ik heb een zwak voor Anna.
Patrick: De mol mensen, hij is de Mol. Let's face it.
Karin: Zou een geweldige Mol zijn en ik houd haar dus nog steeds in mijn achterhoofd. Overigens clashen Patrick en Karin het vaakst/meest heb ik de indruk xD. Als Karin de Mol blijkt te zijn, heeft ze wel wat meer acties op haar naam staan dan Patrick in ieder geval. Ah.
Art: Ik vind 'm soms nogal irritant. Maar zeker geen Mol.

Aflevering 1: Anna (Peppijn (Miryanna))
Aflevering 2: Patrick (Art (Peppijn))
Aflevering 3: Patrick (Peppijn (Karin))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 5: Patrick (Karin)
Aflevering 6: Patrick (Karin)
Aflevering 7: Patrick (Karin)

Oja. Sander. EPIC FAIL! :'D

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 14:04 

Ik blijf veilig in mijn tunneltje zitten, ik ga geen een Sandertje doen ^_^

Mijn verdekingen
Afl. 1: Hannah
Afl. 2: Art
Afl. 3: Anna
Afl. 4: Art
Afl. 5: Patrick
Afl. 6: Patrick
Afl. 7: Patrick
Afl. 8:
Afl. 9:

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 16:27 

Noooo mijn Mol is eruit :( Okee, ik twijfel al weken, maar ik had gewoon mijn eerste tunnelvisie :') En laatste waarschijnlijk.

Ik heb even geen zin per persoon te doen vandaag. Ik vond het wel een leuke ep, maar ik baal dat Pepijn eruitging. Want ik vind Karin nog steeds niet leuk. Ik wil echt dat ze eruit gaat -.-Ik heb echter een theorie gelezen over wie er elke week uitgaat en die klopt tot nu toe. Als Anna er vanavond uitgaat, dat klopt hij echt en dan zal ik hem wel even posten.

Hoewel iedereen in mijn omgeving Art denkt, zou ik hem een obvious en slechte Mol vinden. Ik zit dus lekker op Patrick :)

Aflevering 1: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 2: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Pepijn (Patrick (Art))
Aflevering 4: Pepijn (Patrick)
Aflevering 5: Pepijn (Patrick)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)
Aflevering 7: Patrick

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 17:21 

@Dennis en Tjarl: Laat mij ook een keer fout gokken. @@

Een deel heb ik al besproken in mijn WTFpost, dus nu nog even een overzichtje van de kandidaten.

Anna: Onderaan de Mollijst. Zij is gewoon niet de mol. punt. En ze gaat vandaag naar huis.
Soundos: Zij is ook niet de mol. Als zij het is. WTF. Waarom roep je dan 'executie' als de rest voor 'mol' wil gaan. Zo simpel is het =D
Art: Tja, dat is onze n00b-mol (alle gewone tvkenners verdenken hem). Hij komt sowieso in de finale. Maar hij is niet de mol. Dat zou heel apart zijn. XD en dan heeft Jan echt iets gigantisch fout gedaan.
Karin: Tja, omdat er steeds minder mensen over blijven begin ik toch steeds meer te twijfelen over haar. Het enige wat zij goed heeft gedaan in het hele seizoen is 3000 euro binnenhalen. Verder is ze zo dom als ik weet niet wat. Misschien dat ze toch de mol is :O XD Maar ik wil daar nog niet aan.
Patrick: Tja, ik twijfdelde tussen Patrick en Pepijn. Pepijn is eruit dus moet het Patrick zijn. Maar toch twijfel ik. Ook deze aflevering vond ik hem niet echt molacties hebben. Maar misschien ligt het aan mijn anti-tunnel XD

Ooh vrijdag waren btw de ex-mollen bij MaDiWoDo (Inge, Dennis en Kim), zij dachten alledrie dat Karin de mol was. Gewoon even ter informatie XD

Aflevering 1: Patrick (Anna, Miryanna)
Aflevering 2: Patrick (Art, Anna)
Aflevering 3: Patrick (Pepijn, Anna)
Aflevering 4: Patrick (Pepijn)
Aflevering 5: Patrick (Pepijn)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)
Aflevering 7: Patrick (Karin)

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 20:01 

Even een vrij uitgebreide post van mij, om voor mijzelf uit te maken wie de mol is. Even een overzichtje van mogelijke mol-acties en acties die geld opleveren en dus een kandidaat minder verdacht maken:

Anna: Doet altijd haar best, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat zij de mol is.
+ Haalt 200 euro binnen deze aflevering bij de vulkaan-opdracht
+ Bij de theateropdracht in aflevering 2 had ze een duidelijke beschrijving van haar zelf, wat dus geld opleverde.
+ Bij de koeienopdracht in aflevering 5 haalde ze als enige kokertjes op.
+ Ze raad twee foto's goed in de gedicht-opdracht in aflevering 5.

Patrick: Moet toch haast de mol zijn.
+ Hij haalt deze aflevering 200 euro binnen.
-- Hij molt letterlijk de bus in aflevering 4, misschien wist hij dat het niet zou lukken de bus op de heuvel te krijgen? Dit zou dan 3000 euro zou kosten als hij de mol is.
- Bij de theateropdracht in aflevering 2 is zijn beschrijving niet geraden door genoeg kandidaten.
- Haalt de overkant niet bij de 666 opdracht in aflevering 4. Na 8 meter stopt hij al.
- Zijn twee foto's bij de gedicht opdracht in aflevering 5 mislukken beiden helemaal. Als ik mij goed herinner waren ze beiden helemaal zwart?
- Hij wil in aflevering 5 geld expres verliezen. Al is het wel vreemd dat dit expliciet in beeld wordt genomen, hoewel het uiteindelijk niet gebeurt.

Karin:
+ Haalt deze aflevering 200 euro binnen.
+ Haalde bij de eerste aflevering meteen al 3000 euro binnen.
+ Bij de theateropdracht in aflevering 2 had ze een duidelijke beschrijving van haar zelf, wat dus geld opleverde.
-- Mits ze de mol is, kost dat de pot 3000 euro bij de bus-opdracht in aflevering 4. Daarbij moet ook opgemerkt worden dat ze gelijk bij de start de andere bus ramde. Op voorbedachte rade?

Art:
++ "Molt" vreselijk obvious. Daarnaast is nu al vaak de aandacht op hem gericht, terwijl de makers van WIDM normaal gesproken de aandacht op een niet-mol kandidaat vestigt.
- Bij de theateropdracht in aflevering 2 is zijn beschrijving niet geraden door genoeg kandidaten.
- Zijn twee foto's bij de gedicht opdracht in aflevering 5 mislukken beiden half.
-- Doet alles fout, haalt geen geld binnen.

Soundos:
+ In aflevering 5 komt ze opeens op het woord executie tijdens de woordspoor opdracht. De mol zou dit risico (om 1600 euro in de pot te stoppen) niet snel nemen.
- Neemt in de eerste aflevering tijdens de mandjes-opdarcht geen geld, ze wordt nieuwsgierig door de opmerking van Pepijn dat er toch iets in het laaste mandje zit, wat eigenlijk leeg is.
- Ze vind veel dingen te eng. Bijvoorbeeld bij de 666 opdracht in aflevering 4, of bij de koeien-opdracht in aflevering 5. Ook in de afgelopen aflevering was ze weer vond ze het afdalen van de vulkaan eng, wat uiteindelijk 200 euro voor de pot koste.

Dit is zijn de belangrijkste dingen die zo 1,2,3 in mij opkomen. Ik wilde het nog uitgebreider maken, maar daar heb ik geen tijd meer voor en volgens mij zijn dit meest opvallende acties. Patrick is voor mij het meest verdacht (meeste minpunten), daarna Art/Soundos/Karin. Anna verdenk ik totaal niet. Ik denk dat deze week ze er uit gaat.

Er is ook een theorie die voorspelt wie er uiteindelijk de mol is, aan de hand van de vragen die in de test voorbij zijn gekomen de eerste twee afleveringen van dit seizoen:
Spoiler:
In aflevering 1:
Hanna: Beantwoord vraag 2 van de test in aflevering :arrow: is afgevallen in aflevering 2
Horace: Beantwoord vraag 3 van de test :arrow: is afgevallen in aflevering 3
Jan: Beantwoord vraag 5 :arrow: valt af in aflevering 5
Karin: Beantwoord vraag 10 :arrow: zit er nog in, net voor de finale eruit?
Patrick: Beantwoord vraag 20 (Wie is de mol?) :arrow: De Mol?

In aflevering 2:
Pepijn: Beantwoord vraag 7 :arrow: gaat aflevering 7 eruit.
Anna: Beantwoord vraag 8 :arrow: gaat straks eruit?
Art: Beantwoord vraag 11 :arrow: De verliezer?
Soudos: Beantwoord vraag 20 :arrow: De Winnaar? Of de mol, maar dat geloof ik niet.

Vraag 6 kwam niet in beeld tijdens aflevering 1 of aflevering 2 :arrow: niemand viel af in deze aflevering
Ook vraag 9 komt niet in beeld :arrow: niemand gaat volgende week eruit? Of wacht men met het tonen van de executie tot aflevering 10? (dat zou dan Karin moeten zijn volgens de theorie.)

Het enige wat vreemd is dat Miryanna niet genoemd is. Daarnaast is het ook vreemd dat twee personen, zowel Soundos als Patrick vraag 20 beantwoorden. Voor de rest klopt het verbazend goed.

Anyway, mijn lijstje:

Aflevering 1: Patrick (Art (Anna))
Aflevering 2: Art (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Art (Karin))
Aflevering 4: Art (Patrick (Pepijn))
Aflevering 5: Patrick (Art)
Aflevering 6: Patrick (Pepijn)
Aflevering 7: Patrick

De promo is trouwens wel interessant voor de aflevering van straks:
Spoiler:
Ik ben benieuwd hoe de mol contact op gaat nemen met de groep. Ik denk dat iedereen het wel waard vind om er een joker voor in te zetten. Alleen Anna waarschijnlijk niet, omdat die er volgens mij niet meer één heeft. Ik verwacht dat het contact indirect is, dat ze de mol niet goed zien, stem verdraaid of iets dergelijks. Want dat is het altijd. Meestal heb je er weinig aan. xD

Ps: sorry voor de lengte van de post.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 20:27 

Mijn mol is geen mol.. Maar dit keer zat ik tenminste niet vanaf aflevering 1 op dezelfde persoon.. die WIDM uiteindelijk verliest :')

Maargoed, ik denk dat ik nu maar voor Karin ga, want ik weet het echt niet meer xD

Mijn verdenkingen:
Aflevering 1: Karin (Art (Pepijn))
Aflevering 2: Art (Pepijn (Karin))
Aflevering 3: Art (Anna (Karin))
Aflevering 4: Pepijn (Art (Anna))
Aflevering 5: Pepijn (Karin (Art))
Aflevering 6: Pepijn (Karin (Patrick))
Aflevering 7: Karin (Patrick)

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 0:35 

Well. De lol van WIDM is er voor mij dus nu compleet af. Ik wist vorige week dat Pepijn eruit ging en deze week dat Anna eruit zou gaan. Van de overige vier weet ik het ook een beetje. Ietsje minder goed, maar toch. Zonde dat WIDM dat heeft gedaan...

Edit: Okee, compleet is natuurlijk overdreven, maar ik vind het wel echt zonde. Ik zat helemaal niet in spanning met de executie.. En normaal wel.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 11:31 

Arianna schreef:
Well. De lol van WIDM is er voor mij dus nu compleet af. Ik wist vorige week dat Pepijn eruit ging en deze week dat Anna eruit zou gaan. Van de overige vier weet ik het ook een beetje. Ietsje minder goed, maar toch. Zonde dat WIDM dat heeft gedaan...

Edit: Okee, compleet is natuurlijk overdreven, maar ik vind het wel echt zonde. Ik zat helemaal niet in spanning met de executie.. En normaal wel.

Wat voor theorie is dat dan? En waar heb je die gelezen? Want dan ben ik daar ook wel benieuwd naar dan.

edit: Never mind ik heb hem al gevonden. Dat is inderdaad wel raar dat WIDM het zo gedaan heeft. Voornamelijk omdat iederen het dus al zo snel door had. Maar dat was toen ook zo met Inge en haar handgebaren. Dat hadden de mensen thuis ook al heel snel door. Zo wist iedereen ook al heel snel dat zij de mol was.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 12:21 

Arianna schreef:

Bedoelde je de theorie die ik hierboven postte? (Overigens van Jor_Dii van het fokforum, al de credits gaan naar hem). Die geeft nog helemaal niet uitsluitsel wie de mol is, het laatste gedeelte is nog erg multi-interpretabel:
Spoiler:
Zo zou je net zo goed kunnen oordelen dat Art de mol is, de 11e mol, vandaar dat hij de 11e vraag beantwoord. En dat dan Soundos en Art beiden strijden om de overwinning en wie vraag 20 goed heeft (Wie is de mol?), de uiteindelijke winnaar is.

Of Soundos is de mol, omdat zij vraag 20 beantwoordde (Wie is de mol?).

@Eva: heb jij nu over hetzelfde? Want volgens mij was het nog lang onzeker of het uiteindelijk klopt, alleen misschien de laatste twee afleveringen waren vrij duidelijk.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 12:25 

@Chris Oh ik had jouw post niet gezien.

Spoiler:
Ja maar die bedoelde ik ook. Ik haal er ook uit dat Art de mol is en dat Soundos en Patrick de winnaar/verliezer zijn. Ook omdat er niemand eruit kan gaan in aflevering 11 want dat is de terugblik aflevering. Daarbij zou het onlogisch zijn dat de winnaar hiermee bekend word gemaakt ipv de mol. Want ik neem aan dat die 11 niet inhoud dat Art de verliezer is. Dat zou heel weird zijn. Het programma heet "Wie is de mol". ZO is dus bekend gemaakt dat Art de mol is.

Lees de spoilers overigens echt niet als je niet wilt weten wie de mol is... Want de theorie vind ik erg overtuigend. De finalisten zijn sowieso ontmaskerd.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 13:06 

Eva schreef:
@Chris Oh ik had jouw post niet gezien.

Spoiler:
Ja maar die bedoelde ik ook. Ik haal er ook uit dat Art de mol is en dat Soundos en Patrick de winnaar/verliezer zijn. Ook omdat er niemand eruit kan gaan in aflevering 11 want dat is de terugblik aflevering. Daarbij zou het onlogisch zijn dat de winnaar hiermee bekend word gemaakt ipv de mol. Want ik neem aan dat die 11 niet inhoud dat Art de verliezer is. Dat zou heel weird zijn. Het programma heet "Wie is de mol". ZO is dus bekend gemaakt dat Art de mol is.

Lees de spoilers overigens echt niet als je niet wilt weten wie de mol is... Want de theorie vind ik erg overtuigend. De finalisten zijn sowieso ontmaskerd.

Spoiler:
Die 11 zou kunnen inhouden dat Art de verliezer is, omdat hij in de laatste aflevering (de terugblikaflevering) afvalt. Dat is meer in lijn met de rest van de theorie, waarbij ook het nummer van de vraag overeen komt met de aflevering waarin ze afvallen. Maar dan zit je dus nog met het probleem dat Soundos en Patrick de vraag "Wie is de mol" beantwoorden.

Iets anders:
Afbeelding
bron: www.recensiekoning. nl

Ik vond hem wel grappig, het is denk ik de gedachte van veel mensen. xD

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 13:55 

@Chris

Spoiler:
Dat is hem juist. Patrick en Soundos beantwoorden de vraag "Wie is de mol" daaorm hebben zij allebei 20. Art heeft 11 omdat hij de 11e mol is die in de 11e aflevering bekend word gemaakt. Ik zou het namelijk onlogisch vinden dat het dan onduidelijk zou zijn wie de mol of winnaar dan zou zijn. Ik neem aan dat ze de hints zo gedaan hebben dat het juist bekend zou worden die de mol is. En niet wie de verliezer is en dat de mol en winnaar onbekend blijven.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 16:31 

Eva schreef:
@Chris

Spoiler:
Dat is hem juist. Patrick en Soundos beantwoorden de vraag "Wie is de mol" daaorm hebben zij allebei 20. Art heeft 11 omdat hij de 11e mol is die in de 11e aflevering bekend word gemaakt. Ik zou het namelijk onlogisch vinden dat het dan onduidelijk zou zijn wie de mol of winnaar dan zou zijn. Ik neem aan dat ze de hints zo gedaan hebben dat het juist bekend zou worden die de mol is. En niet wie de verliezer is en dat de mol en winnaar onbekend blijven.

Spoiler:
Ik wil het niet geloven/accepteren dat Art de mol zou zijn. xD

Met de WIDM redactie weet je het nooit. De hints zijn tot nu toe niet altijd logisch geweest. Misschien is het wel duidelijk wie de mol/winnaar is, en zien we nog iets over het hoofd. Waarom zouden ze als ze alleen de mol willen duiden oo alle andere kandidaten een vraag geven die correspondeert met de aflevering waarin ze afvallen. Is het dan ook niet logisch dat ook bij Art de 11 slaat op dat hij afvalt in de 11e aflevering?

Daarom vertrouw ik qua eindoplossing ook nog op mijn gevoel dat Patrick tot nu toe meer subtiele acties heeft gedaan dan Art. Misschien wil ik het alleen en zit ik in een tunnelvisie, maar ik heb nog steeds het gevoel dat de grootste kans is dat Patrick de mol is.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: