Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 14:25 

Citaat:

Going The Distance
Wat een leuke film :) Okee, hij is nogal voorspelbaar, maar hij is ook grappig. Ik vond Drew's haar echt afschuwelijk trouwens :') Maar ik begin Justin Long steeds leuker te vinden als acteur.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 20, 2011 19:34 

Citaat:

7. The Resident

Wat een geweldige film! Vooral het einde was prachtig. En ook dit is een horror film (:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 18:40 

Pottergirl schreef:

How To Train Your Dragon
Loved it! Ik ben helemaal verliefd op Toothless, wat een schatje. En heerlijk dat de Vikingen een Schots accent hadden (GERARD BUTLER mmmmmm <3333) :') Ik vond alleen de stem van de hoofdpersoon niet bij zijn lichaam passen, maar daar kon ik me wel overheen zetten. Leuk verhaal, mooi geanimeerd (:

Bedtime Stories
Howel ik geen groot Adam Sandler-fan ben (lees: ik heb een beetje een hekel aan de beste man), vond ik dit wel een vermakelijke film. Niet briljant, en eigenlijk waren de stukjes met Russell Brand de leukste stukjes, maar wel leuk. Ik snapte alleen het doel van die cavia met die enge véél te grote ogen niet helemaal.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 23:06 

Citaat:
001. Yes Man (2008)
002. The Green Mile (1991)
003. I Am Sam (2001)
004. How To Lose A Guy In 10 Days (2003)
005. How to Lose Friends & Alienate People (2008)
006. Love Happens (2009)
007. Marley & Me (2008)
008. V for Vendetta (2006)
009. Prince of Persia: The Sands of Time (2010)
010. An American Werewolf in London (1981)

011. The Ugly Truth (2009)
012. Easy A (2010)
013. Zombieland (2009)
014. I Know What You Did Last Summer (1997)
015. Constantine (2005)
016. Call Of The Wild (????)
017. Apollo 13 (1995)
018. The Tourist (2010)
019. Shutter Island (2010)
020. Valentine's Day (2010)

021. The King's Speech (2010)

Apollo 13
Hier had ik zoveel meer van verwacht. Ik wilde vroeger astronaut worden en ik had wel zin in zo'n astronauten film :') En mijn broer heeft deze vroeger helemaal grijsgekeken, maar ik vond er dus bar weinig aan. Wel goede acteurs, trouwens.

The Tourist
Aah, met Johnny Depp <3 Ik heb hem in de bios gezien, puur omdat het een Johnny Deppfilm is. Slecht hea? xD Maar ja, ik vond hem niet zo super, om eerlijk te zijn. Al vond ik sommige shots wel grappig, de meeste humor sloeg bij mij de plank mis en ik vond het einde niet zo leuk.

Shutter Island
Nou, deze film vond ik dan eindelijk weer eens super goed. Echt een aanrader. Wel een mindf*cker zeg @@ Loved it.

Valentine's Day

Ik ben gek op Taylor Swift's muziek, maar haar acteerwerk vind ik dramatisch. Maar misschien ligt het ook aan het vreselijke karakter dat ze speelde. Taylor Lautner is hawt <3 Voor de rest niet zo bijzonder, maar wel leuk op Valentijnsdag.

The King's Speech
Net gekeken and I loved it. Had ik trouwens niet verwacht. Deze film wordt nergens heel spannend ofzo, maar hij blijft wel interessant en de acteurs waren heel goed. Colin Firth, Helena Bonham Carter en Geoffrey Rush <333 Michael Gambon was ook van de partij, maar ik heb gewoon wat tegen hem =.= Maar goed, dat vergeet ik maar even dan. Hij heeft toch niet zo'n grote rol.
Ik vond het ook leuk om dingen te herkennen die ik heb moeten leren voor Social Studies. Bijvoorbeeld dat King Edward VIII een Amerikaanse vrouw wilde trouwen die al 2 keer gescheiden was een dat dat niet goedgekeurd werd en dat hij toen aftrad en toch trouwde en in het buitenland ging wonen. Dat hij de enige monarch was die vrijwillig de troon afstond en blablabla xD In ieder geval; aanrader! @@

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 15:08 

Citaat:
01. The Prestige (2006)
02. Batman Begins (2005)
03. Dog Day Afternoon (1975)
04. Kingdom of Heaven (2005)
05. Black Hawk Down (2001)
06. Memento (2000)
07. Body of Lies (2008)
08. Groundhog Day (1993)
09. Charlie Wilson's War (2007)
10. Heat (1995)
11. Shutter Island (2010)
12. Starship Troopers (1997)
13. Serpico (1973)
14. Thelma & Louise (1991)
15. Bowling for Columbine (2002)
16. There Will Be Blood (2007)
17. TRON: Legacy (2010)
18. Dark Blue World (2001)
19. MacGruber (2010)
20. Lucky Luke (2009)
21. Scott Pilgrim vs. the World (2010)
22. The Fountain (2006)
23. Following (1998)
24. Stand By Me (1986)
25. Mary and Max (2009)
26. I Am Legend (2007)
27. Let The Right One In (2008)

Stand By Me
Stand by Me gaat over vier vrienden van rond de 12 jaar oud in het Amerika van de jaren '50 die te horen krijgen dat er een jongen vermist is. Ze gaan hem zoeken om zo op de radio en dus beroemd te worden. De film gaat echter grotendeels over hunzelf, en wat ze van plan zijn van hun leven te maken. In het begin begon de film nog vrij goed, maar later wordt de film ongeloofwaardig. Dit komt met name doordat deze vriendjes spreken alsof ze meer levenservaring dan de kerstman bezitten. Dit terwijl ze maar 12 jaar zijn. Ook lopen ze de hele tijd enorm hard te huilen op een manier waarbij je denkt dat ze gigantische trauma's hebben opgelopen.

Mary and Max
Deze film heeft me verrast. De stijl van animatie past ontzettend goed bij de film, de stemacteurs (Philip Seymour Hoffman :cool:) waren uitstekend en het verhaal was op een originele manier uitgewerkt. Ik houd ook wel van de thema's (eenzaamheid, syndroom van Asperger). De film bevat ook veel gortdroge, sarcastische humor. Aanradertje!

I Am Legend
Iedereen heeft deze film gezien behalve ik. Dus heb ik hem lekker ook gekeken. Op zich vond ik hem een standaard actiefilm maar hij duurde me iets te lang, met name in het begin. Er gebeurde te weinig en pas op de laatste 20 min gebeurt er wat. Dat heeft tot gevolg dat de film ruim een uur aansukkelt in hetzelfde en dat de laatste 20 minuten eigenlijk vol gepropt worden. Ook vond ik sommige dingen niet realistisch.

Let the Right One In
Deze film werd mij door veel mensen aangeraden. Deze Zweedse film schijnt hele goede kritieken te krijgen. Het verhaal gaat over een buitenbeentje die vaak gepest wordt. Dan komen er nieuwe buren waarin hij bevriend raakt met het meisje. Ook zij is een buitenbeentje en er is iets vreemds aan haar.
Spoiler:
Ze is een vampier

Dit is allemaal best leuk uitgewerkt en de film is best goed. Toch kon de film mij niet echt pakken. Het kwam allemaal net niet over. Toch zou ik deze film aanraden die van dit soort horror (zie spoiler) houden.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 19:50 

Citaat:

The Virgin Suicides
Regisseuse Sofia Coppola had met Lost in Translation al mijn hart gestolen en Marie Antoinette kon ze niets meer fout doen. Dus hoe mooi zou The Virgin Suicides wel niet worden? Nou, niet erg mooi. Het verhaal is opzich best tof, maar haar kenmerkende stijl van laat-ik-vooral-niet-te-veel-weggeven vond ik niet prikkelend, maar ontzettend onbevredigend. Goed gespeeld, mooie omgeving, prima verhaal. Maar dat EINDE... kon dat echt niet anders?

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 8:15 

Citaat:
001: Love and Other Drugs ***
002: Blue Lagoon ***
003: The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader **
004: Megamind ****
005: Meet the Parents: Little Fockers **

006: The Diving Bell and the Butterfly ****
007: Tucker & Dale vs. Evil ****
008: New Kids Turbo **
009: Morning Glory ***
010: Dik Trom ****

011: Center Stage ***
012: Evita *
013: London Boulevard *
014: Vampires Suck ***
015: Leap Year ***

016: The Heartbreak Kid **
017: Gulliver's Travels ***
018: Take the lead ****
019: Chalet Girl ****
020: The King's Speech *****

021: Alpha & Omega **
022: Gnomeo & Juliet ****
023: Mean Girls 2 **
024: Coraline ***

Wat een prachtige film. Het verhaal vond ik heel erg mooi, ik had op sommige punten echt medelijden met hem. Prachtige rol van Colin Firth en Helena Bonham Carter deed het ook goed, maar was verder niet bijzonder.

Wat was dit een slechte film :') Ik wou deze graag samen met een vriendin zien, omdat het verhaal van Romeo & Juliet, maar dan met wolven ons juist wel wat leek, maar het was meer een slap aftreksel van o.a. Lion King, Lion King 2, Tarzan, Jungle Book, Aladin etc. We hebben ons wel rot gelachen om alle verwijzingen. Leuk voor de kleintjes, verder niet.

Het beroemde verhaal van Shakespeare, maar dan met gnomes. Bril-jante film, echt waar. Er zit zoveel humor in en Featherstone is echt made of awesome :')

Veel mensen vonden hem vermakelijk, maar ik kon mijn aandacht er echt niet bij houden. Alleen die Queen Bee vond ik leuk, omdat ik haar ken van Desperate Houewives maar de rest van al die Disney meisjes vond ik maar saai.

Ik weet niet zo goed wat ik van Coraline moest denken. Op internet wordt hij overal opgehemeld, maar ik vond hem eigenlijk best saai en langdradig. Het verhaal is wel origineel en de stop motion is echt prachtig, maar deze film is het dus net niet.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 2:01 

@ San: Ik vond Caroline echt GEWELDIG. Die film was in zoveel opzichten prachtig, vond ik. Grappig om te horen hoe jij hem niks vond. Wist je trouwens dat je dit boek in Engeland vaak alleen bij de volwassen sectie kon vinden?

Citaat:

Unfaithful
Ik kijk eigelijk nooit thrillers en deze was op tv en het verhaal leek mij wel interessant, dus ik ging hem kijken. Het ging over een getrouwde vrouw die een knappe minnaar krijgt, maar al gauw moet boeten voor haar daden.
Het was een goeide film, goed gespeeld, maar niet echt mijn ding. Het verhaal boeide me niet erg, ik vond de minnaar knap maar veel te erg een arrogant alfa-mannetje en het kindje in de film... nouja, ik vind kindjes in Amerikaanse films sowieso vaak al irritant. Richard Gere deed het wel heel goed. Zijn actiescí¨ne was ook echt een interessant stuk.
Het vervelende vond ik echter dat de hoofdpersonage elke keer zo protesteerde toen haar minnaar met haar wilde vrijen, wat onbegrijpelijk was want ze viel volledig voor hem. Ik begrijp dat ze zich schuldig voelde, maar het zag er echt heel naar uit. Ik vond het einde redelijk. Wat ik heel mooi vond was
Spoiler:
toen zij en haar man aan het dansen waren ze elkaar probeerden te kussen en het van beide kanten niet echt lukte, hoewel ze elkaar wel met hun gezicht aanraakten. Ik vond dat dat de situatie erg goed weergaf.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 0:09 

Duffie schreef:
1. Love and other drugs
2. Life as we know it.
3. Daybreakers.
4. First Knight

4. First Knight

Ik ben ooit eens aan deze film begonnen, maar om de één of andere reden was ik halverwege gestopt. Dus deze telt nog steeds als een nieuwe film, vind ik. Hij was leuk en ik vond Arthur echt zo zielig op het einde dat ik hem echt wilde gaan troosten. Ocharme toch. Lancelot, daarentegen, daar had ik echt niets mee. Zijn personage raakte me niet echt. Guinevere vond ik dan wel weer super. ^^ Met andere woorden, het was gewoon een leuke film.

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 20:40 

Pottergirl schreef:

Milk
Deze film stond al heel lang op mijn moet-ik-nog-kijkenlijstje dus ik ben blij dat het er eindelijk van gekomen is. Wat een prachtige film. Hartverscheurend verhaal, en echt fantastisch acteerwerk van Sean Penn. Ik wil deze film eigenlijk wel heel graag op DVD hebben nu.

Agora
De DVD-hoes sprak me heel erg aan dus heb ik deze film geleend van de mediatheek, maar hij viel me eigenlijk best wel tegen. Ik had het gevoel dat er een heleboel niet klopte in de verhaallijn, met name wat betreft de daadwerkelijke geschiedenis. Maar er zaten wel hele mooie shots tussen en ook een paar mooie acteurs, dus ach :') Het verhaal is wel extreem deprimerend, dus je bent gewaarschuwd.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 21:35 

Citaat:
01. The Prestige (2006)
02. Batman Begins (2005)
03. Dog Day Afternoon (1975)
04. Kingdom of Heaven (2005)
05. Black Hawk Down (2001)
06. Memento (2000)
07. Body of Lies (2008)
08. Groundhog Day (1993)
09. Charlie Wilson's War (2007)
10. Heat (1995)
11. Shutter Island (2010)
12. Starship Troopers (1997)
13. Serpico (1973)
14. Thelma & Louise (1991)
15. Bowling for Columbine (2002)
16. There Will Be Blood (2007)
17. TRON: Legacy (2010)
18. Dark Blue World (2001)
19. MacGruber (2010)
20. Lucky Luke (2009)
21. Scott Pilgrim vs. the World (2010)
22. The Fountain (2006)
23. Following (1998)
24. Stand By Me (1986)
25. Mary and Max (2009)
26. I Am Legend (2007)
27. Let The Right One In (2008)
28. Spider-Man 3 (2007)
29. Daredevil (2003)
30. Despicable Me (2010)
31. Megamind (2010)
32. The Pursuit Of Happyness (2006)

Spider-Man 3
Laatste van de Spider-Man films die ik nog moest zien. Ik vond deze de beste van de drie, ook omdat er lekker veel vijanden van Spider-Man in voorkomen. Venom, The Green Goblin, Sandman, allemaal goed uitgewerkt.

Daredevil
By far de slechtste film gebaseerd op een superheld van Marvel comics die ik heb gezien. Ik heb alle x-men, wolverine, alle spiderman films gezien en dan krijg je dit. Ben Affleck kan veel beter regisseren dan acteren want dit leek nergens op. Daarnaast probeert de film overdreven cool te zijn door de superhelden de hele tijd radslagen, salto's met driedubbele schroeven etc. te laten maken terwijl daar eigenlijk geen reden toe is. Ook is de cinematografie erg slecht en bij gevechten heb je geen idee wat er gebeurt. Niet kijken dus.

Despicable Me
Despicable Me deed me erg denken aan Pixar films (Wall-E, Up, Toy Story, etc.) door de stijl van de animaties. Het is geen Pixar film. Anyway, de film is zeer grappig en dat brengt voor- en nadelen met zich mee. Het voordeel is dat je de hele tijd ondersteboven op je bank zit van het lachen. Vooral die minions vond ik geweldig en ik ging meerdere malen stuk. Het nadeel is dat eigenlijk het hele verhaal in het teken staat van de humor. Karakters worden niet uitgediept en maken geen groei door zoals bij Pixar films wel het geval is. Pixar films zijn en grappig en er zit een diepere laag in. Despicable Me is gewoon grappig. En daar is niks mis mee.

Megamind
Wat ik schreef over Despicable Me, geldt eigenlijk ook voor Megamind. Megamind is een heel vermakelijke film die echt het kijken waard is. Daarnaast is Will Ferrel (zijn stem) echt heerlijk op dreef. Klein minpuntje maar dat is persoonlijk. De stem van de badguy werd gedaan door Jonah Hill (die dikke uit Superbad en Get Him to the Greek). Ik vond die stem niet echt bij het personage passen.

The Pursuit of Happyness
The Pursuit of Happyness laat me achter met een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik het een te grote feel good film (eind goed, al goed). Een aantal dingen zijn zeer dubieus en sommige dingen gewoon ongeloofwaardig. Echter, de film wordt helemaal gedragen door Will Smith en hij kan me toch een potje acteren. Ik vond dit één van de beste acteerprestaties die ik van een acteur heb gezien. Dat maakt zo'n film, ondanks al haar gebreken het kijken waard.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 23:15 

Changetje schreef:

The King's Speech
Vorige week al gezien. Wat een prachtige film en natuurlijk een geweldige rol van Colin Firth (geen wonder dat hij er een oscar voor heeft gekregen). Ik had niet gedacht dat er van dit verhaal zo'n mooie (en vooral boeiende) film gemaakt kon worden. Hij was erg grappig, soms zielig, maar niet té dramatisch. Oh en maar niet te spreken over de geweldige costuums en decors! *_____*

Despicable Me
Een heel leuke en vooral grappige film :3 Ik heb me echt kapot gelachen, soms was het zo droog. Ik vond vooral Dr Gru en zijn sarcastische opmerkingen leuk ("Is this literature?") en natuurlijk het kleinste meisje met haar eenhoorns :') Het verhaal vond ik ook erg vertederend.

How To Train Your Dragon
I loved this! Ik had echt geen idee wat ik moest verwachten (afgezien van het feit dat het over draken gaat), maar ik vond dit echt een heel leuke film :) Hij was erg grappig, de animaties waren geweldig en ik kreeg er een LotR/HP gevoel bij. En de zwarte draak deed me aan een pokémon denken xD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 13:00 

Citaat:

Gnomeo & Juliet
Oeh hij was zo grappig :D Okee, het was voorspelbaar dat hij zo een beetje af moest lopen, maar toch viel het me nog mee hoe verrassend het was. Ik moet echt zeggen dat Featherstone briljant is :') En die grasmaaier. En James was een fijne Gnomeo <333

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 22:03 

@Plot; Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er nou van moet vinden. Ik wil wel heel graag het boek lezen, misschie spreekt dat me meer aan. Het kan ook liggen aan het feit dat ik echt deadtired was toen ik de film keek. M'n ogen zijn wel een paar keer dichtgevallen [a]

Citaat:
001: Love and Other Drugs ***
002: Blue Lagoon ***
003: The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader **
004: Megamind ****
005: Meet the Parents: Little Fockers **

006: The Diving Bell and the Butterfly ****
007: Tucker & Dale vs. Evil ****
008: New Kids Turbo **
009: Morning Glory ***
010: Dik Trom ****

011: Center Stage ***
012: Evita *
013: London Boulevard *
014: Vampires Suck ***
015: Leap Year ***

016: The Heartbreak Kid **
017: Gulliver's Travels ***
018: Take the lead ****
019: Chalet Girl ****

025: Angus, thongs & perfect snogging ****

026: Sonny Boy ****

025: Angus, thongs & perfect snogging ****
Wat een schande dat ik deze film nog nooit eerder had gezien. Toen ik een jaar of 13/14 was, heb ik trouw alle boeken verslonden, maar van het verhaal kon ik me vrij weinig nog herinneren. Leuke film, natuurlijk wel voorspelbaar, maar dat is in dit genre helemaal niet erg. Dat meisje dat Georgie speelt is echt heel grappig en die kat! I want to have it, hij is geweldig! Het enige dat ik irritant vond, was dat er zoveel snogging werd gezegd. Na een tijdje begon ik erop te letten xD

026: Sonny Boy ****
Het heeft weken geduurd, maar gister heb ik hem dan eindelijk gezien. Ik heb een half jaar geleden een stuk van het boek gelezen, maar daar kwam ik bijna niet doorheen. Nu vond ik het gisteren niet zo erg, want ik wist dus nog helemaal niks van het einde en dat was maar goed uit.
Prachtig verhaal en eens een goede nedderlandse film. Alleen het acteerwerk van de volwassen Waldemar laat wel wat te wensen over. Ik ga nu toch maar verder in het boek (:

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 22:32 

Citaat:

14. The House Bunny
Zo fout XD Heb mezelf eindelijk kunnen aanzetten tot een film te volgen en daar ben ik wel blij mee. Heb nog een grote stapel liggen x.x Geen bijzondere film, geen film om vaak te zien, maar voor een keer is het niet verkeerd.

15. Wild Cherry
Dit is een redelijk foute film en ergens gaat het nergens over. Toch heb ik me wel vermaakt met het thema. Ik vond het einde grappig, twee gingen er toch vandoor met de jongen/vriendje terwijl de ene er vandoor ging met de cheerleader XD Zat soms flauwe humor in, maar voor een keer. Best leuke film ^^

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: