Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 10:40 

Afbeelding

'Een kristal een koude, harde steen? Hoe kom je erbij?' zegt hij met een gemaakt boos toontje. 'Een kristal heeft een hele geschiedenis! In de oudheid was deze steen ontzettend belangrijk.' Ackley wist niet bijster veel over de kristal, maar zijn moeder had hem, toen hij nog een kleine Ackley was, een vertaal verteld over een land waar uit een heel groot kristal een hoofd van een God was uitgehakt. Om de een of andere reden is dat altijd blijven hangen.

Ackley denkt na over de vraag die Christal hem stelt. Had hij eigenlijk wel een planning? 'Well, ik geloof het niet. Ik zie altijd maar wat er gebeurd. Ik ben zo'n persoon die een planning maakt en zich er vervolgens niet aan houdt. Voor mij is het dus een beetje tijdverspilling,' zegt hij, licht verontschuldigend. 'Maar, als je wilt kunnen we wel even naar buiten gaan? Misschien komen we nog wat andere leuke mensen tegen! Of wil jij misschien wat anders doen?'

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 20:10 

Afbeelding

"Ben je gay? Echt? Dat had ik helemaal niet verwacht." zegt Signe verlegen. Dan vraagt Dustin met wie ze getrouwd is en even weet ze niet wat ze moet zeggen. Ze zou het graag tegen iemand willen vertellen, maar ze kon Dustin nog maar net. Zodadelijk vertelde hij het door en wist het hele eiland ervan. Dan zou ze hier zeker niet meer veilig zitten!
"Ik ben getrouwd met m'n vriendje van school. We kennen elkaar al van toen we veertien jaar oud waren. Maar dat is nu niet belangrijk. Laten we het over iets anders hebben." vertelt ze snel tegen Dustin.

"Bedankt voor de tip!"
Ze pakt de kledingstukken aan van Dustin en besluit om het maar even te passen. Misschien stond het haar wel hartstikke leuk. Snel kleed ze zich om in het kleedhokje en loopt dan naar de spiegel die in het midden van de winkel hangt. Wauw, dit was zo anders dan dat ze normaal gesproken droeg!
"En, wat vind je ervan?"

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 21:24 

Afbeelding

Raven stommelt naar binnen bij Altair, Levi en Vanessa (?). Met grote ogen kijkt ze rond. Was er iets veranderd aan de stemming? Ze kan niet precies ontdekken wat er anders lijkt. "Hi guys!" Groet ze vrolijk. Ze schuift haar zonnebril wat dichter op haar neus en trekt haar topje een stukje naar beneden, in een poging om er iets beter uit te zien voor haar gezelschap. "Ik heb dorst! Is hier ook iets van water?"

Liefjes schuift ze vlak langs Levi. Waarom niet gelijk van haar bezoek een flirtpoging maken?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 14:07 

Afbeelding
Altair Forbes

Altair luistert als Levi uitgebreid zijn mening vertelt. Niet iedereen vindt het dus erg dat de brug ingestort is - doh, sommige mensen krijgen daardoor een langere vakantie, niet iedereen vindt dat vreselijk, en dan zijn er dus mensen zoals Levi - maar Altair heeft het idee dat er ook veel mensen zijn die het wel erg vinden. Die moet hij dus zien te vinden.

Hij haalt zijn schouders op als Levi vraagt of Altair niet terug moet naar zijn kantoor. "Ik heb voorlopig vrij van werk," liegt hij makkelijk, "en er zijn hier zat mogelijkheden om nieuwe klanten binnen te halen, dus ik vermaak me wel."

Op dat moment vraagt de vrouw die richting hen toe stommelde - is ze dronken of lijkt dat alleen maar zo? xO Altair keurt dit compleet af! - of er misschien iets van water in de buurt is. Yep, water all around, maar waarschijnlijk niet wat ze bedoelt. "Als je drinkwater nodig hebt, kan je waarschijnlijk beter naar het hotel teruggaan," zegt Altair, terwijl hij een wenkbrauw optrekt als hij ziet hoe de vrouw langs Levi schuift.

were mine.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 14:41 

Afbeelding

'Ik zou er niet om durven liegen, op m'n veertiende uit de kast gekomen en op m'n zestiende m'n eerste vriendje gehad' grijnst hij, achja hij is gewoon proud to be gay. Hij luistert naar Signe met wie ze getrouwt is en vind het toch wel klasse dat ze nog steeds samen is met haar high school sweetheart, er zijn er namelijk niet veel die dat kunnen volhouden. Dustin wil er net wat meer over vragen als Signe aangeeft dat het niet belangerijk is en of ze het over iets anders kunnen hebben geen probleem hoor glimlacht hij.

'Het staat je geweldig' zegt Dustin, waarbij hij Signe even een klein pirouetje laat maken 'je figuur komt ook helemaal tot haar recht hierin, a perfect fit' vervolgt hij grijnzend.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 15:57 

Afbeelding

Signe moet lachen als ze hoort hoe trots en zelfverzekerd Dustin is over zijn gay zijn.
"Knap dat je daar zo voor uit durft te komen. Heb je op dit moment ook iemand?"
Misschien konden ze wel samen op jacht naar een leuk vriendje voor hem en dan kon zij iets voor Dustin terugdoen. Hij was hier ten slotte speciaal voor haar.

Ze kijkt nog even in de spiegel en bloost.
"Het zijn echt prachtige kleren! Laten we ze nemen, dan kunnen we hierna naar dat andere winkeltje waar ze al die bikini's hadden, want die heb ik ook nog nodig. Ik heb alleen maar een oud sportbadpak bij..."
Snel trekt ze haar oude kleren weer aan en ze sleept Dustin mee naar de kassa. Het meisje kijkt haar een beetje onbeleefd aan en begint al kauwgom kauwend de kleren op de vouwen.

"Eenentwintig Galjoenen en twee Sikkels." bromt het meisje achter de kassa en Signe voelt het bloed uit haar gezicht trekken. Hoe kon het nou zijn dat die paar kledingstukken zo enorm duur waren. Ze kijkt Dustin even hulpeloos aan; niet omdat ze geld van hem wil lenen, maar gewoon omdat ze echt niet weet wat ze moet doen, en voordat ze er iets aan kan doen lopen de tranen over haar wangen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 0:52 

Afbeelding

Levi luistert naar Altair die zegt dat er hier wel genoeg klanten zijn. En dat hij zich dus wel vermaakt. Heeft die man geen privéleven? Draait alles om het werk? Levi maakt een mental note om op z'n minst één keer met Altair te gaan stappen. Simpelweg om hem te laten zien dat het ook anders kan. Kijk, is dat niet lief?

Dan komt Raven ineens aanstrompelen - en ze schuift op een nogal obvious manier langs hem terwijl ze naar water vraagt. Levi's armen gaan als een reflex richting Raven om haar te ondersteunen, maar schieten weer terug om langs zijn zijde te hangen, als hij zich bedenkt dat Altair hier staat. Dadelijk gaat die hem aanklagen of wat dan ook @@ Je weet het maar nooit. Niet dat hij iets fout doet, maar we hoeven geen Vanessa #2 te hebben.

Dus Levi staat een beetje schaapachtig naar Raven te kijken. "Yep, wat Altair hier zegt. Water in het hotel."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 19:37 

Afbeelding

'Nope, ik ben al drie hele maanden vrijgezel' repliceert hij op de vraag van Signe en dan afwacht tot Signe haar nieuwe kleren heeft aangepast, waarop hij goedkeurend knikt als ze er zelf ook mee instemt dat ze de kleren mooi vind. ''Dat is ook zeker het belangrijkste, dat jij de kleren ook mooi vind grijnst hij.

Oef die verkoopster is wel erg rude en hoe ze op die kauwgum van haar zit te kauwen straalt gewoon arrogantie uit, hij springt dan ook direct aan als Signe begint te huilen. 'Hey jij hebt zeker nooit gehoort van klantvriendelijkheid en daarbij heb je ook nog is de verkeerde prijs aangeslagen, het is namelijk 50 % korting..Dus dat is tien galjoenen, één sikkel en één knoet zegt Dustin, euhm ja dat klopt toch. Dustin schiet dat bedrag dan even voor Signe voor en loopt dan met haar naar buiten heen.

'Moet je zelf maar kijken wanneer je het terug betaalt' zegt hij haar en haar troostend over haar rug wrijft.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 19:58 

Afbeelding

Yay, Chelsea praatte nog tegen hem! Ze was niet boos, ze ging niet schreeuwen, ze vond hem niet stom en ze nam zelfs zijn uitnodiging aan! Met wangen die nog een tintje roder zijn geworden dan daarnet kijkt Lucas haar blij aan.
"J-ja ik heb ook wel dorst ja. Wist je dat je maar 3 tot 6 dagen zonder water kunt, en bij hogere temperaturen zoals hier maar een paar uur? En als je sterft aan uitdroging krijg je een zwarte tong!", voegt hij er alwetend aan toe.
Dan vraagt Chelsea hem of hij weet waar ze wat kunnen drinken.
Eeeeeeeeh.
Ze kijkt hem zo hoopvol aan dat Lucas geen antwoord durft te geven. Dan beseft hij plotseling iets.
"De kaart weet het wel!"
Als je het zelf niet weet, raadpleeg een document!
Lucas graait naar het kaartje dat hij uit de lobby van het hotel had meegenomen. Hij laat Chelsea de kaart zien en wijst:
"Kijk, we zijn nu hier. Volgens de legenda zijn de kobaltblauwe gebouwen eetgelegenheden en cafés. Dus als we het pad volgen in westelijke richting en bij de splitsing de meest linkse weg volgen, moeten we volgens de schaal van 1:20.000 een afstand afleggen van ongeveer een kilometer en 200 meter. We kunnen het lopen, dan doen we er met een snelheid van 5 kilometer per uur ongeveer 14,5 minuut over.", berekent Lucas snel. Dan lacht hij schutterig naar Chelsea.
"Dus... Zullen we d-dat dan maar doen?"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 9:31 

Afbeelding

Chelsea heeft geen idee waar Lucas het over heeft. Water? Ze gaan toch iets drinken, waarom zou dat dan per sé water moeten zijn?
"Sterven?! Ik wil nog helemaal niet dood gaan. Wie zegt dat ik dood ga?" Met een hysterische blik op haar gezicht kijkt ze Lucas aan.

Oké, even kalmeren. Misschien kunnen ze inderdaad eerst wel op de kaart kijken om te zien waar ze iets te drinken kunnen halen.
"Ik vind het goed."
De hele berekening mocht voor haar doen wel achterwege blijven. Ze kunnen hier immers toch niet vandaan.

"Trouwens, hoe bedoel je dat ik en zwarte tong krijg?! Ik droog helemaal niet uit!"
Ze komt terug op de eerdere woorden van Lucas en opnieuw is ze er erg paniekerig over.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 12:32 

Afbeelding

Oké, als Ackley zegt dat de kristal in de oudheid ontzettend belangrijk was, verschijnt er toch even een grijns op haar gezicht. Al bedenkt ze zich al vlak erna dat ze daar nu niet meer zo veel aan heeft, aangezien de oudheid wel al héél lang geleden is. Maargoed, het is in ieder geval geruststellender dat een koude, harde steen :')

Ze lacht, 'Kijk daarom doe ik niet eens een poging om mijn dag in te delen.' Christal kijkt even uit het raam naar de jungle. Het was echt een heerlijke dag vandaag. 'Je gaat toch vaker de jungle in? Dan heb je vast prachtige plekjes gevonden, niet? En aangezien je al eerder aanboodt om me rond te leiden daar... Zullen we even de jungle in?'

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 21:21 

Afbeelding

Myrna blijft een beetje nutteloos naar de deur kijken terwijl Signe weg loopt zo snel als ze maar kan. Ze drinkt een slokje van haar thee en verslikt zich bijna als er alweer een man binnen komt, die zich voorstelt. Hij ziet er uit als een charmeur en is een beetje onbeleefd om zomaar de deur open te doen. Ze kijkt hem een beetje achterdochtig aan, maar hij is een gast dus ze gedraagt zich.

"Myrna Clarke" stelt ze zichzelf voor, terwijl ze zijn hand schudt. Haar ogen flitsen naar het lege kopje van Signe. Eigenlijk hoeft ze niks van deze man, maar het zou niet aardig zijn om hem niet een kopje aan te bieden. "Thee? Waarmee kan ik u trouwens helpen?"

Ze gaat weer zitten en drinkt verder aan haar thee terwijl ze een pak koekjes op tafel tovert en een in haar thee dipt. Ze had totaal geen zin in de BBQ die haar vader ging aankondigen, maar goed. Het zou de gasten hopelijk tevreden stellen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:53 

Afbeelding

Leonard glimlacht. Hij beeldt zich even in dat hij twijfel in haar ogen bespeurt, maar ze kan het ofwel goed verbergen, ofwel het was inderdaad verbeelding. Either way, ze leek niet meer in twijfel.
"Ja, lekker," zegt hij, ingaande op haar aanbod. En dan bedoelde hij niet alleen de thee ~

"Ach, ik kwam gewoon even genieten van het uitzicht," zegt hij met een (niet-creepy-)grijns en hij leunt nonchalant in de deuropening. Okay, die was té cheesy. Zijn grijns vervaagt en hij schraapt serieus zijn keel.
"Goed, eh," zegt hij, en hij komt binnen.

"Ik was op zoek naar informatie."
Te formeel.
"Ik wil hier weg."
Te direct.
"Ik..."
"Ik vroeg me af wie u eigenlijk bent," zegt hij, terwijl hij gaat zitten. "Bent u van het personeel? Of doet u uw mooie huidje te goed aan de stralende zon hier?"
Smilesmilesmile.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 23:32 

Afbeelding

En dan komt de cheesy-ness. Ze kijkt Leonard sprakeloos aan, want hier heeft ze geen zin in. Het uitzicht? Wat is dat nou weer voor iets om te zeggen over haar. Uitermate RUDE van hem. Ze begint zich ondertussen te ergeren als er nog een compliment komt. Ze kijkt hem geí¯rriteerd aan.

"Wie ik ben? Dit is het kantoor van de managers, dus het lijkt me dat ik in die categorie val en niet zomaar bij het personeel." zegt ze op een botte toon.

Gelukkig komt haar vader's omroep dat er een BBQ komt vanavond op kosten van het hotel en heeft ze een reden om zich klaar te maken. Moeilijk om de man's glimlach te negeren, maar ze doet het toch.

"Nouhetklinktalsofikmeklaarmoetmaken" zegt ze aan een stuk door en duwt hem richting de deur. "Veel plezier nog bij ons hotel en vergeet vooral niet het foldertje over het naakstrand bij de receptie"

[...]

Eenmaal bij de BBQ aangekomen heeft ze een zwarte lange jurk aan en los haar. In haar hand houdt ze een wijnglas met rode wijn vast en deze drinkt ze gulzig. Ze glimlacht naar een aantal gasten en gaat dan aan de rand van het zwembad een eindje verderop zitten. Haar voeten stopt ze in het water en ze geniet van de warme avond.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:31 

Afbeelding

Signe is Dustin echt voor eeuwig dankbaar als hij het verschrikkelijke meisje achter de kassa op haar plaats zet. "Echt heel erg bedankt voor wat je daarnet deed," stamelt ze. "Ik dacht dat er veel meer geld in mijn zak zat, ik weet echt niet waar het gebleven is! Ik zal het zo snel mogelijk aan je terugbetalen. En als ik je met iets kan helpen, het maakt echt niet uit met wat, dan moet je het gelijk zeggen!"

Ze was echt dankbaar dat ze Dustin tegen was gekomen vandaag. Misschien konden ze in de loop der tijd wel echte vrienden worden. Het was lang geleden dat ze echte vrienden had gehad. Dan hoort de aankondiging Myrna en ze glimlacht naar Dustin.
"Zullen we samen naar de barbecue gaan? Ik bedoel – alleen als je dat leuk vindt, hoor. Maar euh... het leek mij wel gezellig..."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: