Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 15:22 

treu blood so 1,2 en 3.
Gosh ik ben helemaal verslaafd!! ik heb nu het 1e boek in huis en heb al wat gelezen.Super serie echt geweldig!!!

house
so7ep14 en so7ep15
Het blijft gewoon een leuke serie!
Spoiler:
ik had house niet gedumpt en dat doet ze wel alleen omdat hij is wie hij is, tja dat wist je toen je met hem ging! dat nieuwe meisje is alleen wel echt heel iritant met camron kon ik het nog wel hebben maar met haar...

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 15:46 

Merlin 2x03

Omdat ik geen idee heb wie dit allemaal kijkt online en ook omdat ik niet weet hoe ver die persoon dan staat, zet ik het maar even als spoiler :')

Spoiler:
Grrrr. Merlin moet Morgana vertellen dat hij dé Merlin is, weet je wel. Grrr.
Ook moet Arthur maar eens gaan toegeven dat het niet zo erg is om verliefd te zijn op een bediende.
Het zou ook geweldig zijn, moest Merlin het Arthur ook vertellen... Uther was weer hetzelfde zoals altijd. Ik vind het wel enorm lief dat hij zoveel geeft om Morgana, alhoewel zij toch niet echt zijn dochter is. Al vind ik het wel enoooorm irritant dat hij alle magie afzweert in zijn land, maar dat hij zelf beroep moest doen op magie om een zoon te krijgen (zeggen ze in de eerste paar afleveringen ofzo). Pfffff.
Oh en ik wil meer Gwen en Arthur.
En Merlin en Morgana moeten ook samenkomen @@

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 18:12 

CSI Miami Seizoen 3. :) Ik ben erg slecht in het volgen van TV Series en online kijken blijkt ook niet altijd goed te zijn. Haat aan series die om de tien seconden moeten laden. DVD is toch het beste! :)

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 20:52 

@Miss Zwarts, je kan het toch gewoon downloaden en als je het af hebt dan wis je het weer!

ik kijk nu so1 van de big bang theory, hij lekker kort en erg grappig!

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 17:02 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik moet downloaden. Dan zou ik het dus op de PC zetten en via de kabel op tv kijken. Hmm... dan eerlijk gezegd liever op dvd. Met op de PC kijken krijg je weer zo'n problemen van zwart beeld, niet laden etc. Om gek van te worden.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 17:11 

Miss Zwarts schreef:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik moet downloaden. Dan zou ik het dus op de PC zetten en via de kabel op tv kijken. Hmm... dan eerlijk gezegd liever op dvd. Met op de PC kijken krijg je weer zo'n problemen van zwart beeld, niet laden etc. Om gek van te worden.

Er is niet echt een verschil tussen dvd en downloaden qua kijken, hoor. Zwart beeld? Hoezo? En van dat laden, eens je het gedownload hebt is het enkel nog afspelen...

OT: The Vampire Diaries S02E16
Dat is dus de laatste serie die ik gezien heb, intussen al een goeie week geleden denk ik. Het is gewoon zo dat alle series die ik volg op Amerikaans schema (The Good Wife, Grey's Anatomy, The Vampire Diaries) een pauze hebben.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 19:15 

Gilmore girls (6x17)
Spartacus Blood and Sand & Spartacus Gods of the Arena, alle afleveringen. Het was een lange vakantie. :cool:

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 16:52 

Flikken Maastricht 5x10.
Volg ik al een tijdje, en kijk het zeker elke vrijdagavond, alleen jammer genoeg is het seizoen nu voorbij...

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 18:04 

Heroes S01E23
De laatste episode van Heroes seizoen 1. Ik vind het wel een vermakelijke serie en ik denk dat ik ook wel aan seizoen 2 ga beginnen, maar ik ben er niet helemaal lyrisch over. Ook vind ik dat alle personages hele aanwezige minpunten hebben. Behalve Ando <3 Want hij is cute xD Zo nu en dan word ik gewoon een beetje moe van het dramatische gedoe van bijna alle personages :') Maar ik vind het dus wel boeiend en ik vind het plot ook wel leuk. Ik heb alleen veel gelezen dat de seizoenen steeds slechter worden. Ah well, ik zie wel.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:20 

House S07E16
Beetje verrast was ik wel, maar ik weet nog steeds niet of dat nu positief of negatief was. In ieder geval heeft het eind van de aflevering me wel enorm nieuwsgierig gemaakt naar de volgende aflevering. Op een gegeven moment had ik gewoon tranen in mijn ogen en dat maakte het einde opeens nogal abrupt.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 0:01 

Yaraa schreef:
Lost - S01E01

Jup, de allereerste. Want na zoveel goede verhalen erover te hebben gehoord, wilde ik wel eens zien wat de 'big deal' was. Ik heb de aflevering wel in tweeí«n gezien omdat het camera werk een beetje misselijkmakend bewoog, maar ik wil zeker meer ervan zien. Het is erg... intressant en nieuwsgierig makend. Ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal kapot van ben, maar wie weet. Misschien komt dat nog.

Zo mee eens. Ik heb dus ook net voor het eerste de eerste episode gekeken en die camera irriteerde me mateloos. xD
Al vind ik het wel een leuke episode. Er gebeurd meteen van alles en dat is goed, want ik haat het als het episodes lang duurt voordat een verhaal eindelijk op gang komt. Ik vind Jack ook wel een likable personage. En Ian Somerhalder <3 Dus ben wel van plan verder te kijken.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 0:24 

Haha, dan zijn jullie niet de enige die last hadden van die camerabeelden. Zelf ben ik epilepsiepatií«nt en kan dus vrij snel ziek worden van dat soort beelden.
Maar goed, ik geloof dat het ook meer was om chaos en paniek te illustreren. Iedereen is in shock en dergelijke. Na een paar afleveringen is het gelukkig afgelopen.
En dat terwijl je net nog een enorm gat in je opvoeding had, ben je nu dus al goed op weg om dat gat te dichten. :mrgreen:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 11:26 

Friends 2x11 - The One With The Lesbian Wedding
Oh ik hou hou hou van Friends. Deze aflevering was ook weer tof (: Ik probeer me bij Friends altijd af te vragen wat mijn favoriete karakter is. Dan denk ik eerst: Phoebe, omdat ze zo heerlijk maf en hilarisch is. Maar dan zegt Chandler weer wat en dan lig ik daar weer helemaal dubbel om, of heeft Ross weer iets heel typisch of Rachel of Monica of Joey... Oftewel: ik kan niet kiezen. Daarom is het ook zo'n goeie serie (:

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 14:36 

@ Pottergirl; Elk personage heeft zijn eigen charme, dat maakt Friends ook zo fantastisch :D

Doctor Who - series 1, episode 4 - The Aliens of London
Weer een keer een oude DW ep. Het is echt vreemd om Christopher Eccleston weer te zien als de Doctor, ik ben al helemaal gewend aan Matt Smith (en nog een beetje aan David Tennant, maar vooral omdat ik hem soms wel een beetje mis).
Dit is de eerste episode van een tweedelige aflevering. Introductie van de Slitheen (van planeet Raxacoricofallapatorius - geniale naam) en natuurlijk Harriet Jones :D
Heerlijk om Jackie ook weer eens te zien, ze is zo ... geniaal xD Er zijn aliens geland, de hele wereld zit in een crisis, gaat ze vertellen dat een onbeduidende buurman oid haar mee uit heeft gevraagd xD Geweldig mens :love:

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 21:06 

The Big C - S01E01

Ik ben nogal in een Laura Linney-mood lately en heb de pilot van deze serie dan maar gedownload. Ik wist enkel dat het over een vrouw ging die ontdekte dat ze kanker had en dat de serie ging over hoe ze daarmee omging.
Ik had dus veel tranen en melig gedoe verwacht, maar dat is wel even anders uitgevallen. Cathy, het hoofdpersonage, besluit gewoon eindelijk haar leven ten volle te gaan leven zoals zij het wilt. Ze is eerlijk (en eigenlijk gewoon gemeen soms), ze is grappig, ze trekt zich niets meer aan van anderen en laat zich niet meer doen. Toch blijkt op het einde van de ep dat ze er wel degelijk mee bezig is. Hier wil ik zeker de rest van zien!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: