Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:43 

Afbeelding

Vanessa heeft zich maar stilletjes bij de rest weggewerkt na een poosje en heeft vervolgens haar kamer maar gewoon opgezocht. Een vertrouwde rustige omgeving, met niemand om haar heen die haar enthousiast zou beginnen aan te raken ofzo. Ew.
In alle rust en stilte heeft ze haar kamer weer op orde gemaakt - haar kamer is schoner dan een kamer waar net de roomservice langs is geweest - en is alles weer mooi schoon! Ze heeft zichzelf ook maar meteen opgefrist en een nieuw jurkje aangedaan. Haar haren heeft ze in een staart gedaan omdat dat nou eenmaal makkelijker werkt tijdens het schoonmaken. Er hangen wat plukjes haar langs haar gezicht wanneer ze uiteindelijk klaar is.

Maarja.. Dan heeft ze geen tijdverdrijf meer. En eerlijk gezegd heeft ze de mededeling over de BBQ maar een beetje genegeerd. Het was sowieso superdruk op het moment, en een BBQ was nou niet bepaald de meest schone plaats om te zijn. Haar maag denkt er echter anders over. Met een zuchtje staat ze dan ook op en besluit maar gewoon heel dapper naar buiten te gaan en deel te nemen aan de BBQ.

Nogal kieskeurig pikt ze een sta-tafeltje uit en veegt die eerst even schoon met een doekje. Daarna loopt ze even heel voorzichtig heen en weer om wat te eten te pakken. Het is echter te druk om langs iedereen af te lopen zonder mensen aan te raken en ze voelt zich dan ook heeeel akelig hier.
Met een bordje salade en een glaasje water gaat ze terug aan het tafeltje staan. Dit was het enige wat er nog een beetje onaangetast en gezond uitzag. Een beetje.

In haar eentje staat ze aan de tafel voorzichtig haar slaatje op te eten en neemt ze zo nu en dan een slokje water terwijl ze zo rustig mogelijk om haar heen kijkt.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 14:15 

Afbeelding

'Ach het was absoluut geen moeite, en over dat geld daar zit geen haast achter hoor' zegt Dustin met een glimlach 'en wat je voor mij kan doen, nou probeer wat losser te zijn. Niet te los uiteraard, want je wil natuurlijk geen slechte naam krijgen, maar gewoon dat je echt geniet van je vakantie op dit prachtige eiland, van waar de brug van weg is...Oohw als we maar weer terug naar huis kunnen, want om jaren zonder mijn mama te moeten zijn dat ga ik niet trekken' zegt hij het laatste even met een zeer nerveus lachje.

Dustin probeerde zich te kalmeren door dezelfde woorden over en over in z'n gedachten op te zeggen, de woorden van dat het goed komt en dat ze weer terug thuis komen, bemoedigende woorden dus. 'Count me in, wij gaan met z'n tweetjes naar die barbeque en dan word het zeker weten zeer gezellig zegt Dustin wanneer hij z'n rust weer heeft gevonden. Dustin steekt z'n arm weer uit en kijkt Signe dan aan 'wil je je nog eerst omkleden of zullen we gewoon linea recht naar de barbeque toe lopen' vraagt hij haar.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 14:23 

Afbeelding

Nog voordat Ackley kan antwoorden op de vraag van Christal, hoort hij de aankondiging van de barbeque. Ietwat teleurgesteld hoort hij het aan, rond deze tijd is de jungle juist zo mooi! Maar, morgen is er weer een dag en dan kan hij Christal alsnog de jungle laten zien. Ackley zijn maag neemt makkelijk de overhand, wanneer er beslissingen moeten worden gemaakt.

'Wauw, dat zou ik echt heel graag willen doen,' begint Ackley, 'maar lekker eten is natuurlijk ook niet verkeerd! Zullen we samen gaan? Als jij dat wilt, natuurlijk. Anders ga ik je de jungle alsnog laten zien en eten we later samen wat. Wat wil jij?' vraagt hij Christal.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 14:56 

Afbeelding

Christal hoort de aankondiging van de barbeque en er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Een barbeque was altijd wel gezellig en misschien kon ze zo ook wat meer contacten leggen, al heeft ze het met Ackley ook al gezellig.
De beslissing tussen een rondleiding door de jungle of wat eten is nu niet zo moeilijk voor haar en ze hoopt dat Ackley er hetzelfde over dacht. Hij kan haar altijd nog een keer je jungle laten zien, het ziet er naar uit dat ze hier nog wel een tijdje zijn.

'Lekker eten klinkt zeker niet verkeerd,' antwoordt ze Ackley met een grijnsje, 'Dus laten we de jungle nog even uitstellen en eens zien hoe het op de barbeque is, oké?'

Christal drinkt haar glas leeg, staat op en zet hun glazen op het aanrecht. Dan loopt ze weer terug naar Ackley en trekt hem overeind, waarna ze speels zijn hand vasthoudt. "˜Let's go.' Samen lopen ze op hun gemak naar de barbecue.

Daar aangekomen ziet ze dat het nog niet zo druk is. Ze lopen naar het eten toe en Christal schept zich vanalles een beetje op, als het er lekker uitzag dan, de rare vissoorten en al laat ze liggen. Als ze klaar is, neemt ze nog een glaasje witte wijn en wacht ze totdat ook Ackley klaar is.
"˜Zo, waar zullen we het gaan eten?' Vraagt ze hem terwijl ze even rond kijkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 17:48 

Afbeelding

Als Dustin zegt dat ze wat losser moet zijn, verstijft haar glimlach. Ze wist wel dat ze een beetje gespannen was, maar dat het zo erg was dat had ze zelf niet door. "Sorry, ik wist niet dat het zo erg was," verontschuldigt ze zich. "Misschien moet ik me eens een dagje laten verwennen in de spa. Misschien kan ik dan alle spanning loslaten..." Even verzinkt ze in diepe gedachten en zo mist ze z'n lichtelijk hysterische opmerking over dat hij zijn moeder niet zo lang kan missen.

Signe pakt Dustin's arm en kijkt hem even aan. "Ik ben blij dat ik je ben tegen gekomen vannochtend," zegt ze tegen hem. Wat? Het kon geen kwaad om zo nu en dan eens te zeggen wat ze écht dacht. En het was waar. Als ze Dustin niet was tegen gekomen, had ze vast alleen op kledingjacht gemoeten en stond ze nu ook alleen bij de barbecue. Wat je gezellig noemt.
"Zullen we maar gelijk naar de barbecue gaan? Volgens mij zijn er al best veel mensen?"
Ze sleept Dustin mee naar de tafels waar al het eten op staat. Ze schept wat rijst op met een stukje kip en een lekker sausje. Heerlijk! Daarna kijkt ze Dustin aan. "Zullen we aan de wijn gaan?"
Signe vond het heerlijk om zo nu en dan een drankje te doen, maar niet alleen, dat vond ze niet gezellig.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 12:45 

Afbeelding

Leonards glimlach verdwijnt geenszins als Myrna niet bepaald toehapt. Hmmm, hard to get uh? Ach, hij wordt wel vaker afgewezen. Hij krijgt haar nog wel! =D

OH WAIT. Hij's verloofd. En nu verdwijnt zijn glimlach dus wel. Right, hij moest trouw zijn "^^

Hij wenst Myrna nog een stijf glimlachje toe als ze wegloopt. Wauw. Nu is hij nog steeds geen steek verder.

[...]

Echt zin in een barbecue heeft Leonard op het moment niet. Wat raar is, want hij is altijd wel te porren voor een feestje. Maar hij maakt zich meer zorgen om de furie van zijn verloofde als hij eenmaal het eiland af is. Want wat er ook gebeurt, het is altijd zijn schuld, en het feit dat ze nu niet kunnen trouwen zal zeker zijn schuld zijn.

Hij zucht. Hij gaat naast een tafeltje staan en trekt een bierfles open. Hij neemt een slok en kijkt rond. Okay, eerst even eten halen. Hij loopt naar de tafel en begint wat op te scheppen. Hij kijkt naar de vrouw (Signe) die er ook staat op te scheppen in gezelschap van een andere man terwijl hij zijn bord volschept.
"Zo," zegt hij. "Vast in het paradijs, h�"
Hij glimlacht.
"Horen jullie bij elkaar?" vraagt hij, knikkend naar Dustin.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 17:03 

Afbeelding

Net voordat Chelsea met Lucas wil vertrekken, hoort ze de mededeling dat er vanavond een barbeque wordt gehouden.

[...]

Het is al avond geworden. Nog even kijkt Chelsea in de spiegel of al haar haren in de knoet zitten, behalve twee lokjes die langs haar gezicht hangen. Met een zelfvoldane glimlach loopt ze naar buiten om ook deel uit te maken van de barbeque. Enkele mensen staan al een beetje bij elkaar. De enige die zij echt heeft leren kennen is Lucas, maar die ziet ze op dit moment nog niet.

Chelsea loopt naar een tafel waar eten op staat. Het ziet er allemaal erg lekker uit, maar ze heeft nog niet echt zin in iets warms. Ze begint daarom maar met een overheerlijk bordje salade. Als ze het heeft opgeschept, zoekt ze en plaatsje. Aangezien het erg moeilijk is, loopt ze naar een sta-tafeltje, waaraan één vrouw staat.
"Kan ik er bij komen staan?" vraagt ze aan de vrouw.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 16:51 

Afbeelding

Vanessa staat rustig en vredig van haar saladetje op te nemen en kijkt dan ook eventjes overrompelt op wanneer er iemand opeens aan haar vraagt of ze erbij kan staan. Ze kijkt het meisje eventjes met grote ogen aan.
"Oh." Rustig Vanessa, er is like.. Niks aan de hand. Ze heeft alleen een beetje angst gekregen voor mensen die haar elk moment iets willen vragen - daar ging namelijk heel wat lichaamscontact vanaf. Dan dringt de vraag van het meisje tot haar door. "Ja, natuurlijk, kom er maar bij staan." antwoordt ze dan ook snel, waarna ze even met een ^^"-gezichtje glimlacht.

Ze schuift haar bordje wat opzij en gaat vervolgens stilletjes en vredig verder met haar eigen salade. Zo nu en dan neemt ze een slokje water en knabbelt vervolgens weer verder aan een stuk sla. Meh, de honger stilde het niet echt.
Ze kijkt wat om haar heen en slaakt vervolgens even een zacht zuchtje, waarna ze zich eigenlijk pas bewust wordt van het feit dat het meisje misschien wel een gesprekspartner zou kunnen zijn.
Voorzichtig stopt ze halverwege met het blaadje sla. "Ik.." Euhm.. "Hey." ^^" "Ik ben Vanessa.. Ik heb je volgens mij eerder vandaag gezien, maar het was een beetje druk." Ze glimlacht eventjes lichtjes.

"Die salade vult niet echt.. Maar veel beters zit er niet tussen." mompelt ze vervolgens, terwijl ze het blaadje sla verder opeet. Alles was zo niet-steriel voorbereid. Bah :(

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 14:34 

Afbeelding

'Verontschuldegingen zijn absoluut niet nodig' zegt Dustin waarbij hij z'n handen even op de schouders van Signe legt 'en ik ben ook zeker blij dat ik jou ben tegengekomen, want je bent een lieve meid..Alleen je moet wat losser zijn, je bent immers op vakantie' vervolgt hij met een knipoog.

Dustin loopt met Signe naar de barbeque heen en schept z'n bord vol met vleesjes, wat sla en een sausje. 'Iets waar nu de perfecte gelegenheid voor is, dus ja laten we een wijntje drinken' zegt hij en twee glazen inschenkt.

Hij had net een glas aan Signe gegeven als ze worden aangesproken door een man, Dustin laat z'n blik even over de man heen glijden maar komt tot de conclusie dat deze man qua uiterlijk niet echt z'n type is. 'Ja, maar niet op de manier wat jij waarschijnlijk denkt. Signe is een prachtige vrouw ongetwijfelt, ik val alleen niet op vrouwen' zegt hij tegen Leonard en een slok van z'n wijn neemt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 15:13 

Afbeelding

Chelsea zet haar bordje met de salade erop op het sta-stafeltje neer, terwijl ze er met de lepel een hap uit neemt. Dorst heeft ze op dit moment niet. Behoefte aan alcohol wel, maar de avond is nog jong dus dat kan ook nog later op de avond. Een beetje ongemakkelijk, naar Chelsea's mening, begint de vrouw tegen haar te praten. Ze stelt zich voor als Vanessa en dat ze Chelsea eerder heeft gezien. Het zal best, dat kan zij al niet meer herinneren.

"Je gezicht komt me wel bekend voor." Er verschijnt een glimlach op haar gezicht, "Ik ben Chelsea."
Ze knikt even kort, waarna ze een nieuwe hap van haar salad neemt.
"Echt vreemd dat de brug kan instorten. Hij stond best stevig." Ze schud haar hoofd, terwijl ze aan het moment van de knal terug denkt.

Chelsea verstaat de woorden niet, die Vanessa mompelend uit spreekt.
"Wat zei je?" vraagt ze daarom ook. Nieuwsgierg aagje dat Chelsea is. [a]
Ze neemt een derde hap van haar salade, maar voelt dan toch dat haar keel er droog van wordt.
"Zou het nog te vroeg zijn voor een alcoholisch drankje?" vraagt ze, terwijl er een licht grijnsje rond haar lippen verschijnt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 8:22 

Afbeelding

Signe pakt het glas wijn van Dustin aan en glimlacht naar hem. Stiekem begluurt ze hem van top tot teen. Eigenlijk vindt ze het best jammer dat hij niet op vrouwen valt, hij is heel erg schattig. Even verzinkt ze in gedachten tot ze wordt aangesproken door een man die ze nog nooit heeft gezien.
"Tja, gelukkig zitten we hier vast in plaats van ergens op Antarctica," zegt ze.

Ze kijkt hem even aan en besluit dat ze hem leuk vindt. Hij ziet er lekker simpel uit, als iemand die geen problemen maakt en gewoon houdt van gezelligheid. Ze hoort hoe Dustin zegt dat ze niet bij elkaar horen en voegt er dan aan toe: "En ik ben - euh ... getrouwd... Hoe zit het met jou dan?"

Snel neemt ze nog een grote slok wijn. Waarom gingen alle gespreken hetzelfde? Soms werd ze hier zo moe van.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 12:47 

Afbeelding

"Leonard," stelt hij zichzelf voor. Hij glimlacht als hij hoort dat Dustin homo is. Mooi, één concurrent minder - gedoe DUDE, je bent verloofd!

"Getrouwd?" vraagt hij Signe. "Grappig, ik zou nu ook getrouwd moeten zijn."
Hij glimlacht mistroostig.
"Ik had m'n bachelorsparty gisteravond," zegt hij. "Al m'n mates zijn al naar het vaste land vertrokken. En ik zit hier vast."
Hij neemt een slokje bier.

Hij kijkt naar Dustin en zijn wijntje. Jep, gay in every way possible. Hij grinnikt even in zichzelf. Hij mocht hem nu al. Hij zag er grappig uit. Beetje rare vogel waarschijnlijk, voor zover Leonard hem in kon schatten, maar wel leuk.
"Zou je niet liever een biertje nemen?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 17:46 

Afbeelding

Levi wandelt op zijn gemak het hotel uit, met zijn los-zittende kaki-kleurige driekwartsbroek en zijn slippers die aan zijn voeten zitten. Om zijn bovenlichaam hangt een felgekleurde gele comfortabele V-hals shirt. Hij spot Vanessa al gauw - ze zit salade op te peuzelen. Maar zij kan mooi op het lijstje met mensen waar hij nooit meer interactie mee wilt. Dus hij maakt een prachtige boog om waar zij zit, en belandt uiteindelijk bij het zwembad dat ietwat afgelegen ligt. Als hij ziet wie daar aan haar wijntje zit te sippen, verschijnt er een lach om Levi's lippen.

Heel zachtjes sluipt hij richting Myrna toe, en als hij eenmaal achter haar staat, legt hij zachtjes zijn handen op haar ogen. "Raad eens wie ik ben?" zegt hij met een hoog stemmetje. Aangezien Levi zo lang op Isla gezeten heeft, was het onmogelijk om Myrna NIET te leren kennen. En ze voelden zich beiden op hun gemak bij elkaar - vandaar dat het onvermijdelijk was dat er een vriendschap bloeide.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 18:01 

Afbeelding

Myrna kijkt met een glimlach op haar gezicht de bomen in, een stukje verderop. Dan komen er echter twee handen voor haar ogen en komt er een grijns op haar gezicht. Hij zat hier al een jaar ofzo ondertussen, geen zin om naar huis te gaan op de een of andere manier.

"Hallo Levi," zegt ze dan. Myrna draait zich naar hem om en merkt zijn non-chalante outfit op. "Heb je het een beetje naar je zin?"

Opeens hoort ze een vaag, bijna onhoorbaar geschreeuw vanuit de jungle komen. Ze fronst en kijkt achterdochtig tussen de bomen door. Had ze zich het nou verbeeld? Ze krabbelt half overeind, niet zeker of ze moest gaan kijken of een gast problemen had.

"Hoorde jij ook wat uit die richting?" vraagt ze afwezig.

Misschien zat er iemand vast of waren ze gevallen? Wie weet waren ze aangevallen door een of ander wild dier.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 18:12 

Afbeelding

"Oh, absoluut," reageert hij op Myrna's vraag. "En als ik jou kan overhalen om mee te gaan-" Hij kapt echter zijn zin af, omdat hij ook het geluid uit de jungle hoort komen. Zijn nekhaartjes gaan ervan overeind staan, zeker als hij bedenkt dat er allerlei beesten rondhangen in dat bos. Hij knikt als hij Myrna's vraag hoort, en tuurt met half dicht geknepen ogen naar de bomen. Maar vanaf hier kunnen ze onmogelijk weten wat er aan de hand is.

"Umm, we moeten kijken wat dat was, denk ik zo. Het zal vast niets zijn hoor," voegt hij er dan optimistisch aan toe. "Vast iemand die dacht dat het een goed idee was om dronken in een boom te klimmen. Wat mij nooit is overkomen, natuurlijk." Plagerig stoot hij met zijn schouder tegen die van Myrna aan, en maakt aanstalten om richting de jungle te lopen. Hij steekt zijn arm zogenaamd stoer uit, zodat ze die van haar erin kan haken. "M'lady?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: