Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 11:28 

Over je personage
Naam:: Jessa Aldin
(Leeftijd hoeft niet, iedereen is 20 jaar)
Uiterlijk:: Jessa heeft lang rood krullend haar en groene ogen. Verder heeft ze een lichte huid en is wat aan de kleine kant. Dit geeft haar een meisjesachtig uiterlijk, dat ervoor zorgt dat ze jonger lijkt dan ze is. Ze draagt vaak lange jurken (Meestal in het groen) en simpele schoenen. Ze draagt ook een grote tas bij zich.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Jessa kan healen en heeft dus altijd healingstuff bij zich. Verder kan ze niet paardrijden.

Laatst bijgewerkt door Jalf op za maart 12, 2011 21:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 15:13 

Over je personage
Naam:: Medea Yap
Uiterlijk:: Medea is niet overdreven mooi. Ze heeft haar uiterlijk mee als het komt op 'blending in'. Ze is klein en wat flinker en ze heeft een voorkeur voor donkere (zwart en bruine) kleding. Ze draagt nooit een rok, altijd comfortabele broeken. Wel heeft ze vrijwel altijd een donkerbruine handtas bij zich waar ze niemand in laat kijken.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Haar wand zit onder andere in haar tas.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 18:08 

Over je personage
Naam:: Luc Christopher
Uiterlijk:: Luc heeft middellang donkerbruin haar. Is ong. 1.85 meter lang en niet bijzonder gespierd, maar wel aan de wat magere kant. Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn zeer sterk, Luc kent dan ook een duidelijke serieuze blik en een juist wat speelsere kant. Officieel zijn zijn ogen blauw, maar neigt de kleur meer naar grijs. Zijn kledingstukken zijn altijd zwart, wit of grijs, overwegend zwart.
Overige informatie die je kwijt wilt::

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 19:17 

Uitslag!

Tom Riddle
Omdat ik nogal moe ben en nogal lui geen uitgebreid antwoord. Door! Ik stuur je rol per PB (:

En voor mezelf XD

Over je personage
Naam:: Caleigh Raven
Uiterlijk:: Caleigh heeft lang donker haar en een ietwat bleke huidskleur. Ze heeft grijze ogen. Het meest opvallende is het feit dat Caleigh klein van stuk is. (162cm) Ze heeft een slank postuur met de juiste rondingen, maar niet te overdreven. Ze gaat altijd gekleed in broeken, blousjes of shirts en haar mantel.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Ik claim hierbij alvast dat Caleigh de kleinste van de groep is, omdat plotseling iedereen klein wilt zijn XD Ze heeft een hekel aan mannen. Verder wil ik niets kwijt (:

Laatst bijgewerkt door Catie op zo sep 23, 2012 18:34, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 8:26 

Somebody is going to be mad (A) Maar heb voor banner wel geluisterd hoor :O

Over je personage
Naam:: Eric Jones
Uiterlijk:: Eric heeft donker haar, donkere ogen en heeft vrij grove wenkbrauwen. Hij vind uiterlijk belangrijk, gaat goed gekleed. Hij is één meter negentig lang. Hij is niet extreem gespierd, maar voldoende om in proporties te zijn voor zijn lengte.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Eric is van goede komen af, heeft een hoop 'oud' geld, wat hij op vrij jonge leeftijd heeft geí«rft.

But I’m being born again

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 14:33 

Over je personage
Naam:: Brody Felton.
Uiterlijk:: Brody is een aantrekkelijke man. Hij is lang, bijna één meter negentig. Hij heeft donkerbruin haar dat soms een beetje voor zijn ogen valt. In een bepaald licht lijkt zijn haar wel een beetje rossig. Vaak laat hij wat stoppeltjes staan.
Zijn oogkleur is blauw, wat goed afsteekt met zijn haarkleur. Hij draagt graag casual kleding. Zijn wand heeft hij overal en nergens, het kan zijn dat hij die nog eens laat rondslingeren.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Sorry, maar hier is 'ie dan! =D

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 14:58 

Over je personage
Naam:: Ethan
Uiterlijk:: Ethan heeft zwart haar en donkere ogen. Hij is van gemiddelde lengte en lijkt nogal mager, wat komt door zijn wijde kleding. Hij heeft echter een goed getraind lichaam. Hij draagt vrijwel altijd onopvallende kleding met daaroverheen een mantel. In zijn kleding zitten veel zakken om spulletjes en kleine dingen in op te bergen.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Omdat Catie me heeft gevraagd een man te spelen in plaats van een vrouw *pouts*

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 22:04 

Naam:: Renn
Leeftijd:: 20
RPG-paspoort:: Ergens tussen de lijst

Voorkeuren personage
Geslacht:: V
Karaktereigenschappen:: Doelgericht, bot, onafhankelijk, slim, snel, stil en observeerd alles
uiterlijk:: Zwart lang haar met slag fel groene ogen. Donkere kleding dat weinig prijs geeft.

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 8:53 

Preu
Als eerste heb ik een hele belangrijke opmerking. Als je een sollicitatie post, post dan het goede lijstje. Uiterlijk staat niet in het sollicitatieformulier wat 2x op pagina 1 staat. En ik mis dus de motivatie. Sowieso is dit al een enorme afknapper als ik een sollicitatie moet beoordelen, want het is niet zo lastig het goede lijstje te vinden. Daarnaast heb ik besloten dat ik geen vrouwelijke personages meer wil en de voorkeuren van karaktereigenschappen springen er niet uit. Vandaar, niet door.

En hiermee heb ik ook besloten dat we nu geen nieuwe personages kunnen gebruiken.
Sollicitaties gesloten!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 18:58 

Mannelijke personages gezocht

Solliciteren
Het solliciteren voor deze RPG werkt ietsje anders dan bij de andere RPG's. Daarom is het erg belangrijk dat je ook echt het lijstje kopieert en niets erbij gaat zetten. Een paar kleine en belangrijke punten.
  • Wees zo kort mogelijk.
  • Hou er rekening mee dat het voorkeuren zijn, niets ligt vast.
  • Ik zoek mannelijke personages

Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-paspoort::[/b]

[b][u]Voorkeuren personage[/u][/b]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Succes!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 21:59 

Naam:: Reflex/Marlon
Leeftijd:: 21
RPG-paspoort:: Ici

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Op het eerste gezicht wat afstandelijk, ontwijkend en wantrouwig. Onvoorspelbaar. Nogal moeilijk in te schatten, de ene keer trekt hij meteen zijn wand, de volgende keer ontwijkt hij een situatie en kan hij net doen alsof mensen/situaties er helemaal niet zijn. Kan best vriendelijk over komen, maar vaak wel met een zekere gereserveerdheid. Kan soms ineens heel geweldadig uit de hoek komen.
Motivatie:: Ik wil graag in nog een RPG spelen en ik heb een tijd geleden eens in een eerdere versie van Fantasy gespeeld en dat vond ik leuk. Het verhaal is interessant en naar wat ik zie loopt de RPG ook wel lekker. ^^

Was dat kort genoeg ^^"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 7:44 

Reflex
Je sollicitatie is kort genoeg (: Het is duidelijk en ik denk dat je personage er goed tussen past. Ik stuur je de informatie over je personage, dan mag je het tweede lijstje posten en dan bedenk ik even hoe je in de RPG komt. Dit doe ik wss pas morgen omdat ik vandaag de hele dag werk, maar dat komt wel goed (: DOOR

Mannelijke personages gezocht

Solliciteren
Het solliciteren voor deze RPG werkt ietsje anders dan bij de andere RPG's. Daarom is het erg belangrijk dat je ook echt het lijstje kopieert en niets erbij gaat zetten. Een paar kleine en belangrijke punten.
  • Wees zo kort mogelijk.
  • Hou er rekening mee dat het voorkeuren zijn, niets ligt vast.
  • Ik zoek mannelijke personages

Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-paspoort::[/b]

[b][u]Voorkeuren personage[/u][/b]
[b]Geslacht::[/b] Mannelijk
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Ik hoop nog wat mannelijke sollicitaties te zien (:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 8:43 

Naam:: Janneke
Leeftijd:: 21
RPG-paspoort:: Te lui om op te zoeken. Je weet dat ik er eentje heb :')

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Lui, sarcastisch en altijd in de buurt van vrouwen en drank. Ontwijkt confrontaties. Een charmeur en een sociale magneet - hij moet mensen om zich heen hebben om te kunnen functioneren. Zijn gebrek aan motivatie wordt over het algemeen ruimschoots goedgemaakt door zijn aanwezigheid.
Motivatie:: Het lijkt me leuk om naast Isra ook nog een mannetje te spelen in de RPG (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 13:58 

Over je personage
Naam:: Simon West
Uiterlijk:: Simon heeft een bleke huidskleur, blond haar dat in het zonlicht een rode gloed kan hebben en lichtblauwe ogen. Zijn haar is kort en hij laat vaak een klein stoppelbaardje staan. Simon is van gemiddelde lengte en wat mager. Hij draagt vaak een zwarte mantel met een kap die zijn gezicht verbergt wanneer hij die op heeft, verder draagt hij ook veel zwart.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Simon draagt zijn wand altijd in de zak van zijn mantel. Verder draagt hij een oude boog, een erfstuk van zijn vader. Met die boog kan hij beter om gaan dan met zijn wand.

De banner komt nog, geen photoshop op deze laptop. :') En z'n naam spreek je op z'n engels uit. ^^

Laatst bijgewerkt door Reflex op ma jul 11, 2011 21:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 20:34 

Pottergirl
Ik kan hier redelijk kort over zijn. Ik stuur je een tweede rol, passend bij je personage [A]

Voor zowel jou als Reflex geld dat ik even ga nadenken over hoe ik jullie in het verhala laat komen en dat PB ik jullie.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: