Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 19:49 

Lacrimosa schreef:
De Smurfen waren sowieso geweldig :D *heeft zeer veel strips en ook wat beeldjes*. Ik 'keek' alleen maar naar Samson omwille van de Smurfen. Ik ben vrijwel een van de enige dat een hekel had aan Samson en Gert (hoewel ik De Burgemeester en Alberto nog kon tolereren).

Wat gaat er overigens na de bruiloft gebeuren? Gaan we als alles een beetje is 'afgerond' verder met de dag of gaat er een nieuwe aanbreken? :')

Eigenlijk zit ik nu gewoon Sado-gerelateerde dingen te vragen/zeggen, omdat Sander anders misschien weer een 'zeurderige en strenge' opmerking geeft over het nut van dit topic : D

Samson en Gert zijn hip (H) zondagmorgen 9 uur! Vaste prik :P

Haha, heel grappig Bea =D Maar we kunnen nog wel ff door met deze dag toch? :') Genoeg drama om even na te spreken :') en gewonden etc :P en je kunt nog gaan eten bij Polly want die heeft heel veel eten over :P en het is pas 1 uur smiddags ofzo... en ik weet dat er nog mensen zijn die 'vanavond' plannen hebben...en dr kan nog vanalles gebeuren dee dag :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:00 

Vaste prik :')

Oh, maar het is niet dat ik een einde aan de dag wil, hoor :D. Maar ik wist niet wat jij als RPG-boss van plan was :'). Dan kon ik me daar al mentaal op voorbereiden~. Misschien gaat de Mysterieuze Man nu al toeslaan? xO

Nou kan Polly's buffet eigenlijk al meteen als koffietafel gebruikt worden :( (als jullie Nederlands het woord 'koffietafel' althans kennen).

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:19 

Well, als je bedoelt met 'koffietafel' wat ik denk dat je bedoelt, dan kennen we het wel.

Ik vond de smurfen ook niet leuk [a] Ze hadden van die irritante stemmetjes.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:22 

Haha ok (: want het gebeurt wel vaker dat wij bepaalde woorden gebruiken die jullie niet kennen en andersom (:

*blijft pro-Smurf!*

Und:

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op ma maart 14, 2011 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:27 

Geweldig. Thanks. ^^

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:12 

Lacrimosa schreef:
Vaste prik :')

DIT!

En vooral dit:

Citaat:
Haha ok (: want het gebeurd wel vaker dat wij bepaalde woorden gebruiken die jullie niet kennen en andersom (:

Citaat:
het gebeurd

Citaat:
het gebeurd

Haha, sorry Viool, ik kon het niet laten. [a]

Anyways.

SAMSON EN GERT <3 (srsly, ik lig nog altijd strijk met De Burgemeester xD)
Maar de Smurfen zijn ook wel heel erg awesomesauce[/Eva] hoor! HEEL erg eigenlijk. Alleen die 3D-versie vind ik nu een beetje zwaar vern**kt. Ook al is het wel cool, want het is met Neil Patrick-Harris en Jayma uit Glee :').

Ontopic: Ik post écht nog zo meteen/straks/vanavond/bijnanacht.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:17 

Had dan tenminste het fatsoen om er een gifje bij te plaatsen! @@ Een klasgenote zei eens wijs: 'gebeurd, gebeurt... Met een d lijkt het woord wat mooier'.
En nee. Je post nu : O. Wat wil Nathan nog meer: zo'n mooie man dat over hem gebogen hangt. Dat verhoogt toch de postdrang!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:34 

Lacrimosa schreef:
Had dan tenminste het fatsoen om er een gifje bij te plaatsen! @@

Moniekedit nr 2

Verder: ik vind dat Olivjéé vier hoeraatjes verdient omdat hij een samenvattings-post bijhoudt! :'D eenszienhoelangiedatvolhoudt

Laatst bijgewerkt door Enjolras op ma maart 14, 2011 22:49, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:47 

Hij verdient een ster.

Maar WAT heeft Moniek zo stiekem aangepast? :O Moet ik een banner maken voor 'de Mysterieuze Moniek'?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:50 

Lacrimosa schreef:
Hij verdient een ster.

Maar WAT heeft Moniek zo stiekem aangepast? :O Moet ik een banner maken voor 'de Mysterieuze Moniek'?

Moniek verdient geen banner.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 0:51 

Niels. Ondertussen is het bijnanacht voorbij.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 10:26 

Oli4 gaat dat netjes volhouden, hij houdt zijn beloftes. @@

In tegenstelling tot bepaalde mensen, want de bijnanacht is nu toch wel echt afgelopen :O

En Moniek heeft wsl de gifjes verwijderd =D XD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 11:30 

Olivier schreef:
In tegenstelling tot bepaalde mensen, want de bijnanacht is nu toch wel echt afgelopen :O

Sorry, mijn internet deed het hier plots niet meer (op kot). Nu weer wel. GEPOST! :')

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 22:50 

Charlie schreef:
Olivier schreef:

Sorry, mijn internet deed het hier plots niet meer (op kot). Nu weer wel. GEPOST! :')

Jaja, dat zeggen al die bloedbesmeurden @@ Wij fullbloods hebben daar geen internetverbinding voor nodig =D

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 23:53 

Die fullbloods zijn ondanks ze claimen geen internet nodig te hebben wel í¼berstil!
And... Helena is... Like a boss! @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: