Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 18:50 

You move me~

Ik zei toch dat mijn gifjesbron onuitputbaar is :cool: Als er veel Nathan-interactie is zal ik Kurt-gifjes gebruiken, echt waar.

En wie oh wie zal de mol anonieme tipgever van Sado zijn @@..

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 18:57 

Lacrimosa schreef:
You move me~

Dat niet zo sarcastisch @@. Het suit je niet.

Verder vroeg ik me VOLLEDIG ONTOPIC ENZO af of er al familieverbanden zijn met de oude stamboom zo? :') Omdat ik wel vind dat we die stamboom moeten verderzetten, ook al is het maar subtiel xD.

Ik pleit voor een (klein?)zoon van Dizn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 19:01 

Ik dat nooit sarcastisch!

Ennnnn voor Donovan weet ik het nog niet echt, want anders verklap ik te veel over zijn eigen familiegeschiedenis. Voor zijn vader laat ik de opties misschie nopen.

En met wie heeft Dzin een zoontje? Met een bestaand persoontje of met een random iemand?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 19:04 

Lacrimosa schreef:
Ik dat nooit sarcastisch!

DOE. Whatever. Dat is het nieuwe doe.

Citaat:
En met wie heeft Dzin een zoontje? Met een bestaand persoontje of met een random iemand?

Dunnoooo. Maakt mij nie uit. Ik wil gewoon dat ie een zoon heeft die heel hip is enzo. Ofzo. Ravogn moet gewoon verdergezet worden (maar die hippe persoon besluit om de naam van zijn moeder te nemen en dat is dus een mooiere naam dan Ravogn)

Doet me er aan denken.. Was Dorian ook niet in voor Sado!2 ofzo? Of heb ik dat nu echt verkeerd gedacht?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:45 

Charlie schreef:
Ik pleit voor een (klein?)zoon van Dizn.

Kleinzoon denk ik? Tenzij Dizn natuurlijk op zijn 50e nog een kind heeft gekregen, wat ook best mogelijk zou kunnen zijn, want ik meen dat iedereen rond de 20 is van de personages nu?

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:24 

IS SYLL GEEN FULL? WAT? *mist echt alles hier*

Nou ik weet gelukkig wel Liz' familiegeschiedenis en drama!toekomstdingen. Maar verder..

En Ralph is wel een full hoor. Ik heb speciaal gepost om het postaantal op te krikken voor de fulls. Nu blij [a] (En zodat Moniek wat te doen heeft xD)

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 2:14 

Volgens mij... Ik heb een groot vermoeden dat er ergens wel al linken naar de stamboom zijn.

En ja. Ik ben in een speurneusmode @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 18:15 

Haha. Ik heb vannacht om 3 uur gewoon uit verveling Sado ingetypt bij Google Earth. Er kwam een mega grote dambord stad in Chili uit, een grassig stukje met 3 huisjes in Thailand en een dorpje in Portugal. Ik had ze toen ik ze print screende om Deb te laten zien eigenlijk op moeten slaan. xO

En nu kan Deb haar nachtelijke bevinding over straatnamen ook plaatsen, zonder dubbel te posten! (a)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 18:18 

Afbeelding

Dorothy's levensverhaal? :O

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 18:29 

Woah! Grappig :'D

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 18:36 

Door Amélie Nothomb nog wel í¶.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 23:29 

Reflex schreef:
Haha. Ik heb vannacht om 3 uur gewoon uit verveling Sado ingetypt bij Google Earth. Er kwam een mega grote dambord stad in Chili uit, een grassig stukje met 3 huisjes in Thailand en een dorpje in Portugal. Ik had ze toen ik ze print screende om Deb te laten zien eigenlijk op moeten slaan. xO

En nu kan Deb haar nachtelijke bevinding over straatnamen ook plaatsen, zonder dubbel te posten! (a)

Haha!

Well, aangezien ik me altijd inleef in Sado, wilde ik lijk, kick ass een hippe straatnaam zoeken via Google Earth ergens in Schotland dat moet fungeren als Dorothy's adres. Ik had iets randoms gevonden dat wel zou passen. Het grappige echter is dat de straat evenwijdig daarvan KILBRIDE STREET noemde. Nu. Hoe toevallig is dat?! xD Kilbride. OK, van street of drove of avenue of lane ben ik niet meer zeker, maar die Kilbride... xDDD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 16:38 

Omg @ boek en @ Kilbride! Haha. Sowieso dat ze daar woont :D

Ooh en trouwens. Het is wel een beetje raar om Levicorpus op het lijk van je beste vriendin te gebruiken, aangezien ze dan ondersteboven aan haar enkels in de lucht hangt. En dan zakt hij bruidsjurk natuurlijk af (of hoe noem je dat) en kan iedereen de speciale huwelijksnachtlingerie zien :O
Nee. Liz kan het wél echt wat schelen dat ze er niet meer is [a]

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 17:22 

Ik weet niet of ik het grappig of triest moet vinden :'). Er wordt iemand publiekelijk neergestoken:

-Mensen gaan wat naar een café
-Of ze chillen onder een boom denkend dat 'deze dag wel rot is verlopen'

Deze Sado-generatie is niet echt de meest gevoeligste :D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 17:27 

Alle Sadogeneraties staan daar wel om bekend toch? :P haha

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: