;LASDFH;KUAGWHEDFPOIASHDPFOIAH;DFLIA
HSD;LKFHAS;ODFIH;AEOI.RFH;LASDHVC;OAIEHFNWQPOJBNF;
OALKSDHFPOAIE;LJASDHL;KFADSFKHOWE
IK KAN GEEN COHERENTE ZINNEN VORMEN OP DIT MOMENT A;OSDIVGFHPOAWIEHF;LAKSDHFLAK;DF
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA
Ja. Ik heb dus daarnet 2x16 gezien en WOWOWOWOWWWWWW. We wisten allemaal dat er een Klaine-kus aan zat te komen maar WOW wat wassie goed. En Blaine... Oh Blaine. Hij is echt mijn favoriete karakter in Glee op dit moment. Zijn kleine speech voordat hij Kurt zoende - he actually made me cry. You move me. Zo. Mooi.
Oh.
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik zit het de hele tijd opnieuw te bekijken en nog een keer en nog een keer en het is gewoon zo GOED. Glee heeft nogal eens de neiging om dingen niet helemaal lekker te schrijven ofzo, of dat bepaalde verhaallijnen niet helemaal kloppen of goed lopen, maar de hele Klaine-verhaallijn KLOPT gewoon. Alles was perfect. Mijn fangirlhart kan niet veel blijer zijn dan dit :3
Pfoeh. De rest van de episode (al lééfde ik echt voor de Klaine-momenten, I'll be honest with you) was ook heeeeel goed, vond ik. Ik vond het hele schrijven van originele liedjes heel grappig, vooral Mercedes' Hell To The No en Santana's (haar stém! <3) Trouty Mouth vond ik echt fantastisch :') Oh en Puck's Big Ass... Heart was ook hilarisch, haha. De uiteindelijke liedjes vond ik echt goed, vooral Loser Like Me. Catchy!
De liedjes die de Warblers deden vond ik ook wel leuk, maar ik vond Candles niet zo fantastisch. Ze deden het prima, daar niet van, maar ik weet niet. Ik vond het wel heel leuk dat het een Klaine-duet was (: Raise Your Glass vond ik véél beter, en ik moest echt zo hard lachen om Blaine's dance moves. Dat is de hele tijd al zo, maar vooral wat hij deed bij het zinnetje 'dirty little freaks' deed me echt hardop lachen :') Hij is zo schattig <3
Ik vind het heel jammer dat de Warblers nu officieel 'afgelopen' zijn, hoewel het een enorme troost is dat Blaine iig dit seizoen en het 3e seizoen nog blijft. Ik hoop zo hard dat Kurt en hij allebei naar McKinley transferren, dat zou fantastische scenes opleveren. Mocht dat gebeuren, dan hoop ik wel dat ze het goed schrijven.
De hele Quinn/Finn/Rachel-triangel (ik kon serieus even niet op de naam Rachel komen, hahaha) ben ik echt wel een beetje zat. Quinn begin ik steeds vervelender te vinden, ze is echt een jonge versie van hoe heet ze, de ex-vrouw van Will. Zeker toen ze haar toekomstbeeld met Finn aan Rachel uitlegde. Wat een enge scene was dat trouwens. Maar ik heb wel het gevoel dat er meer achter zit dan alleen het binnenhalen van de titels prom king en queen en een happy ending. Het feit dat Quinn volschoot toen ze zo tegen Rachel tekeer ging gaf wel aan dat er waarschijnlijk wat meer aan de hand is. Ik hoop echt dat dat het geval is, want anders vind ik haar wel érg oppervlakkig.
Goed. Ik kan nog wel even doorgaan over hoe mooi ik het moment vond tijdens Blackbird (wat Chris trouwens fenomenaal zong <3) toen Blaine eindelijk z'n epiphany had en de BLIK die hij in zijn ogen had (wow Darren, way to go - hij blijft maar bewijzen wat voor fantastische acteur hij is), maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien.
Eindoordeel van deze aflevering: wujhfgo[WIEHF;OALRIHGOI;WAJENFHLAKIEJ
YGNMF'PAWF;P'JDTGF;OLA>9KJNF;AZEJDN';PanD;V
FLJSDNGVSWDFG.
Dus.