Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 17:00 

2x16

Spoiler:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.

VIER DINGEN!

1. KLAINE-KUS. KLAINE-KUS. WAAAAAAAAAAH! OMG OMG. Ik heb huilend rondjes gedraaid op mijn bureaustoel XD. HAHA. OMG. Djeezes, ik zou zoooooveel geld geven om Blaine te zijn op dat moment. í¶ EN FINALLYY! WHII!
2. KLAINE-DUET WAS ZOOO MOOI. Ik vond het echt heel erg mooi en ik heb alleen maar snotterend zitten kijken. ZOO MOOI.
3. LOSER LIKE ME = ZOOO EPIC. Ik zat de hele tijd mee te doen met een L op mijn hoofd enzo XD. Omg. YAY voor Original Numbers!
4. KURT'S SOLO <3333.

En als laatste dingetje misschien ook nog dat Sue weer overmate geweldig was in deze episode. Echt helemaal geweldig.

OMG DEZE EPISODE <3.
*gaat de kus zeventienhonderd keer replay'en*

(de Klaine kus kan niet vaak genoeg in mijn KC-topic gepost worden :))

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:57 

2X16
Spoiler:
I <3 this ep
ik vond hem echt geweldig
-First of all natuurlijk de Blaine/Kurt kus. Ahw zo schattig , en zo lief van Blaine.Dit was echt wat Kurt nodig had, so happy voor hem.
- En black bird was echt super mooi gezongen door Kurt RIP Pavarotti
Net zoals eigenlijk alle liedjes , ik vond ze echt allemaal geweldig. Santana's liedje was echt grappig, poor sam xD, maar wat heeft Santana een prachtige stem <3. Ohja en natuurlijk Mercedes haar song , I lover her voice!!
-En wat is Quinn een zware bitch, dit vind ik niet leuk, ik vond Quinn zo leuk :(
-Sue was GENIAAL World war Sue en dan de lockers van Britany en Santana en de sitcks naar mercedes hoofd xD, en dan wanner ze dat madammetje Knock out slaat xD XD
- De originals songs waren echt goed, wat heeft Rachel toch een ontzettend sterke stem!

Ik kijk uit naar de volgende ^^

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:22 

2x16: Original Song

Spoiler:
;LASDFH;KUAGWHEDFPOIASHDPFOIAH;DFLIA
HSD;LKFHAS;ODFIH;AEOI.RFH;LASDHVC;OAIEHFNWQPOJBNF;
OALKSDHFPOAIE;LJASDHL;KFADSFKHOWE
IK KAN GEEN COHERENTE ZINNEN VORMEN OP DIT MOMENT A;OSDIVGFHPOAWIEHF;LAKSDHFLAK;DF

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA

Ja. Ik heb dus daarnet 2x16 gezien en WOWOWOWOWWWWWW. We wisten allemaal dat er een Klaine-kus aan zat te komen maar WOW wat wassie goed. En Blaine... Oh Blaine. Hij is echt mijn favoriete karakter in Glee op dit moment. Zijn kleine speech voordat hij Kurt zoende - he actually made me cry. You move me. Zo. Mooi.

Oh.

Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik zit het de hele tijd opnieuw te bekijken en nog een keer en nog een keer en het is gewoon zo GOED. Glee heeft nogal eens de neiging om dingen niet helemaal lekker te schrijven ofzo, of dat bepaalde verhaallijnen niet helemaal kloppen of goed lopen, maar de hele Klaine-verhaallijn KLOPT gewoon. Alles was perfect. Mijn fangirlhart kan niet veel blijer zijn dan dit :3

Pfoeh. De rest van de episode (al lééfde ik echt voor de Klaine-momenten, I'll be honest with you) was ook heeeeel goed, vond ik. Ik vond het hele schrijven van originele liedjes heel grappig, vooral Mercedes' Hell To The No en Santana's (haar stém! <3) Trouty Mouth vond ik echt fantastisch :') Oh en Puck's Big Ass... Heart was ook hilarisch, haha. De uiteindelijke liedjes vond ik echt goed, vooral Loser Like Me. Catchy!

De liedjes die de Warblers deden vond ik ook wel leuk, maar ik vond Candles niet zo fantastisch. Ze deden het prima, daar niet van, maar ik weet niet. Ik vond het wel heel leuk dat het een Klaine-duet was (: Raise Your Glass vond ik véél beter, en ik moest echt zo hard lachen om Blaine's dance moves. Dat is de hele tijd al zo, maar vooral wat hij deed bij het zinnetje 'dirty little freaks' deed me echt hardop lachen :') Hij is zo schattig <3
Ik vind het heel jammer dat de Warblers nu officieel 'afgelopen' zijn, hoewel het een enorme troost is dat Blaine iig dit seizoen en het 3e seizoen nog blijft. Ik hoop zo hard dat Kurt en hij allebei naar McKinley transferren, dat zou fantastische scenes opleveren. Mocht dat gebeuren, dan hoop ik wel dat ze het goed schrijven.

De hele Quinn/Finn/Rachel-triangel (ik kon serieus even niet op de naam Rachel komen, hahaha) ben ik echt wel een beetje zat. Quinn begin ik steeds vervelender te vinden, ze is echt een jonge versie van hoe heet ze, de ex-vrouw van Will. Zeker toen ze haar toekomstbeeld met Finn aan Rachel uitlegde. Wat een enge scene was dat trouwens. Maar ik heb wel het gevoel dat er meer achter zit dan alleen het binnenhalen van de titels prom king en queen en een happy ending. Het feit dat Quinn volschoot toen ze zo tegen Rachel tekeer ging gaf wel aan dat er waarschijnlijk wat meer aan de hand is. Ik hoop echt dat dat het geval is, want anders vind ik haar wel érg oppervlakkig.

Goed. Ik kan nog wel even doorgaan over hoe mooi ik het moment vond tijdens Blackbird (wat Chris trouwens fenomenaal zong <3) toen Blaine eindelijk z'n epiphany had en de BLIK die hij in zijn ogen had (wow Darren, way to go - hij blijft maar bewijzen wat voor fantastische acteur hij is), maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien.

Eindoordeel van deze aflevering: wujhfgo[WIEHF;OALRIHGOI;WAJENFHLAKIEJ
YGNMF'PAWF;P'JDTGF;OLA>9KJNF;AZEJDN';PanD;V
FLJSDNGVSWDFG.

Dus.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 8:31 

Ik heb hier verder nog niet gepost maar..

2x16
Spoiler:
OMG KLAINEEE<3333

Het was echt zo goed gedaan met die Klaine scene. Idd, de speech van Blaine was echt heel erg mooi en lief. 'You move me Kurt,' en 'Oh there you are, I've been looking for you forever' was echt mooi<3 xD

En Idd bij Blackbird, als je Blaine ziet kijken. Dat was echt zo goed geacteerd. Hands down voor Darren.

Even denken of ik me nog wat anders kan herinneren. O, ja. Ik vond het leuk dat ze original songs deden, en Loser like me is echt een geweldig goed nummerxD En Ik vond Quinn wel eng. Ze is altijd één van mn lievelings personages/stemmen geweest maar ze doet nu wel oppervlakkig als dit ECHT de reden is, wat ik jammer zou vinden.

En het einde met Klaine was schattig. "We got each other out of this." aww! And Rachel was ook echt leuk aan het einde, vond ik.

oh en verder, Klaine:
Afbeelding

Edit 2x16:
Spoiler:
Ik heb trouwens van mensen gehoord dat bij hen op tv de Klaine kiss uit de ep is geknipt, ik weet niet precies welke landen? (Of staten?) Maar dat kan toch niet, hoe erg is dat?

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 19:33 

@Savan; Ieeeeeps, I love your icon!

2x16
Spoiler:
I LOVE LOVE LOVED THE EPISODE. MUST. WATCH. IT. OVER. AGAIN. AND. AGAIN.[/fangirl]

- The kiss was epic! Er zat zoveel gevoel in! En Blaine's we should be practising en Kurt's reactie waren awesome. Ik had verwacht dat het een heel braaf kusje zou worden, maar dit was HOT! En op het einde ook. You are adorable!
- World War Sue :') Dat vind ik echt de beste quote van Sue everrrr.
- Ik vond de originele liedjes van New Directions echt heel goed. Grappig dat we ook alle 'mislukte' versies te zien kregen. Het nummer van Mercedes vond ik ook heel erg tof. Hell to the No! En Loser Like Me is ook gaaf (:
- Ik vond Quinn echt kick-ass. Keep your friends close, but keep your enemies closer. Ik vermoed ook dat er een andere reden dan alleen prom queen worden achter zit, maar ik weet het niet zeker...
- Dat lied van Sue's club. Ge-wel-dig. Echt Sue om zoiets te kiezen als ze weet dat er een non in de jury zit XD En dat ze dat vrouwtje neersloeg wat echt epic!
- RIP Pavarotti D:

Ik vond de ep echt ge-wel-dig! Heeft echt mijn hele dag gemaakt. Ik ben ZO blij dat Klaine officieel is, Kurt verdient het ZO erg! Nu wil ik alleen nog Brittanny & Santana samen en dan ben ik helemaal gelukkig (:

Weet iemand trouwens of het nu afgelopen is? Ik heb ergens gelezen dat we nu weer 4 weken moeten wachten op een nieuwe ep...

@Savan
Spoiler:
Nee joh! Echt waar? Dat zou ik echt bizar vinden! Maar als ze daar nu met een relatief onschuldige kus al mee beginnen, dan gaan de mensen daar dalijk de hele Klaine verhaallijn missen. Echt bizar dat dit nog steeds gebeurt.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 23:54 

@San
Spoiler:
Ja ik weet het niet, maar dat zeggen mensen op tumblr/twitter/facebook. Ze kunnen het verzinnen maar waarom zou jexD Als het echt zo is, zou dat echt erg zijn!

En het klopt, er is nu een 4 weken lange hiatus tot de nieuwe aflevering *FOX*
En bedankt, 'you move me Kurt,' was zo mooi, ik moest er een icon van makenxD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 20:35 

Een spoilertje (over iets van Kurt's storyline in de rest van S2)
Spoiler:
HAHAHA XD. Chris heeft zich 'kinda' versproken tijdens PaleyFest. Tijdens het panelgesprek enzo, zei hij dus 'Glad to be back', over Kurt die dus terug bij New Directions is :'). Oke, niet zo groot en zo voorspelbaar, maar het is gewoon leuk hoe hij zich verspreekt en hoe iedereen daar op reageert XD. HIER zie je het :'), rond 6:29. Gewoon kijken, ik vind het iig hilarsch.

(en Chris looks so damn hot again, zucht)

Een spoilertje over "wat na seizoen drie":
Spoiler:
De hele cast ofzo blijft nog tot het einde van S3, dan studeren ze af en worden ze vervangen door een nieuwe cast. Like. WTF BLEH BLEH BLEH. Ergens was dat al bekend, geloof ik. Enzo, maar ik vind dat idee gewoon zo verschrikkelijk :'). En ik wou het hier even ter sprake brengen, at least.

Thoughts?

Laatst bijgewerkt door Enjolras op za maart 19, 2011 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 20:46 

@ Charlies tweede spoilerbericht.

Spoiler:
Ik vind het persoonlijk goed dat ze na seizoen 3 afronden. Met deze uitspraak zal ik jullie Gleeks wel heel erg boos maken, maar goed: ik vond dit seizoen erg slap. Het eerste seizoen vond ik een stuk 'kwalitatiever' dan het tweede. Er werd bijvoorbeeld veel meer nagedacht over de personages en hun verhaallijnen.
Dit seizoen vond ik enorm vaag en het leek me eerder een opstapeling van filler-episodes. De Klaine-verhaallijn vond ik dan wel weer heel leuk en interessant, maar de rest kon me absoluut niet interesseren. Omdat het in tegenstelling tot Klaine, dat wel goed in elkaar zat, enorm rommelig was.
Ik klink misschien enorm kritisch, omdat Glee gewoon een komische high schoolshow is en niet vergelijkbaar is met series als Dexter, Mad Men of True Blood, maar de makers moeten naar mijn mening toch eens wat meer samenhang in de verhaallijnen brengen. Ze lijken niet goed te weten waar ze nu precies heen willen en dat begint me te storen.

Ik hoop dat Glee dus stopt na het derde seizoen. Op een leuke en memorabele manier. Het is altijd moeilijk om afscheid te nemen van een serie dat je leuk vindt, maar ik zie leuke tv-shows liever in schoonheid afsluiten dan dat ze het ene seizoen na het andere er aan vast breiden.

Einde betoog :').

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 20:51 

@ Lacrimosa:

Spoiler:
Uhm, ik heb even nogal de essentie toegevoegd van dat tweede spoilerbericht xD. Zoals het er nu uitziet, stopt Glee NIET na het derde seizoen. De cast stopt echter WEL, maar ze worden vervangen door een NIEUWE cast. Dat is mijn hekelpunt xD.

Ik zou net vee liever hebben dat ze stoppen na het derde seizoen. HEEL VEEL LIEVER. Dat vind ik zoveel beter dan er een nieuwe cast aan toevoegen. Sowieso. Dus mijn punt was: stoppen na het derde seizoen, niet verdergaan met een nieuwe cast.

En ik denk dat ik het verder nogal eens ben met je mening over het tweede seizoen hoor. Ik enjoy het wel even hard als S1, misschien zelfs nog een stuk meer, maar ik ben het eens over de verhalenlijnen enzo. Het is sloppy, continuity is erg afwezig etc etc. Maar zoals ik al vaak heb gezegd. I shrug en ik denk 'het is Glee', en zo doe jij het ook denk ik xD. De Klaine!verhalenlijn is de beste van dit seizoen, obviously. Dit is erg mooi gedaan. Britanna wordt denk ik ook nog heel mooi hoor, mark my words.

Mgoed. Ik wou gewoon even de essentie duidelijk maken van dat tweede spoilerbericht xD.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 21:05 

@ Charlie~

Spoiler:
Dat stond dus heulemaal niet in je spoilerbericht, smiecht! @@ Maar goed, dat is wel heel erg SKINS-achtig. Bij SKINS klopt de castwissel wel, maar ik denk dat het bij Glee geen goed idee is. Het lijkt me bovenal een erg commercií«le keuze (never shoot a winning horse?) Is je spoiler trouwens al bevestigd? Niet dat ik een trouwe fan als jou niet geloof, maar ik hoor het voor het eerst :').

En Brittanna interesseert me helemaal niet, sorry. Ik heb sowieso een gevoel dat de schrijvers na dit seizoen het hele bestaan van deze ship gewoon weer gaan vergeten. Dat zou wel typisch Glee zijn.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 21:19 

@ Lacrimosa:

Spoiler:
SMIECHT niet zo @@. Ja, sorry, dat was ik dus vergeten in mijn bericht te zetten xD. Dat was kinda lomp en ik ben traag vanavond, dus excuses! xD

Mgoed. Ik vind het dus ook helemaal geen goed idee, bij Glee. Een Glee zonder Leah Michele alleen al, is geen Glee. Punt. JaikhebhetbewustnietoverKurtomdatdattochzosubjectiefalsiestis :') Enfijn, mijn mening is wel duidelijk xD. Ik weet alleen niet in hoeverre het bevestigd werd. Het is iets wat één van de producenten zei tijdens die panel op PaleyFest, dus het zijn zowat 'letterlijke woorden', dus wel voor waar aan te nemen denk ik.

Daarbij zeiden ze ook altijd dat de Glee-kindjes sowieso ooit zouden afstuderen en dat ze daar rekening mee zouden houden en zouden ervoor zorgen dat het zou kloppen. Dus dat klinkt wel logisch dan natuurlijk heah.

En ik denk net wel dat ze Britanna verder gaan zetten en niet zomaar vergeten, ze zijn veel te populair bij de fans.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 0:36 

Over de spoiler van na s3.

Spoiler:
Oh, dat zou ik niet heel tof vinden of zo. Glee is toch ook niet écht meer Glee als er een hele andere cast is. Dan zie ik het inderdaad liever stoppen.
En moesten ze het dan toch zo willen doen, dan zou ik denken dat ze al wat jongere jaars leerlingen toevoegen in S3 of zo die er dan in blijven wanneer de rest weg gaat.

En een spoiler over Sue voor het verdere verloop van s2, well, een vraag erover xD
Spoiler:
Ik las op Tumblr dat Sue er uit zou gaan, of zo? Ik hoop zeer dat dat niet klopt eigenlijk. Anyone?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 12:33 

Reflex schreef:
En een spoiler over Sue voor het verdere verloop van s2, well, een vraag erover xD
Spoiler:
Ik las op Tumblr dat Sue er uit zou gaan, of zo? Ik hoop zeer dat dat niet klopt eigenlijk. Anyone?

Spoiler:
Uhm, ja, anyone die dat kan ontkrachten? Want dit is het eerste wat ik erover hoor en dat zou toch werkelijk absurd zijn? XD *paniekeert* Geen Sue meer in Glee, da's like.. Nogal onmogelijk. Ze is het grappigste personage van de hele show xD. Haar oneliners zijn epic ofzo.

Dus nu wil ik even iemand die dit kan ontkrachten? Of meer info geeft?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 14:15 

Wat Sue betreft:

Spoiler:
Ik kan er niets over vinden, dat ze zou stoppen. Het lijkt me ook sterk dat dit het geval is, aangezien Sue zo'n populair karakter is en ook geen karakter is dat uit de serie geschreven zou moeten worden (in tegenstelling tot afstuderende leerlingen). Maar ik weet niet of Jane Lynch misschien zelf heeft aangegeven dat ze na seizoen 3 wil stoppen. Ik dénk dat ik het wel ergens voorbij zou hebben zien komen, als dat het geval is, dus ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Maar ik heb geen officií«le berichten kunnen vinden.

PaleyFest:

Spoiler:
HAHAHA Ja ik heb het ook gezien - ik vond het zo grappig dat hij zich na enkele seconden pas realiseert dat hij dat niet had moeten zeggen en dat Ryan Murphy 'm ook zo semi-kwaad aankijkt :') En Chris' tweede opmerking: "LIKE YOU DIDN'T KNOW." - hahahaha. True, though. Iedereen wist al zo goed als zeker dat Kurt weer terug zou komen bij New Directions (EN DAT HIJ BLAINE MEENEEEEEEMT <33333).

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 21:50 

Hallo!! Ik meld me ook even als HUGE Glee fan! Ik volg het via internet, en I love it!

Ik vind Kurt echt de allerleukste en beste speler van allemaal! Hij zet zijn personage fantastisch neer, hij is echt top!
Artie is mijn tweede favoriet, wat een stem! WOW niet te geloven!
Ik moet even kwijt, ik weet niet of iemand het met me eens is, maar Quinn is echt zo irritant! Ik heb echt haat aan haar, haar stem en haar belachelijk gezeur over aan de top staan. UGH

Spoiler:
Ik wil Finn en Rachel weer samen! Zij is echt de bitch en ontzettend grappig, en Finn is een beetje een sukkeltje, ze horen bij elkaar!!
Ik ben echt wel benieuwd wat ze nu met de Karofsky verhaallijn gaan doen, of hij ooit nog uit de kast komt.
OMG Blaine kissed Kurt!! Ik zat echt te stuiteren op mijn stoel, fantastisch! Ze hebben dat echt mooi uitgewerkt, die blik van Blaine tijdens Black Birds... Oef zo mooi. Smelt!
Ik vind btw Santana fantastisch, maar haar samen met Brittany zou ik dan een beetje jammer vinden. Britanny en Artie is juist zo leuk! En dan wordt het zo'n who's gay en who's not show zegmaar.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: