Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 21:22 

Afbeelding

Enora vraagt hem of alles in orde is, maar Shawn is zich heel erg bewust van het feit dat Naomi en Thomas achter hen zitten. En daarnaast, hij heeft het grote geheim al verteld aan Matt, Alex en Christine. Hoe handig is het om het aan iedereen te vertellen? Zou Case dat í¼berhaupt wel willen? Wat als de hele school erachter komt? Wat als dat akelige kind van het schoolkrantje erachter zou komen?

"Niets, Noor. We moeten opletten," voegt hij er dan aan toe, omdat Moegel begint te praten. Shawn weigert links of rechts te kijken, dus hij fixeert zijn ogen op Moegel. En Musical die in de hoek staat.

Professor Moegel:

Inmiddels is iedereen binnen. Matt zegt dan nog dat zij en haar vak het lichtpuntje zijn van zijn rooster. Awww! Zie je wel dat hij haar leuk vindt =D Ze knipoogt naar hem, waarna ze haar keel schraapt.

"Jongens en meisjes - welkom! Dit jaar zijn muziekles en muggle studies bij elkaar gevoegd, zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt aan jullie roosters. En aan het feit dat Dav-, Professor Musical aanwezig is. We hebben namelijk in samenwerking met Dr. Freud, een project bedacht. Ik ben daar verantwoordelijk voor, dus als jullie vragen hebben, kunnen jullie bij mij terecht. Professor Musical zal jullie verder inlichten over het project." Ze stapt naar achteren, en kijkt naar Musical.

"Professor Musical:

Aimée Lefevre komt naar hem toe, en vraagt hoe zijn vakantie was. Een glimlachje verschijnt op zijn gezicht, want het is altijd leuk als studenten interesse tonen in hem. "Ik ben naar de Noordpool gegaan," zegt hij met een schouderophaal. "Om de ijsberen te helpen. En de pinguí¯ns." Chicks dig penguins. "Origineel was ik van plan om een ruimtereis te maken, omdat mijn beste vriend een astronaut is. Maar kennelijk heb je daar veel training voor nodig."

Moegel begint echter ineens de introductie te geven, dus Musical gebaart naar Aimée dat ze moet zitten. Hij leunt tegen de muur in de hoek met zijn armen over elkaar geslagen, terwijl hij luistert naar wat ze de studenten vertelt. Ze legt de nadruk op het feit dat zij verantwoordelijk is voor dit project. Musical doet moeite om een snort te onderdrukken - like, dit hele project was het idee van hem en Freud.

Vervolgens is het zijn beurt om te praten. Een stilte heerst, en hij voelt alle oogjes zijn kant op komen. Heel relaxt stapt hij naar voren. Hij glimlacht vriendelijk naar de klas. "Ik mag aannemen dat iedereen hier van muziek houdt. Ik was een keer op een date met een vrouw die niet van muziek hield, en ik ben meteen weggegaan. Ook al was ze heel hot." Een lachje ontsnapt uit zijn mond. Musical stopt zijn handen in zijn broekzakken, om wat beheerster over te komen. Want zijn verschijning is erg belangrijk, vooral voor de jonge heren hier die een rolmodel nodig hebben.

"En jullie hebben ook veel interpersoonlijke relaties, om Freud te citeren. Dus er was het idee dat jullie in groepjes van vier ingedeeld werden. Vervolgens is het de bedoeling dat je voor elk persoon in je groepje, dus de drie anderen, een liedje uitzoekt dat past bij de relatie die er tussen jullie is. Bijvoorbeeld," Musical stapt naar voren en wijst met een semi-charmante glimlach naar Aimée. "Stel dat ik juffrouw Levefre absoluut geweldig vind, dan zoek ik een liedje uit dat deze gevoelens beschrijft. Of als ik..." Hij knikt naar Matt, "meneer Davis vreselijk vind, dan zorg ik voor een liedje dat dát weer beschrijft. Snappen jullie het idee?" Pff, en hij neemt niet eens de moeite om te zeggen dat deze dingen niet kloppen, want hij vindt Lefevre cool, en Davis niet.

"Jullie zullen deze liedjes uitzoeken met deze apparaten..." Hij wijst op een tafel waar allemaal soort-van laptops op staan. "Ze zijn magisch behekst, zodat jullie muziek kunnen opzoeken, en kunnen zetten op dingetjes die DC's heten." Moegel echter schudt met haar hoofd zodra deze woorden zijn mond verlaten. "Oh. CD's. Okay. Hoe dan ook, deze CD-dingetjes worden geschonken aan degenen voor wie ze bedoeld zijn."

Ziezo. Musical kijkt sereen naar Moegel, die hem een vernietigende blik terug geeft. Vrouwen ook.

Professor Moegel:

Musical vertelt over een date, over dat hij Lefevre geweldig vindt... Hoe bedoel je ongepast? Ze haalt haar neus op. En hij zei CD fout. Hoe moeilijk is het toch om een woord te onthouden? Het heeft maar TWEE letters. Zo zie je maar.

"Bedankt voor die sprankelende uitleg, Professor," zegt Moegel droogjes. "Okay. De groeps-verdelingen. Dubois, Jadoulle, Lefevre en Neveu." Dan draait ze een beetje om naar Shawn/Enora/Thomas/Naomi te kijken. "Jullie vier - Bradés, Laurent, Moreau en Filliont. Jullie zijn groepje twee."

Achterin zitten nog een aantal mensen... "Louis, Bennett, Byron en... LeNoir. Groepje drie." En tenslotte... "Gravois, Joubert, Chevalier en Davis." De laatste naam zegt ze met een vage beweging van haar heupen, waar ze meteen spijt van heeft. "Umm, ja, jullie zijn dus groepje vier."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: za maart 19, 2011 23:03 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea werpt een scherpe blik op Casey als die het lokaal binnenkomt, samen met Cam. Ze zegt echter niets en reageert verder ook niet. Na afgelopen nacht voelt ze zich min of meer uitgewrongen en ze wilt deze les eigenlijk gewoon gebruiken om emotioneel te kalmeren. Maar na deze les? Dan is ze er helemaal klaar voor om het probleem te confronteren, te beginnen met Shawn.

Ongeí¯ntereseerd tikt Lea met een vinger op tafel terwijl sommige mensen aan het slijmen zijn bij de leraren, blabla, en dan vertelt Musical a) te veel over zijn persoonlijk leven b) dat ze een soort van mix cd's voor elkaar moeten gaan maken.

Hoewel Lea dat normaal gesproken wel zou zien zitten omdat ze muziek geweldig vindt, heeft ze er nu geen zin in om haar ~gevoelens~ via muziek uit te drukken. Vooral niet als blijkt dat Lea met Casey in een groepje zit. Cam en Adrian zijn op zich geen probleem, maar Casey? Casey wel.

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 12:52 

Afbeelding

OI! Die Musical suggereert dat hij Matt niet mag. Daar is Matt natuurlijk niet blij mee. De opdracht daarentegen vindt Matt wel geweldig. Als Moegel dan de groepsverdeling noemt, kijkt hij naar Flor en glimlacht. Hij weet namelijk al precies welk nummer hij gaat kiezen...

"Dus... Welke nummers ga jij kiezen?" Vraagt hij aan Flor Subtiel he? Matt wil alles weten. Vooral welk nummer ze voor hem wil gaan gebruiken. Hij is zo erg in gedachte verzonken dat hij Moegel's weirde heupbeweging niet eens opmerkt. In zijn hoofd speelt hij alle muggle liedjes af die hij kent, om te zien of er misschien geen betere is. Deze opdracht moet namelijk perfect uitgevoerd worden. Matt heeft een reputatie omhoog te houden!

Na een tijdje draait hij zich even naar achteren om Shawn's gezichtsuitdrukking te lezen over deze opdracht. Hij zit in één team met Naomi. "Volgens mij bestaan er geen nummers over wraak nemen nadat je naakt aan een doelpaal vast bent gebonden..." Fluistert Matt, doelend op Shawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 20:17 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor is stiekem wel blij dat Naomi er geen probleem van maakt. Ze laat zich dan ook met een tevreden glimlach een stoel naar achteren schuiven en zet zich naast Matt neer. Ze wil nog net aan Matt opmerken wat een gentlemanlike gedrag dat is, wanneer de uitleg over hun "project" begint. Ze kijkt even zijlings naar Matt en grijnst als blijkt dat ze samen zitten.

Alleen, welk lied moet ze voor hem gaan gebruiken? Ze weet zelf niet goed wat ze over hem denkt. En ja hoor, daar stelt hij de vraag al aan haar ook. 'Oh, dat blijft een geheim,' redt ze zich uit de situatie met een klein glimlachje. Ze kan een lach niet onderdrukken wanneer Matt erop wijst dat Naomi en Shawn samen in een groepje zitten. 'Ik denk dat Naomi haar verbeelding hier wel voor kan gebruiken,' grijnst ze.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 20:21 

Afbeelding

Shawn luistert rustig naar de uitleg van zowel Moegel als Musical. Wat hij eruit haalt, is het volgende: Musical is awesome omdat hij vertelt over een date; Moegel is kennelijk boos op Musical dus what's up with that?, en ze moeten liedjes voor elkaar uitzoeken. Als Moegel de groepjes meedeelt, zit Shawn nog geheel geconcentreerd naar de vloer te kijken omdat hij met een aantal issues zit.

1) Casey + Shawn = baby? D:
2) Matt is verliefd op Naomi.
3) Shawn doet nu superweird tegen Enora omdat hij niet wilt dat Casey de verkeerde indruk krijgt, maar hij voelt zich daar heel stom bij.

Echter, als Moegel de groepjes heeft verteld, moet Shawn HEEL veel moeite doen om een kreun te onderdrukken. WAT? Hij zit bij Naomi en Thomas? D: WAAROM? WAAROM? Hoppa, nu kan issue #4 eraan toegevoegd worden: liedjes uitzoeken voor de twee duiveltjes die achter hem zitten.

"Ugh," zegt Shawn best wel luid (zodat het tweetal achter hem, hem prima kan horen). "Dit is echt niet te geloven." Hij besluit dan dat het heus wel OK is als hij als een normaal persoon tegen Enora praat. Hij recht zijn postuur dus, en kijkt met een ietwat schaapachtige grijns naar zijn maatje. "Duuuus, die kan interessant worden," zegt hij dan maar, met een knullige schouderophaal.

Vervolgens vraagt Matt hem of er liedjes bestaan om Naomi's activiteiten uit te drukken. "Nee, zij heeft haar eigen klasse van evilness," zegt hij met een droge grijns tegen Matt (die waarschijnlijk jaloers is dat hij zelf niet bij Naomi zit @@).

Musical:

Okay, iedereen is nu in groepjes ingedeeld. Prima. "Volgende week willen we de liedjes van jullie hebben," zegt Musical met een knik. "En de rest van deze les zal gespendeerd worden met het bestuderen van de apparatuur." Hij zwaait met zijn wand, waardoor alle soort-van laptops netjes op een rij op een lange tafel terecht komen. "Maak je bekend met hoe het werkt, en stel nu al je vragen zodat wij ze kunnen beantwoorden."

Musical grijnst nog charmant naar de klas, en zegt: "Veel succes!"

Zo, en nu kunnen ze lekker uitknagen wat ze willen. Musical leunt weer tegen de muur, en kijkt geamuseerd naar Moegel die enorm haar best doet om hem te negeren.

Musical laat hen weten dat ze nu moeten kijken naar de apparaten. Natuurlijk is Shawn dat niet van plan. Pff, werken tijdens de les? Ik dacht het niet. Hij gaat deze les spenderen met het Casey-ontwijken. En buh, als hij later vragen heeft over de apparaten, dan vraagt 'ie het wel aan één van zijn slimme vriendjes.

Shawn staat dan ook meteen op, als Musical het signaal geeft dat ze basically een chaotische les mogen hebben met veel gepraat. Hij rekt zich overdreven uit, en kijkt dan zijdelings naar Enora. "Heb jij enig idee hoe deze apparaten werken?"

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 21:23 

Afbeelding

"Geheim, he? En ik wou je nog wel mijn keuze gaan vertellen." Nou, eigenlijk niet... Maar alles om meer informatie te krijgen!

Matt is dan wel pureblood, maar hij is opgegroeid met Muggle aparatuur. Zijn ouders vonden namelijk dat hij met alles bekend moest zijn, omdat de wereld grotendeels bestaat uit Muggles. Ook heeft Matt op vakantie veel Muggle vriendinnetjes gehad en dan is het heel weird als je niet eens zou weten hoe je een laptop op zou moeten starten.

Zodra hij de laptop opgehaald heeft en opgestart heeft, begint hij met het zoeken naar nummers. Hij heeft de laptop iets naar zich toe gedraaid staan, zodat Flor de titels van de nummers niet zou kunnen lezen.

"Need help?" Tsjah... Hij moet toch wat doen om er stiekem achter te komen welk nummer Flor voor hem aan het uitzoeken is? Het komt even niet in hem op dat er nog andere mensen in hun groep zitten. Like... Joost enzo. Achter zich hoort hij dat Shawn niet bepaald weet hoe hij met de apparatuur om moet gaan. This is gonna be funnn!!

"I tied you naked to a pole, cause you were being an a-hole. They took pictures of your dick, you were being such a prick" Zingt Matt zo vals als hij kan. Wat was het geweldig geweest als dat nummer echt bestaan had. Matt zou songwriter moeten worden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 21:47 

Afbeelding

Enora laat het rare gedrag van Shawn maar even achterwege wanneer de les lijkt te beginnen. Ze luistert dan ook zo aandachtig mogelijk naar de opdracht en kan het niet laten om eventjes zacht te zuchten wanneer ze de groepsindeling hoort. Greaat. Ze is het dan ook helemaal eens met Shawn. Dit ging nog een hele opgave worden.
Enora kijkt eventjes half achterom maar draait zich dan al snel terug richting Shawn. "Dit gaat wat worden."

Enora trekt eventjes haar wenkbrauwen op wanneer ze de rest van de les met de apparaten mogen gaan werken ofzo. "Ik heb geen idee." mompelt ze dan ook.
"Maar des te leuker! Ik ga er even eentje halen." Zo, met dat gezegd te hebben, loopt ze dan ook naar de tafel toe om er eentje vanaf te pakken en terug naar hun tafeltje te lopen. "Ik vraag me af hoe lang dit ding ons gaat volhouden." Twee amateurs met een laptop, dat ging wat worden :'D

Enora drukt wat knopjes van het ding in - like, het heeft heel veel knopjes - en wacht af tot er iets gaat gebeuren. Na genoeg pogingen weet ze dan ook het aan/uit-knopje te vinden en weet ze het ding aan de praat te krijgen.
"Dus.. Wat voor lieve liedjes heb je in gedachten voor hun?" grijnst ze flauwtjes terwijl ze afwacht tot het ding is opgestart.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 21:51 

Afbeelding

Aimée hangt aan de lippen van Professor Musical als hij vertelt over zijn reis naar de Noordpool. "Echt? Pinguí¯ns? Die zijn zooo schattig!" Kirt ze vrolijk. Als Musical dan gebaart dat ze terug naar haar plaats moet, gaat ze gedwee weer zitten.

Er verschijnt weer een glimlach op haar gezicht als ze een soort van compliment krijgt van David Musical. Ze luistert vol belangstelling naar zijn uitleg en wilt meteen aan de slag gaan met de laptops, maar ze weet niet goed hoe die werken. "Sukkel," zegt ze tegen Luc, met wie ze helaas in het groepje zit. "Ga uitzoeken hoe dit werkt! We moeten wel veel indruk maken." Ja, indruk maken op David Musical ja. Aimée is obsessed @_@

OOC; omdat ik gedwongen werd te posten, maar eigenlijk even geen inspiratie heb.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 22:27 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea gaat chagrijnig kijken als Musical zegt dat ze volgende week de liedjes al in moeten leveren. Het is hetzelfde als met Freuds lessen: wat hebben de docenten daar nou mee te maken? Hebben ze niks beters te doen, zoals de leerlingen daadwerkelijk iets nuttigs bijbrengen ofzo?

Desondanks loopt Lea maar richting de laptopachtige dingen. Ze is een Muggleborn dus ze heeft geen probleem om er een aan te zetten en om als hij straks opgestart is naar muziek te gaan zoeken, al heeft ze al een paar mogelijkheden in gedachten. Terwijl de lapop opstart kijkt ze de klas rond en ziet Shawn samen met Enora. Ze voelt zich weer kwaad worden, dit keer om wat hij Casey geflikt heeft.

Spontaan staat Lea op en loopt richting Shawn. Dan hoort ze Aimée's opmerking over indruk maken. Ze draait zich om en zegt nonchalant: "Indruk maken? Weer voor een snelle wip zeker?" Ja, een verwijzing naar hun 'conversatie' in de trein. En ja, het is onnodig bitchy, maar dat kan Lea niets schelen.

Ze wacht Aimée's reactie niet af, maar buigt zich met een serieus gezicht naar Shawn toe en zegt: "We moeten praten. Binnenkort. Liefst nu."

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 22:42 

Afbeelding

Shawn grijnst als Enora maar random op wat knopjes zit te drukken. Hij helpt haar mee, en zit ook willekeurig op knopjes te rammen. Als het ding dan aangaat, schrikt hij een beetje omdat het zo plotseling licht geeft en alles. Als het dan ook nog een opstart-geluidje maakt, kijkt Shawn wantrouwig naar de laptop. "Heeft het een eigen leven of zo?" vraagt hij.

Hij is net van plan om nog meer knopjes in te drukken, als Lea plotseling voor hem staat. Shawn kijkt haar vragend aan. Lea maakt eerst een snide comment richting Aimée, waarna ze zegt dat hij en Lea moeten praten. O-kee... Voor zover Shawn zich kan herinneren, heeft hij haar niets aangedaan. Of! Misschien wilt ze praten over het feit dat hij Casey en haar zag zoenen op het feest? Misschien wilt ze weten op een schaal van 1 tot 10 hoe hot hij het vond. Sure! Shawn vindt feedback geven altijd wel prima. Zeker als het dit soort zaken betreft.

"Top! Kunnen we nu doen," zegt hij vrolijk. Hij staat dan ook op, zwaait Enora gedag, en loopt samen met Casey het lokaal uit. Okay, flashbacks much? Waarom stapt hij haast elke les de klas uit?

Met een nieuwsgierige uitdrukking kijkt hij naar Lea - ook al ziet ze er niet bijzonder vrolijk uit. "Okay pretty girl, wat is er aan de hand?"

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 22:50 

Afbeelding

Shawns babygetuigenis spookt nog steeds door Alex' hoofd waardoor heel het lesgebeuren hem volledig ontgaat. Normaal gezien houdt Alex van muziekles. Hij speelt al de helft van zijn leven piano en beschouwt dit nog steeds als een van zijn meest belangrijkste hobby's. Dus hij hoopte dat de twee professoren iets in die richting gaan voorstellen. Het is namelijk een van de weinige dingen waar Alex zich niet onzeker over voelt.

Ondertussen kijkt hij naar Shawns rug en stelde hem als tienervader voor. Het is geen mooi gezicht, laten we het daar over eens zijn. Alex kijkt vaag naar de suggestieve move die professor Moegel met haar heupen maakt. Midlifecrisis?
Alex laat de taak vaag tot zich doordringen en hoopte van harte dat hij in een leuk groepje zou zitten. Als hij bij Shawn zou zitten zou hij "ËœPapa don't preach kiezen' (I'm keepin' my baby (8)). Ongetwijfeld. Hij zit gelukkig samen met princess Christine, maar de andere groepsgenoten kent hij niet zo goed. Met Luc is hij wel tamelijk bevriend, maar Aimee kent hij maar vaagjes. Hij zal voor haar zijn beperkte kennis over commercií«le queen B/"ËœI'm better than you'-achtige liedjes moeten doorspitten. Hij wisselt een veelbetekenend blik met Christine uit. "Zullen we samen werken?"Â, fluistert hij haar toe.

Alex ploft naast Luc en Aimee neer en opent het zoekprogramma. Hij moest en zou het meest perfecte liedje voor Christine vinden.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 23:23 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea trekt een wenkbrauw op als Shawn heel vrolijk zit van 'top!' Yeah, he doesn't have a clue. Dit zorgt er eigenlijk voor dat Lea zich nog kwader begint te voelen - hij weet dat hij een vader gaat worden en het lijkt alsof het hem niet eens iets kan schelen. Je ziet Casey niet vrolijk 'top!' zeggen.

Als ze eenmaal buiten staan en Shawn vraagt wat er aan de hand is, weet Lea niet echt wat ze moet zeggen, of hoe ze haar gevoelens over wat er die zomer blijkbaar tussen Shawn en Casey gebeurd is onder woorden moet brengen. En haar gevoelens over het zwangerschapsdrama. Vooral omdat Lea zelf niet eens echt weet wat die gevoelens inhouden.

"Waarom heb je afgelopen zomer met Casey geslapen?" valt Lea maar met de deur in huis. "Waarom hebben jullie geen voorbehoedsmiddelen gebruikt? Ik bedoel - dammit it, Shawn, kan je een nog grotere idioot zijn? Wilde je soms dat Casey zwanger zou worden? Of was het zo onbelangrijk voor je dat je dacht van, 'oh, even snel naaien, maakt verder niet uit'!"

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 23:35 

Afbeelding

Als Lea uitgepraat is, heerst er een doodse stilte. Shawn's gezichtsuitdrukking is een pijnlijke mengeling van verwarring en gekwetstheid. Hij kan niet geloven dat Lea dit van hem kan denken. Hij kan niet geloven dat ze het hem zo kwalijk neemt - net of hij zich niet schuldig genoeg voelde. Zijn ademhaling wordt ietwat oneven - vooral naar aanleiding van haar laatste zin.

"Lea-" Maar meer komt er ook niet uit. Hoe kan ze dit denken? Met een duidelijke gekrenkte blik in zijn ogen, neemt hij een stapje achteruit zodat hij de muur tegen zijn rug aan voelt. Hij bijt op zijn lip.

"Jij en ik weten even goed dat Casey meer voor mij betekent dan dat," weet hij eruit te krijgen, zichzelf dwingend om Lea in haar ogen aan te kijken. Lea - met wie hij een romantisch verleden heeft, maar hij ziet haar vooral als één van zijn beste vrienden. En nu staat ze hier, hem ervan te beschuldigen dat hij een diabolisch plan had om Casey's leven te verpesten. En ja, dat doet pijn.

"En jij hoort te weten dat-" Shawn voelt een brok in zijn keel ontstaan, want f*ck, Lea. Hoe kan ze dit denken? Hij verdomt het om zich om te draaien, of om tekenen van zwakte te tonen (ondanks het feit dat die al duidelijk zichtbaar zijn aan zijn uitdrukking en zijn lichaamshouding).

"Jij hoort te weten dat- Godverdomme Lea. Ik dacht dat je-" Zijn stem breekt echter halverwege de zin af. Hij knijpt zijn ogen verhit dicht, en opent ze weer na een aantal tellen. Aangezien zijn vocabulaire niet zo goed onder woorden kan brengen hoe hij zich voelt, schudt hij enkel zwakjes zijn hoofd.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 23:57 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea slaat haar armen over elkaar terwijl ze toekijkt hoe Shawn haast ineenschrompelt. Als Shawn zegt dat Casey meer voor hem betekent dan dat, vertrekt haar gezicht even. Als hij dan ook nog eens verder probeert te praten maar zijn stem breekt, staart Lea naar de grond en begint ze zich schuldig te voelen.

Lang duurt dat echter niet. Lea duwt haar schuldgevoel weg, voordat ze zelf jankend in de gang staat terwijl ze daar helemaal geen goeie reden ofzo voor heeft, en doet een stap naar Shawn toe. Ook al torent hij iets van 20 centimeter boven haar uit, toch ziet ze er dreigend uit.

"Wat hoor ik te weten, Shawn? Dat jij met Casey gef*ckt hebt en nu niet eens de moeite kan doen om haar aan te kijken?" Ze geeft hem een duw tegen z'n borst, waardoor hij nog meer tegen de muur aangedrukt wordt. "Mijn god, was je í¼berhaupt van plan om nog met haar te praten? Of dacht je van 'oh, mijn verantwoordelijkheid niet'? Nee, je zit nu met Enora te flirten terwijl Casey's leven instort!"

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 0:08 

Afbeelding

Lea doet een stap zijn richting op, waarna ze hem confronteert met het feit dat hij Casey niet... confronteert. Als ze hem dan ook nog een forse duw geeft, maakt dat een flink aantal gevoelens in hem los. Het doet niet fysiek pijn, mar Shawn wordt er wel enorm verdrietig om. Ze stopt echter niet - ze zegt dat hij het niet zijn verantwoordelijkheid vindt, en dat hij met Enora zit te flirten terwijl Casey's leven uiteen valt.

"Ja, dat is exact wat ik dacht," perst hij uit zijn mond. Het is de bedoeling dat het sarcastisch en koel klinkt, maar in plaats daarvan is zijn stem hoger dan normaal, en voelt hij zelfs een aantal tranen in zijn ogen prikken. "Goedzo Lea. Je hebt me door." Hij duwt haar lichtelijk aan de kant, en stapt een aantal meter weg van haar. Hij kan nu geen woord meer uit zijn mond krijgen. Geruisloos stromen tranen over zijn wang. F*ck.

Want Lea heeft het fout. Helemaal fout. Hij staat met zijn rug naar Lea toe, en heeft zo het idee dat dit het meest akelige moment van zijn leven is. Zijn idee is zo dat als zij zijn gezicht niet ziet, ze ook niet weet dat hij nu full-on aan het huilen is. Maar ze ziet natuurlijk zijn schouders schokken. Shawn overweegt om weg te lopen, maar waar moet hij naartoe? En als hij nu weggaat, wanneer moet hij Casey dan aanspreken?

"Rot op, Lea," zegt hij met een gebroken stem.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: