Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 14:28 

Afbeelding

Naomi kijkt Enora geniepig na als die een opmerking maakt. "Ach ze is gewoon jaloers omdat ik veel geluk heb, en zij niet."

Om minder opvallend over te komen begint ze maar op wat knopjes te drukken en te oeh-en en ah-en. Dan geeft ze op en klapt het ding dicht.

"Te moeilijk en irritant. We bedreigen wel iemand om ons uit te leggen hoe het werkt," zegt ze met een evil grijns. Ze duwt de laptop richting Thomas, zodat hij hem in zijn tas kan stoppen. "Laten we naar La Bocca gaan."

Hoewel Naomi zich altijd voordeed als een goody-two-shoes, was ze dat nou eenmaal niet. Vooral niet als het op La Bocca aan kwam. Wonderful fashion and freedom.

OOC: Pretend La Bocca is like Hogsmeade, but much cooler @@.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op di maart 22, 2011 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 17:42 

Afbeelding
    Florence Gravois

Met een ongemakkelijk gevoel wanneer Shawn de hoek om komt. Matt haalt meteen zijn arm uit die van haar. Ze kijkt even sprakeloos naar beide jongens en besluit dat dat niet haar zaken zijn. 'Eh, ik heb het gevoel dat dit onder jullie is,' zegt ze met een klein bemoedigend glimlachje naar Shawn. 'Ik ga wel naar de bibliotheek, Matt. Ik prul zelf nog wel wat met dit laptopgedoe.'

En met die woorden vervolgt ze haar weg. Zo kan Matt haar nog altijd vinden en kan ze toch weg uit het ongemakkelijke moment van een nog half wenende Shawn. Ergens wil ze doodgraag weten wat er aan de hand is, maar aan de andere kant: als Shawn zelfs al moet huilen, wil je het misschien liever toch niet weten. Bovendien verdient hij best wel wat discretie. Ze maakt ook al maar meteen een mental note dit niet aan Naomi te vertellen.

Met een zucht zet ze zich neer en drukt terug op het knopje dat het ding aan zal zetten. Na een tijdje heeft ze door dat het pijltje op het scherm te bewegen valt door met je vinger onderaan in dat vierkantje te wrijven. Daarna begreep ze de rest al vrij snel. Af en toe was het nog steeds knoeien en het duurt elke keer weer eeuwen voordat ze een nieuwe site kan openen (hoewel ze echt niet het concept snapt van internet). Na lang zoeken heeft ze dan toch al een liedje voor Matt -ze weet nog niet of ze het wel gaat gebruiken, want het geeft haar misschien net iets te veel bloot, maar het is toch al iets- en een liedje voor Dorian -maar daar heeft ze niet te veel tijd in gestoken, aangezien ze hem niet echt kent en ook niet de intentie heeft daar verandering in te brengen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 18:28 

Afbeelding

Thomas kijkt even op als Enora bij zijn tafel blijft staan en een opmerking maakt. Verward vraagt hij zich af wat ze daar mee bedoelt. Hij laat zijn blik rusten op Naomi die met uitzonderlijk veel moeite en oeh/aah's met de laptop bezig is. Al gauw heeft ze dan besloten dat het genoeg is geweest en krijgt Thomas de laptop toegeduwd.

"ËœIk ben altijd in voor een uitstapje naar La Bocca,' zegt hij, terwijl hij ondertussen de laptop in zijn tas stopt, "ËœWil je Potions vandaag dan skippen?'

Als ze op de gang lopen, legt hij vriendschappelijk zijn arm om Naomi heen. "ËœHeb je ook al een idee hoe we nu naar La Bocca komen?'

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 20:01 

Afbeelding

Shawn zit wat awkward te doen, als Flor besluit weg te gaan. Okay. Shawn zwaait nog wat droogjes met zijn hand, maar dat ziet ze waarschijnlijk niet in haar haast weg te komen. Shawn vermoedt dat Matt alleen met Flor optrok om haar uit te horen over Naomi, dus zo'n ramp is het niet dat Flor weg is. Althans, niet voor Matt.

"Wat er is gebeurd?" herhaalt hij als Matt dat vraagt. "Well, Lea wilde me spreken. En gaf mij basically de schuld van alles wat er is met Casey. En zei... dat het mij niets kon schelen. Dat soort dingen," vertelt Shawn. Maar het klinkt allemaal zo stommig - alsof hij daardoor in een hoekje is gaan huilen ofzo. Hij haalt zijn neus op, en weet een kleine glimlach op zijn gezicht te toveren. "Maar goed, zo'n ramp is het niet. 'Tis Lea maar. Ik ga denk ik nu wel terug naar de les - waar gingen jij en Flor heen?"

Shawn kijkt Matt vragend aan.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 20:11 

Afbeelding

Als Shawn uitlegt wat er gebeurd is, voelt Matt zijn haat voor Lea met ieder woord groeien. "I'm gonna kill that bitch. Het boeit me niet dat meisjes slaan niet zou mogen, Lea gaat eraan." Er moet namelijk heel wat gebeuren voordat Shawn huilt. En als Lea dat voor elkaar gekregen, moet Lea dood. Zo simpel is dat nou eenmaal.

Dan vraagt Shawn waar Matt naar op weg was. Plotseling lijkt het alsof de thermostaat in het kasteel met 8373672681 graden opgevoerd is. Niet dat er een thermostaat in het kasteel is, maar... ah well. Hij heeft het gewoon warm. Een zweetdruppeltje begint zich te vormen op zijn gezicht. "Naar eh... de bibliotheek. Ik zou haar helpen met de opdracht, weet je wel. Het nummers uitzoeken enzo? Dat dus. Op de laptop dus. Datte. Alleen maar helpen." Guhhh braindeadddd....

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:38 

Afbeelding

Naomi overweegt Thomas zijn woorden. Potions was wel belangerijk in het 6e jaar, aangezien ze OWLs moesten doen aan het einde. Dus misschien toch maar niet.

"Nee laat maar, we doen het vanavond wel." neemt ze zich dan toch voor. "Maar natuurlijk weet ik dat Thom, de guard heeft een crush op mij."

Ze knipoogt naar hem, maar ziet dan Shawn en Matt staan. Ze kijkt met een frons naar Shawn's gezicht, wat er waterig uit ziet. Ze trekt Thomas terug de hoek om en legt een wijsvinger op zijn lippen. Ja, Naomi ging Matt en Shawn afluisteren. Hun duistere plannetjes, waar zij en Thomas niet de dupe van gingen worden in ieder geval.

"Huilde hij nou, serieus?" fluistert ze vragend aan Thomas.

grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 19:43 

Afbeelding

Een lachje ontsnapt uit Shawn's mond als hij Matt hoort. "Nah, laat Lea. Ik was even vergeten dat jullie elkaar niet mogen. Het komt wel goed met ons - we zijn veel te lang vrienden geweest om zoiets tussen ons te laten komen." Shawn slikt in wat hij eigenlijk daarna denkt, namelijk dat dit zo verschrikkelijk is OMDAT ze zo lang vrienden zijn geweest. Zijn. Zullen blijven. Hopelijk. God, wat een drama.

Hij heeft natuurlijk geen idee van het feit dat Naomi en Thomas de luistervinkjes uithangen, dus hij leunt een beetje verslagen tegen de muur. "Deze situatie met Case- I mean, de hele reden dat ik haar nog niet erover gesproken heb... Het is nu nog makkelijk om te doen alsof het langs me heen gaat, weet je wel? Maar dadelijk is het allemaal echt. En dan kan ik er niet meer omheen, en dan.. Tja." Hij glimlacht flauwtjes. "Ik weet niet zo goed of ik hier klaar voor ben. Maar ik heb geen keus."

Als het gesprek zich richting waar-Matt-heen-ging verplaatst, begint Matt enorm zenuwachtig en vreemd te doen. Wat hij in 1 zin had kunnen zeggen, vertelt hij in een heel verhaal. En hij doet heel vaag. Shawn's wenkbrauwen gaan omhoog. "Dude." OF OF OF: wat als Matt en Flor iets anders zouden doen dan studeren? Of laptoppen. Of wat Matt ook zei. OMG, Flor/Matt hebben een affaire, terwijl Matt verliefd is op Naomi en Flor en Naomi BFF zijn.

"DUDE, en Naomi dan?" floept het er zo uit.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 19:59 

Afbeelding

Jammer. Geen Lea-afranseling. Daar had hij nu juist zin in. Maar ja. Dat komt wel bij de eerst volgende Quidditch game.

Matt's mond valt bijna op de grond. "Ik en NAOMI?! Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Hoevaak heb ik al nee gezegd? Nou... Nog maar een paar keer. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee." Matt moet even adem halen. "En heb ik al nee gezegd?" Nog een keer diep ademhalen. Was Shawn nou zo dom?! Matt heeft natuurlijk ook geen flauw idee dat Naomi staat te luisteren en dat hij haar nu natuurlijk keihard beledigd zou hebben.

"Of moet ik Naomi ook gaan helpen? Is dat wat je bedoelt?" Nu weet Matt het niet meer. Shawn kan het natuurlijk ook op dí­e manier bedoeld hebben.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 20:34 

Afbeelding

Thomas wilt de hoek omlopen als Naomi hem tegenhoudt en haar vinger op zijn lippen legt. Hij had nog net een halve blik opgevangen van Shawn en Matt die druk in gesprek waren. Naomi wilt ze gaan afluisteren en daar is Thomas het natuurlijk helemaal mee eens. Misschien ging het wel over hem!

Hij kijkt even om de hoek als Naomi vraagt of Shawn huilde, dat wilde hij niet missen. De zogenaamde hotshot van de school in tranen, jammer dat hij geen camera bij de hand heeft, want dan zou Shawns reputatie eraan gaan. Hij knikt bevestigend naar Naomi.
Hij hoort de klaagzang van Shawn aan en kijkt veelbetekenend naar Naomi, "ËœCase?'

Thomas blijft even stil, omdat hij niets van het gesprek tussen Shawn en Matt wilt missen. Dan krijgt het gesprek een rare wending: Naomi! Hij volgt er even niets van, wat had Naomi met Lea en Case te maken? Dan volgt er een belediging vanuit Matt voor Naomi, heel vaak "Ëœnee'. Voorzichtig kijkt hij naar Naomi om te peilen hoe zij zich daaronder houdt, Matt en zij waren tenslotte vrienden, toch?
Dan gaat het weer over Naomi helpen. "ËœIk snap er niets meer van,' fluistert hij dan met een zucht, "ËœMaarr.. ik dacht dat jij het goed met Matt kon vinden?'

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 20:47 

Afbeelding

Naomi snapt helemaal niets van het gesprek tussen Matt en Shawn. Eerst hebben ze het over Lea, die blijkbaar iets heeft gedaan om Shawn upset te maken. Maar wat? Naomi ging dat wel eens uitvogelen, want tja, dat is natuurlijk dikke gossip. Shawn die huilt over een meisje?
Dan volgt er een heel vaag verhaal over Casey. Wat was er dan zo echt? Heeft ze een dodelijke ziekte ofzo? Is hij hopeloos verliefd op haar ofzo? Naomi vindt het allemaal maar irritant. Zo interessant was dat mense nou ook weer niet. No need for drama.

En dán! Naomi? Shawn denkt dat Matt verliefd is op Naomi? NO WAY. Never nooit. Matt is net een kind van twee. Het is net zo likely als dat Naomi en Shawn elkaar ooit leuk zouden vinden, like that's ever gonna hebben. NOT. Sowieso is Matt verliefd op Florence, dus.

"Het is okay. Ik weet voor een feit dat Matt op iemand anders valt, not that I'm allowed to say who, maar goed."

grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 21:11 

Afbeelding

Shawn's lippen krullen zich om in een lach als Matt keihard ontkent dat hij Naomi leuk vindt. En dit klinkt niet als een "ik ontken het, maar het is stiekem wel zo"-ontkenning. "Mooi! Ik vond het al een raar idee dat iemand als geweldig als Matt Davis, zou vallen op zo iemand als Naomi." Het idee dat zijn beste maatje op Naomi zou vallen is eigenlijk inderdaad best vreemd. "Maar, ik kreeg dat idee omdat jij en Naomi plotseling zo goed bevriend lijken te zijn, ofzo," voegt Shawn er dan aan toe, met een beschuldigende ondertoon.

Het is dan pas dat er een vraag in Shawn's hoofd begint te vormen, namelijk: wie vindt Matt dan WEL leuk? "Maarre, als het Naomi niet is... Wie dan wel? Mate, je MOET het me vertellen, want dadelijk is het iemand zoals... zoals Casey ofzo." Hij probeert het heel casually te zeggen, maar de paniek in zijn stem is duidelijk hoorbaar. Matt MOET het hem vertellen D:

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 21:22 

Afbeelding

"Look. Naomi's nice and all. Maar ik zou nooit op haar kunnen vallen. Ze is jouw vijand. Daar begin je niks mee als best friend zijnde." Bro code. Duh. "Nee echt, het is niet Naomi. Ook niet Casey!" Zegt hij snel. Voordat Shawn het verkeerde idee krijgt.

Dat Shawn nou NOG STEEDS niet door heeft wie Matt wil, is zo frustrerend dat Matt de neiging krijgt om alle haren uit zijn hoofd te trekken en gillend rond te gaan rennen. Like... Hoeveel duidelijker moet hij het maken?! Hij loopt rood aan in haar buurt, weet niet waar hij het over moet hebben en hij liep net nog arm in arm met haar for gods sake! Matt zucht diep. "You should be glad you're sexy, otherwise you would NOT make it far in life, Shawn." Hey, iemand moest het zeggen.

Matt steekt zijn handen in zijn zakken en kijkt zijn beste, maar domme, vriend aan. "Heb je dan écht geen flauw idee? Zelfs NAOMI raadde het in een keer. Ja, daarom trek ik zoveel met haar op tegenwoordig." Matt begint zich nu wel schuldig te voelen dat Naomi het eerder wist dan zijn BFF.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 21:35 

Afbeelding

Oh, mooi ='D Geen Casey dus. Vervolgens zegt Matt dat Shawn het niet ver zou schoppen als hij zijn looks niet had. Shawn grinnikt even. "Ik ben niet goed in puzzeltjes!" klaagt hij hardop. EN DAN ZEGT MATT DAT NAOMI AL WEET OP WIE MATT VALT. EN SHAWN WEET DAT NIET. "OMG, weet Naomi het en ik niet?" vraagt Shawn met grote ogen. "Hoe- Wat- Hoe is dat gebeurd?" Overdramatisch pakt hij Matt bij beide schouders vast, en rammelt hem door elkaar. "HOE IS HET ZO VER GEKOMEN? WAT HEB IK MIS GEDAAN?" Terwijl hij dit uitvoert, beginnen langzaam alle puzzelstukjes bijeen te komen... Shawn laat Matt plots los.

"Flor," zegt hij, op een ietwat verbaasde en opgeluchte toon. "Jij hebt de hots voor Flor." Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Flor!" Woohoo! Geen Christine, of Casey, of wie-dan-ook! Maar Flor! Hoe perfecter kan het zijn? "Dit is geweldig nieuws!" Hij spreidt zijn armen, en geeft Matt een enorme bear-hug. Als hij hem na een poosje loslaat, zegt hij: "Dit is awesome nieuws! Dude! Weet ze het al? Vertel me alles!"

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 22:00 

Afbeelding

Thomas kijkt onderzoekend naar Naomi als die wel érg rustig reageert op de belediging. Was ze ziek ofzo? Hij fronst even als ze zegt dat ze niet mag zeggen op wie Matt verliefd was, ok. Dan niet. Hij richt zich weer op het gesprek dat nu een leukere wending krijgt voor Naomi.
'You should be glad you're sexy, otherwise you would NOT make it far in life, Shawn.' Hah! Iemand die het eens zegt.

"ËœFlor?!' ontsnapt er dan nogal hard uit zijn mond. Gelijk daarna blijft hij stil, in de hoop dat het niet gehoord is door Matt en Shawn. Hij kijkt Naomi soort van verontschuldigend aan, maar hey, Flor en Matt? Dat kan alleen maar slecht eindigen. Ofja, door Matt natuurlijk. Kijk maar hoe hij en Enora nu zijn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 22:06 

Afbeelding

Naomi rolt haar ogen als ze Matt hoort. Ja duh, Shawn is ook niet de slimste en kan soms geen puzzeltjes doen. Ze voelt zich daarbij ook blij dat zij het eerder dan Shawn wist, want Shawn vindt dat minder leuk. Helaas is Thomas wat meer verbaasd en zegt nogal luid Flor. Naomi weet 100% zeker dat die twee dat hebben gehoord, vooral als ze voetstappen hoort.

"Ja Flor, maar daar gaan we het nu niet over hebben, natuurlijk" zegt ze dan luid genoeg zodat de twee jongens het horen.

Hopelijk zouden ze niet door hebben dat Naomi en Thomas hen zojuist hebben afgeluisterd.

"Just go with it" fluistert ze vervolgens en drukt daarna haar lippen op die van Thomas en verstrengelt haar armen in die van hem.

grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: