Jessica schreef:
@Gen: Ow, ja, wenkbrauwpotlood doe ik ook niet aan. Ik doe sowieso bijna niks aan mijn wenkbrauwen. Zo nu en dan trek ik er 3 haartjes uit xD Nee, ik ben tevreden met mijn wenkbrauwen ik zie soms meiden rondlopen met wenkbrauwen die totaaaal niet kloppen. Zo jammer is dat, want wenkbrauwen kunnen je hele gezicht vormen.
En werkt zo'n mascara echt, met zo'n wit ding erbij? Want ik had er slechte dingen over gelezen en dat het helemaal niet helpt.
En omg idd, wat je zegt. Mensen die zó vroeg opstaan om 2 producten make-up op te doen. Dat ga ik nooit snappen. Toen ik met school naar London was, heb ik de hele week gewoon geen make-up gedragen, want daar had ik toen helemaal geen zin in xD
Maar ook ik draag het meeste make-up die mijn ogen accentueren.
Ik moest een beetje lachen om jou zinnetje met de wenkbrauwen, niet iedereen kan er wat aan doen natuurlijk:P Doordat een meisje mij ooit met een waterpolo wedstrijd niet zo lief vond, besloot ze een stukje van mijn huid mee naar huis te nemen
Wat er in resulteerde dat ik altijd scheve wenkbrauwen heb, mn linkerwenkbrauw groeit gewoon niet verder, ik corrigeer dit het grootste gedeelte met wenkbrauw potlood, maarja, meer dan dat kan ook niet..
Verder draai ik zo dagelijk, oogpotlood en mascara en als ik uit ga, foundation oogschaduw oogpotlood en mascara, vrij basic meestal.
Ik houd van een naturel look, lichte kleuren:)
Qua lippen, draag ik alleen blistex ( ik ben een freak als mijn lippen stuk gaan, dan word ik gek, gelukkig gebeurd dit door mn geliefde blistex nooit(A))
Nagelak gebruik ik alleen voor mn voeten, op mn handen zet ik elke maand acryl, dus daar smeer ik alleen elke dag olie op voor mijn nagelriemen en dan zien ze er een maand lang tiptop uit:D