Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 18:45 

Klaine!spoilertje:

Spoiler:
Ze hebben een nieuwe kus gefilmd. En Chris Colfer vond het beter dan de eerste :'). Het was 'anders' zegt ie. Aldus wat ik hier en daar lees op Tumblr, niet helemaal zeker in hoeverre dat allemaal klopt, maar it seems likely natuurlijk.

Laik: whiiiiiiiiii! :'D

En ik zag net een filmpje van PaleyFest en zo'n fan was echt heel grappig. Ze stond op, kreeg de micro en zei toen: "First of all, I want to say that Darren, you're supermegafoxyawesomehot" XD HAHA. En toen stelde ze heel droog een vraag aan Mark xD. Ik lag strijk. :')

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 18:51 

Charlie schreef:
Klaine!spoilertje:

Spoiler:
Ze hebben een nieuwe kus gefilmd. En Chris Colfer vond het beter dan de eerste :'). Het was 'anders' zegt ie. Aldus wat ik hier en daar lees op Tumblr, niet helemaal zeker in hoeverre dat allemaal klopt, maar it seems likely natuurlijk.

Laik: whiiiiiiiiii! :'D

En ik zag net een filmpje van PaleyFest en zo'n fan was echt heel grappig. Ze stond op, kreeg de micro en zei toen: "First of all, I want to say that Darren, you're supermegafoxyawesomehot" XD HAHA. En toen stelde ze heel droog een vraag aan Mark xD. Ik lag strijk. :')

Haha dat van die fan is wel heel erg komisch!!

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 22:17 

Ik weet dus nooit precies hoelaat het op internet wordt gezet, de nieuwe aflevering;) Ik kan meestal pas donderdag kijken:| Weet iemand dit? Heeft het zin om er vanavond op te wachten (a)

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 22:33 

Mlove schreef:
Ik weet dus nooit precies hoelaat het op internet wordt gezet, de nieuwe aflevering;) Ik kan meestal pas donderdag kijken:| Weet iemand dit? Heeft het zin om er vanavond op te wachten (a)

Heelstiekemmagjenietdubbelpostenmaarikgadaarnietoverzeuren

Ik zou vanavond vooral niet wachten op de nieuwe aflevering, want we moeten deze keer vier weken wachten op de volgende. Ik geloof dat de eerstvolgende aflevering dus 12 april wordt uitgezonden. En het wordt dinsdagavond in de VS uitgezonden, dus meestal kan je het 'hier' dan woensdagochtend downloaden. Als alles goed gaat (maar dat gaat dus meestal wel goed :')).

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 22:40 

OH, mag je niet dubbel posten? Ook niet als je een vraagje hebt? Oepsie, zal het niet meer doen haha :)

Maar dat is dan nogal suf van mij, ik dacht echt dat er vandaag een was in Amerika en dan de 12e, maar dan zal ik het wel fout hebben ;)
Bedankt voor je reactie, ga ik zo lekker naar bed (a)

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 23, 2011 17:01 

Charlie schreef:
Mlove schreef:

Heelstiekemmagjenietdubbelpostenmaarikgadaarnietoverzeuren

Ik zou vanavond vooral niet wachten op de nieuwe aflevering, want we moeten deze keer vier weken wachten op de volgende. Ik geloof dat de eerstvolgende aflevering dus 12 april wordt uitgezonden. En het wordt dinsdagavond in de VS uitgezonden, dus meestal kan je het 'hier' dan woensdagochtend downloaden. Als alles goed gaat (maar dat gaat dus meestal wel goed :')).

Ik word dat eigenlijk best wel een beetje zat. Ik ben een echte Gleek hoor, maar het lijkt wel alsof er méér pauzes ingelast worden dan dat er afleveringen zijn. Het gaat al snel vervelen, dit. En ik heb ook het gevoel dat dit met steeds meer tv-series gebeurd. Enorm degoutant :')

Desalniettemin:
Spoiler:
Yay! voor de nieuwe Klaine-kus : D

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 06, 2011 14:11 

Er is een promo opgedoken van 2x17 A Night Of Neglect. Je kunt 'm hier bekijken, maar kijkt uit: SPOILERS.

Spoiler:
Reactie promo 2x17

AAAAAAAAAAAAAAAAAH BLAINE DIE KAROFSKY BIJ KURT WEG DUWT MMMMM IK MOET ADEMEN. Woah. GO BLAINE! Ik wil die nieuwe aflevering en ik wil 'm NU ): Stomme hiatus.

Ik heb al een flinke rits spoilers gelezen over 2x17 maar ik moet zeggen dat er bedroevend weinig over Klaine te lezen valt. Gelukkig zijn er wel wat setfoto's gelekt die het tegendeel bewijzen (tenzij die voor latere afleveringen zijn natuurlijk). Maar deze promo maakt een hoop goed (:

Afbeelding

YEAH. Get it boy!

Also: LEGION OF DOOM. Yeah 8D

En aangezien dit ook nog niet in het topic stond: de hiatus is met een week verlengd. De volgende aflevering, 2x17 dus, wordt op 19 april in de USA uitgezonden, en staat dus 20 april online. Nog even wat langer wachten helaas.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 06, 2011 15:05 

@Pottergirl en de promo en spoilers voor 2x17/2x18:

Spoiler:
Volgens mij zijn de foto's die je gezien hebt (al weet ik dus niet welke, maargoed xD) voor ep 2x18. Volgens mij is dat de Born This Way-episode (die laik 24 minuten ofzo langer zal duren dan een normale episode?). Want die promo is stiekem een promo voor 2x17 EN 2x18, dus volgens mij is dat í¼bercoole shot van Blaine die Karofsky wegduwt ook een shot uit 2x18 (ofwel is het stiekem een set-up scene voor de grote Born This Way-aflevering die heel erg Klaine/Karofsky-filled zal zijn).

Of at least.. Dat is wat ik ervan heb begrepen xD.

Ik ben iig helemaal excited door die promo want KURT TERUG BIJ NEW DIRECTIONSSSSSSS. Op zijn T-shirt staat "LIKES BOYS" btw, dat is like helemaal heiurpeiuropeuirfhiepr! XD Whii <3 *insert excitement*

En voor wie de dingen onder de spoilertags niet leest, wel even melden dat 2x18 'Born This Way' heet en dat de aflevering 24 (*) minuten langer zal duren dan elke normale Glee-aflevering.

(*) Ik dénk dat het 24 minuten was, al weet ik het ook niet helemaal vanbuiten. Maar het was in ieder geval wel erg veel.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 8:50 

Nooh, niet nog een week langer wachten. I want it NOW D:

Ik heb nog vrij weinig spoilers voor 2x17 gelezen, maar ik kon het toch niet laten om die van Janneke te openen *grinz*
Spoiler:
Ik wist het! Ik wist gewoon dat er een Klaine vs Karofsky moment aan zat te komen zodra Kurt weer terug was op McKinley. Awesome : D En Born this way klinkt ook heerlijk. Alleen een klein vraagje... In de promo zien we Mr. Shue met iemand zoenen, maar met wie? Holly Holiday? Ik dacht eerst dat het Quinn was, maar dat is echt te gross voor woorden en dat kan gewoon niet.

Vind het wel leuk dat de Born This Way ep langer duurt dan normaal, dat hebben we ook wel verdiend na zo'n verschrikkelijke hiatus.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 21:38 

@San:

Spoiler:
Ja, dat is Holly. Zij is confirmed voor nog een aantal episodes en zal hoogstwaarschijnlijk een nieuwe love interest voor Will worden (: Ik hoop dat ze langer blijft, ik vind haar echt leuk. Ik ben ontzettend voor Will/Holly, aangezien ik Will/Emma echt niet meer leuk vind (en Will/Terri komt sowieso niet meer in aanmerking voor de term 'ship' haha).

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 1:08 

Terwijl we nog steeds wachten op de volgende Glee-aflevering, even dit:

Een (nieuwe) Glee!flashmob. Ik werd er alvast helemaal happy van en ik wou 'm toch even delen. :')

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 8:40 

Haha! xD Oh, ik hou van Flashmobs. Ik zou dat zelf ook wel eens willen doen. Ik krijg al kippenvel van er gewoon naar te kijken. Laat staan als je daar ooit zelf staat, publiek te entertainen terwijl je je van de domme houdt en doet alsof je all impressed bent en weten dat je er elke seconde out of nowhere kan bijspringen en vrolijk staan meedoen. Ja ja, ik zie het helemaal zitten.
Ik dacht halverwege: kleine flashmob xO Tot ik helemaal achterin ook handjes zag bewegen :P
Ik vind het een leuke liedjesmix die ze gebruikt hebben en haha, het feit dat er een Gaga tussen komt staan, dat is wel zeer origineel vind ik! xD

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 20:56 

Mag ik jullie Glee-fanaten iets vragen?

Vinden jullie het neit irritant dat de homoseksuelen met bosjes tegelijk in de serie kwamen? Ik heb totaal niks tegen homo's, maar ik heb niet echt het idee dat het iets toevoegd aan de serie ofzo...in Grey's anatomy bijvoorbeeld heb je ook een lesbisch koppel, maar die vind ik fantastisch! :D In Glee vond ik Kurt leuk, maar toen ontstond de glee-hype en besloten ze er steeds meer gay karakters in te doen...vond ik jammer en ben toen ook gestopt met kijken mede daardoor....

Reacties graag zonder mij af te schieten ;)

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 21:26 

Nathalie. schreef:
maar ik heb niet echt het idee dat het iets toevoegd aan de serie ofzo...

Voor het zekerste maar even onder spoilertags:

Spoiler:
Dan vraag ik me af, zonder je af te schieten, waar je bent gestopt met kijken? :') Want je mag zeggen wat je wilt, maar de verhalenlijnen rondom homoseksualiteit/Kurt/Klaine in Glee zijn, naar mijn eigen mening, de beter uitgewerkte verhalenlijnen uit Glee (hoe weinig dat dan ook nog mag zeggen i.v.m. schrijftechnische sterkte van Glee). Het is dan ook een héél groot deel van de storyline van het tweede seizoen, net omdat het zo 'goed' uitgewerkt is, vind ik. Zoiets handel je niet af op twee afleveringen.

Ik snap je wel ergens dat je vind dat ze nu plots als het ware uit de lucht vallen. Alhoewel dat het nogal erg meevalt. Op McKingley zijn er nu drie homoseksuele personages, ééntje kwam uit een andere school. Op zich is dat niet eens veel. En dat ze de aandacht erop vestigen, ja dat is de keuze van de makers. Misschien ben ik niet objectief daarover, maar dan nog, ik vind niet dat het storend werkt. Je hebt Kurt/Blaine als liefde-verhaaltje, je hebt Karofsky die het niet wil accepteren verhaaltje, en dan Santana als lesbisch die de liefde niet krijgt die ze wil krijgen en nog bezig is met acceptatie enzo.

Dus ik vind het stiekem een beetje vaag dat je daardoor stopt met kijken, want het is net wel mooi gedaan en het is nu ook niet dat ze ermee overdrijven. Vind ik. That's it.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 21:42 

Oh maar het was niet zo van "he bah, gay, ik stop met kijken @@" Want ik vond/vind Kurt fantastisch xD

Het is meer inderdaad dat er nogal veel aandacht aan wordt besteed. Ik snap het ook wel, want er zijn genoeg mensen die er nog steeds niet voor uit durven te komen en dan kan zoiets een steuntje in de rug zijn. Misschien komt het door het feit dat homoseksualiteit voor mij "normaal" is, dus dan denk ik, doe maar gewoon allemaal normaal.

Het is voor mij net zoiets als een kind met een hazenlip die zich op school voorstelt: "Hallo ik ben Pietje en ik heb een hazenlip" Dan word je gewoon anders behandeld door mensen. Dan ben je Pietje-de freak-hazenlip. Terwijl als je zegt: "Hallo ik ben Pietje" dan zullen mensen vragen wat er met je lip is en dan zeg je gewoon: "ik heb een hazenlip" en dan is het daarmee vaak klaar. Je komt er openlijk voor uit, maar het is niet de definitie van wie je bent...

Met Glee (niet alleen Glee, maar dat is gewoon eerste show die ik hier tegenkwam) krijg ik dus het "hallo ik ben Pietje en ik heb een hazenlip"-gevoel :")

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: