Dan vraag ik me af, zonder je af te schieten, waar je bent gestopt met kijken? :') Want je mag zeggen wat je wilt, maar de verhalenlijnen rondom homoseksualiteit/Kurt/Klaine in Glee zijn, naar mijn eigen mening, de beter uitgewerkte verhalenlijnen uit Glee (hoe weinig dat dan ook nog mag zeggen i.v.m. schrijftechnische sterkte van Glee). Het is dan ook een héél groot deel van de storyline van het tweede seizoen, net omdat het zo 'goed' uitgewerkt is, vind ik. Zoiets handel je niet af op twee afleveringen.
Ik snap je wel ergens dat je vind dat ze nu plots als het ware uit de lucht vallen. Alhoewel dat het nogal erg meevalt. Op McKingley zijn er nu drie homoseksuele personages, ééntje kwam uit een andere school. Op zich is dat niet eens veel. En dat ze de aandacht erop vestigen, ja dat is de keuze van de makers. Misschien ben ik niet objectief daarover, maar dan nog, ik vind niet dat het storend werkt. Je hebt Kurt/Blaine als liefde-verhaaltje, je hebt Karofsky die het niet wil accepteren verhaaltje, en dan Santana als lesbisch die de liefde niet krijgt die ze wil krijgen en nog bezig is met acceptatie enzo.
Dus ik vind het stiekem een beetje vaag dat je daardoor stopt met kijken, want het is net wel mooi gedaan en het is nu ook niet dat ze ermee overdrijven. Vind ik. That's it.