Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 12:25 

Citaat:
001 Trigun the Movie ***
002 10,000 BC ***
003 Vicky Cristina Barcelona **
004 The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader ***
005 True Grit ***
006 As Good As It Gets ***(*)
007 Road To Perdition ***(*)
008 Crank ***
009 Cold Mountain ***
010 Dear Zachary ****

011 Megamind ****
012 Crank High Voltage **(*)
013 El Orfanato ****
014 The Machinist ****
015 Insomnia ***(*)
016 Identity ****
017 The Fountain ****
018 Zodiac ***
019 The Painted Veil ***
020 Letters From Iwo Jima ***(*)

021 Miss Congeniality 2 **(*)
022 Un long dimanche de fianí§ailles ***
023 Big Momma's House **
024 Mean Girls 2 **
025 The Whole Nine Yards ***
026 Old Yeller **
027 Cujo **(*)
028 It's kind of a funny story ***
029 Orphan ***(*)
030 The Fighter ****

031 Love and Other Drugs *(*)
032 Onegin ***
033 Felidae ***(*)
034 Minoes ****
035 Plague Dogs ***
036 Groundhog Day ***(*)
037 The King's Speech ****(*)
038 Machete ***
039 Starsky and Hutch *(*)
040 Bernard and Doris ***(*)

041 Riding In Cars With Boys ***
042 The White Countess ***
043 Burlesque **
044 State of Play ***
045 3-10 to Yuma ***(*)
046 Due Date ***(*)
047 The Royal Tenenbaums ***(*)
048 The Tuxedo **(*)
049 But I'm A Cheerleader ***(*)
050 Let Me In ***(*)

051 Good ****(*)
052 Grindhouse ****
053 Burke & Hare (2010) ***
054 Dinner for Schmucks ***(*)
055 Never Let Me Go **(*)
056 Monster-in-Law **(*)
057 127 Hours ****
058 Sophie's Choice ***
059 The Next Three Days ****
060 The Haunted Mansion ***(*)

061 Trolljegeren ***(*)
062 Winter's Bone **
063 Piranha *(*)
064 Tron Legacy ****
065 Gone With The Wind ****
066 Morning Glory **(*)
067 Season of the Witch **
068 The Last Legion **
069 Quest for Camelot ***
070 The Secret of NIMH ***(*)

071 Big Mommas Like Father Like Son *(*)
072 Dinosaur **(*)
073 The Freebie *
074 The Warriors Way ***
075 Age of the Dragons **
076 Burn After Reading ***
077 Sucker Punch **
078 Little Fockers **(*)
079 Platoon ***(*)
080 Drawn Together Movie: The Movie **(*)

081 Scoop **(*)

Sucker Punch
Toen ik de trailer zag een paar maanden geleden had ik echt zoiets van 'woooooow', maar nu ik m gezien heb.. xD Het is echt zo'n random film die gewoon nergens op slaat. De personages zijn ontzettend plat en het is wel duidelijk dat deze film puur voor mannen van begin 20 is gemaakt. Voor de effecten en de steampunk!zombie!nazi's geef ik dan een ster per stuk, maar voor de rest; bleh.

Little Fockers
Vermakelijk, maar verder meh.

Platoon
Begrijpelijk dat ie hoog gerate wordt door Amerika, door al hun Vietnam-gedoe enzo. Vond het ook wel een mooie film, maar er was niet echt een duidelijk verhaal ofzo.

Drawn Together Movie: The Movie
Ik vond m heel grappig, maar ook wel echt te schunnig voor woorden xD

Scoop
Vermakelijk, maar that's it.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 13:46 

Ik heb aardig op non-actief gestaan qua films kijken. Ik was vooral veel bezig met LOST kijken. Maar wil nu toch wel weer meer films gaan kijken ^^

Citaat:
001. Yes Man (2008)
002. The Green Mile (1991)
003. I Am Sam (2001)
004. How To Lose A Guy In 10 Days (2003)
005. How to Lose Friends & Alienate People (2008)
006. Love Happens (2009)
007. Marley & Me (2008)
008. V for Vendetta (2006)
009. Prince of Persia: The Sands of Time (2010)
010. An American Werewolf in London (1981)

011. The Ugly Truth (2009)
012. Easy A (2010)
013. Zombieland (2009)
014. I Know What You Did Last Summer (1997)
015. Constantine (2005)
016. Call Of The Wild (????)
017. Apollo 13 (1995)
018. The Tourist (2010)
019. Shutter Island (2010)
020. Valentine's Day (2010)

021. The King's Speech (2010)
022. The Ghost Writer (2010)
023. How To Train Your Dragon (2010)
024. Changeling (2008)
025. The Time Traveler's Wife (2009)
026. 13Hrs (2010)
027. Lost In Translation (2003)
028. Toy Story (1995)
029. Toy Story 2 (1999)
030. Toy Story 3 (2010)

031. Oorlogswinter (2008)
032. Northern Lights (2009)

TOY STORIES
Wauw <3 Ik had deze nooit eerder gezien. Wat ik best jammer vind, maar goed, nu kon ik er wel 3 achterelkaar kijken! Ik vond de derde het leukst. Wat niet vaak voorkomt. De tweede het minst. De eerste was natuurlijk heel mooi en een goede kennismaking met de personages. Buzz is hip <3 Maar Woody ook. Leuke films.

OORLOGSWINTER
Jamie Campbell Bower <3 Zijn stem is zoooo schattig xD Ik vond het best wel een mooie film. Ik vond hem best spannend en ook leuke acteurs enzo.

NORTHERN LIGHTS
Dat was verre van hoogstaand, maar op zich was het wel een lekker ''tussendoor'' filmpje. Ik keek hem dan ook midden in de nacht, dus ik wilde ook niets ultraspannends of ingewikkelds xD En ik vond de titel wel leuk klinken, dus ik ging hem maar kijken.
Dat vrouwelijke hoofdpersonage doet haar best om heel sexy te zijn, maar ik vond het een beetje sneu overkomen en erg lachwekkend :') Erg lang duurt hij ook niet en das maar goed ook xD Maar desalniettemin heb ik hem wel rond 3 uur 's nachts afgekeken en als ik hem echt stom had gevonden, dan had ik dat niet gedaan. Ik wilde toch weten wie de dader was. Want ik verwachtte iets heel voorspelbaars, maar ik werd toch een paar keer op het verkeerde pad gebracht.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 08, 2011 18:00 

Genner schreef:

Charlotte Gray
Wat een bagger. Slap verhaal dat al duizendmaal verfilmd is en overloopt van de clichés, langdradig en soms toch iets te sentimenteel. Acteerprestaties waren niet ronduit slecht, maar ook niet echt speciaal goed. Gemiddeld, dus. En wéér maar eens een film die zich afspeelt in Frankrijk (grotendeels) en waar taal een belangrijk aspect van het verhaal vormt, en toch spreken ze Engels.

Far from Heaven
Ik ben het helemaal eens met deze review op moviemeter.nl:

Donkerwoud schreef:
Todd Haynes gebruikt de stijlmiddelen uit de jaren vijftig cinema om juist een horror-beeld te schetsen van een tijdperk waarin mensen vooral niet zichzelf moesten zijn. Een vrouw moest haar plaats kennen als de steunpilaar van haar man. Een Afro-Amerikaanse man moest niet denken dat hij gelijk was aan zijn blanke buren. Een homofilie kon beter doen alsof hij een heterofiele gezinsman was dan dat hij openlijk te koop liep met zijn afwijkende seksualiteit.

De toon van het verhaal is bikkelhard en maakt korte metten met het idee dat de fifties zo'n paradijselijke en onschuldige tijd zouden zijn geweest, nee, we zien hier juist een tijdperk waarin het individu ondergesneeuwd raakte onder de sociale druk om te moeten voldoen aan het perfecte plaatje. Gelukkig dat het met een zeker gevoel voor spot wordt gebracht zodat het cynische verhaal nooit zwaar op de hand raakt.

Te midden van die wereld van schijn en faí§ade speelt Jullianne Moore een vrouw die haar waardigheid probeert te houden terwijl ze aan alle kanten het doelwit wordt van roddel en spot. Ze weet haar rol een zekere dualiteit te geven in hoe ze naar datgene wat haar overkomt kijkt vanuit een liberale visie, maar die door haar positie als blanke huisvrouw ook merkt hoe zij gevangen zit in een wereld die nog niet rijp is voor de gelijkwaardigheid van het individu. Het mooiste aan haar rol is dat aan het einde
Spoiler:
alle mannelijke minderheden de keuze blijken te hebben om iets anders met hun leven te gaan doen. Zowel het karakter van de homofiele echtgenoot als de Afro-Amerikaanse buurman heeft de mogelijkheid om te ontsnappen aan de situatie. De vrouw blijft echter achter en kan niet anders dan het gebeurde gelaten over zich heen laten komen.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 18:29 

Eva schreef:

Brokeback Mountain
Ik heb deze film echt al een tijdje geleden gezien, maar ik was helemaal vergeten hem op mijn lijstje te zetten. Ik denk daar nu pas aan dus daarom staat hij er nu pas op. Ik vond dat ik deze film gewoon een keer gezien moest hebben. Het is eigenlijk best erg dat ik de film dit jaar pas voor het eerst gekeken heb. Het is echt een hele mooie film. Het verhaal is echt goed en het zet je echt aan het denken. Echt een aanrader als je hem nog niet eerder gezien hebt.

I Am Number Four
Deze film stond ook op mijn lijstje van films die ik nog wou zien. Voornamelijk omdat veel mensen deze film gingen vergelijken met Twilight. Ik heb inmiddels de film gezien en ik snap dus echt niet waar die vergelijking vandaan komt. Ik vind dat ze echt geen overeenkomsten hebben. xD Films worden tegenwoordig echt te vaak en te snel met Twilight vergeleken. Ik vond het wel een leuke vermakelijke film. Ik snap alleen niet waarom die Mogadorians Number Four/John willen vermoorden. Dat wordt nooit echt duidelijk uitgelegd, dus dat vond ik wel vaag. Maar het is opzich wel een leuke film.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 12:12 

Citaat:
#001. 2010 Frits & Freddy (2.7)
#002. 2007 Ratatouille (3.9)
#003. 2010 Despicable Me (3.5)
#004. 1998 A Bug's Life (3.3)
#005. 2006 The Good Shepherd (3.0)
#006. 2008 [docu.] Dear Zachary: A Letter to a Son about His Father (4.6)
#007. 2004 Un Long Dimanche De Fianí§ailles (3.1)
#008. 1927 Sailors Beware (2.6)
#009. 1927 Putting Pants on Philip (2.7)
#010. 1929 Wrong Again (2.9)

#011. 2007 [docu.] The Halfmoon Files (1.8)
#012. 2010 The King's Speech (4.7)
#013. 2001 Monster's Ball (4.0)
#014. 1998 Saving Private Ryan (4.2)
#015. 2010 127 Hours (4.5)
#016. 2010 Black Swan (4.2)
#017. 1931 Tabu, a Story of the South Seas (1.9)
#018. 2010 The Kids Are All Right (3.8)
#019. 2010 Winter's Bone (3.6)
#020. 2009 Where The Wild Things Are (4.1)

#021. 1991 Thelma & Louise (3.2)
#022. 2008 Australia (2.4)
#023. 1967 Playtime (4.1)
#024. 1997 Nowhere (0.7)
#025. 1991 Delicatessen (3.8)
#026. 2009 A Single Man (4.4)
#027. 1994 Heavenly Creatures (3.2)
#028. 2010 Han Jia (1.0)
#029. 2011 Rundskop (3.5)
#030. 2010 The Social Network (4.4)

#031. 1959 Les Quatre Cents Coups (3.0)
#032. 1991 [docu.] The Secret Life of Sergei Eisenstein (1.5)
#033. 2010 [docu.] Exit through the Gift Shop (3.9)
#034. 2010 TRON: Legacy (2.1)
#035. 2005 Jarhead (3.0)
#036. 2010 [docu.] Restrepo (3.7)
#037. 1995 The Doom Generation (2.2)
#038. 2003 Big Fish (3.8)
#039. 2005 Caché (3.3)
#040. 1988 [docu.] Jan Cox, a Painter's Odyssey (0.9)

#041. 2009 My Queen Karo (3.6)
#042. 1999 Sleepy Hollow (3.6)
#043. 2009 Do Comeí§o ao Fim (3.2)
#044. 1990 Ju Duo (3.5)
#045. 1994 Natural Born Killers (4.5)
#046. 1991 Toto le Héros (3.5)
#047. 1968 Oliver! (4.1)
#048. 1973 [docu.] The Men Who Made the Movies: Alfred Hitchcock (3.0)
#049. 2004 [docu.] Fahrenheit 9/11 (3.6)
#050. 1997 Hercules (3.5)

#051. 1989 The Little Mermaid (3.9)
#052. 2009 Fish Tank (3.1)
#053. 1996 The Hunchback of Notre Dame (3.7)
#054. 1999 Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (tba)
#055. 1998 Mulan (3.2)
#056. 1997 The Wings of the Dove (3.3)
#057. 2007 Le Scaphandre et le Papillon (4.0)
#058. 2001 I Am Sam (3.6)

Disney-films
Ja, ik heb dus pas heel recentelijk Mulan, Hercules, The Hunchback en The Little Mermaid gekeken. Ik vind het gek dat ik ze nog nooit eerder had gezien, maar ze zijn me zeker allemaal wel bevallen. Ik vond The Little Mermaid het leukste, daar leefde ik het meest mee mee, ik vond de liedjes geweldig en Ariel is een mooi hoofdpersonage vind ik. The Hunchback vond ik ook heel mooi, net zoals Hercules. Mulan was mijn minst-favoriete, ik weet eigenlijk niet zo helemaal waarom. Reflection vind ik overigens wel een heel mooi lied <3.

Star Wars
JA XD. Ik ben EINDELIJK eens aan Star Wars begonnen. Ik had nog nooit een film gezien, en dat is natuurlijk een hele grote zonde. En ik wist niet eens dat ik dus eigenlijk een beetje omgekeerd te werk moet gaan om ze te kijken, dus misschien was het niet zo slim om eerst episode 1 te zien. Maargoed. Ik ga nu gewoon verder in de 'logische' volgorde, ook al klopt dat qua release-jaren niet helemaal. En geef ze achteraf wel scores, want deze eerste vond ik heel erg vermakelijk, maar als ik het zo lees, dan zijn delen 123 niet zo leuk in vergelijking met 456. Dus ik geef ze wel punten als ik de hele reeks uit heb.

The Wings of the Dove
Deze keek ik alleen maar omdat Helena Bonham Carter hier een hele mooie rol in heeft. En dat is het dan ook. Ik vond de film niet zo heel erg interessant, maar op zich ook niet slecht. Ik miste een klein beetje originaliteit, soms was het een beetje te sec en voorspelbaar. Maar Helena is wel heel awesome in deze!

I Am Sam
Deze heb ik deze ochtend gekeken. AAAAAH, ik HOU van Sean Penn. De film is een beetje heel erg suikerzoet, zeker het einde, maar ik HOU van Sean Penn xD. Het is echt een hele mooie rol en de film heeft me op meerdere momenten erg geraakt. Zeker een aanrader, ook al is het een beetje op het niveau van 'voorspelbare dramatische televisiefilm'.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 13:50 

Citaat:

Soldaat van Oranje
Die had ik serieus nog nooit gezien. Dus het is tijd dat ik die wel zag :) Mooie film, vind ik. Wel duidelijk oud en soms random dingen erin :') Maar het volgt het boek wel een stuk beter dan de musical. I liked it :)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 18:08 

Pottergirl schreef:

Lilo & Stitch
Cuuuuuuute <3 Ik had wel eens kleine stukjes gezien maar nog nooit de hele film. Instant favoriet (: Lilo is echt een van mijn favoriete Disneyfiguren ("Leave me alone to diieeeeeeee") en Stitch was ook heerlijk. De animatie was mooi, de kleuren vrolijk en aliens zijn liefde. Also: ik wil naar Hawaii.

Boys Don't Cry
Heftig! Had het ook niet anders verwacht, nadat ik de synopsis had gelezen (de reden waarom ik de film in eerste plaats wilde zien). Hilary Swank was echt fenomenaal in deze film. Geen wonder dat ze er een Oscar voor heeft gewonnen. Maar het is geen film waar je erg vrolijk van wordt - er zitten een paar behoorlijk heftige scenes in, vooral op emotioneel gebied. Maar ik ben blij dat ik 'm gezien heb.

The Princess and the Frog
Leuk sprookje (: Zal niet m'n meest favoriete Disneyfilm ooit worden maar het was een hele leuke film. De muziek was tof, de animatie was prachtig en ook de karakters zaten goed in elkaar. Gewoon leuk om te zien (:

Edit: Ik was helemaal vergeten dat ik laatst nog twee andere films had gezien: Knocked Up en The Other Boleyn Girl XD

Knocked Up
Hoewel hij me ontzettend flauw leek, was hij dat eigenlijk helemaal niet! Leuke, onverwachte insteek voor een romantische komedie, en zowel Katherine Heigl als Seth Rogen speelden hun rol prima. Eigenlijk was het wel een hele schattige film (:

The Other Boleyn Girl
Kostuumdrama FTW! En deze had én Scarlett Johansson, én Natalie Portman én Eric Bana. HOT. Het verhaal was fascinerend, zielig en mooi gebracht. Ja, niks op aan te merken, eigenlijk. Gewoon goede film (:

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:27 

Genner schreef:

Hannibal
Briljante film, enorm teleurstellend einde. Julianne Moore is een erg goede Clarice Starling en ik heb geen moment de 'oorspronkelijke' Clarice gemist. Iemands schoenen vullen is erg moeilijk, maar Julianne slaagt er moeiteloos in.

Julie & Julia
Ik vond Julie's verhaallijn véél interessanter dan die van Julia. De film zou voor mijn part gestaan hebben zonder Julia. Ook vond ik Meryl Streep echt heel overdreven irritant. Maar het verhaal van Julie vond ik dus wel leuk en ik ben ook wel van plan haar boeken te lezen.

Maria Full of Grace
Deze film was naar mijn gevoel niet af. Het is alsof ze middenin de film gestopt zijn, en dan wel net op het moment dat het echt interessant had kunnen worden. Er wordt heel veel opgebouwd naar een mager einde. Een sequel, desnoods een 'zoveel jaar later' zou hier wel op z'n plaats zijn. Soms laat de geloofwaardigheid wel erg te wensen over. De acteerprestaties zijn wel goed.

Doubt
Een zeer sterke film van het genre "Don't speak out every meaning". De acteerprestaties van Meryl Streep, Philip Seymour Hoffman en Amy Adams. De confrontatie tussen Father Flynn en Sister Aloysius knettert en is van de knapste staaltjes acteerwerk die ik ooit gezien heb. Amy Adams speelt de rol van Sister James erg goed - het personage dat eigenlijk een beetje het twijfelende geweten van het publiek voorstelt. Een film van een ingehouden sterkte die hier en daar toch wat ingekort had kunnen worden.

Ingrid Betancourt: Six Years in the Jungle
Aangrijpende documentaire over de zes jaar durende ontvoering van Colombiaanse politica Ingrid Betancourt. Ook haar campagneleidster Clara Rojas wordt geí¯nterviewd, net als nog een aantal medegevangenen en gijzelnemers. We krijgen het volledige verhaal van de ontvoering, maar ook dat van de relaties tussen de gevangenen en de dynamiek daarvan. Zeker een aanrader!

Mrs Henderson Presents
Leuk als filmpje tussendoor, meer ook niet.

Red Riding Hood
Ik vond dit best een leuke film. Tot het einde had ik niet door wie de wolf was, dus dat was best leuk. Verder blinkt de film niet uit qua acteerwerk (behalve dan van Amanda Seyfried), dialogen of camerawerk, maar het is ook niet mis. Heel erg sfeervol, dat wel. Het had beter gekund en ik had het toch goriger verwacht, maar ik ben niet zo negatief als de meesten. Ik vind het wel irritant dat mensen zich blindstaren op de naam van de regisseuse en het allemaal veel te Twilight vinden, terwijl niemand de link zou leggen als die naam er niet was geweest. Ik hou helemaal niet van Twilight, maar dit vind ik best te pruimen.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Laatst bijgewerkt door Genner op za apr 16, 2011 22:19, in totaal 4 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 20:20 

Niinza schreef:

Management
Leuk filmpje. Het was duidelijk dat het low-budget was. Verder niets mis mee hoor, maar het viel wel op. Jennifer Aniston en Steve Zahn deden het leuk, ook Woody Harrelson was wel grappig. Wel leuk voor een keertje, maar het kakte halverwege een beetje in.

Limitless
Goede film! Het begin pakte je meteen. Ik vond alleen dat er wel overmatig gebruik van de voiceover werd gemaakt, blijkbaar vond Bradley Coopers character het nodig om echt alles te beschrijven en uit te leggen. XD
Naar het einde toe werd het wat minder.

127 Hours
Echt goed werk van James Franco, hij heeft de film zo ongeveer in zijn eentje gedragen. Naar het einde toe werd ik er wel een beetje flauw van, omdat er toch te weinig actie was, hij stond maar te staan en herinneringen op te halen. Wel begrijpelijk aangezien hij vast zit. XD
Maar dat hadden ze wel in kunnen korten.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 21:59 

Pottergirl schreef:

Don Juan DeMarco
Johnny Depp <3333 Oh echt, Johnny met een Spaans accent en een groot gedeelte van de film in kostuum - wat mij betreft een geslaagde film hahaha XD Het verhaal zat eigenlijk ook best goed in elkaar en ik vond het eind ook acceptabel. Geen briljante film maar voornamelijk dankzij Johnny een erg prettige besteding van je anderhalf uur (:

She's The Man
Hoewel ik Amanda Bynes in andere films niet zo heel leuk vond, was ze hier wel heel grappig! Ik vond het sowieso een grappige film. Ze kwam niet echt overtuigend over als jongen, als ik eerlijk moet zijn, maar goed. Gewoon een leuke romantische komedie.

Stay Cool
Ondanks de briljante bijrollen van Josh Holloway en Sean Astin kon de hoofdpersoon me weinig boeien en had het verhaal veel meer kunnen zijn. Af en toe was het niet helemaal duidelijk en gebeurden er dingen die netter afgewerkt hadden kunnen worden wat verhaal betreft. Trouwens, Winona Ryder is echt ZO knap. Whew.

Pink Floyd's The Wall
Deze wilde ik altijd al een keer zien. Hoewel het vooral een enorme rollercoaster is en je van het ene heftige moment in het andere valt, vond ik het wel vet. Vooral de animatiegedeeltes waren echt heel stoer, en ook zeker voor die tijd goed gemaakt. En de muziek is natuurlijk liefde <3

Dan In Real Life
Lang leve de 5 DVD's voor 5 euro-actie van de Blokker :') Ik vond 'm wel goed, maar ik had een hele andere film verwacht. Hij wordt namelijk als komedie aangeprezen, en hoewel er inderdaad wel grappige stukken in zaten, vond ik 't ook vrij dramatisch op andere punten. Maar wel een leuke film (:

Get Smart
Was net op tv. Wederom een Steve Carell-film haha. Ik verwachtte er weinig van, dus misschien dat hij daarom heel erg meeviel, maar ik vond 'm echt heel leuk! Carell en Hathaway zijn sowieso allebei leuk, en samen vond ik ze goed. Grappige film, met stukjes waarbij ik echt hardop moest lachen. Ook leuk om Masi Oka nog als Amerikaanse nerd te zien rondrennen :') Hij is zo schattig <3

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 0:12 

Sweet Hermione schreef:

Marie Antoinette
Ik heb deze film al minstens vier keer gezien, want elke keer als hij op tv is en ik ben aan het zappen, dan kijk ik hem wel. Hij is adoreble, subtiel-grappig en toch serieus. Regisseuse Coppola wilde duidelijk niet te ver gaan in het serieuze, want de film wordt vrij abrupt afgekapt op het moment waarop de gebeurtenissen zeer waarschijnlijk 16+ zouden worden. Eerst vond ik dat nogal jammer, maar ik denk dat ik het toch maar een slimme zet vind. Anders werd het een soort The Other Boleyn Girl, en die film was voor mij veel te heftig.

Alle Tijd
Deze film heeft mij echt positief verrast. Paul de Leeuw speelt een overbezorgde broer die het grootste deel van zijn leven heeft gewijdt aan het verzorgen van zijn zusje, een nakomeling. Als zij aan het einde van haar studie wilt uitvliegen, kan hij haar moeilijk loslaten. Gelukkig wordt hij gesteund door zijn beste vriendin, maar iedereen heeft z'n zorgen.
Ik wil verder niet te veel verklappen, want hoe meer je weet, hoe minder leuk hij is. Hij bevat veel wijze lessen en geeft een realistisch beeld van het leven. Wat ik vooral heel mooi vond was dat deze film laat zien dat er meerdere vormen zijn van hoe je kan leven, dan het gebruikelijke huisje-boompje-beestje.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 7:32 

Citaat:
001: Love and Other Drugs ***
002: Blue Lagoon ***
003: The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader **
004: Megamind ****
005: Meet the Parents: Little Fockers **

006: The Diving Bell and the Butterfly ****
007: Tucker & Dale vs. Evil ****
008: New Kids Turbo **
009: Morning Glory ***
010: Dik Trom ****

011: Center Stage ***
012: Evita *
013: London Boulevard *
014: Vampires Suck ***
015: Leap Year ***

016: The Heartbreak Kid **
017: Gulliver's Travels ***
018: Take the lead ****
019: Chalet Girl ****
020: The King's Speech *****

021: Alpha & Omega **
022: Gnomeo & Juliet ****
023: Mean Girls 2 **
024: Coraline ***
025: Angus, thongs & perfect snogging ****

026: Sonny Boy ****
027: I am Number Four ***
028: De hel van '63 **
029: The Haunted Airman **
030: No Strings Attached ***

031: Grown Ups **
032: Elephant ****
033: Gooische Vrouwen ***
034: Terug naar de kust ***
035: Wild Child ***

036: Freedom Writers *****
037: 127 hours ****
038: The Adjustment Bureau ****
039: The Fighter **
040: Chloe ***

041: Mulan ****
042: Brief voor de koning **
043: Treasure Planet ***
044: Jennifer's Body **

Brief voor de koning **
Voor school ben ik bezig in het boek en omdat ik er niet zo lekker doorheen kwam, besloot ik om eerst de film te gaan kijken. Wat een verschrikking :') Er wordt onwijs slecht in geacteerd en de verhaallijn vind ik ook niet om naar huis te schrijven. Als het éne probleem is opgelost, staat het volgende alweer op de stoep en het wordt een beetje teveel van het goede. Maar veel mensen vinden het een goede film (en boek), dus misschien ligt het aan mij XD

Treasure Planet ***
Het duurde even voor ik in het verhaal zat, maar uiteindelijk vond ik hem best leuk. Morfie vond ik echt het hoogtepunt van de film. Ik irriteerde me wel aan de graphics, want je zag heel goed wat met de hand was getekend en wat er met de computer was gemaakt, dat is jammer : ( Leuke film, maar ik vond hem niet Disney Classic waardig.

Jennifer's Body **
Wat een vreselijke film :') In het begin had ik nog hoop dat hij goed ging worden, maar zodra je weet wat Jennifer is, is het eigenlijk allemaal maar hetzelfde de hele tijd. Aan het einde vroeg ik me af wat ik nou eigenlijk had gezien en dat was niet bijster interessant..

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 20:33 

1. Salt
2. Black Swan
3. Red
4. The Mechanic
5. The Tourist
6. The Book of Eli
7. Body of Lies

Body of Lies
We wouden eerst The Last Samurai kijken, is het toch niet geworden, was al best laat en die film duurde nou net wat te lang. Hadden we besloten Body of Lies te kijken. Yay for Leonardo DiCaprio! Ik vind hem zo een goede acteur. Was trouwens een goede film, weet niet zo goed wat ik er verder over kwijt moet.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 11:25 

Niinza schreef:

Happythankyoumoreplease
Viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik had een op en top budget indiefilm verwacht, maar dat was het niet echt. Josh Radnor was wel leuk, tof om hem anders als Ted Mosby te zien. Malin Akerman vond ik ook wel goed, al ging ze soms een stap te ver in haar acteerwerk om een of andere reden. xD
Lastig uit te leggen.

Country Strong
Hoewel ik doorgaans Gwyneth Paltrow wel een leuke actrice vindt, werkte deze film voor haar niet, in my opinion. Ze paste er gewoon niet in of zoiets. xD
Het verhaal zelf was wel leuk, vind het altijd wel leuk om Tim McGraw te zien acteren. Leighton Meester was ook erg vermakelijk, maar ik vond Garrett Hedlunds personage te stereotiep. Al met al wel een vermakelijke film met een leuke soundtrack. (:

Scream
Jeuj, klassieker. ^^
Ik wilde deze films al heel lang zien, vooral omdat er heel vaak naar gerefereerd wordt en het is gewoon dé slasherfilm van de popcultuur (heb ik niet zelf bedacht xD). Maar het is een erg vermakelijke film. Meteen de opening met Drew Barrymore vond ik al goed gedaan. Hoewel slasherfilms meestal erg voorspelbaar zijn, vond ik dat bij Scream niet het geval. Ook qua acteerwerk was het veel beter dan de average slasherfilm.

Scream 2
Deze is zó'n afbraak van de eerste Scream. Ten eerste was het personage van Neve Campbell (Sidney?) ineens zo'n kickass persoon, terwijl ik haar in de eerste film heel goed vond overkomen, qua de gevoelens die ze uitte. In deze film is ze meer van 'Oh, Ghostface, kom maar op, ik versla je wel'. xD
Dat vond ik wel jammer. Ik vond Courteney Cox' haar wel heel tof. xD En verder was hij in het midden een beetje saai, ik heb de gesprekken een beetje doorgespoeld. Het einde was wel weer tof, vandaar nog een .3 (:

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 15:30 

Sweet Hermione schreef:

The Stepford Wives
Ik heb nog nooit een verfilming gezien die ZO weinig met het boek te maken had, het is gewoon knap. Er worden hele personages erbij verzonnen, bijna geen enkele scí¨ne komt uit het boek, de hoofdpersonage is een heel andere vrouw, een beste vriendin wordt totaal weggelaten en het einde is echt volledig zelf bedacht. Ik vond het een vermakelijke film, maar het is echt niet wat de schrijver had bedoeld.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: