Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 44  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 7:39 

Afbeelding

Vin neemt de één na laatste hap van zijn eten en kijkt dan naar Helena, die hem eerst vraagt of hij bijna klaar is, maar hem dan zegt dat ze wel alle tijd hebben en dat hij geen haast moet maken. Hij kijkt even naar zijn eten en beweegt dan de laatste lepel met eten heel langzaam naar zijn mond. Vanuit zijn ooghoeken kijkt hij Helena met een speelse grijns aan.

"En wat krijg ik straks als eerste te zien?"
Hij kijkt haar aan, terwijl hij de lepel weer neer legt.
"Was het drinken lekker?"
De lepel gaat weer naar zijn mond en dan gaat het eten wel naar binnen. Hij kauwt er even op en slikt het dan door.
"Zullen we maar gaan?"

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 13:36 

Afbeelding
    Helena Sachs

Vin begint expres sloom te eten en Helena grinnikt. Hij vraagt naar wat hij als eerste te zien krijgt. Helena weet het niet, ze heeft niet iets speciaals in gedachten. Het is ook niet alsof ze het schoolterrein zelf zo goed kent. Maar goed, dan is het misschien wel extra leuk om op 'onderzoek' uit te gaan. Daarna vraagt Vin naar het jus.
"Ach," antwoordt ze onverschillig. "Jus is jus, right?"

Vin toont aan dat hij klaar is. Helena knikt om zijn vraag om te gaan en staat ook op. Ze moeten nog wel even het dienblad terugbrengen, maar dat zal verder geen probleem zijn.
"Maar wat wí­l je als eerste zien?" vraagt Helena. "Speciale verzoekjes?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 20:29 

Afbeelding

"Je krachten onder controle krijgen" mompelt Kyra Lilith na. "Dan zit je hier wel goed lijkt mij" zegt ze vervolgens tegen haar gepaard met een glimlacht. Haar antwoord is duidelijk al komt het wat verlegen eruit. Het doet Kyra ook wel weer herinneren dat iedereen hier uiteindelijk voor andere reden is. Waarom zou ze haar krachten onder controle willen krijgen, ze wilt er het liefst vanaf!

Eenmaal bij de kliffen kijken haar nieuwe klasgenoten hun ogen uit, maar ook zijzelf is weer blij om hier te zijn. Als Thomas vraagt of we wel eens van de klif afspringen verschijnt er een glimlach op haar gezicht. Hij kan haar gezicht niet zien want ze staat met haar rug naar hem toe. Ze herinnerd nog wel de avond van het feest waarbij ze besloot ervan te springen en hoe dat haar aan thuis liet denken. Langzaam veranderd haar glimlach in iets speelsers en ze draait zich vluchtig om.

"Zou je het durven" vraagt ze met die speelse glimlach uitdagend aan de Thomas.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 7:15 

Afbeelding

Vin knikt bij het horen van Helena's reactie over de jus. Hij raapt een servetje van de tafel en legt deze op het dienblad, zodat hij dat straks weg kan gooien. En dan is het toch wel de tijd om op te gaan staan, vindt hij, dus staat hij op.

"Ik zou het zwembad wel willen zien. En verder is er niet echt iets interessants dat ik wil zien, waarvan ik zeker weet dat ze het hier hebben."
Hij glimlacht naar Helena.
"Wat is er eigenlijk allemaal te vinden in het gebouw?"
Zijn glimlacht verandert in een belangstellend gezicht.
"En wat is jouw favoriete plek op Yokai?"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 9:47 

Afbeelding

Jade glimlacht even naar Sem als hij zegt dathet mooi is. Dan komt Thomas erbij en vraagt of ze er wel eens vanaf springen. Jade schud haar hoofd waarbij haar haren meedansen op de wind. Kyra komt erbij en vraagt of hij het zou durven. Ja, Kyra deed het wel. Maar Jade zou hier nooit van de klif afspringen om daarna in het water te belanden.

"Kyra is al eens van de klif gesprongen," zegt ze dan, "Ik zou het nooit doen, maar om anderen redenen dan het niet te durven. Sommige dingen zijn gewoon niet verstandig voor mij."

Ze draait zich om en loopt een paar meter weg bij de klifrand. Een gevoel van eenzaamheid en machteloosheid wordt langzaam meester van haar en ze haat het. Waarom was ze ooit hierheen gegaan, waarom hadden ze haar weggestuurd. Ze bijt zachtjes op haar lip terwijl ze met haar rug naar de groep staat. Ze konden haar losbandigheid niet aan en hij kon het niet hebben dat ze hem niet wilde. En door hun was ze haar ouders kwijtgeraakt. Ze vraagt zich af of ze uberhaupt ooit nog wel terug kan keren naar haar clan. Misschien moet ze maar gewoon een eigen leven opbouwen, ver weg van alles. Ze zucht even diep en haalt een elastiekje uit haar broekzak. Ze vind haar haren vast en slikt het gevoel in haar lichaam weg. Alsof iemand dit hoeft te weten. Ze draait zich etrug naar de groep met een kleine glimlach.

"Gaat er nog iemand springen of kunnen we straks onze tour verder zetten?" vraagt ze met een knipoog aan de rest.

Alsof ze zou verraden hoe ze zich werkelijk voelt. Nooit.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:08 

Afbeelding

Sem kijkt wat verbaasd op naar Kyra als Jade vertelt dat ze van de klif is gesprongen. Hij twijfelde er geen moment aan dat Thomas wel zou durven springen, maar dat van Kyra verbaasd hem enigzins.
Op het moment dat Jade wegloopt van de klif, doet Sem er juist een stap naartoe en laat hij zijn blik de diepte indwalen. Hoe makkelijk zou het zijn om gewoon naar beneden te springen om de volle maan te ontwijken? Hij schudt zijn hoofd en doet een stap terug. De vraag van Jade onderbreekt zijn gedachten en doen hem zijn hoofd schudden.

"Nee, ik geloof niet dat ik ga springen."

Vermoeid wrijft Sem over zijn wang en kaak en loopt nog een paar passen weg van de klif. Hij werd er zo moe van, elke maand hetzelfde, en nooit echt iets eraan kunnen doen. Daarom was hij hier.. Sem haalt een keer diep adem en kijkt dan weer op naar Jade.

"En waar brengt de tour ons hierna naartoe?"

But I’m being born again

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 17:19 

Afbeelding

Jade antwoordt niet direct op zijn vraag, maar in plaats daarvan vraagt Kyra of hij het zou durven, om eraf te springen. "Ik zie niet in waarom niet," antwoordt Thomas heel gevat terug. Als Jade vervolgens zegt dat zij niet, maar Kyra er wel vanaf gesprongen was kijkt hij eventjes geschokt. Die zag hij niet aankomen. Hij dacht dat het eerder andersom zou zijn geweest. Jade geeft een vaag antwoord waarom ze niet is gesprongen, maar die snapt hij niet helemaal, deels omdat hij nog in shock is dat Kyra wel was gesprongen. "Wa..wa..wa?" hij kan het niet eens in woorden uitdrukken.

"Misschien een andere keer," Langzaam loopt hij weg van de klif, naar Kyra toe. "Ben je daar echt vanaf gesprongen? I should give you more credit, I believe" fluistert hij haar in haar oor. Dan gaat hij weer gewoon naast haar staan, net alsof er niks is gebeurd. "Zijn er nog andere bezienswaardigheden op het terrein?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 18:05 

Afbeelding

Kyra glimlacht wat verlegen naar Thomas als hij zich verbaast over het feit dat zij van de kliffen is gesprongen.

"Thuis sprongen we regelmatig van flinke hoogtes het water in, dus moest ik het hier ook gewoon een keer proberen." legt ze vervolgens uit. Als hij wat dichterbij haar komt en zijn adem dichtbij haar oor voelt gaat er een rilling over haar rug. Als hij vervolgens zegt dat hij haar meer credit moet geven bloost ze opnieuw en zet subtiel een stapje bij hem vandaan.

"Ach, verder stel ik niet zoveel voor hoor" mompelt ze wat verlegen. Al gaf ze met deze woorden het alleen maar meer brandstof, ergens vond ze het jammer dat hij niet zo veel van haar dacht. Het bevestigt ook weer hoe weinig ze weet van hem en vooral wat hij van haar denkt.

Gelukkig veranderd hij het ontwerp snel en glimlacht ze kort naar hem.
"Uhm, verder zijn er niet zoveel bijzondere plekken buiten. Vooral plekken om even buiten te kunnen zitten. Ohja, en de bossen zijn er ook nog." zegt ze terwijl ze in de richting van het bos wijst. "Wat daar allemaal is weet ik niet, want ik ben er nog niet in geweest." Ok, dat loog ze, maar niemand hoeft te weten dat ze daar soms 's ochtends vroeg rond loopt.

"Waar zullen we heen?" vraagt ze vervolgens aan haar klasgenoten

Together we both make hurricanes

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 19:33 

Afbeelding
    Helena Sachs

Vin en Helena gaan op weg en Helena wacht nog steeds zijn antwoord af of hij nog verzoeken heeft. Hij heeft het over het zwembad. Afijn, dat vindt Helena verder ook geen probleem. Hij heeft het ook allemaal wat er te zien is in het gebouw. Helena hoopt maar dat ze alles op kan noemen. Ook vraagt hij naar haar favoriete plek op Yokai. Helena glimlacht als ze er aan doen.

"Het zwembad, komt voor elkaar! Wat er allemaal is...? Nou, de slaapzalen en lokalen natuurlijk. De kantine, de sportfaciliteiten..." Helena somt het allemaal een beetje op. "Nou ja, eigenlijk niet echt iets wat je niet verwacht."
Ze lacht even naar Vin en ze gaan de hoek om.
"Mijn favoriete plek is trouwens het meer..."
Al snel komen ze bij het zwembad aan. Helena gebaart naar het water achter het glas in de andere ruimte.
"Voilí , het zwembad!"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 18:11 

Afbeelding

Jade kijkt als de rets 't ermee eens is om nu niet te springen en de vraag komt waar ze nu heen gaan. Kyra heeft 't over het bos en dat ze daar nog nooit is geweest. Leugenaar. Jade weet zeker dat Kyra er wel eens is geweest. Uiteindelijk glimlacht ze.

"We kunnen via het bos naar de school toe, dan komen we nog langs het kerkhof en kunnen we de poort richting het dorpje zien. En in de school kunnen we de basis laten zien, lokalen, zwembad, sporthal etc." vertelt ze dan terwijl ze de eerste stappen naar het bos doet, "Er is wel genoeg te zien. Misschien niet het meest interessante van de wereld, maar het is beter dan je vervelen in de slaapzaal of de woonkamer."

Ze knipoogt even terwijl ze nu echt het voortouw neemt om verder te lopen. Ze probeert alles te vergeten en zich te richten op de rust en de mensen waar ze mee is. Ze kijkt even achterom en wacht totdat ze naast Sem loopt.

"Nog wel een keer van plan om van de kliffen te springen?" vraagt ze dan met een glimlach.

Ze heeft afleiding nodig en ze wete dat Sem dat ook nodig heeft. Dus over nutteloze dingen praten zou misschien helpen.

OOC:: Crappy post ^^''

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 7:43 

Afbeelding

Sem bekijkt de interactie tussen Thomas en Kyra een paar meter bij hem vandaan, en met lichte verbazing. Zag hij Kyra nu blozen? En hoorde hij haar nu echt zeggen dat ze zelf verder niet zoveel voorstelde? Sem fronst zijn wenkbrauwen. Hoe kwam ze aan zo'n vertekent beeld van zichzelf? Hij wist niet precies wat Kyra was, hoewel er ergens een vertrouwd gevoel hing. Maar ze was niet als hem, want ze zag er gelukkig stralend uit, inplaats van grauw en moe zoals hijzelf.

Als Jade een voorstel doet en vervolgens de rondleiding voortzet, loopt Sem achter haar aan, om niet veel later weer naast haar te lopen. Haar vraag in combinatie met de glimlach overvallen hem een beetje, aangezien zijn laatste gedachtes over de klif niet echt heel vriendelijk waren.

"Voorlopig niet.." Sem schudt zijn hoofd en haalt verwoed een hand door zijn haren. "Nee, ik bedoel.."

Hij stopt zijn pas, blijft even naar de grond staren en haalt een keer diep adem. Het zou allemaal goed komen, hij mocht zichzelf niet verliezen in de maalstroom in zijn hoofd voor volle maan. Dit was niets nieuws, het viel nu alleen zwaarder omdat hij niet alleen was.
Nogmaals haalt hij een hand door zijn haar, haalt een keer diep adem, zorgt met een paar passen dat hij weer naast Jade uitkomt en loopt dan weer verder.

"Ik weet niet wat ik bedoel.. Maar vraag het me na het weekend nog eens.." Zegt hij met een wrange glimlach.

Hij kijkt om naar Jade.

"En jij?"

But I’m being born again

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 13:29 

Afbeelding

Vin volgt Helena braaf richting het zwembad, waar ze eerst naartoe gaan. De school zag er van de buitenkant al indrukwekkend uit, maar ook van binnen is het best mooi. Hij knikt wanneer Helena hem vertelt wat er allemaal te vinden is in het grote gebouw.

Vin glimlacht een beetje uitdagend naar Helena als ze zegt dat het meer haar favoriete plek is.
"Dan weet ik al wat onze volgende stop zal zijn, het meer."
En dan komen ze bij het zwembad aan.
"Indrukwekkend."
Vin kijkt door het glas heen naar het water. Stiekem wil hij meteen een duik maken, maar dat is vast verboden en zin in nog meer straf heeft hij niet.
"Zullen we dan maar naar het meer gaan?" vraagt hij, terwijl hij Helena vragend aan kijkt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 14:28 

Afbeelding

Lilith luistert een beetje naar het gesprek over klifspringen en besluit dat ze daar niets mee te maken wil hebben. Ze dwaalt een beetje weg van de groep zonder hen uit het oog te verliezen en geniet van de prachtige gebieden rond de academie. Het is best warm en terwijl ze op het gras loopt besluit ze haar schoenen uit te trekken. Met haar rode gympen in haar hand en haar haren los in de wind, weet ze dat ze er voor het mannelijk volk alleen maar aantrekkelijker uit zal zien, en dat wil ze eigenlijk niet, maar ze heeft het idee dat ze wel op een veilige afstand van de jongens loopt. Toch blijft ze de groep nauwlettend in de gaten houden. Op haar eerste dag meteen vreselijk de fout in gaan zou een ramp betekenen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 10:07 

Afbeelding

Jade kijkt hem aan met vragende ogen als hij blijft staan en zijn zin niet afmaakt. Als hij dan zegt dat ze na het weekend het nog eens moet vragen knikt ze even. Ze gokt dat zijn gedachtes hem gek maken met het idee dat het vanavond volle maan is. Als hij de vraagt terugkaatst schud ze haar hoofd waarbij haar haren vrolijk meedansen.

"Nee, als ik naar beneden spring dan gebeuren er hele andere dingen," zegt ze dan, "Het is geen verstandig idee om te springen. Niet voor mij althans."

Ze trekt even speels haar wenkbrauw op. Ze heeft de afleiding hard nodig en even kijkt ze naar achter, naar d erest van de groep. Het nieuwe meisje loopt ver achteraan en Jade weet niet precies wat er is, maar er is iets met haar. Dan kijkt ze naar Sem en glimlacht even.

"Maar naast de klif zijn er nog genoeg andere plekken om te zien of waar je iets kunt doen. Het dorpje is ook een erg leuke bezigheid," vertelt ze dan, "Veel leuke winkeltjes en cafeetjes waar je wat kan drinken. En de lessen nemen de rest van de week wel in beslag. We beginnen bijna altijd vroeg en we eindigen redelijk laat. We hebben ook gymnastieklessen, voor de meeste een goede plek om wat krachten te laten gaan en te ontspannen, maar de leraar is een echte perv. Geen aandacht aan jullie, maar teveel aandacht aan ons." bij jullie wijzend naar Sem en ons wijst ze naar zichzelf, ze gokt dat hij wel begrijpt wat ze bedoelt, "En de andere lessen zijn zoveel mogelijk afgestemd op wat we al weten, maar sommige lopen voor, zoals ik, waardoor ik in sommige lessen weinig te doen heb."

Tijdens het praten is ze rustig, maar ze merkt wel dat het praten helpt om haar gedachtes ergens anders op te zetten. Ze kijkt Sem even aan met vragende ogen.

"Je vind het toch niet erg dat ik zoveel praat?"

Haar woorden worden gevolgd door een flirtende knipoog.

OOC:: Jade wéét dat er iets is met Lilith... maar wat o.o

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 8:15 

Afbeelding

Sem kijkt Jade even inschattend aan als ze zegt dat het voor haar geen goed idee was om te springen, maar glimlacht dan als ze haar wenkbrauw naar hem optrekt. Zijn blik volgt de hare, maar blijft iets langer op het nieuwe meisje hangen. Haar rode gympen doen hem nogmaals glimlachen, maar de wind in haar haren doen deze verzwakken.
Jade begint over het dorpje, en vrijwel meteen heeft ze zijn aandacht weer volledig. Een dorp.. Nog meer mensen in zijn nabije omgeving vannacht.. Sems blik dwaalt af naar de grond en luistert verder naar Jade om zijn gedachtes er zoveel mogelijk bij te houden. Het zou wel goed komen.. Zegt hij tegen zichzelf en kijkt weer op naar Jade. Hij knikt als ze eerst naar hem en dan zichzelf wijst. Gym was sowieso niet zijn meest favoriete bezigheid.

Sem schudt zijn hoofd bij haar vraag. In tegendeel, hoe meer Jade kletste, hoe minder hij de tijd had om zichzelf in zijn maalstroom te verliezen.

"Alles behalve vervelend. Eigenlijk is het precies wat ik nodig heb." Zegt hij en glimlacht licht om haar knipoog. "Ik denk dat het eerder andersom moet zijn, dat je mij vervelend vind omdat ik niet zo veel te vertellen heb.."

Hij haalt zijn schouders op, glimlacht even en richt zijn blik weer op het pad voor hen.

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: