Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 9:17 

Changetje schreef:

I've been watching Disney films :D

Hercules
Deze vond ik echt zo leuk. *___* Ik ben echt dol op de Griekse mythologie en hoewel ze zich nou niet bepaald aan het echte Hercules-verhaal houden, was het wel leuk om te zien wat ze ervan gemaakt hadden :D Leuke liedjes en mooie animaties. Oh en hij was ook heel erg grappig. :3

The Little Mermaid
Deze vond ik ook geweldig! Part of your World is zo'n mooi liedje. Soms wilde ik Arií«l wel slaan, omdat ze weer eens stomme dingen ging doen, maar toch vond ik het een heel schattige film. :) En de liedjes van Sebastian waren ook leuk!

The Emperor's New Groove
Deze heb ik in een heel ver verleden een keer op tv gezien (en ook niet helemaal), maar ik kon me er niet veel van herinneren, dus ik tel hem mee als nieuwe film. Ik vond hem zó leuk. Hij is echt supergrappig en zo droog. Het viel me op dat er bijna geen liedjes in zitten, maar ik miste het ook niet echt. Yep, superleuke film!

Pocahontas
Dit vond ik toch wel de mooiste tot nu toe. Ik was eerst een beetje sceptisch vanwege het verhaal, maar het was heel mooi uitgewerkt. Ik vond het einde ook heel mooi, heel onverwachts. Eigenlijk heel on-Disney. En Colors of the Wind is een prachtig lied.

Verder heb ik ook nog The Lion King gekeken, maar die heb ik natuurlijk al tig keer gezien. En ik was begonnen met Alladin, maar die heb ik nog niet af, dus die bespreek ik de volgende keer wel. :3

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 12:35 

Pottergirl schreef:

Meet Bill
Deze film viel me heel erg tegen. De poster zag er leuk uit en de cast was ook veelbelovend, maar het verhaal ging echt alle kanten op. Ik had het gevoel dat geen enkele verhaallijn fatsoenlijk werd afgerond. Er werd niet voor één richting gekozen en alle verschillende elementen bij elkaar zorgden er gewoon voor dat je als kijker op een gegeven moment niet meer snapt waar de film nou eigenlijk over gaat. Heel jammer, want de hoofdpersoon vond ik op zich wel heel leuk.

Confessions Of A Shopaholic
Gewoon een vermakelijke romkom (: Ik had er niet zoveel van verwacht maar hij viel me mee. Het was schattig en voorspelbaar en gewoon leuk. En Hugh Dancy is ook erg easy on the eyes (:

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 17:40 

Citaat:
001 Trigun the Movie ***
002 10,000 BC ***
003 Vicky Cristina Barcelona **
004 The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader ***
005 True Grit ***
006 As Good As It Gets ***(*)
007 Road To Perdition ***(*)
008 Crank ***
009 Cold Mountain ***
010 Dear Zachary ****

011 Megamind ****
012 Crank High Voltage **(*)
013 El Orfanato ****
014 The Machinist ****
015 Insomnia ***(*)
016 Identity ****
017 The Fountain ****
018 Zodiac ***
019 The Painted Veil ***
020 Letters From Iwo Jima ***(*)

021 Miss Congeniality 2 **(*)
022 Un long dimanche de fianí§ailles ***
023 Big Momma's House **
024 Mean Girls 2 **
025 The Whole Nine Yards ***
026 Old Yeller **
027 Cujo **(*)
028 It's kind of a funny story ***
029 Orphan ***(*)
030 The Fighter ****

031 Love and Other Drugs *(*)
032 Onegin ***
033 Felidae ***(*)
034 Minoes ****
035 Plague Dogs ***
036 Groundhog Day ***(*)
037 The King's Speech ****(*)
038 Machete ***
039 Starsky and Hutch *(*)
040 Bernard and Doris ***(*)

041 Riding In Cars With Boys ***
042 The White Countess ***
043 Burlesque **
044 State of Play ***
045 3-10 to Yuma ***(*)
046 Due Date ***(*)
047 The Royal Tenenbaums ***(*)
048 The Tuxedo **(*)
049 But I'm A Cheerleader ***(*)
050 Let Me In ***(*)

051 Good ****(*)
052 Grindhouse ****
053 Burke & Hare (2010) ***
054 Dinner for Schmucks ***(*)
055 Never Let Me Go **(*)
056 Monster-in-Law **(*)
057 127 Hours ****
058 Sophie's Choice ***
059 The Next Three Days ****
060 The Haunted Mansion ***(*)

061 Trolljegeren ***(*)
062 Winter's Bone **
063 Piranha *(*)
064 Tron Legacy ****
065 Gone With The Wind ****
066 Morning Glory **(*)
067 Season of the Witch **
068 The Last Legion **
069 Quest for Camelot ***
070 The Secret of NIMH ***(*)

071 Big Mommas Like Father Like Son *(*)
072 Dinosaur **(*)
073 The Freebie *
074 The Warriors Way ***
075 Age of the Dragons **
076 Burn After Reading ***
077 Sucker Punch **
078 Little Fockers **(*)
079 Platoon ***(*)
080 Drawn Together Movie: The Movie **(*)

081 Scoop **(*)
082 Unser tí¤glich Brot ***(*)
083 The Way Back ****
084 Terms of Endearment ***
085 Just Go With It ***
086 The Roommate **

Unser Tí¤glich Brot
Een documentaire die we op school hebben gekeken. Gaat over, zoals de titel al zegt, waar je eten vandaan komt. Ik vond het wel mooi in beeld gebracht allemaal. En ik eet geen non-biologische kip meer. @@

The Way Back
Hele mooie film <3 Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen xD

Terms of Endearment

Ik was Friends aan het kijken en deze titel werd er een aantal keer in genoemd, dus die ging ik toen maar kijken. Wel een leuke film om n keer te zien, maar niet fantastisch ofzo.

Just Go With It

Grappige film

The Roommate
Horrorfilm voor tweens xD Alle 'vieze' dingen worden buiten beeld gelaten, en het verhaal was ook een beetje meh. Waarom zou je zo om gaan met een mental health patient? Stuur dr gewoon naar n inrichting ofzo xD

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 23:43 

Genner schreef:

Google versus China
Interessante documentaire over het verloop van Google's aanpak in China en de uiteindelijke terugtrekking uit de Chinese markt. Een gevarieerd aanbod van sprekers, al had ik het zeker een meerwaarde gevonden als we ook mensen van Google zelf hadden gehoord. Het biedt ook wel een interessante kijk op hoe Chinezen zelf denken over de beruchte Great Firewall.

A Clockwork Orange
Het boek was toch beter dan de film. Heel wat mannen doen enorm aan overacting - zo erg dat het stoort. De costume & set design was wel heel goed. Malcolm McDowell speelt overtuigend in een moeilijke rol. Het was wat langdradig en hoewel ik dus blij was toen hij afgelopen was, vond ik het einde echt een groot minpunt.

Around the World in 80 Days
Leuk filmpje voor een zondagnamiddag, meer ook niet. De actiescí¨nes waren me soms wat te langdradig - hoewel je dat natuurlijk wel kan verwachten van Jackie Chan - en de romantiek was wat overbodig, maar anders dus wel aardig.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 21:51 

Citaat:
01. The Prestige (2006)
02. Batman Begins (2005)
03. Dog Day Afternoon (1975)
04. Kingdom of Heaven (2005)
05. Black Hawk Down (2001)
06. Memento (2000)
07. Body of Lies (2008)
08. Groundhog Day (1993)
09. Charlie Wilson's War (2007)
10. Heat (1995)
11. Shutter Island (2010)
12. Starship Troopers (1997)
13. Serpico (1973)
14. Thelma & Louise (1991)
15. Bowling for Columbine (2002)
16. There Will Be Blood (2007)
17. TRON: Legacy (2010)
18. Dark Blue World (2001)
19. MacGruber (2010)
20. Lucky Luke (2009)
21. Scott Pilgrim vs. the World (2010)
22. The Fountain (2006)
23. Following (1998)
24. Stand By Me (1986)
25. Mary and Max (2009)
26. I Am Legend (2007)
27. Let The Right One In (2008)
28. Spider-Man 3 (2007)
29. Daredevil (2003)
30. Despicable Me (2010)
31. Megamind (2010)
32. The Pursuit Of Happyness (2006)
33. Ratatouille (2007)
34. Point Break (1991)
35. Jackass 3D (2010)
36. Sunshine (1999)
37. Good Bye Lenin! (2003)
38. The Thin Red Line (1998)
39. King Kong (2005)

The Thin Red Line
Wat was deze film thuiskomen van een koude kermis. Het verhaal gaat over de slag bij Guadacanal in the Pacific tijdens de Tweede Wereldoorlog. De regisseur schijnt er 20 jaar aan gewerkt te hebben, maar het resultaat is een rij filosofisch gebrabel waar je niks wijzer uit kunt worden.
De film is een soort kruising tussen enerzijds mooie natuurbeelden en anderzijds de verschrikking en nutteloosheid van oorlog. De natuurbeelden zijn goed opgenomen maar het probleem ligt hem in het feit dat de film totaal geen structuur kent. Kijk, een film is meestal opgebouwd uit een aanloop waarin iedereen wordt geí¯ntroduceerd en het verhaal wordt uitgelegd (toewerken naar de wedstrijd), de wedstrijd zelf met de climax erin en de aftermath waarin er ruimte is voor evaluatie, een mooi einde, etc. The Thin Red Line kent bijna alleen maar aftermaths, geen aanloop en een klein beetje wedstrijd. In die aftermaths wordt alleen de waarom-vraag op filosofische basis gesteld. Dat is even leuk maar de film duurt 3 uur en als je dan te maken hebt met dit soort dialogen:
This great evil. Where does it come from? How'd it steal into the world? What seed, what root did it grow from? Who's doin' this? Who's killin' us? Robbing us of life and light. Mockin' us with the sight of what we might've known. Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine? Is this darkness in you, too? Have you passed to this night?
dan kom ik tot de conclusie dat de film ernstig overschat is.

King Kong
King Kong uit 2005 en niet uit 1933 welteverstaan. Peter Jackson's eerste nieuwe film na LOTR. En na het succes van LOTR is hij een beetje overmoedig geworden. De film duurt meer dan drie uur en dat is zeker een uur te lang. Alleen de aanloop dat iedereen zich klaarmaakt om naar dat eiland te gaan, duurt alleen al meer dan een half uur. En alle actiescenes duren gewoon te lang en velen hebben geen nut. Bij LOTR kan dat nog maar als je 10 min zit te kijken naar Kong die vecht tegen 3 T-Rex's en ik kan zo nog een stuk of vier van dat soort scenes opnoemen dan weet je dat dat teveel van het goede is. De film was ook een van de duurste producties ooit. De finale, waarin Kong met dat meisje de hoogste wolkenkrabben beklimt is wel mooi in beeld gebracht. Jack Black heeft een schitterende rol als gluiperige filmmaker. Die man kan zoveel meer dan de lolbroek uithangen. Naomi Watts valt tegen maar haar rol bestaat alleen maar uit gillen terwijl haar haar nog altijd perfect zit. Kan zij ook niks aan doen.
Desalniettemin is de film niet eens zo slecht. Hij duurt alleen te lang.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 1:32 

Sweet Hermione schreef:

Return of the Killer Tomatoes!
Een jaren tachtig film die de monsterfilms uit '50 op de hak neemt. Hij begon best wel grappig en sterk - een belachelijk verhaal over tomaten ''monsters'' die de vorm van een mens kunnen aannamen als je het nummer ''Puberty Love'' (slechtste nummer in de popgeschiedenis) draait. Hierdoor zijn tomaten illegaal geworden en moet de jonge pizzabakker Huppeldepup alternatieven vinden voor tomatensaus. Hij leert een tomaten-meisje kennen en de rest is te voorspellen.
Het was een vermakelijke film, maar ik heb alleen nooit kunnen schateren van het lachen. Het middenstuk is ook gewoon saai. Stiekem had ik gewoon gehoopt op een erg fake slasher toen ik het verhaal las, maar alas.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 29, 2011 20:38 

Pottergirl schreef:

Dinner For Schmucks
Ik had hier eerlijk gezegd niet zoveel van verwacht aangezien hij me heel flauw leek, maar ik vond hem echt heel erg leuk! Steve Carell is een held en Paul Rudd is ook leuk. Het verhaal was eigenlijk wel origineel en er zaten een paar héle grappige stukjes in. Entertaining (:

Dorian Gray
Het boek heb ik echt verslonden dus ik durfde de film niet zo goed te zien, omdat ik bang was dat hij heel erg tegen ging vallen. Dat deed hij ook wel een beetje, maar dat kwam voornamelijk door mijn absurd hoge verwachtingen. Het is namelijk wel een hele goeie film (: Ben Barnes is een prachtige Dorian en zijn transformatie door de film heen is erg mooi neergezet. Ennnn Colin Firth <3

27 Dresses
Aaaah lekkere feel-good film. Ik hou van Katherine Heigl en hierin was ze ook weer leuk (: En James Marsden is zo'n schatje! Het verhaal was niet bijster origineel (sterker nog: hártstikke voorspelbaar) maar dankzij de prettige acteurs/leuke characters is deze film gewoon leuk om te zien.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 10:12 

Niinza schreef:

Scream 3
Ik vond hem iets beter dan Scream 2. Misschien omdat ik er iets minder van verwachte. Ik vond hem wel leuk, weer typische slasher. De zelfspot was ook weer aanwezig in de film ook zeer leuk <3. Courteney Cox' kapsel was wel vreselijk overigens. xD

Scream 4
Woo-hoo, nieuwe generatie! Ik vond de film helemaal niet tegenvallen. De nieuwe generatie was ook tof en ik vond Hayden Pannetiere ook goed, terwijl ik haar normaal irritant vindt. Kristen Bell was overigens ook geweldig, haha. Tegen het einde aan, net voor ontknoping, had ik het wel een beetje door. Zeker waard om te gaan zien, ook als je de andere drie niet hebt gezien. Soundtrack is ook gaaf.
Erg geslaagd (lag ook aan mijn gezelschap, maar dat terzijde)!

I Am Number Four
Heb het boek nog niet gelezen, wil ik nog wel doen. Ik vond het een sterke film, vooral Alex Pettyfer verraste me aangenaam. Hij is meer dan 'stand still, look pretty'. Timothy Olyphant was ook erg gaaf. Ik vond het personage van Teresa Palmer te stereotiep, kon hij niet uitstaan. xD Dianna Agron was ook leuk, al was het niet meteen een andere rol ofzo. Wel waard om te kijken. (:

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 18:08 

Citaat:

Huh hoe weird. Ik dacht dat ik al veel meer films gezien had. Ik moet ze toch echt allemaal opschrijven en bijhouden want ik heb het idee dat ik heel wat films gemist heb.

The Tourist
Ik had al van verschillende mensen gehoord dat de film niet zo denderend was, maar ik wou hem toch bekijken. Al is het alleen maar omdat Johnny Depp en Angelina Jolie in dezelfde film zitten. Maar wow wat was deze film slecht. xD Ik kan echt niet begrijpen waarom zij ja gezegd hebben tegen deze film. Misschien lag het aan het feit dat ik de film in het vliegtuig gezien heb en daarom "onduidelijk" was, maar ik vond hem gewoon echt weird. Het verhaallijn was gewoon niet boeiend en daarbij vond ik Johnny gewoon niet goed acteren. Al kan dat misschien ook aan mij liggen. Het is gewoon totaal geen diepzinnig verhaal en ik begreep er ook niet altijd wat van. xD Maar ja dat kan dus ook liggen aan het feit dat de video in het vliegtuig geen ondertiteling had en ik daarom misschien niet alles begreep. Angelina was overigens wel goed in de film. Dat vond ik het enige pluspuntje. En het feit dat Italie gewoon mooi is en je dus mooie landschappen/achtergronden hebt.

Due Date
Deze film vond ik echt leuk. Als je van films zoals The Hangover houd dan is dit echt een aanrader. Er zitten echt wel grappige stukjes in. Wel een aanrader als je dus van comedies houd. Deze heb ik ook in het vliegtuig gezien en hier zat gelukkig wel ondertiteling bij. xD

Grown Ups
Ik heb deze film gisteren gekeken bij mijn zwager's moeder in Zuid Afrika. Mijn zwager's neefje had deze film daar laten liggen en we hebben hem met de hele familie bekeken. Ik moet zeggen dat als ik deze film alleen had bekeken ik hem lang niet zo leuk had gevonden, maar nu was de film echt hilarisch omdat iedereen steeds moest lachen en die neef steeds leuke opmerkingen maakte tijdens de film. Daardoor wordt ook alles anders. Ook een leuke film als je van comedies houd al slaat het verhaallijn echt helemaal nergens op. De film is gewoon allemaal korte grappige stukjes achter elkaar geplakt. Ze hebben wel iets te had gedaan om grappig over te komen. Bij de familie werkte dat dus, maar het kan ook heel averechts werken.

Blue Valentine
Deze heb ik gisteren op de terugweg gekeken in het vliegtuig. Ik had niet meteen door dat er in de films flashbacks zitten dus ik heb even een paar minuten gehad dat ik de film niet helemaal begreep, maar toen ik hem eenmaal doorhad vond ik dit wel een mooie film eigenlijk. Het is interessant om te zien hoe een relatie kan veranderen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 18:43 

Citaat:

19. Mulan 2
Een erg leuk vervolg op de eerste film. Zeker niet slecht. Het is een leuk verhaal en gewoon een erg vermakelijk verhaal en Mulan is ook gewoon leuk getekend. En dat kleine draakje waarvan ik de naam even ben vergeten is echt een heel leuk personage.

20. The Prince and Me 2
Tja, best leuke film, maar wel voorspelbaar en zo. Dat maakt het toch wel wat minder goed. Ook die actrice die er in speelde was ik niet weg van. Dus geen film die ik zo weer zou gaan kijken. Vermakelijk op dat moment, that's it.

21. Mystery Woman: A vision of murder
Omg. Die film is zo slecht dat hij er leuk voor wordt. Het is gewoon heel erg komisch en dat voor een "thriller" zoals RTL4 het benoemde. xD Melige film, maar ik zou toch niet de andere delen van de film gaan kijken. xD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 19:56 

Niinza schreef:
001. The Switch (2010), 7.0
002. The Kids Are All Right (2010), 7.8
003. Major Movie Star (2008), 6.8
004. The Texas Chainsaw Massacre (2003), 7.0
005. O Brother, Where Art Thou? (2000), 7.0
006. The Amityville Horror (2005), 7.3
007. Rest Stop (2008), 5.0
008. The Social Network (2010), 8.5
009. Get Him To The Greek (2010), 6.0
010. The Excorcist (1973), 6.7
011. Keith (2008), 6.5
012. The American Mall (2008), 7.3
013. All The Boys Love Mandy Lane (2006), 6.9
014. TRON: Legacy (2010), 8.7
015. Turistas (2006), 7.8
016. Donkey Punch (2008), 7.2
017. Chain Letter (2010), 7.5
018. Cry_Wolf (2005), 9.0
019. Going The Distance (2010), 7.5
020. Kingdom of Heaven (2005), 6.5
021. Nick and Norah's Infinite Playlist (2008), 7.3
022. Charlie St. Cloud (2010), 7.5
023. Wedding Daze (2006), 6.5
024. The Ron Clark Story (2005), 8.3
025. Up In The Air (2009), 8.1
026. Post Grad (2009), 7.3
027. White Noise (2005), 6.8
028. How To Lose Friends & Alienate People (2008), 7.0
029. What Goes Up (2009), 7.4
030. Get Over It (2001), 6.0
031. Proof (2005), 7.7
032. Reservation Road[/b] (2007), 7.5
033. Date Night (2010), 7.2
034. Morning Glory (2010), 7.0
035. Management (2008), 6.8
036. Limitless (2011), 7.2
037. 127 Hours (2010), 7.6
038. Happythankyoumoreplease (2010), 7.1
039. Country Strong (2010), 6.8
040. Scream (1996), 8.0
041. Scream 2 (1997), 6.3
042. Scream 3 (2000), 6.5
043. Scream 4 (2011), 7.8
044. I Am Number Four (2011), 7.0

045. The Hole (2009), 6.2
046. Mean Girls 2 (2011), 5.0
047. 28 Days Later (2002), 8.0
048. Snakes On A Plane (2006), 7.0

The Hole
Ik vond hem een beetje tegenvallen. Ik vond hem eerst wel leuk, maar tegen het midden aan gebeurde er eigenlijk te weinig. Ik vond het wel raar dat hij als 'family friendly' bestempeld was, dat was ook weer iets te optimistisch. Het was wel leuk, alleen het midden viel nog al tegen. Einde was een tikkeltje te cheesy voor mijn smaak.

Mean Girls 2
Het was veel beter geweest als dit niet Mean Girls 2 zou heten. Het plot lijkt op het origineel, maar het zou er verder weinig mee te maken hebben. De film begon voor mijn gevoel heel slecht, maar toen begon ik er een beetje aan te wennen en was het wat minder erg. Alleen het einde, het sloeg gewoon nergens op. xD
Al met al was het best vermakelijk, achteraf. Maar ook niet echt geweldig.

28 Days Later
Gezelschap <33
Maar de film op zich was ook goed hoor ^^. Het was een horror, maar wel met echt diepgang eigenlijk, wat niet vaak voorkomt. Het doet een beetje denken aan een Stephen King-boek (overigens, toen de film in zijn woonplaats ofzo uitkwam had hij alle plaatsen gekocht haha). Cillian Murphy deed het ook heel goed, wel een aanrader (:

Snakes on a Plane
Viel me in het begin een beetje tegen, maar hij werd wel beter naarmate het vorderde ^^ Jammer dat Taylor Kitsch niet veel te zien was D: Maar verder best vermakelijke horrorfilm, niets mis mee.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 11:39 

Sweet Hermione schreef:

The Shock Doctrine
Deze film verteld aan de hand van het gelijknamige boek van Naomi Klein hoe de electroshock-therapie op mensen zich heeft vertaald naar shock-therapie op economisch niveau, een tactiek die de afgelopen zestig jaar op grote schaal is gebruikt door verschillende nationale leiders. De focus ligt op Thatcher, Bush jr. en de leider van Chili.
Ik vond het onderwerp machtig interessant, maar de uitwerking niet ideaal. De film gaat aan het begin ontzettend snel, waardoor ik het eerste halfuur moeite had met alles begrijpen. Klein geeft natuurlijk een eenzijdig beeld, maar zo gaan die dingen nu eenmaal.

Laatst bijgewerkt door Sweet Hermione op ma mei 09, 2011 0:16, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 21:16 

Genner schreef:

Jailhouse Girls
Een driedelige documentaire over de grootste vrouwengevangenis van Europa: de Holloway-gevangenis in Noord-Londen. Ik vond de documentaire interessant, veelzijdig en ook goed gevarieerd. Je krijgt zowel het standpunt van de directrice, de cipiers, de talloze andere medewerkers als van de gevangenen zelf. Ik vind dat het zeker tot meer inzicht leidt in het gevangenisleven en wat er allemaal bij komt kijken. Ook goed dat het in drie delen was opgedeeld.

Match Point
Dit is overduidelijk een Woody Allen-film, maar zeker niet zijn beste. Het was aangenaam om naar te kijken, mede vanwege de goede acteerprestaties van de actrice die Chloe vertolkte, Jonathan Rhys Meyers en Scarlett Johansson. Alleen op het einde wordt het pas echt interessant en dat einde is dan ook meteen het beste deel van de film. Over het algemeen toch niet meer dan een leuk tussendoortje en zeker geen 'deze wil ik nu op DVD en vijf keer rewatchen'-gevoel.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 21:43 

Pottergirl schreef:

The Commitments
Ik hou van het Ierse accent dus dat zat wel goed met deze film :') Het is al een wat oudere film en volgens mij hadden ze ook niet zo'n heel groot budget, en dat merkte je wel. De muziek was beter dan het acteerwerk. Maar zeker een vermakelijke film, voornamelijk de auditiescí¨nes als ze net beginnen (:

Valkyrie
Ik had hier veel van verwacht maar ik vond 'm echt do-de-lijk saai. Ik weet niet wat het was, misschien stond mijn hoofd er gewoon niet naar, maar sjongejonge. Ik kon mijn aandacht er echt niet bijhouden XD Plus, ik hou niet zo van Tom Cruise in serieuze films.

Hoodwinked
Ook geen succes. Het hoesje zag er leuk uit en ook het hele Rashomon-achtige van het bekijken van één gebeurtenis van verschillende standpunten was wel een leuk concept, maar er had echt meer uit gehaald kunnen worden. Ik vond de animaties ook niet mooi, hoewel het voor zo'n low budget-productie wel knap was. De muziek was wel leuk.

The Boy In The Striped Pajamas
Whew. Ik was toe aan een goeie film en dat was deze zeker. Maar ook zeer heftig. Het eind is niet iets waar je erg vrolijk van wordt, maar het past wel binnen het verhaal en de sfeer van de film. David Thewlis was erg goed - eigenlijk was al het acteerwerk erg goed. De twee jongetjes waren ook bewonderenswaardig, zeker voor hun leeftijd. Hele goeie film.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 9:03 

Veel films gezien de afgelopen weken (:

Citaat:
001: Love and Other Drugs ***
002: Blue Lagoon ***
003: The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader **
004: Megamind ****
005: Meet the Parents: Little Fockers **

006: The Diving Bell and the Butterfly ****
007: Tucker & Dale vs. Evil ****
008: New Kids Turbo **
009: Morning Glory ***
010: Dik Trom ****

011: Center Stage ***
012: Evita *
013: London Boulevard *
014: Vampires Suck ***
015: Leap Year ***

016: The Heartbreak Kid **
017: Gulliver's Travels ***
018: Take the lead ****
019: Chalet Girl ****
020: The King's Speech *****

021: Alpha & Omega **
022: Gnomeo & Juliet ****
023: Mean Girls 2 **
024: Coraline ***
025: Angus, thongs & perfect snogging ****

026: Sonny Boy ****
027: I am Number Four ***
028: De hel van '63 **
029: The Haunted Airman **
030: No Strings Attached ***

031: Grown Ups **
032: Elephant ****
033: Gooische Vrouwen ***
034: Terug naar de kust ***
035: Wild Child ***

036: Freedom Writers *****
037: 127 hours ****
038: The Adjustment Bureau ****
039: The Fighter **
040: Chloe ***

041: Mulan ****
042: Brief voor de koning **
043: Treasure Planet ***
044: Jennifer's Body **
045: Winnie de Poeh ***

046: Red Riding Hood ***
047: Due Date ***
048: De Eetclub **
049: William & Kate ***
050: Hop **

051: Just go with it ***
052: Made of Honor **
053: Jaws: the Revenge *
054: Beastly ****

Winnie de Poeh ***
Deze ben ik serieus in de bioscoop wezen kijken. Hij is onwijs schattg en het verhaaltje is lief en grappig. Alleen jammer dat hij binnen een uur alweer afgelopen was. Aan de andere kant wel begrijpelijk, want kleine kindjes kunnen het echt niet langer volgen.

Red Riding Hood ***
Het was wel heeeeeeel duidelijk dat hij was van de makers van Twilight. De weerwolf zag er precies hetzelfde uit en ook hier was Billy Burke de vader van het hoofdpersonage. Verder was het best spannend, ik wist tot het einde niet wie het was..

Due Date ***
Hilarische film :') Wat had ik een medelijden met het personage van Robert Downey Jr. Natuurlijk stelt het verhaal opzich niet veel voor, maar ik heb me toch prima vermaakt.

De Eetclub **
Weer zo'n film waar ze alle bekende Nederlanders in gestopt hebben. Het boek vond ik opzich nog wel te doen, maar dit verhaal was onduidelijk en alles liep door elkaar heen. Op het einde werd het opeens spannend, maar we wisten alleen niet wat er nou precies aan de hand was XD Dat is best erg.

William & Kate ***
Er is nu al een film over William en Kate verschenen... Dat is best erg als je erover nadenkt. Het vertelt het verhaal van hoe ze elkaar ontmoet hebben tot aan het moment van de verloving. Natuulijk onwijs voorspelbaar, maar stiekem ook wel heel erg schattig. Als je daar van houdt ^^

Hop **
Ik denk echt dat Hop een hele leuke film is, alleen moet je hem dan niet in de Nederlandse versie kijken :/ De bioscopen hier draaien alleen de nagesynchroniseerde versie en die is echt bar slecht. Ik weet zeker dat de originele versie echt epic is met de stem van Russell Brand. Maar voor nu **

Just go with it ***
Mijn verwachtingen waren heel erg laag toen ik deze ging zien in de bioscoop, maar hij viel echt reuze mee. Het begin van de film is echt al hilarisch en Adam Sandler en Jenniffer Aniston doen wat ze altijd doen, maar het is wel leuk. Grappige bijrol van Nicole Kidman ook.

Made of Honor **
Deze film vond ik echt vreselijk. Ik vond het personage van Patrick Dempsey echt dodelijk irritant en alleen de stukjes in Ierland (?) vond ik leuk.

Jaws: the Revenge *
Jaws vond ik echt heel goed, vandaar dat ik deze een kans heb gegeven. Maar waar Jaws de spanning opbouwt, gebeurt hier het tegenovergestelde. Opeens ligt er een haai in het bootje en mist iemand zijn arm. Juist.

Beastly ****
Na het boek moest ik natuulijk ook de film zien. Er is heel erg veel veranderd, maar ik vond het totaal niet storend, want de magische touch van het boek hebben ze wel weten te behouden. Daarnaast was Alex Pettyfer echt heel erg hot en ik heb me zelfs niet geí«rgerd aan Vanessa Hudgens.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: