Geplaatst: wo mei 11, 2011 18:11

Shawn loopt zwijgend met Naomi naar een stukje verderop, waar ze buiten gehoorsafstand van de rest zijn. Hij kijkt een beetje verwonderd naar Naomi's uitdrukking, die haast wantrouwig lijkt te zijn. Hm, Shawn was onder de indruk dat hij en Naomi zich momenteel op een goede plek bevonden. Hij vindt haar niet bepaald geweldig, maar ze kan heus wel een glimlachje kwijt hoor
"Is er iets dat je dwars zit?" vraagt hij, op een scherpere toon dan hij bedoelde. Kort daarna beseft hij dat dit niet de ideale manier is om Naomi ervan te overtuigen dat zijn plannetje een goede is. Dus haalt hij diep adem, en besluit dat dit waarschijnlijk gewoon Naomi's standaard gezichtsuitdrukking is. "Never mind. Ik wilde je iets... voorstellen. Mijn beste vriend Matt, vindt jouw beste vriendin Flor leuk. En laten we eerlijk zijn: hoe kan dat niet vice versa ook zo zijn?"
Hij pauzeert even, terwijl zijn ogen naar Flor en Matt verderop gaan. Oh, als die twee later gelukkig worden samen, dan eist Shawn dat ze een speciale kamer in hun huis de Shawn-Kamer noemen. Dat verdient hij wel. En het moet ook de grootste kamer zijn. En ze moeten ook een kindje naar hem vernoemen. En ze moeten 10% van al hun inkomsten aan Shawn geven. Ja.
"Hoe dan ook, als het zo doorgaat, zijn we dadelijk oud en verschrompeld, en doen ze nog steeds alsof ze alleen vrienden zijn." En dan de oplossing: "Dus... Ik vond dat wij ze moesten helpen. Aangezien wij het dichtst bij ze staan. Dit tripje kan best betekenen dat als we terug naar Beauxbatons gaan, Flor en Matt ons eeuwig dankbaar zullen zijn. Ik had dus het idee, dat we zorgen dat Flor en Matt in 1 tent moeten. Dan moeten ze elkaar wel onder ogen komen, en voila!" Shawn maakt een joviale handbeweging, en grijnst breed naar Naomi. Dat was de inleiding. Nu nog vertellen hoe hij het van plan is te doen:
"Duuus... Erh- dan moeten jij en Matt ruilen van tent. Of Flor en ik. Jaja, dan belanden wij samen, maar het zijn onze vrienden!" Zijn stem neemt een defensieve toon aan. "Ik doe dit niet voor m'n plezier, geloof me, maar voor Matt heb ik het over. En daarnaast, als wij ze ervan overtuigen dat we oh-zo-graag samen in een tent willen, en hen aan hun lot over laten..." Shawn kan een glimlach niet onderdrukken. "Wat vind je ervan?"