AAAAGHH<333 Seeing as though ik echt Klaine ben, sprongen die momenten er voor mij toch echt ook uit, want Kurt's prom proposal, die was echt <3. And my poor Blaine. Dat vond ik echt zo zielig toen hij dat zei, en toen ging Kurt nog zeggen dat ze niet naar prom hoefde te gaan, terwijl hij dat zo graag wilde, maar voor Blaine..~ aww<33
Ok ik vind Kurtofskyu absolutely NOTHING maar ik vond het Karofsky moment echt geweldig toen hij mental breakdown had en Kurt zei "i know" toen hij zei dat hij spijt had. En ik vond het ook schattig dat hij pom king was, ik had niet verwacht dat hij echt met Kurt zou dansen.
en alo;fjdslkjhf; voor Kurt prom queen. Ik wist het, echt, toen hij het briefje eruit haalde, toen wist ik het, toen dacht ik "OHMYGOSH NO IT'S KURT!" and it was. Poor Kurtsie<3 Maar de Klaine scene was echt prachtig. "They can't touch us or what we have" was zooooo<333
En awww their dance<3 Toen Karofsky wegliep dacht ik echt, Please Blaine step in, pleeease? luckily he did :3
Ok Non-Klaine *Diep denken*. Ik vond Brittany geweldig, ze was zo sterk toen Santana weg was gelopen van Prom, echt zo sterk. Dat wat ze allemaal zei!
And yay, Jesse is terug en ik ship St. Berry want really, Finn is gewoon vervelend. En ik vond het stuk van Rachel en Quinn echt mooi, want je kon zien dat het Quinn speet en aww Rachel helping her. Het was echt een mooi stuk!
Oh, en nog:

&Don't mind the Klaine overload in this post :3
Oh, genius, ik heb Klaine Prom Queen op mn computer, alle Klaine scenes uit Prom quene achter elkaar geplakt door iemand van Tumblr, duurt 22 minuten, WIN.