Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 8:19 

Alice schreef:
@Charlie: Ik leg hem wel voor je onder de scanner =3
.. De handtekening, niet Chris.

YEAH RIGHT. Not going to happen!
Anyways..

SPOILERS 2.20

Spoiler:
OMG DEZE EPISODE O_O
Ik had er misschien nog net dat tikkeltje meer van verwacht ofzo, maar seriously..

• Het moment dat Kurt uitgeroepen wordt tot 'Prom Queen'. OMG I FELT SO BAD D: SERIOUSLY. AAARGHHJMKGOPIEUROPB! Ik zag het eerlijk gezegd totaal niet aankomen (naí¯ve?), nee, echt, maar omg. En de scene die daarop volgde met Blaine en Kurt en Chris die het zo schitterend weer speelde en bladieblaaaaaaa. Bí‰, I F*CKING CRIED JAJA. Aargh. Man. D: Ik voelde me echt zo slecht even, alsof ik maagpijn had ofzo. ZOVEEL PIJN DEED HET.
  • Enfin. THEY SLOWDANCED ON THE PROM. Merde, ik dacht echt, dat, toen Kurt besloot weer naar binnen te gaan dat ze totally samen op het podium zouden gaan en zouden kussen. OMG THAT WOULD HAVE BEEN SO EPIC! D: Maar neen dus. Een korte dans. Op f-ing Dancing Queen. OMG THEY DID ABBA, YAY! :'D (ook al was het daardoor nog extra gay, haha xD). But glad they danced :'). Kurt helped Blaine, Blaine helped Kurt. Jaja, meant to be so hard :'). Enzoo. Maar Brian & Justin's slowdance was toch meer epic, maargoed.
  • Al de rest was Kurt deed was ook wel heel grappig in deze episode. "Satan. Santana" en "Omg, prom proposal!".
  • Oh, speaking of which, die prom proposal van Kurt/Blaine was ook wel heel lief :') En omg zo leuk dat Blaine gewoon gezellige ten huize Hummel zit en ze gewoon praatjes maken ofzo, yay :').
  • KAROFSKY. Wauwie. Deed ie nog even een mental breakdown in front of Kurt. Het was wel heel erg mooi vond ik. Ik verwachtte het eigenlijk niet echt meer, maargoed. En dat hij King werd, oke. Whatever :')
  • SANTANA daarentegen. Dit is zonder twijfel mijn tweede favoriete personage ever nu gewoon. Serieus. (Ze zong Dancing Queen ook wel heel hip vond ik :')). Maargoed. Ik hoop echt dat ze snel de ballen kweekt die Kurt wel heeft om helemaal open en proud enzo te zijn, maar dat komt wel. En om de één of andere reden vind ik elke Santana/Britanny scene zooooo cute :').
  • Haha, Artie's prom proposal vond ik ook wel een beetje leuk stiekem. En de scene met torturing Sue ook :'). Random.
  • OMG OMG OMG YAY MERCEDES STORYLINE! Niet dat ik vind dat iedereen een date moet hebben ofzo (ga toch gesjellig met vrienden :')), maargoed, ik vond het wel heel leuk dat ze haar wat tijd gaven en die scene met Rachel/Mercedes en daarne met Sam/Mercedes vond ik wel twee keer heel lief. GO MERCEDES GO! Samcedes for the win :').
  • Sam wordt plots veel leuker ofzo.
  • Oja, Jesse is back :') Niet dat het nog zo'n surprise was, maar oke. Ik vind het ook niet zo belangrijk (ik vind Jonathan dus eigenlijk ook echt niet knap ofzo, hmm?). Maar oke. Dit moest ook nog wel even vermeld worden.
  • En uhm. I really don't give a sh*t about Quinn/Finn, maar Dianna acteerde het wel mooi vond ik. Ook Quinn/Rachel was weer erg lief.
  • (Haha, die Kate Middleton-quote is echt wel epic :')) Ah, ik was zo fier dat hij zich erover zette en toch nog groter was dan al die lamerds die op 'm hadden gestemd als een stomme grap. Maar echt een zieke grap. ZO PROUD. :')
  • Veel Rachel-liefde eigenlijk in deze aflevering denk ik dan.
  • En heb ik nu werkelijk voor het eerst Friday gehoord? :')
  • Waar waren Will en Emma op de prom? D:

En ik denk dat ik voor de rest zowat alles heb gezegd XD. LEKKER VEEL KURT OPNIEUW IN DEZE AFLEVERING YAAYYY. Omg, maar een Kliss zou het wel helemaal hebben afgemaakt. Maar ah. Leuke episode, zeer leuke episode! :') (En nu moet Kurt wel weer happy worden, want het was zoooo sad D:)

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 8:35 

@Iedereen die naar Glee Tour gaat: I'M SO JEALOUS. I demand pictjarrrrz!
Ik las trouwens op Nu.nl dat ze de Glee Tour gaan filmen en dat hij dan in 3D in de bioscoop komt. Ik weet niet zo goed wat ik daar eigenlijk van moet vinden :')

Over 2x19 heb ik niet zo veel te zeggen :') Het was leuk, maar niet epic. Vond de nummers van FleetwoodMac wel heel gaaf.

spoilers 2x20
Spoiler:
Deze keer even wat korter, want mijn post is dus op wonderbaarlijke wijze verdwenen. Things I liked:
- KLAINE! Kurt's kilt rockte Prom. Ik had nooit verwacht dat Kurt genomineerd zou worden voor Queen '_' Tijdens de slowdance had ik echt tranen in m'n ogen, ik vond ze ZO schattig en Kurt verdient happiness.
- Karofsky's confession vond ik heel mooi. Ik hoop dat hij ooit de nerves heeft voor een coming out. Santofsky vind ik stiekem ook hilarisch. Toen ze met elkaar aan het dansen waren op Prom heb ik zo hard gelachen.
- Britanny rockt! Zo goed van d'r dat ze niet met Artie naar Prom is geweest, ook al heeft hij z'n excuses aangeboden etc. Hij was gewoon gemeen.
- Sue is mijn held. Ik wil later net zo worden al zij, gewoon random leerlingen terroriseren enzo :')
- OMG @ FINN VS JESSE! Finn was zo schattig toen hij steeds naar Rachel keek. Vind het stiekem wel leuk dat Jesse terug is, die man heeft een heerlijke stem. Ik kreeg helemaal kippenvel toen hij mee begon te zingen met Rolling in the Deep.
- Dianna, Heather en Naya zagen er echt prachtig uit deze episode. Ik begin girlcrushes te ontwikkelen :')
- Ik geef niet zo veel om Sam/Mercedes etc. moeten ik bekennen XD

En yay, ik dacht dat het seizoen nu afgelopen was, maar er komen nog 2 afleveringen bij (:

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 9:07 

Alice schreef:
Ell, jij regelt een handtekening van Chris voor mij, of je gaat dood

Oh, ik ging in je koffer zitten, hm? Ja, dat ga ik nog steeds doen. Watch me.

I already promised you that, you know~xD En ja, je past nog wel in mn koffer. Maar je moet op de terugweg wel delen met DarrenChris you don't mind?

Charlie schreef:
En je regelt er minstens ook één voor mij, of je sterft niet alleen aan een trage en heel pijnlijke dood, maar ik zorg er ook nog eens eigenhandig zelf helemaal persoonlijk voor. AHA!

xDD I'll try~ (Chris gaat 5 handtekeningen moeten geven, maar dat kan hij doen terwijl IK Darren glomp, so.)

2x20
Spoiler:
AAAAGHH<333 Seeing as though ik echt Klaine ben, sprongen die momenten er voor mij toch echt ook uit, want Kurt's prom proposal, die was echt <3. And my poor Blaine. Dat vond ik echt zo zielig toen hij dat zei, en toen ging Kurt nog zeggen dat ze niet naar prom hoefde te gaan, terwijl hij dat zo graag wilde, maar voor Blaine..~ aww<33

Ok ik vind Kurtofskyu absolutely NOTHING maar ik vond het Karofsky moment echt geweldig toen hij mental breakdown had en Kurt zei "i know" toen hij zei dat hij spijt had. En ik vond het ook schattig dat hij pom king was, ik had niet verwacht dat hij echt met Kurt zou dansen.

en alo;fjdslkjhf; voor Kurt prom queen. Ik wist het, echt, toen hij het briefje eruit haalde, toen wist ik het, toen dacht ik "OHMYGOSH NO IT'S KURT!" and it was. Poor Kurtsie<3 Maar de Klaine scene was echt prachtig. "They can't touch us or what we have" was zooooo<333

En awww their dance<3 Toen Karofsky wegliep dacht ik echt, Please Blaine step in, pleeease? luckily he did :3

Ok Non-Klaine *Diep denken*. Ik vond Brittany geweldig, ze was zo sterk toen Santana weg was gelopen van Prom, echt zo sterk. Dat wat ze allemaal zei!

And yay, Jesse is terug en ik ship St. Berry want really, Finn is gewoon vervelend. En ik vond het stuk van Rachel en Quinn echt mooi, want je kon zien dat het Quinn speet en aww Rachel helping her. Het was echt een mooi stuk!

Oh, en nog: Afbeelding

&Don't mind the Klaine overload in this post :3

Oh, genius, ik heb Klaine Prom Queen op mn computer, alle Klaine scenes uit Prom quene achter elkaar geplakt door iemand van Tumblr, duurt 22 minuten, WIN.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 9:30 

Savan schreef:
Charlie schreef:
En je regelt er minstens ook één voor mij, of je sterft niet alleen aan een trage en heel pijnlijke dood, maar ik zorg er ook nog eens eigenhandig zelf helemaal persoonlijk voor. AHA!

xDD I'll try~ (Chris gaat 5 handtekeningen moeten geven, maar dat kan hij doen terwijl IK Darren glomp, so.)

JUST SO YOU WOULDN'T FORGET MY NAME: Ik heet NIELS, dus als ie een handtekening zet, voorafgegaand door 'To [name]'. NIELS IT IS HE. NIELS! :'D

Nog iets over 2.20:

Spoiler:
Nee echt. Ik voelde het helemaal niet aankomen dat er nog zo'n grote Kurt-stap ging zijn of dat Kurt zo belangrijk zou worden op de prom, ik dacht echt, we hebben veel Kurt gehad, hij draagt een kilt, dus dat is al big enough. Maar dat hij dan tot Prom Queen werd gekozen zag ik helemaal niet komen en omg. Ik voel me nog steeds zo slecht nu ofzo D: Die speech die hij gaf "I'm going to go back in there and get coronated..." SRSLY. SOOOOOOOO PROUD <3.

*KurtliefdeindezepostwantdatmagALTIJDnomatterwhat*

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 9:34 

Charlie schreef:
Savan schreef:
Charlie schreef:

JUST SO YOU WOULDN'T FORGET MY NAME: Ik heet NIELS, dus als ie een handtekening zet, voorafgegaand door 'To [name]'. NIELS IT IS HE. NIELS! :'D

Ik zal het onthouden~! xDD

2.20
Spoiler:
Ik had het ook niet verwacht, idd, want er was al zoveel Kurt geweest. Maar ik vond het mooi geschreven, en ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Kurt nu behandeld gaat worden op school, eigenlijk.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 11:46 

SPOILERS 2.20

Spoiler:
NUUUUU snap ik waarom ik er helemaal kapot van was toen Kurt Prom Queen werd uitgeroepen. NATUURLIJK. Omdat alles zo goed en perfect leek te gaan. Ik dacht echt 'ah, Kurt en Blaine are having a good time, yay, joy!', maar dat is NET wat Kurt ook dacht, jaja! En daarom was ik zo shocked/van mijn melk, waaaaaant, ik voelde natuurlijk EXACT wat Kurt voelde. Of toch in zekere mate. JAJA!

Zo, dat wou ik er ook nog even aan toevoegen XD. Ja, ik ben helemaal overwhelmed door dat einde/het plot van deze episode.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 12:24 

Ik was vanochtend heeeel vroeg wakker, dus heb ik gelijk maar de nieuwe episode gedownload. XD En toen had ik geen tijd meer om te reageren, dus viola:

2x20

Spoiler:
Ik vond deze episode echt zó mooi. ;___; Hoogtepuntjes:

- KLAINE. SO MUCH KLAINE. Dit maakt de afwezigheid van Blaine vorige week wel weer goed. :') Toen ze in beeld kwamen in Breadstix (DATE!), zat ik helemaal te flailen en te fangirlen enzo. Ik vond het leuk dat ze lieten zien hoe Kurt Blaine vroeg. En aww, Blaine's prom nightmare. ): Wel lief van Kurt dat hij zei dat ze ook naar de bios konden gaan, maar Blaine wilde toch. Aw. Wat zijn ze toch lief samen. :3
- Kurt's kilt was echt awesome. ("Awesome, it's like gay Braveheart!" Lol, Finn XD)
- Kurt as Prom Queen. Dat wist ik dus al. DX Had per ongeluk een spoiler gelezen waarin stond dat K queen en KA king zou worden, dus ja. Maar ik dacht dat het een soort no bullying-prom zou worden, dus ik was wel heel geschokt dat het een 'grap' was. Ik vond het echt zielig voor Kurt, vooral toen hij huilend de zaal uitstormde en Blaine hem volgde. ): Maar gelukkig is Kurt fierce en ging hij gewoon die kroon halen met de beste one-liner ever. <3
- KLAINE SLOWDANCE. :D Ik vroeg me al af waarom ze niet dansten tijdens Rachel's nummer, maar dat was om het einde nog epischer te maken. Ik vond het zo goed en lief van Blaine dat hij toch met Kurt ging dansen, ondanks het feit at hij eigenlijk niet wilde opvallen.
- I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you was totally awesome. (En daar was Blaine meer Darren dan Blaine. :') )
- St. Berry was random, maar Rolling in the Deep was wel mooi. En Finn en Jesse gingen vechten, whoa. Het Quinn/Rachel stukje was lief, ondanks dat Quinn Rachel sloeg. XD En ik ben er eindelijk uit. Ik ship Finchel.
- Karofsky, whoa. Dat was best heftig. Mooie scene.
- Mercedes en Sam, awww <3 (Hoewel ik echt vind dat Mercedes een love interest moet krijgen, in plaats van, "Oh ik ga wel met jou, want niemand vind je leuk". D:)
- Santana is epic, end of story. Ze was zo fab deze episode, vooral als Kurt's bodyguard. :') En toen ze ging dansen met Karossky en ze zong Dancing Queen echt geweldig. <3 En het einde was wel sad. ): Ik hoop echt dat zij en Britanny snel een stelletje worden (nu Artie niet meer in de weg zit. XD)
- Sue die Artie probeert te martelen. :')
- Kurt was zo lief en grappig deze episode. :') Vooral bij die bakscene, haha.
- FUN FUN FUN FUN.

Zo, volgens mij is dat alles wat ik wilde zeggen. Nu heb ik zin om hem nog een keer te kijken, dus dat ga ik zo fijn doen. :D

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 13:08 

@zussie, ik vind Darren op je icon op Tim lijken. xD Dunno why. xD

spoilers 2x20
Spoiler:
Okey. Eens even denken. Mja, ik vond de episode wel goed, maar op de een of andere manier had ik er meer verwacht. Nog meer... Dramatisch of zo. Hoewel het best wel dramatisch was natuurlijk. Maar vanwege de promo had ik er nog meer verwachtingen van. Ook zal het 't wel een beetje verpest hebben dat ik al wist wie Prom Queen zou worden. Dat was geen shocker. xD En die klap van Quinn aan Rachel, dat kwam me ook veel dramatischer over in de promo dan in de ep.

Verder vond ik er wel hele leuke lieve stukjes in zitten. Zoals... Kurt die Blaine mee vraagt naar Prom. Blaine die zijn verhaaltje vertelt en toch mee gaat met Kurt. En Kurt die zijn Prom outfit gaat laten zien en Burt, Finn en Blaine die daar op reageren (gay braveheart LOL). En pretty much alle Klaine (still in favor of Kurt CoBlaine) stukjes eigenlijk wel, ook zoals ze terug gingen en dat ze uiteindelijk gingen dansen. Yaay. Ahhh. Liefde. Etc. Etc. Er waren zoveel lieve stukjes.

Also, Kurt over Santana's dress. LOL Satan. Hehehe. Ze zag er wel heel mooi uit en ik vond haar weer enorm leuk in deze episode. Ze is in seizoen 2 echt uitgegroeid tot één van mijn favoriete personages. Britanny en Santana, B die S troost. Awww... Awesome. Oooh en het dansje van Santana met Karovsky LOL.

Rachel die naar Mercedes gaat en hoe ze uiteindelijk met z'n 4en gaan. Lief. Sam die Mercedes vraagt om te dansen. Finn die like mega jaloers wordt op Jesse. Ik vond die scenes mooi.

Oh. Dancing Queen. Aah. Dat wordt een nieuw favoriet nummer pour moi. Die vond ik leeeeeuk. En Rolling in the Deep. Dunno. Ik vond het eerst mooi, maar uiteindelijk had ik misschien toch die piano eronder willen horen of zo, hoewel het alsnog best mooi was heur.

En verder weet ik niet meer wat ik wou zeggen allemaal. @@

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 14:39 

@Sanne: Het is nog niet duidelijk of de film van die tour ook in Nederland in de bioscoop komt, maar ik weet wel dat, mocht dat wel gebeuren, ik er in ieder geval naartoe MOET XD Lijkt me fantastisch! The next best thing als je niet naar de tour kan, lijkt me.

Spoilers 2x20 - Prom Queen

Spoiler:
Kurt die Blaine meevroeg naar het prom vond ik echt zoooooooooooooooooooooooooooo schattig :3 En dat er daarna backstory!Blaine tevoorschijn kwam vond ik ook erg mooi, ik heb wel een traantje weggepinkt. Poor guy *hugs* Zo lief dat Kurt vervolgens zegt dat hij niet per se hoeft als Blaine niet wil en dat Blaine toch gaat <3 En yay Blaine weer bij Kurt thuis =D

JESSEEEEEEEEEEEE <333 Oooh Jonathans stem is echt TO DIE FOR. Ik ga Rolling In The Deep denk ik heel vaak luisteren de komende dagen haha :') Ik vond het wel jammer dat hij en Finn begonnen te vechten omdat ik had gehoopt dat Finchel door de komst van Jesse eindelijk klaar zou zijn, maar goed. Ik ben een groot St. Berry-fan <3

Samcedes is zo schattiiiiiig! New couple alert! Ik hoop echt dat daar wat meer gaat komen, ik vind ze zo lief samen (:

De Kurtofsky scenes vond ik deze ook heel mooi. Ik had al een tijdje zitten wachten op één-op-één excuses van Dave en dat hij daarbij moest huilen vond ik echt heel lief. Plus - ze stonden in de gang op school, dus in principe kon iedereen het zien. Character development FTW! Dat hij daarna niet met Kurt wilde dansen op het prom vond ik wel jammer, maar whatever, we kregen een Klaine dans <3

Awww Santana en Brittany. Ik hoop echt dat ze bij elkaar komen. Artie was wel lief deze ep maar Artie/Brittany doet me echt helemaal niks meer XD

Kurts kilt is SO SEXY. Ik heb echt een zwak voor mannen in kilts. Phew. Also - DARREN IN A SUIT. *dies*

Sue was zoals altijd natuurlijk weer briljant.

Ik wist dat Kurt uitgeroepen zou worden tot Prom Queen dankzij al die spoilers die in de rondte vliegen, dus ik was absoluut niet verbaasd, maar ik vond het wel heel mooi geschreven. De scene die daarop volgde was ook echt supermooi, met Blaine en Kurt. Zowel van Darren als van Chris heel mooi geacteerd <3 De Klaine slowdance was heel schattig, maar ik vond het liedje niet echt passen (Dancing Queen? REALLY?) en ik had er wel wat meer van verwacht (langer, iig). En Niels, I agree - Brian en Justin was zeker meer epic hahaha :')

De Rachelslap van Quinn vond ik eigenlijk wel grappig XD Zeker toen Rachel zei dat ze de drama ervan wel kon waarderen :') Ik hoop wel dat het nu klaar is tussen die twee met alle vijandigheid en jaloezie. Quinn en Finn, Rachel en Jesse - PUNT.

FRIDAY HAHAHAH ik heb me doodgelachen :') Briljant. En ik heb heel hard meegezongen, no shame XD

Ik ben het eens met Niels - deze episode zou perfect geweest zijn als er een Klaine kus in had gezeten. Daar heb ik wel op zitten wachten. Er zaten mooie mogelijkheden tussen, zoals de scene dat Kurt net tot prom queen is uitgeroepen en ze zijn samen op de gang, of, nog kick-asseriger, bij hun dans, OF op het podium. Ah well.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 16:36 

@Jan en San: Ik ben bang dat die film niet in Nederland gaat draaien. D: Want in Amerika zou hij ook maar één week ofzo draaien en hier in Nederland is de fanbase een stuk kleiner. Echt superjammer, want ik zou er zo heen gaan als ie hier in de bios kwam. Nouja, misschien kunnen we hem downloaden/op dvd kijken? XD (I want Darren and Chris smexyness. Oh, en ik ging wat clips van de vorige liveshows kijken en Chris zingt echt zó goed live. Like whoa.)

En please don't spoiler for QaF. Ik ben pas bij ep 11. :')

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 20:03 

Spoilers 2x20
Spoiler:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt erg uitkeek naar deze ep (naar alle eps hoor, maar deze zeker) omdat ik uitkeek naar Quinn :).

En ik vond het best een toffe aflevering beter dan NoN en ook een beetje dan Rumors.

Alle goede dingetjes op een rijtje:
- Wat zagen alle dames er fantastisch uit dat moet toch echt gezegd worden. Quin was... waw echt cinderella. Santana was smokin' hot en Mercedes vond ik eigenlijk ook best mooi/knap in haar kleedje. De andere vond ik niet zo speciaal (oke brittney wel, maar dat vond ik geen mooi kleedje xD)
- Rolling in the deep vond ik eerst niet zo mooi, maar nu ik het opnieuw luister vind ik het steeds mooier worden. Door beiden echt heel goed gezongen en het staat wel zonder(weinig) instrumenten.
- Kurt en Blaine was heel leuk in deze ep. Zeer sterk geacteerd en weer mooie verhaal lijn! Maar der is hier al zo veel over gezegd wat ik eigenlijk alleen maar kan beamen dus hier gewoon wat kort over (Finn's : it's like a gay bravehaert was wel geniaal :))
- Quinn vs Rachel vond ik ook eigenlijk erg mooi. Dianna is een erg sterke actrice. Vond het echt een mooi stukje.
-samcedes vond ik echt super coowl. Mercedes kreeg eindelijk ook nog eens wat aandacht , en ik hoop echt dat ze samen gaan, want Mercedes verdient dat echt en het zo ook goed zijn voor Sam. Oooh wat hou ik van Mercedes.
-Karofsky was ook goed, goed dat dat evolueert , ben eens benieuwd wat daar nog van komt!
-En dan nog Brittany,Santana en Artie. Ik was altijd voor Artie/Brittany , maar nu niet meer , GO santana!

Dat liedje Friday was btw ook leuk gecovered.

Maar wanneer zien we beist nog eens ?

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 20:48 

SPOILERS SONGTITEL NATIONALS

Spoiler:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.
Oke, dit moest even. LAIK SERIOUSLY.

Heel erg recentelijk/onlangs schreef ik op mijn Tumblr dit:

When the Glee-kids graduate from McKingley in S3, I want Kurt and Rachel to sing "For Good" from the musical Wicked.

Just think of how f-ing sad, beautiful and epic that would be. And what a great parallel it would be with their "Defying Gravity" duet. I hope their friendship keeps on growing so this can happen properly.

WELNU.

Ik zie foto's/lees op Tumblr dat RACHEL EN KURT 'FOR GOOD' GAAN ZINGEN TIJDENS NATIONALS. LAIK. WAAAAAAAAAAAAAAAAH. *hypert een beetje door enzo*. Ja, ik kon dit ook heel droog gepost hebben enzo, maar ik ben een beetje heel erg enthousiast nu en blij en alles. Dus whii. Bij deze.

Bye :'D

F-CKING FOR GOOD, WHIIII.

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 22:10 

Oké, jullie gaan mij waarschijnlijk allemaal dood schieten ofzo. Maar ik snap heel dat Glee gedoe niet zo. Het is niet dat ik het niet mooi vind. Ik heb er in het begin wel eens naar gekeken. Maar waarom zijn jullie zo gek ervan?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 22:23 

@Leintje: Waarom zouden we je doodschieten? (: Is toch gewoon een hele normale vraag?

Om kort te gaan: ik vind het hele concept tv-musical heel leuk bedacht. Ik hou van musicalfilms en als ik ooit naar een echte musical ga zal ik dat waarschijnlijk ook fantastisch vinden. De manier waarop muziek situaties kan versterken, ontkrachten, meerwaarde geven of er meer emotie aan toe kan voegen vind ik heel mooi.

Daarnaast vind ik de cast geweldig. Stuk voor stuk zijn de acteurs en actrices enorm getalenteerd, en dat merk je aan alles. Ze zingen fenomenaal, en kunnen daarnaast ook nog tot op bepaalde hoogte acteren (sommige beter dan anderen, dat geef ik meteen toe) en dansen. En het zijn voor zover ik dat kan zien hele leuke mensen, en samen een hele toffe groep. En dat straalt ook door in de serie, je ziet gewoon dat iedereen plezier heeft in het maken van elke aflevering.

Nu zal ik niet de laatste zijn die toegeeft dat Glee problemen heeft met het concept 'verhaallijn' - veel dingen worden een keer aangehaald en daarna genegeerd of gewoon helemaal niet geadresseerd. Sommige characters komen afleveringen lang niet in beeld terwijl anderen weken achtereen in het middelpunt van de belangstelling staan. Dat er flink wat mankeert aan de kwaliteit van de verhaallijnen is gewoon een feit. Maar de verhaallijnen die wél consequent worden doorgevoerd (bijvoorbeeld de relatie tussen Kurt en Blaine), zijn ook echt goed.

Ook de algehele boodschap die de serie uitdraagt vind ik mooi: wees jezelf en laat je niet van je stuk brengen door anderen. Daar is een paar pagina's terug in dit topic ook al uitgebreid over gepraat, maar het is een belangrijke reden voor mij om Glee te blijven kijken. Ik ben blij dat de makers zich realiseren hoeveel invloed ze hebben op de levens van jongeren over de hele wereld, en dat ze daar op een positieve manier mee omgaan door juist deze boodschap uit te zenden.

Zo. Dat is iets langer geworden dan ik in eerste instantie had bedoeld XD Maar goed. Hopelijk is het duidelijk (:

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 18:06 

Leintje schreef:
Oké, jullie gaan mij waarschijnlijk allemaal dood schieten ofzo. Maar ik snap heel dat Glee gedoe niet zo. Het is niet dat ik het niet mooi vind. Ik heb er in het begin wel eens naar gekeken. Maar waarom zijn jullie zo gek ervan?

*shoots*

Haha, neen hoor. xD Ik snap eigenlijk je vraag wel. Volgens mij is Glee nogal een geniaal voorbeeld van 'love it or hate it'. Ik ken heel veel mensen die er helemaal niet naar kunnen kijken. En daar kan ik best inkomen.

Ik ben het voor de rest best wel eens met Pottergirl hier boven mij, dus ik ga niet alles herhalen. :') Wat ik wel nog wil zeggen, is dat ik Glee volgens mij het leukst vind omdat het best wel vaak 'happy happy joy joy' is zegmaar. Zoals veel musicals is de serie over het algemeen 'feel good' en dat vind ik leuk. Daarbij komt dat ik ook heel goed besef dat lang niet alle verhalenlijnen even super zijn. Integendeel, volgens mij is het gros ervan heel erg cliché en vooral niet goed uitgewerkt doorheen verschillende episodes. Maar ik heb heel vaak dat ik dan gewoon mijn schouders ophaal en denk van 'ah, het is Glee'. En dat kan ik doen omdat Glee gewoon leuk is, met die liedjes, met de humor, met de scherpe dialogen. Het is verrevan perfect, maar ik vind het luchtig en dat heb ik ook wel eens graag.

Ook zijn sommige personages, net zoals verhalenlijnen, nogal cliché. Maar ook dat vind ik goed te praten. In die zin dat ik de meeste personages ook gewoon erg leuk vind. Goedpraten is natuurlijk normaal als je de serie leuk vind, maar oke.

Volgens mij heb ik mezelf niet eens veel duidelijker gemaakt, haha. Maar. Hmm. Ik vind het zo moeilijk om concreet te zeggen waarom ik zo gek ben van Glee. Ik hou het op dit: 'het is luchtig, het is meestal gewoon happy happy joy joy, de personages zijn, naast cliché misschien, ook gewoon leuk en knap vertolkt door de meesten, de dialogen en de humor vind ik soms heel snel/scherp en het feit dat alles zo doorweven is met voor het grootste deel ook gewoon leuke musicalnummers, is heerlijk'. Zoiets denk ik :').

Overigens twee random thoughts daarbij: het is dat ik Kurt/Chris Colfer zo geniaal/perfect vind, anders was ik volgens mij een stuk minder fanatiek. Hij moet echt broodnodig een rol in een Broadwaymusical krijgen, srsly. No kidding. En ik vind qua musicalnummers het gewoon het leukste als ze echte musicalnummers brengen of in ieder geval muziek die al wat gedateerd is. Vaak vind ik de covers van heel recente popnummers niet zo geslaagd (en vaak passen ze daardoor ook niet echt binnen de verhalenlijn - wat soms ook wel jammer is).

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: