Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 20:08 

Afbeelding

Matt realiseert zich bij deze voor de 18972811278921e keer hoe awesome zijn beste vriend is. Hij offert zijn eigen veiligheid op zodat Matt bij zijn crush kan liggen! Als hij hier niet in het openbaar gestaan had, zou hij Shawn omhelsd hebben en het komende uur niet meer los gelaten hebben. "Ja, dat is wat ik wou, maar zodra ze je uit je kleding begint te praten, roep je mij." Ja, Matt is super protective over zijn beste vriend. Als iemand hem uit zijn kleding zou willen praten, moet die persoon eerst toestemming vragen aan Matt.

Opeens dwalen zijn gedachten af naar heel andere plekken. Hij en Flor, in één tent... Hoe zou zij erover denken? Zouden er speciale sleeping arangements zijn? Zou hij niet sterven van de zenuwen? Guuhhh brain overload...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 22:32 

Afbeelding

Enora staat snel op wanneer ze in de jungle belanden. Al het mos en vochtige gras is alles behalve prettig. Ze maakt zichzelf dan ook al snel schoon en kijkt vervolgens even rond. Ah, daar was Christine, haar tentgenoot van dit tripje.
Haar blik valt even op Flor, Matt, Shawn en Naomi iets verderop. Haar blik blijft dan ook eventjes hangen. Er verschijnt een frons op haar gezicht wanneer ze Shawn en Naomi dan opeens nogal close ziet doen. Pff Shawn, pff. Hij stelt haar steeds meer teleur.

"Nou, laten wij dan ook maar gewoon ons tentje opzetten." zegt ze terwijl ze zich bij Christine voegt. Thomas en Dorian hadden ook al redelijk snel hun tent opgezet, dus zoveel werk zou het niet moeten zijn.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 1:28 

Afbeelding

Shawn kan een flauwe grinnik niet onderdrukken als hij Matt hoort zeggen dat hij hem moet roepen als Naomi hem "uit zijn kleren probeert te praten". Deze beschermende kant van Matt (die weliswaar niet al te vaak boven water komt), is een kant die Shawn enorm waarderen kan. Ondanks het feit dat het nu volledig onnodig en vooral overtollig is. Naomi heeft zo haar kwalijke facetten, maar Shawn acht zichzelf bekwaam genoeg om daarmee om te gaan.

"Geen probleem. Als ze me aanraakt, zal ik gillen," antwoordt Shawn plechtig. En daarmee lijkt het gesprek (volgens hem dan) afgelopen. Valt niets meer aan toe te voegen. Shawn heeft een vermoeden dat Matt een vermoeden heeft over het plannetje dat Naomi en Shawn aan het smeden zijn. Maar er is nu een soort non-verbaal akkoord afgesloten - ze zullen het niet hebben over plannen en dergelijke. In plaats daarvan zal Matt lief bij Flor in de tent kruipen, en zullen Naomi en Shawn de hele dag door kibbelen en debatteren over zaken die waarschijnlijk even belangrijk zijn als hoeveel pindasoorten er bestaan.

De twee jongens maken hun weg weer terug naar Flor en Naomi. Shawn wilt eigenlijk nog aan Matt vragen of die enig idee heeft waar Casey nu kan zijn, maar hij besluit die zorgen nog maar even voor zich te houden. Deze survival kan een goede afleiding bieden, en waarschijnlijk zit Case gewoon veilig in haar kamer. Shawn kijkt op een haast schuchtere manier naar zijn bewegende schoenen - hij glimlacht lichtelijk. De gedachte aan Casey en hoe kwaad ze niet zal zijn over het feit dat ze niet mee kan op een survival, is best grappig. En zo Casey. Hij ziet het bijna voor zich: hoe haar wenkbrauwen een geí¯rriteerde lijn zouden vormen; hoe haar armen opstandig over elkaar heen geslagen zouden zijn.

Gauw genoeg beseft Shawn zich echter dat hij midden in niemandsland zit, en dat hij zich moet concentreren op de huidige situatie. Daarnaast, zo'n gedachte aan haar, zorgt naast een vreemd gevoel van gemis en genegenheid, ook voor een prachtige sterrenhoop aan pijnlijke gevoelens. Niet alleen heeft hij zich voor haar open gesteld, maar zij heeft hem praktisch neergeschoten. "Bedankt voor je toewijding, maar hou het maar bij je." En hoe je het ook wendt of keert, Shawn's ego blijft een tikkeltje fragiel. Ondanks het feit dat je drie Eiffeltorens zou kunnen bouwen met een entiteit zo groot als zijn ego. Zo'n afwijzing heeft gegarandeerd zo zijn effecten.

Shawn schudt kort zijn hoofd, en maakt dus het besluit om tijdens deze survival niet meer aan Casey te denken. Hij moet zorgen dat Matt en Flor aan elkaar toegeven dat ze konijntjes willen nadoen. En ondertussen Naomi te vriend houden. En zijn plotselinge semi-affectie voor Naomi kunnen verklaren tegenover de rest van de groep. En overleven, natuurlijk. Want de kans dat een exotische mug hem een zeldzame ziekte geeft, is niet zo heel klein. Vooral niet als je nagaat dat ze geen idee hebben waar ze zijn.

"Naomi, Flor," Shawn knikt naar de twee meisjes. "We zijn weer helemaal van jullie. Zal ik onze tent opzetten, lief?" De laatste zin is gericht naar Naomi, en het laatste woord spreekt hij uit met een glimlachje dat charmerend over moet komen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 16:18 

Afbeelding
    Florence Gravois

Oké, Casey is dus zwanger. Ze maakt een mental note op te letten met wat ze zegt wanneer ze in Caseys buurt is, kwestie van geen ongemakkelijke stiltes te veroorzaken. Niet dat dat een probleem zal zijn: zij en Casey spreken elkaar toch zo goed als nooit. Het valt haar even op dat Matt mooi verzwijgt van wie het is en even krijgt ze schrik dat het van Matt zou kunnen zijn, maar voordat ze zich er echt zorgen over kan maken, leidt hij haar aandacht af naar Shawn en Naomi. Bovendien, denkt ze bij zichzelf- als het van Matt zelf was, zou hij er niet over roddelen. En zo stelt ze zichzelf alweer gerust.

Haar blik glijdt ook naar Naomi en Shawn en ze lacht even om Matts opmerking. Maar al snel houdt ze haar adem verbaasd in als ze ziet hoe hun vingers verstrengelen. 'What the-' brengt ze uit en ze kijkt verward richting Matt. Dan komen ze heel cuddly en koppelig naar hen toe. Flor probeert geluidloos haar vraag naar Naomi over te maken. Wat is ze in hemelsnaam aan het doen? En nog meer: is she for real? Het enige dat Flor kan bedenken is dat Naomi inderdaad Shawn nog eens te grazen wil nemen en dat die arme Shawn dom genoeg is er een tweede keer voor te vallen. Jongens denken echt gewoon met hun hormonen, klaarblijkelijk.

'Uhm, sure,' gaat ze dan maar akkoord. Ze kijkt even schuin richting Matt, wachtend op zijn approval. Maar hij zegt niets en gaat er in de plaats vandoor met Shawn. Een begrijpelijke reactie gezien de situatie. Als zij Shawns bff was, dan zou ze hem ook zeker en vast gaan waarschuwen voor de mogelijke gruwelen die Naomi hem ongetwijfeld zal aandoen. Maar als derde partij, kan ze het alleen maar amusant vinden dat haar bff voor wat extra drama zal zorgen. Bovendien is het helemaal niet zo erg een tentje met Matt te delen. Naast Naomi is hij toch zeker haar tweede keuze om mee in een tentje te liggen.

'Wat ben je nu weer van plan?' vraagt ze aan haar bff met een kleine glimlach om haar lippen nu ze alleen is met Naomi. 'Denk eraan: het moet beter zijn dan de vorige keer, wil je nog een even grote impact maken.' Ze klopt haar vriendin op de schouder en fluistert nog snel 'in ieder geval, succes ermee,' voordat de jongens alweer terug zijn.

Ongewild krimpt Flor in elkaar als ze hoort hoe Shawn Naomi 'zijn lief' noemt. Brr, that just sounds soooo wrong. Ze werpt even een ongelovige blik op Matt voordat ze hun tentje vastpakt en het opengooit. 'Ik had al met Naomi afspraken gemaakt over onze tent en die wil ik ook nu ik met jou in een tent lig, doorvoeren,' stelt ze meteen haar eisen aan Matt. 'Dat wil dus zeggen: magisch vergroot, met lekker veel luxe.' Ze zwiept éénmaal met haar toverstok, waarna de tent al meteen rechtstaat en na een tweede maal steken alle haringen en piketten in de grond. Nu kan het luxe-gedeelte beginnen. 'Voor de rest zal het net zijn alsof je bij Shawn in een tentje ligt,' stelt ze hem gerust en ze gunt hem één van haar stralendste glimlachen. Ze trekt het tentje open, dat momenteel nog zijn werkelijke grootte heeft -piepklein dus- en kijkt naar Matt voor hulp.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 18:00 

Afbeelding

Ja, nu weet Matt echt dat er wat aan de hand is. Naomi en Shawn zijn zo klef bezig, dat het slijm er zowat vanaf druipt. Het voordeel hiervan is wel dat hij nu met Flor in de tent ligt. Zij staat op de gedeelde eerste plaats voor tentbuddies. Samen met Shawn.

"Ik heb geen problemen met groot en luxe, hoor," Zegt Matt, met een lief glimlachje. Tsjah, als rijke Amerikaan was hij natuurlijk wel wat gewend en modder en viezigheid zijn sowieso niet echt zijn ding (verwend nest dus).

Ok, de tent wordt nu opgezet. Opeens zegt Flor iets wat Matt hélemaal verkeerd valt. Met haar in de tent liggen net zoals met Shawn? Verkeerd idee. Matt's ingewanden beginnen te draaien, salto's te maken en nog veel meer vreemde dingen. De komende nachten zullen niet zijn wat hij ervan gehoopt had. Flor moest eens weten wat er als eerste door zijn hoofd ging toen hij hoorde dat hij bij haar in de tent zou liggen. Als ze het zou horen, zou ze spontaan een heel ander idee krijgen van de bromance tussen hem en zijn beste vriend. En dat nog wel met een stralende glimlach! Alle hoop die Matt had, is in enkele seconden verdwenen. De moed zakt hem in zijn schoenen...

Aan Flor's gezicht valt af te lezen dat ze nu ook nog eens zijn hulp verwacht. Damn. Matt grijpt naar zijn wand, die, zoals altijd, in zijn achterzak zit. Na enkele keren verkeerd gegrepen te hebben, heeft hij die veredelde tak dan eindelijk te pakken. Ok, nu het vergroten... Dat gaat ook niet helemaal als verwacht. Een paar keer zwiepen is niet genoeg en Matt's wand begint te protesteren. "Ok... Eh... Ik snap dit niet. Dit gaat normaal gesproken nooit fout." Net zoals Matt's versierpogingen.

Met een wanhopig gezicht kijkt Matt Flor aan. Niet bepaald charmant, maar dat was Flor's opmerking ook niet.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 19:10 

Afbeelding
Adrian LeNoir

Cam gaat weg en Adrian kijkt haar even na. Nou ja, is goed. Gelukkig heeft Adrian al weer afleiding, want Aimée verschijnt ineens voor hun neus. Yay, ze is terug! Ze komt ook al snel op hem af en Adrian ontvangt haar natuurlijk met open armen. Met een grijns denkt hij even na over haar vraag.
"Casey is op miraculeuze verdwenen," zegt Adrian iets te enthousiast. "En ehm, nou ja..."
Adrian heeft met zijn warrige hoofd niet echt op de gossip gelet van de klas, plus dat het hem eigenlijk niet interesseert. (Eigenlijk wel, maar hij rookt stiekem wiet, dus dat vertroebelt zijn gedachten ook nog wel eens.)
"Maar nu jij er weer bent, zullen er wel weer interessante dingen gebeuren," zegt hij met een mysterieus glimlachje. Hij kijkt even naar de tent die hij deelt met Dorian en Thomas.
"Heb jij wel een slaapplek? Anders mag je wel bij mij in de tent..."
Oh ja, Dorian en Thomas.
"Ik kick de andere twee er wel uit."
Wiebelwenkbrauw.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 20:03 

Afbeelding
    Florence Gravois

Gelukkig lijkt Matt het meteen eens te zijn met 'groot en luxueus', hij is dus duidelijk niet het type dat houdt van een goeie vuile echte survival en ergens is ze daar wel blij om. Niet dat er iets mis is met eens echte survivaldingen te doen, maar ze heeft er niet de kleding voor ingepakt.

En dan lijkt er iets mis te zijn.

Verward kijkt Flor toe hoe Matt compleet van zijn stuk lijkt en er ook niets van bakt hun tent magisch te vergroten. Het vergt nochtans enkel een simpel spreukje. 'Matt, wat is er?' zegt ze fronsend. Ze weet dat hij die spreuk net zo goed kan uitvoeren als zij en ze heeft ook wel door dat er iets gebeurd is tussen het moment dat ze het over een grote en luxueuze tent hadden en het moment waarop hij opeens zo awkward begon te doen. En zij is de enige die iets tegen hem gezegd heeft in dat tijdsinterval, dus... 'Heb ik iets verkeerd gezegd?' vraagt ze dan, een beetje onzeker. Ze weet dat ze iets gezegd heeft, maar shizzle, ze weet echt niet meer wat.

Ze laat even haar blik naar de tent glijden en vergroot hem snel, wat Matt net ook geprobeerd had. De wanhopige blik op zijn gezicht geeft haar een leeg gevoel, ze weet totaal niet wat ze kan zeggen of doen om alles vijf minuutjes terug te draaien. Met een vaag glimlachje om de ongemakkelijke situatie hopelijk wat te verhelpen, kijkt ze hun tentje in. Het vergroten is al redelijk gelukt, misschien dat ze echter nog wel wat extra ruimte kunnen gebruiken als de situatie zo awkward blijft. 'Ehm, ik denk dat we kunnen beginnen uit te pakken,' zegt ze dan, waarna ze de tent in duikt en het zeil uitnodigend openhoudt zodat hij er ook in kan.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 15:13 

Afbeelding

Gelukkig kan Flor het vergroten van de tent alleen af. Matt hoeft dus alleen maar, zeer nutteloos, toe te kijken. Iets waar hij best wel goed in is. "Er is niks. Door de jungle raak ik gewoon een beetje... off, als je begrijpt wat ik bedoel." Oef... Kom op Matt! Als je dan een excuus verzint, doe het dan goed!

Als de tent dan klaar is, loopt hij naar binnen toe en zakt hij neer op de bank. Rustig aan neemt hij de omgeving op zich in. "I like what you've done with the place," Zegt hij tegen Flor, wat een héél groot compliment is van zijn kant. Meestal boeit het hem namelijk niet hoe de tent eruit ziet, zolang hij er maar in kan zitten en slapen.

"Ooh. Uitpakken. Right." Zo snel als hij kan, haalt hij zijn tas leeg. De kast die naast zijn bed staat, is binnen de kortste keren gevuld met een enorme berg opengevouwen kleding. Schaapachtig grijnst hij naar Flor. "Sorry, ik ben geen wonder in huishoudelijke spells, maar dat had je vast wel gezien. Drink?" Hij geeft een kort knikje naar een van de planken in de kast, waar hij flessen heeft neergezet met zeer fel gekleurde inhoud. "Die flessen heb ik buit gemaakt op vakantie. Volgens het label zou het heel exotisch smaken." Meisjes houden van exotische drankjes, toch?

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 15:28 

Afbeelding
    Florence Gravois

Ze kijkt hem even twijfelend aan als ze zijn excuus hoort, ze gelooft er niets van, maar besluit het gewoon te laten varen. Het maakt niet echt uit wat er aan de hand was, als ze maar een toffe uitstap samen hebben. Met een tevreden zucht laat ze zich op het bed vallen. Ze komt meteen weer recht en stopt ook snel haar spullen in de kast aan haar kant van het bed.

Het bed is één groot bed, groot genoeg voor drie mensen, minstens. Ze heeft gewoon de tent ingericht zoals ze dat gedaan zou hebben met Naomi en tja, dit was wat ze in gedachten had. Het ziet er ook niet naar uit dat Matt er problemen mee heeft en bovendien vertrouwt ze hem wel. Ze laat haar blik glijden naar de fel gekleurde flesjes en grijnst breed als ze beseft wat erin zit. Hmm, exotische drankjes!

'Ja, graag,' gaat ze gretig op zijn aanbod in. 'Geef me er maar eentje, ik zou toch niet zelf kunnen kiezen tussen al die kleurtjes.' Het is haast als kiezen tussen verschillende kleuren nagellak, er zitten trouwens wel flesje bij waarvan ze de kleur meteen op haar nagels zou willen doen. Ze kruipt over het bed naar hem toe en probeert de labels beter te bestuderen, maar uiteindelijk worden haar ogen altijd weer afgeleid door de leuke kleurtjes. 'Hmm, dat heeft Naomi zeker en vast niet mee,' zegt ze vrolijk. 'Misschien ben ik uiteindelijk toch nog beter af met jou in een tent dan met haar.'

Ze grijnst breed naar hem en zet zich uiteindelijk naast hem neer op het bed. 'Dat was vreemd, hé, daarnet,' zegt ze dan, 'met Naomi en Shawn. Het zou me niets verbazen als hij inderdaad vanavond naakt aan een boom blijkt te hangen.' Eigenlijk is het gewoon een subtiele manier om erachter te komen wat de twee jongens tegen elkaar gezegd hebben in dat korte moment nadat het voorstel werd gedaan. Misschien heeft Shawn wel een evil masterplan met Naomi en moet ze haar vriendin gaan redden.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 15:42 

Afbeelding

Het valt Matt nu pas op dat er één groot bed in de tent staat, in plaats van de twee die hij officieel verwacht had. Deze 'survival' trip wordt beter en beter! "Volgens mij zou Naomi niet eens meer ruimte hebben in haar tas," Zegt Matt terwijl hij opstaat en naar de kast loopt. Het assortiment aan kleurtjes is breed, dus Matt pakt de eerste die hij ziet: de blauwe fles. Kort bestudeert hij het label. "Jup. This'll do!"

Van een ander plankje in de kast, pakt hij 2 shot glazen. Met alle spullen in zijn hand loopt hij weer naar het bed. "Vreemd was een understatement. Als je het mij vraagt, zit er iets achter." Ondertussen schenkt hij de glazen in en geeft er een aan Flor. "Ze houden ons in ieder geval buiten vuurlinie." Matt haalt zijn schouders op en slaat het glas achterover. Daarna laat hij zich achterover vallen op het bed.

"Ook al zou Shawn naakt aan een boom bungelen, dan is het record naakt-zijn-binnen-de-eerste-2-weken-van-het-schooljaar nog steeds niet gebroken."

Dan denkt Matt, voor de 100e keer binnen de minuut aan DE zin die Flor eerder zei: "Dit zou tegen je verwachting in gaan, maar als ik met Shawn in een tent zou liggen, zou ik geen bed met hem delen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 15:55 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor kijkt even wantrouwend naar de blauwe fles. Het is een vreemde kleur voor een drankje. Maar de geur die het spul heeft, is heerlijk fruitig en exotisch en dus laat ze meteen alle wantrouwende gevoelens varen. Bovendien: bessen kunnen ook blauw zijn. Ze volgt Matts voorbeeld en slaat het shotglaasje ook in één keer achterover.

'Natuurlijk zit er iets achter,'
gaat ze meteen met hem akkoord. 'De vraag is wie er deze keer het vuile plannetje heeft bedacht: Shawn of Naomi?' Het lege glaasje bungelt tussen haar duim en wijsvinger, terwijl ze haar lippen aflikt. Hmm, het blauwe drankje smaakt goed. Dat zij buiten de vuurlinie blijven, is dan toch maar voorlopig. 'Als er iets gebeurt, wees er dan maar zeker van dat ik niet buiten vuur blijf,' zegt ze dan. 'Ik moet sowieso Naomi dan oftewel helpen wraak te nemen als Shawn iets met haar uitgehaald heeft, of ik moet ervoor zorgen dat Shawn geen wraak kan nemen op haar als zij hem weer iets heeft aangedaan. En zeg me niet dat jij niet hetzelfde voor Shawn zou doen,' eindigt ze met een grijnsje. Dan lacht ze even in zichzelf en zegt: 'Het zou best zielig zijn als Shawn opnieuw voor hetzelfde trucje van Naomi valt.'

De opmerking over het naakt-zijn-binnen-de-eerste-twee-weken snapt ze niet goed, maar ze gaat er vanuit dat het vast ook niet zoveel toe te voegen zal hebben aan het gesprek. Eerder een grapje onder de jongens, waarschijnlijk. Ze snapt ook niet waar de volgende opmerking vandaan komt en kan er alleen maar om lachen. 'Jullie hebben altijd een apart bed?' vraagt ze dan ook ongelovig. 'Naomi en ik slapen quasi altijd in hetzelfde bed als we bij elkaar logeren,' legt ze uit. 'Of natuurlijk als we in een tent liggen. Niet dat dat vaak gebeurt, Naomi is niet zo voor kamperen.' Ze kijkt hem even afwachtend aan en beseft dan wat een mogelijke verklaring voor die opmerking van hem kan zijn. 'Je vindt het toch niet erg...' zegt ze dan aarzelend, 'dat ik één groot bed heb gekozen?'

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 16:13 

Afbeelding

Ok, dat ene glaasje smaakt naar meer! Een tweede dan maar. "Ik help als mijn hulp nodig is. Vrijwillig erin springen doe ik niet." Ja, duidelijk de drank die praat. "Ik gok dat Shawn deze keer het plan bedacht heeft. Hij moest nog wraak nemen voor wat Naomi hem heeft aangedaan op de Quidditch pitch. Maar aan de andere kant heeft hij mij niet op de hoogte gebracht, dus het kan ook Naomi zijn. Zij heeft jou vast ook niks verteld over een plan?"

Nu begint Matt steeds nieuwsgieriger te worden. "Dus, hoe gaan we erachter komen wat er gaande is?" Plotseling krijgen zijn hersens een golf van motivatie. Hij gaat rechtop zitten. "We moeten een plan bedenken. Afluistermateriaal. Waarheidsserum wordt onmogelijk..." Waarom heeft hij nu nou geen pen bij zich?!

"Nee, ik vind het niet erg hoor!" Ok, dat kwam er sneller uit dan hij eigenlijk zou willen. "Ja, we hebben altijd een apart bed. We zijn wel close, maar zó close nou ook weer niet. Even voor de info... Kruipen jullie ook tegen elkaar aan voor extra warmte?" AAARGH! Domme Matt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 16:35 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor laat zich ook nog een glaasje inschenken en besluit dit keer het iets trager te drinken. De smaak was goed, dus dan wil ze het wel wat langer op haar lippen kunnen proeven. 'Ik stel voor dat we de zaken voorlopig gewoon op hun beloop laten,' zegt ze dan. 'Want ik heb geen zin om de tent nu al te verlaten om hen te gaan bespieden.' Ze klinkt haar glas met dat van hem en neemt nog een slokje. 'Straks zal ik Naomi wel eens aan een kruisverhoor onderwerpen. Doe jij maar hetzelfde met Shawn dan.'

Ze verslikt zich bijna als ze Matts vraag hoort en begint spontaan luid te lachen. Ze kijkt hem ongelovig aan, niet goed wetend of hij het serieus meent of niet. 'Ik ben er plots niet zo zeker meer van of jij nog wel in staat zal zijn Shawn aan een kruisverhoor te onderwerpen,' brengt ze lachend uit. 'En je mag zelf beslissen wat Naomi en ik doen als we in hetzelfde bed liggen,' voegt ze er nonchalant aan toe, waarna ze hem een klein glimlachje toewerpt en haar shotglaasje verder leegdrinkt. Stilaan begint het ook bij haar lichtjes naar het hoofd te stijgen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 16:44 

Afbeelding

"Oi! Waarom zou ik niet in staat zijn mijn beste vriend uit te horen?" Vraagt Matt verontwaardigd en hij gaat weer rechtop zitten. Met grote ogen kijkt hij Flor aan.

"En nu word ik nog nieuwsgieriger. Wat denk je dat Shawn en ik zoal samen doen als we bij elkaar in de kamer liggen? Ik heb nu een pretty solid idee van jou en Naomi namelijk en ik wil weten of het wat vergelijkbaar is." Matt hoopt van niet...

Rechtop zitten is toch niet zo'n goed idee. Hij gaat maar weer liggen terwijl hij een mental note maakt om volgende keer het paarse drankje te drinken. Hmm... kruisverhoor. Ergens klinkt dat best wel fout.

"Wat zijn je plannen dan voor nu als je de tent nog niet wilt verlaten?" Ja, Matt heeft veel vragen vandaag.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 17:17 

Afbeelding
    Florence Gravois

Het vage glimlachje dat net op haar gezicht verschenen is, lijkt niet meer te kunnen verdwijnen. Ze kijkt even naar haar lege glaasje en stoot Matt speels tegen zijn arm als hij verontwaardigd doet. 'Misschien lukt het je nog als je hem eerst ook zat voert,' zegt ze lachend. Ze haalt haar wenkbrauwen op als ze Matt hoort en grijnst even terwijl ze zichzelf ook achterover op het bed laat vallen.

'Ik denk dat jullie -net als Naomi en ik- heel veel roddelen, want jullie zijn altijd op de hoogte van alles -hoewel dat ook kan zijn omdat jullie er bijna altijd zelf deel van uitmaken,' ze telt op haar vingers wat ze denkt dat de jongens allemaal doen. Dit was één. Verder nog, 'jullie plannen samen duizend-en-één pranks en kiezen er dan de beste uit om uit te voeren én jullie beslissen samen wie welk meisje op die avond zal krijgen. Dan moeten er uiteraard ook regelingen getroffen worden omtrent privacy, dus dat doen jullie ook,' ze kijkt even zijlings naar hem met een klein lachje om te zien of hij haar nog wel volgt, ze zit intussen al aan twee, drie, vier vingers, 'jullie zullen waarschijnlijk ook wel veel drinken samen, zoals wij nu doen en weet ik veel wat nog meer. Misschien enkele pillowfights in underwear?'

Ze beweegt even suggestief met haar wenkbrauwen naar hem, voordat ze weer rechtop komt en naar de blauwe fles graait om nog wat bij te schenken. 'Voorlopig wil ik nog meer van dat blauwe spul, het is lekker,' antwoordt ze op zijn vraag wat ze dan wil doen in de tent. Wat had hij dan gedacht? Dat ze ging zeggen dat ze hem wilde bespringen en suf zoenen? UHM, HOLD ON -de drank slaat duidelijk toe en heeft haar gedachten overgenomen, besluit ze snel. Maar toch neemt ze nog een glaasje en houdt ze de fles uitnodigend naar Matt. 'Wil jij ook nog wat?'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: