Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 51  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 23:35 

Afbeelding

Samantha slikt als ze de woorden van Noah hoort. Als hij haar dan ook nog eens ruw wegduwt en zonder haar aan te kijken omdraait, zucht ze. Dus Noah heeft er voor gekozen om zo te gaan reageren. Altijd leuk. Ze kijkt even van Noah naar de rest van de groep en besluit dan om Noah toch maar achterna te gaan. En zo slecht klinkt het hotel nu ook weer niet.
Ze haalt Noah in en loopt zwijgend naast hem. Ze kan het niet laten om hem even onderzoekend aan te kijken, maar ziet dan de kamelen in zicht komen.

Bij de kamelen aangekomen, stapt ze op en reikt haar hand uit naar Noah, waarna ook deze achter haar plaatsneemt. "ËœExcuses ervaart, trouwens,' ze kan het niet laten om nog even te doelen op de ruwe behandeling van eerder. Ze spoort de kameel aan en gaat in een snel tempo ervandoor.

Heel wat stof en zon later komen ze aan bij het hotel. Ze hebben een voorsprong op de rest, maar die zal vast ook snel volgen. Samantha pakt onbewust Noah's hand vast en neemt hem mee het hotel in.
"ËœIets te drinken, neem ik aan?' Ze kijkt hem lichtelijk uitdagend aan. Dit zal vast het verwerkingsproces wat gaan versnellen, en hopelijk niet alleen dat. xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 23:43 

Afbeelding
    Dominic Logan

Dominic rolt met zijn ogen als Jarrod zijn gekwetste ziel op hem afreageert. Ongeí¯nteresseerd kijkt hij weg en realiseert zich dat er serieus iemand om het leven is gekomen. Ondanks het feit dat hij het Percy-geval niet goed heeft gekend, wordt hij er even stil van. Dood is dood.

Zwijgend richt hij zijn ogen weer op Jarrod die zich als een total bitch gedraagt. Niet dat de woorden hem raken of iets dergelijks. Irriteren misschien, ja, maar dat was alles. In zijn hoofd maakt hij de notitie Jarrod het zwijgen op te leggen. Een schuldige glimlach ontpopt zich op zijn gezicht.

Neem die betekenis heel letterlijk, en los de simpele som op.

Zodra Jarrod zich omdraait, stap hij achter hem aan, grijpt zijn arm vast en draait hem zonder enige aarzeling ietwat hardhandig om. Voor een enkele, snijdende seconde kruizen hun ogen, voordat hij voorover buigt en zijn lippen de zachte aanraking van Jarrod's lippen ervaren. Kort blijven ze aan elkaar gekleefd. Dominic trekt zich langzaam terug, negerend hoe erg hij de fysieke aandacht van een ander lichaam nodig heeft en hoe dringend hij terug moet naar zijn eigen wereld.

"Take a chill pill, Mushroom.'' zegt hij. "Ten eerst ben ik je boksbal niet. Ten tweede mag je kont er best zijn als je maar een zak over je hoofd heen trekt, en ten derde.. Ik maak iedereen belachelijk. Voel je niet speciaal.'' Dominic glimlacht geforceerd, een kleine hint van bitterheid het normaal vriendelijke gebaar. "Of ik een homofoob ben of niet mag je zelf besluiten.''

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 0:57 

Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod wil opnieuw tegen Dominic tekeer gaan, als hij hardhandig wordt omgedraaid. Kon die gast hem nu niet één keer met rust laten? Hij blijft echter stil als zijn ogen die van Dominic ontmoeten. Tijd om woorden te vinden krijgt hij ook niet. Ineens is Dom wel heel dichtbij en raken hun lippen elkaar en oh my God ze staan te zoenen. Jarrod kleurt vuurrood, zeker omdat zijn lichaam schreeuwt om meer. Meer, meer, meer. Dominic trekt zijn hoofd terug en Jarrod kan enkel zijn veel te snelle hartslag nog horen. What the hell did just happen?

Met een half open mond hoort hij de woorden van Dominic aan. Had hij zijn mond geopend tijdens de zoen of daarna? Of daarvoor al? Hij weet het niet meer. "Een.. zak?" Herhaalt hij wat gekwetst. Dat was.. zo tegenstrijdig. Eerst zoent hij hem en dan beledigt hij hem weer en Jarrod is helemaal in de war. "Speel niet met mijn gevoelens!" Gooit hij er dan uit, met een licht trillende stem.

Half struikelend, probeert hij door het zand naar de kamelen te rennen. Noah en Samantha vertrekken al. Opnieuw gaat er een vlaag van pijn en jaloezie door zijn lichaam heen. Stomme Dominic. Stomme Samantha. Stomme Daisy. Stomme.. stomme Noah.. Zeker na zijn aanvaring met de mummie, moet Jarrod moeite doen om niet te gaan huilen. Hij wil naar huis. Of alcohol. Waarom was Percival dood? Damnit.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 1:56 

Afbeelding
    Dominic Logan

Geamuseerd kijkt Dominic Jarrod na. Het was eigenlijk best zielig. De aarde was al een moeilijke plek om op te leven: problemen met mensen, onzekerheden, enzovoorts. Je moest er hard zijn om de dagen door te kunnen komen, of, zoals hem, ervoor zorgen dat niets je meer boeit. Jarrod's afkomt, in dit geval de aarde, was al zwaar genoeg. Nu was hij in Alusia en werd hij alsnog in een emotionele rollercoaster gegooid.

Pas nu vangt de nieuweling zijn aandacht. Fijn. Dom werpt een onderzoekende blik over de jongeman en besluit hem eens warm te verwelkomen. Op de Dominic manier. "Ik weet niet welke zonden je op aarde hebt begaan, maar welkom in de Hel.'' Kort knikt hij richting Noah. "Dat is Satan. Zo mag je hem ook noemen. Satan.''

[.. Kameel ~hobbel, hobbel~ ..]

Gezellig saampjes met Mr. New Guy, Teenage Drama King en alle overigen die hoogstwaarschijnlijk mee wilden gaan, zijn ze in een zwaar gedeprimeerde stemming terug geparadeerd.

"Jarrod. Als een homofoob zijn mening mag delen, moet ik toch bekennen dat je best schattig bent als je gefrustreerd bent.'' Het was waar, maar dat was niet helemaal de reden waarom Dom zoiets zou zeggen. Alsof hij iets om Jarrod zou geven.. Hah. Grappig.

Dominic besluit zijn mond even te houden. Iedereen was nogal van streek, en hoewel hij grote woorden had en probeerde zijn gedachtes op andere zaken te focussen: de dood van een 'teamgenoot' was niet fijn.
Nonchalant wandelt hij het hotel in en vangt net Samantha's laatste woorden op. Uiteraard begreep hij haar intenties. Dominic was een meester in het flirtspel. Toch besluit hij de tortelduifjes te onderbreken omdat: 1. Het een slechte openingszin was, zo'n beetje van drie eeuwen geleden; 2. Hij zin had in een drankje; 3. Noah naar een schatting van 97.9% geen zin had in een drankje, tenzij hij zijn verdriet zou willen weg zuipen; 4. Noah al een vriendin had; 5. Zie nummer 2. Dus zichzelf uitnodigen was het enige wat erop zat.

"Ja, lekker.'' valt hij het gesprek in. Dominic laat zijn ogen onderzoekend over Noah glijden. "Je verdriet weg drinken is zwak.'' zegt hij dan maar, gewend aan de directe aanpak. "Het spijt me dat je een vriend moest verliezen, maar leven en dood hoort erbij.. Hij is dapper gestorven.'' Ja. En de meeste zouden hem nu dus een klap hebben verkocht omdat de wonden nog zo vreselijk diep en vers zijn, maar goed. Er zat een kern van waarheid in, niet? Behoefte om dit nu al aan te horen, hadden de meesten waarschijnlijk niet. Het interesseerde hem echter niet zo veel.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 2:38 

Afbeelding
[color=#8080BF]Noah Taylor

[...]

Noah zijn wenkbrauwen vormen een boze frons als hij Dominic achter zich hoort. Geí¯rriteerd draait hij zich om als de jongen dan ook iets te drinken wilt en vervolgens besluit Noah de les te lezen. "Bemoei je met je eigen zaken." Met een zuur gezicht pakt hij eigenwijs alsnog een fles alcohol en twee glazen. Eentje voor hem en Samantha, de rest ging het zelf maar pakken. Terwijl Dominic verder gaat schenkt hij niet erg oplettend de glazen in. Hij neemt niet eens de moeite om de fles even omhoog te tillen voordat hij het andere glas vol schenkt. HIj lacht even spottend als Dominic zegt dat leven en dood erbij horen. Ja dat weet hij, dat weet hij heel goed. Hij wil roepen dat Perci voor niks is gestorven, voor de mensen en dus voor niets. Zijn blik gaat even naar de twee zusjes terwijl hij de haatdragende woorden dan met een slok alcohol wegspoelt.
Schattend werpt hij nog een blik op Dominic alvorens hij afkeurend met zijn tong klakt. "Praat asjeblieft niet tegen me, ik ben niet in de stemming." Hij reikt Samantha haar glas aan en klemt de fles onder zijn arm. "Ik ga me opfrissen" met alleen zijn fles alcohol als gezeldschap verplaatst hij zich naar de jongensslaapkamer waarbij hij even flink met de deuren smijt. Zijn vaders autoriteit even volkomen negerend. HIj is geen klein kind meer.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 9:12 

Afbeelding
    Rose Pocock

Terwijl haar moeder zich over Daisy ontfermt, besluit Rose bij Thomas te blijven. Samen met de rest reizen ze dan ook terug naar het hotel, terwijl iedereen nog wat aangedaan is van de hele situatie. Eenmaal daar ziet ze verderop Samantha, Dominic en Noah staan, met wat drank, al lijkt Noah niet echt in de beste stemming te zijn.
Ze herinnert zich de eerste dagen nog wel toen ze hier waren beland. Thomas, Noah en Percy waren haast altijd samen. En hoewel Noah misschien heel kil en koelbloedig overkwam, had dit hem waarschijnlijk meer dan de rest geraakt. Hij heeft zich niet eens kunnen uiten zoals Thomas dat wel kon.
Hij zondert zich af, en hoewel het misschien logischer zou zijn als Daisy of Thomas even bij hem ging kijken, heeft Rose het gevoel alsof zij even langs zou moeten gaan. Ze wist heel hun connectie met leven en dood, en de laatste keer toen ze het daarover hadden, was toen op het schip. Dat was ook niet bepaald het leukste voor Noah geweest, alsof hij gevaarlijk was had ze haast bang voor hem gereageerd.

Na een korte aarzeling, afwegend of het wel zo slim was om er nu even langs te gaan - ze hoort wat deuren behoorlijk klappen -, besluit ze het toch maar te doen. Ze draait zich nog even snel om naar Thomas en omhelst hem even kort.
"Als je me nodig hebt, of als er iets is, ik ben in de buurt." zegt ze met een bezorgde uitdrukking tegen hem. "Ik ga even bij Noah kijken."
Ze omhelst hem nog even een laatste keer kort, waarna ze langs Sam en Dom af, richting de kamer van de jongens loopt.

Eenmaal bij de deur, blijft ze stilletjes staan. Er is niet veel te horen aan de andere kant. Voorzichtig brengt ze haar hand dan ook bij de deur en klopt er zachtjes op. "Noah?"
"Noah ik weet dat je er bent, kan je alsjeblieft even open doen?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 10:16 

Afbeelding

Thomas is de hele reis stil. Hij heeft geen traan laten vallen, maar zijn uitdrukking en rode ogen doen sterk anders vermoeden. Hij knikt lichtjes als Rose hem omhelst en meldt dat ze bij Noah gaat kijken. Puf om te zeggen dat dat het slechtste idee ooit is heeft hij niet. Hij zakt neer op één van de banken in de lobby van het hotel en blijft stilzwijgend zitten. Zijn handen glijden over zijn borst, onder zijn mantel. Zwijgzaam haalt hij er het gouden symbool onder vandaan dat hij in alle commotie bijna vergeten was. Dus dit was het. Dit was waar Percy voor gestorven is. Hij laat de ankh tussen zijn vingers draaien.

Afbeelding

Sammie knijpt Thomas bemoedigend in zijn schouder. Hij is nooit een goede trooster geweest, maar heeft dat ook nooit hoeven zijn. Zelden heeft hij zijn zoons zo verdrietig gezien. De laatste keer dat ze dat waren in Sammies bijzijn, waren het nog kleine, zorgeloze jongetjes van een jaar of 8, 10?, en die zijn een stuk makkelijker te troosten dan volwassen mannen van 20. Hij is blij, zo blij, dat zijn zonen heelhuids uit de tempel zijn gekomen. Maar tegelijkertijd voelt het ook alsof zijn derde zoon is overleden. Hoe vaak hebben ze Percy niet over de vloer gehad?

Veel tijd om te treuren heeft hij niet, de koninklijke plicht roept. Hij kijkt om als er om hulp geroepen wordt, en ziet in één oogopslag dat het een mens betreft. Hij zucht.
"Kom maar mee," zegt hij zachtjes tegen de mens, terwijl hij een hand op zijn schouder legt en hem begeleidt naar de kamelen.

[...]

Terug in het hotel heeft hij de nieuweling in een stoel gezet en wat inheemse thee laten brengen. Hij laat voor hen beiden inschenken en kijkt de mens dan aan.
"Hoe is je naam, jongeman?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 12:14 

Afbeelding

Flynn knippert verwonderd met zijn ogen als alles in een toptempo gaat.
Voor hij het maar beseft, zit hij hobbelend op een kameel.
Een freaking kameel. O.o

[...]

Hij laat zich met een doffe zucht neervallen in een stoel, half veroorzaakt door een duwtje van Sammie.
Dankbaar neemt hij het glas met thee aan, terwijl hij in feite helemaal niet van thee houdt, maar ieder drankje is nu welkom.
Gretig zet hij het aan zijn lippen en drinkt het in enkele slokken op.
Daarna kijkt op naar Sammie.
'Flynn. Mijn naam is Flynn Roberts.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 13:48 

Afbeelding
Noah Taylor

Hoewel Noah ontzettend gesteld is op netheid en orde liggen zijn kledingstukken nu verspreid over de grond. De kastdeur staat nog half open en vanuit de badkamer is stromend water te horen. Hij leunt met zijn handen op de wasbak en staart naar zijn eigen spiegelbeeld. Wanneer zijn ogen vol lopen met water grist hij de fles van de tafel ernaast en schenkt hij nog een glas in om dat vervolgens als water weg te spoelen. Hij knippert even en vecht tegen de tranen die hij uiteindelijk met succes weet weg te houden. Hij kijkt op als hij iemand hoort kloppen en het Rose haar stem is. Met een zucht loopt hij naar de deur en haalt hij deze van het slot. "De deur is open" mompelt hij.

Hoewel hij daarstraks jaloers had staan toekijken hoe Thomas een knuffel kreeg heeft hij daar nu al geen zin meer in. Hij zet de platenspeler aan waar wat klassieke muziek uit begint te stromen, de Alusianen lopen nou eenmaal een paar jaar achter. "Ik ga douchen" roept hij.
Niet veel later komt hij opgefrist de badkamer weer uitgelopen. Zijn passen zijn wat slordig, met een lichte huppel en een kleine afwijking naar links. Met een vrolijke grijns op zijn gezicht haalt hij de handdoek nog even door zijn vochtige haar. Hij ziet eruit alsof hij, desnoods alleen, een feestje gaat bouwen. Hoewel uit het verleden is gebleken dat alcohol en Noah niet altijd een goede combinatie is. Net zoals nuchter kan zijn stemming volledig omslaan en ditmaal alleen maar versterkt worden door de alcohol. Vooralsnog is hij vrolijk, alsof Percival niet dood is.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 14:15 

Afbeelding
    Rose Pocock

Voorzichtig opent Rose de deur wanneer ze hem van het slot hoort afgaan. Eenmaal binnen sluit ze deze dan ook weer achter zich en kijkt ze even om zich heen. Noah is al snel weer verdwenen naar de badkamer, na wat muziek opgezet te hebben. Rose neemt de chaos eventjes in zich op. Het is een grote zooi, overal liggen kledingstukken over de grond heen verspreid.
Niet echt wetend wat ze nu precies moet doen, begint ze wat kledingstukken op te rapen en deze op een bed te leggen, waarna ze de open kastdeur ook maar even dicht doet. Gewoon om wat tijd te verdrijven en tussendoor even nog eens goed te bedenken wat ze hier precies doet eigenlijk.

Ze schrikt toch wel eventjes wanneer Noah de badkamer weer uit komt gelopen. Het is duidelijk dat hij heel wat uit die fles drank heeft gedronken, dat is alleen al aan zijn grijns af te lezen.
"Noah, ik weet niet of het zo'n slim idee is.. dit.." zegt ze voorzichtig, doelend op al de zooi en vooral de drank. "Je hoeft je niet lam te zuipen en te doen alsof er niks is gebeurd.." gaat ze voorzichtig verder, terwijl ze zijn blik probeert op te vangen.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 15:07 

Afbeelding
    Dominic Logan

Wat een kind. Dominic gaat niet op de emo Noah in en zorgt ervoor dat hij al snel een fles overheerlijke alcohol heeft. Wellicht één waar hij nog nooit van heeft gehoord, maar na de eerste slok is hij verkocht. "Ik denk dat het alcohol het enige goede is aan Alusia.''

Dominic werpt een blik op Samantha. Een mooie, jonge vrouw die in de steek is gelaten door de hartveroverende prins. Dom kijkt haar even aan, waarna hij naar Jarrod wandelt. "Hier, neem een slok.'' zegt hij terwijl hij de ander de fles in zijn handen duwt. "De alcohol hier is goed.''

Dom slaat zijn arm on Jarrod's schouder en sleurt hem mee naar het gesprek van Sammie en Flynn - schijnbaar.

"Flynnstone.'' begroet hij hem. "Aangenaam. Ik ben Dominic, en dit hier is Jarrod.'' Met zijn vrije hand pakt hij de fles terug van Jar en neemt een flinke slok.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 15:25 

Afbeelding
Noah Taylor

"Dit is een geweldig idee" hij zet zijn meest sexy (*kuch* dronken) gezichtsuitdrukking op en duwt de fles in haar handen "Je zou het eens moeten proberen" Met een huppel begeeft hij zich naar de platenspeler om andere muziek op te zetten. Dat lukt na een paar pogingen waarna hij terug loopt naar Rose. Zijn ogen darten even speels heen en weer voordat hij haar hand pakt en haar speels een rondje laat draaien. "Ssshhh" murmelt hij doelend op haar gezeur over Percival zijn dood "Je begint te klinken als Dominic" Hij kijkt haar even quasi serieus aan "En dat is geen goed teken. Het maakt je onaantrekkelijk" Hij vouwt zijn armen nu om haar heen en legt zijn hoofd met een zuchtje op haar schouder. Met een flauw grijnsje kijkt hij even omhoog naar haar. "Ik neem aan dat ik de 1 meter regel nu mag overtreden. Je kwam hier tenslotte om mij te troosten...nietwaar?" hij pruilt even.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 16:25 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose slaakt een diepe zucht wanneer Noah haar de fles in de handen duwt, deze legt ze zelf echter al gauw achter haar op het bed neer. Ze ging niet meedoen met het lamme wegdrinken van verdriet. Ze laat zich dan ook maar gewoon een rondje door hem draaien, tegenwerken zou nu geen zin hebben.
Ze weet echter niet wat ze met hem aan moet wanneer hij zijn armen om haar heen vouwt en z'n hoofd op haar schouder laat rusten.
"Dat doe je maar met Daisy of Samantha ofzo." mompelt ze wanneer hij het over de befaamde 1-meter regel heeft.

"Ik kwam hier om te praten, er voor je te zijn mocht je dat nodig hebben.. maar dat heb jij blijkbaar niet nodig. Ik denk dat je voldoende hebt aan die fles drank als gezelschap." zegt ze tegen hem, terwijl ze hem wat van haar wegduwt zodat alleen z'n armen nog om haar heen gevouwen zijn, hij kwam te dichtbij met z'n hoofd zo op haar schouder. Die 1-meter regel was niet voor niets. Ze blijft hem aankijken en probeert voorzichtig zijn armen om haar heen weg te halen. "Jij komt er wel bovenop zonder mij."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 16:35 

Afbeelding
    Daisy Pocock

Daisy heeft van de hele weg niets gezegd. Ze zou niet weten wat ze kan zeggen. Ze voelt zich schuldig, omdat ze niets heeft kunnen doen om hem te helpen. Zij was immers verantwoordelijk voor de tijd. En nu is Percy dood. Het maakt haar bang. De ernst van de reis wordt pas echt duidelijk nu ze met haar neus op de feiten gedrukt wordt: er zullen mensen sterven. Ze laat verschillende keren haar blik op Noah vallen, maar die lijkt tegen niemand iets vriendelijks te zeggen te hebben. Iets waar ze wel begrip voor kan opbrengen.

Eenmaal bij het hotel ziet ze nog net hoe Noah hand in hand door Samantha naar binnen begeleid wordt en hoe Dominic het gezelschap al snel onderbreekt. Een flauw glimlachje verschijnt op haar gezicht. Net goed dat die twee onderbroken worden. Ze kijkt even richting Jarrod, die het precies wel een beetje te verduren krijgt bij Dominic. Buiten zijn houding tegenover Jarrod, vindt ze Dominic best nog wel oké. Hij is eerlijk. Een eigenschap waar ze steeds meer waarde aan begint te hechten.

Ze laat zich moe tegen een muur leunen en zucht even. Noah is op z'n eentje naar zijn kamer gegaan. Normaal gezien zou ze er achteraan gegaan zijn, maar het hele voorval drukt nog te zwaar op haar schouders om het verdriet van Noah te kunnen torsen. Het was zijn beste vriend en zij kende hem eigenlijk nog niet eens zo goed. Ze wil niet weten hoe erg hij er wel niet om lijdt als zij zich al zo belabberd voelt. Rose lijkt echter haar taak al op te nemen om Noah te troosten, nadat ze Thomas wat heeft gerustgesteld.

Rose is altijd de sterkste geweest. Toch op emotioneel vlak. Zij weet wat ze wil en gaat er dan ook voor, maar die impulsen hebben haar al vaak genoeg achteraf veel leed bezorgd. Ze volgt de voetstappen van Rose met haar ogen. Naar Noah's kamer. Daisy slaat haar ogen neer en laat haar blik daarna even glijden over Samantha en dan over Sophia. En dan is zijzelf er nog. En niet te vergeten Rose, hoewel die het zelf waarschijnlijk nog niet eens beseft.

Daisy weet het wel: ze is niet genoeg voor Noah, ze is niet sterk genoeg, ze kan er niet voor hem zijn zoals hij haar nodig heeft. Voorlopig blijft het nog bij wat onschuldig geflirt, maar toch. Haar zus heeft haar nog zo voor hem gewaarschuwd. Ze heeft van het begin het geweten en toch heeft ze haar hart niet genoeg beschermd. Ergens is ze de controle over de situatie kwijtgeraakt.

Haar ogen blijven hangen op Samantha. Een mistroostige glimlach verschijnt op haar gezicht. Wat had ze gedacht? Ze kan het toch nooit opnemen tegen een meisje dat Noah al zo lang kent. Sinds Samantha er is, heeft ze nog zo goed als geen enkele blik van Noah gekregen. Enkel toen ze zich haast letterlijk op hem stortte bij het ontbijt. Het is een strijd die ze al op voorhand heeft verloren. Met Sophia was het nog leuk -op één of andere gekke gestoorde manier. Sophia ging er niet over, het was als een onuitgesproken spelletje dat toch altijd vriendschappelijk gebleven is. Maar Samantha, Daisy weet wel zeker dat die er geen moment over zou twijfelen voor Noah te gaan als het moment zich aanbood.

Ze weet wat ze moet doen. Het is genoeg geweest. Het was leuk, maar meer dan dat zou het nooit worden en dat was van in het begin ook niet de bedoeling. Just for fun. Maar het plezier is er voor haar wel vanaf, het begint stilaan pijn te doen.

Met een zucht duwt ze zich van de muur af en voegt ze zich bij Jarrod en Dominic, die bij de nieuwe jongen staan. 'Hoi,' zegt ze, ze probeert vrolijk te klinken, maar mislukt jammerlijk.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 17:35 

Afbeelding

Flynn kijkt op als hij wordt begroet door Dominic.
Flynnstone?
Normaal zou hij er op reageren, maar deze keer bijt hij op zijn tong om de vrede nog te bewaren. Hij is nieuw, dus moet hij nog zijn plaats zoeken en bemachtigen in deze groep.
Als hij meteen gaat terug ketsen, zal dit niet ten goede komen in de groep.
Hij glimlacht zwak naar Dom en laat zijn blik verder gaan over Jarrod en knikt even.
En dan komt er een meisje zich bij het gezelschap vormen.
Een meisje! <3
Hij grijnst lichtjes en kan het niet laten van haar even te bekijken.
'Ik ben Flynn. Aangenaam.' Zegt hij tegen het meisje, voor het geval zijn naam haar nog niet zou opgevangen zijn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: