[color=#8080BF]
Noah Taylor[...]
Noah zijn wenkbrauwen vormen een boze frons als hij Dominic achter zich hoort. Geïrriteerd draait hij zich om als de jongen dan ook iets te drinken wilt en vervolgens besluit Noah de les te lezen.
"Bemoei je met je eigen zaken." Met een zuur gezicht pakt hij eigenwijs alsnog een fles alcohol en twee glazen. Eentje voor hem en Samantha, de rest ging het zelf maar pakken. Terwijl Dominic verder gaat schenkt hij niet erg oplettend de glazen in. Hij neemt niet eens de moeite om de fles even omhoog te tillen voordat hij het andere glas vol schenkt. HIj lacht even spottend als Dominic zegt dat leven en dood erbij horen. Ja dat weet hij, dat weet hij heel goed. Hij wil roepen dat Perci voor niks is gestorven, voor de mensen en dus voor niets. Zijn blik gaat even naar de twee zusjes terwijl hij de haatdragende woorden dan met een slok alcohol wegspoelt.
Schattend werpt hij nog een blik op Dominic alvorens hij afkeurend met zijn tong klakt.
"Praat asjeblieft niet tegen me, ik ben niet in de stemming." Hij reikt Samantha haar glas aan en klemt de fles onder zijn arm.
"Ik ga me opfrissen" met alleen zijn fles alcohol als gezeldschap verplaatst hij zich naar de jongensslaapkamer waarbij hij even flink met de deuren smijt. Zijn vaders autoriteit even volkomen negerend. HIj is geen klein kind meer.