Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 18:56 

Machoefeltje en ik hebben samen zitten brainstormen om MS meer aantrekkelijk te maken, in de hoop dat iedereen massaal weer zin heeft en hectisch gaan posten. ;)

Code:
Om het kort te schetsen: In de vorige posten, is er een tovenaar gegrepen die papierrollen bijhad van de centauren.
We gaan dan ook gretig gebruik maken, van deze onbekende tovenaar.
Deze persoon is namelijk een spion van de Dooddoeners en Voldemort, die de papieren moet bemachtigen- Deze papieren bevatten informatie over de bescherming van Zweinstein, die strikt geheim is, waardoor de Dooddoeners maar al te gretig deze informatie willen om zo Zweinstein over te nemen en zo ook de macht kunnen nemen over de Magische wereld.
Het is de taak van de wolven en de mensen om deze papieren op tijd terug te winnen, voordat ze bij Voldemort terecht komen en anders hun rechten terug te vechten voor de magische wereld en Zweinstein.

Kortom gezegd: Een heleboel actie, fantasievolle ideeí«n en voor de eerste keer dat we het Zweinstein terrein kunnen verlaten.

Aarzel niet om aan ons te laten weten wat jullie er van vinden, en of jullie zelf nog toevoegingen in gedachten hebben!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 0:00 

Ik heb het gevoel dat MS weer actief gaat worden ~
Also, ik vind het een awesome idee! Arme Matthew, zijn schoenen gaan eraan in dat stoute bos T^T

Moeten ze nu ongezien het schoolterrein in de steek laten en gelijk gaan samenwerken met de wolven? [Het is wel het handigst, dan blijft het één groep en hoeven er minder random invulposts te worden verzonnen.]
Hebben de wolven meer informatie? Hoe komen ze erachter wat er aan de hand is? Of moeten ze dat zelf uit gaan zoeken? Met dat beetje informatie van de centaur xD

Sorry, teveel vragen. Waarschijnlijk hebben jullie het ook nog niet helemaal bedacht.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 0:10 

Alice schreef:
Ik heb het gevoel dat MS weer actief gaat worden ~
Also, ik vind het een awesome idee! Arme Matthew, zijn schoenen gaan eraan in dat stoute bos T^T

Moeten ze nu ongezien het schoolterrein in de steek laten en gelijk gaan samenwerken met de wolven? [Het is wel het handigst, dan blijft het één groep en hoeven er minder random invulposts te worden verzonnen.]
Hebben de wolven meer informatie? Hoe komen ze erachter wat er aan de hand is? Of moeten ze dat zelf uit gaan zoeken? Met dat beetje informatie van de centaur xD

Sorry, teveel vragen. Waarschijnlijk hebben jullie het ook nog niet helemaal bedacht.

En we zullen ze allemaal beantwoorden. :)

-Ja, de wolven en mensen blijven gelijk samen bij elkaar om samen te werken.
Veel handiger om in te spelen op elkaar, en inderdaad, dan vermijden we random invulposts, zoals je zelf al opmerkte.

- De wolven hebben enige informatie, niet alles. Ze kennen enkele verhalen over de papierrollen, maar is het wel de waarheid? Alsook, gaan de wolven wel meteen de mensen in vertrouwen nemen en deze informatie verstrekken? Het kan alle kanten uit.

-We zullen te weten komen dat het Dooddoeners zijn, omdat er in één van de volgende posts,van mij of Machoefeltje, iets zal gebeuren dat dit zeer zeker duidelijk zal maken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 10:19 

Machoefeltje en ik hebben nog een keertje gebrainstormed over het nieuwe idee voor Moonlight Secrets. Wij vinden dan ook dat deze definitieve uitwerking de beste is, en dat we hoogstwaarschijnlijk dit idee zullen gebruiken om MS tot leven te wekken.

Code:
Een onbekende tovenaar ligt in het midden van het Verboden Bos, omringt door leerlingen van Zweinstein en de plaatselijke wolven.
Beide soorten weten niet goed wat ze met deze situatie moeten aanvangen, maar één ding is zeker: Ze moeten iets doen.
Ze hebben namelijk ontdekt door de centauren dat deze onbekende tovenaar niets meer is dan een spion voor de Dooddoeners en de Heer Die Niet Mag Genoemd Worden. Dit doordat een centaur hen te hulp schiet om uitleg te geven. Ook had deze centaur al in het verleden vermeld dat ze hulp zouden krijgen uit een onverwachte hoek. (Onverwachte hoek zullen jullie later te weten komen, nananana!)Alsook vertelt de centaur dat zijn ras de hulp nodig heeft van de wolven en mensen om de papierrollen eerder te vinden dan de Dooddoeners/Voldemort/spionnen en deze rollen veilig te stellen.
Dit zal dan dus ook de taak worden van de wolven en mensen om een spannende reis tegemoet te gaan met veel uitlopende situaties. Use your imagination :)

Ps: Machoefel zal de nodige post uitvoeren om het idee in werking te stellen.

Groetjes

Trijn en Machoefeltje.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 12:25 

Come on, people! Als iemand post dat ie de spion weer wakker maakt, kunnen we weer verder. Laat MS niet stilvallen, het niet liep net goed!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 17:37 

Ik zal proberen nog wat te posten vandaag, maar ivm examens heb ik het momenteel erg druk, sorry!
Ga mijn best doen om nog even snel een Chris-post te maken!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 18:18 

Oh jah, als je examens hebt, heb je natuurlijk een goed excuus hoor, don't worry! :)

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 11:40 

De komende drie dagen ben ik er niet, dus sleep Noel vooral mee!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 11:50 

Ok mensjes, als iemand tijd heeft en een post kan plegen, kan die dat dan alsjeblieft doen? Al is het een post van een paar regeltjes, maar dan kunnen we weer verder. MS ligt al een tijdje stil en ik zie hem liever niet gesloten worden.

Ik kan zelf geen post plegen want ik heb als laatste gepost en ik doe liever geen dubbelpost. Iemand?

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 17:34 

Beste RPG'ers

Code:
Graag hadden Machoefeltje en ik even willen weten van bepaalde RPG'ers of ze wel nog de zin/tijd hebben om deel te nemen aan de RPG.

Deze personen zijn:

-Raya
-Nirphania
-Lilitje

Laat dit alsjeblief weten via dit ooc-topic of misschien via PB-mail zodat we weten waar we staan met de RPG'ers die nog willen mee doen.

Naar de rest toe, laten we MS in leven houden!
Dine heeft alvast haar plicht gedaan. :')

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 18:34 

Hahaha de Bad Guy heet ook Chris :') Dat kan nog leuk worden xD

Komaan mensen, blijf posten & MS in leven houden :mrgreen:

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 18:41 

Ja, about that, is dat niet wat verwarrend? xD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 19:09 

Dan veranderen we gewoon zijn naam naar Christopher.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2011 15:15 

Matt is in trouble ~

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 15:53 

Ik heb daarnet pas de PB gelezen dat ik gemist word. :') Sorry! Als jullie nog zonder mij kunnen tot de 22ste (einde van mijn examens), zou ik graag erin willen blijven. Ik werk mezelf er wel terug in dan. En anders kick je me er maar uit, begrijp ik wel. ;)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: