Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:32 

BeeGee Kenobi schreef:
Spoiler:
Ik hoop alleen dat ze nog wat aanpapt met Ser Jorah :D

Spoiler:
Achja waarom ook niet, hij heeft Viserys' blessing, in de tv serie iig xD
Maar Jorah is wel awesome, dus I approve <3

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:36 

@Mou: Jorah is sowieso een van mijn favoriete personages. Het voelt als een warm bad om zo iemand als hem aan de andere kant van de Narrow Sea te hebben. Ik zou bijna blind op hem vertrouwen XD

Afbeelding

Sansa is een van de weinige personages die ik leuker vind in de serie dan in de boeken.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:42 

Sansa maakt geweldige opmerkingen xD Ik ben benieuwd hoe ze in de boeken is dan

bol.com schreef:
Verwacht op: 31-05-2011

T_T

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:45 

Ik vind Sansa in de boeken tot nu toe ook maar vervelend. Arya is een stuk leuker, die is trouwens uitstekend gecast.

@Malou: Je kan hem niet annuleren en hem dan ergens in de winkel halen?

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:47 

ik heb deze week geen tijd om naar Amsterdam of Utrecht te gaan, helaas.. dan kan ik net zo goed wachten tot die boeken binnen komen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:03 

Er zijn weinig personages die ik echt haat in de boeken maar ik maak graag een uitzondering voor Joffrey, Robb Arryn en Sansa. UGH UGH UGH!!!
Annoying kids!

Tippetje, hou ook deze meneer goed in de gaten ;)

Afbeelding

Als iemand í¼berhaupt nog weet wie dit is XD

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:06 

BeeGee Kenobi schreef:
Er zijn weinig personages die ik echt haat in de boeken maar ik maak graag een uitzondering voor Joffrey, Robb Arryn en Sansa. UGH UGH UGH!!!
Annoying kids!

Tippetje, hou ook deze meneer goed in de gaten ;)

Afbeelding

Als iemand í¼berhaupt nog weet wie dit is XD

Geen idee. xD

Is Robb Aryn die zoon van de oude hand? Dat is echt zo'n "vrij" opgevoed kind. xD

Edit: of is dat die bastaard zoon van Robbert die Ned heeft opgezocht in King's landing?

Laatst bijgewerkt door Chris Gamgee op wo mei 25, 2011 19:09, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:07 

Tobho, toch? Ik kwam die gif ook al tegen en toen had ik zoiets van 'wie maakt er nou een gif van zo'n personage, UNLESS..' xD

Robb Arryn is dat kind van Jon Arryn toch?

En wat is trouwens the deal met Hodor? xD t is net een pokémon

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:11 

Ah dat is dus niet duidelijk geworden in de serie. Robb Arryn is inderdaad de zoon van Jon Arryn de oude Hand of the King. Hij wordt in het boek beschreven als ziekelijk en simpel. Hij wordt neergezet als een ietwat zwakzinnig kind die door zijn moeder geadoreerd wordt (zie ook de borstvoeding op late leeftijd).

En Hodor, tsjah. Hij is personeel van de Stark family en zegt in de boeken niet meer dan 'Hodor'. XD

Die gif is van Gendry. :D Een van mijn nieuwe favoriete personages. <3

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 19:15 

Robb Arryn en Joffrey vind ik ook vervelend. xD Maar daar is gewoon weinig likeable aan. Alle andere characters hebben nog motieven waarom ze doen wat ze doen. Die 2 niet.

En Hodor wins the game

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:21 

Vraagje trouwens, hebben jullie de hele serie in een keer besteld of alleen eerst boek 1. :) En hoe rap lezen jullie gemiddeld?

Ik koop ze nu een voor een omdat ik boeken kopen altijd leuk vind, maar de boxed set ziet er wel erg purrrrdy uit!
Ik doe nu gemiddeld een week of 4 over één Song of Ice and Fire boek.

Het loont trouwens ook om even bij de Slegte te kijken. Daar heb ik prologen van Game of Thrones gevonden (o.a. Hedge Knight en The Ice Dragon <33)

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:24 

Ik heb alle 4 de boeken besteld (de box set) en ik lees vrij snel. 't zijn wel erg veel pagina's, though.. xD

Trouwens, over gebeurtenissen in boek 1 die nog niet in de serie zitten:
Spoiler:
Ned gaat dood. Denken jullie dat het enig effect heeft op de kijkcijfers/ratings van de show? Het is wel 'de bekende naam' Sean Bean die dan niet meer mee gaat doen. Zou dat effect hebben op seizoen 2? Zouden ze een grote naam casten voor seizoen 2 om kijkers te trekken of zou dat niet nodig zijn?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:28 

Spoiler:
Daar heb ik ook al eens over nagedacht. Theoretisch is het mooi dat Sean Bean de kijkers naar de serie heeft getrokken. Het is zometeen de vraag of de kijkers zijn blijven hangen voor hem of voor het hele verhaal. Ik denk eigenlijk het laatste. Als Ned doodgaat is het schaakspel al in zoverre begonnen dat de kijker al helemaal mee leeft met de personages.
In season 2 zitten niet heel veel grote nieuwe rollen op Davos na.

BTW: George R. R. Martin zit ook op Livejournal. Hij post regelmatig en is leuk om te volgen :)

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:33 

BeeGee Kenobi schreef:
Vraagje trouwens, hebben jullie de hele serie in een keer besteld of alleen eerst boek 1. :) En hoe rap lezen jullie gemiddeld?

Ik koop ze nu een voor een omdat ik boeken kopen altijd leuk vind, maar de boxed set ziet er wel erg purrrrdy uit!
Ik doe nu gemiddeld een week of 4 over één Song of Ice and Fire boek.

Het loont trouwens ook om even bij de Slegte te kijken. Daar heb ik prologen van Game of Thrones gevonden (o.a. Hedge Knight en The Ice Dragon <33)

Ik heb de eerste twee boeken besteld (voor maar 11.5 euro). De overige twee ga ik ook nog wel kopen, maar ik lees heel langzaam dus dat gaat nog wel een maand duren.

Die prologen spelen toch voor de serie af, met ook andere karakters e.d.?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 10:36 

Yup, andere personages en in een andere tijd (vaak eerder) dan Game of Thrones. Ik vond vooral Hedge Knight erg leuk om te lezen. Ice Dragon is een kinderboek met veel illustraties. Desalniettemin is ook Ice Dragen het lezen waard.

Voor degene die het liefst in het NL leest. George R.R. Martin biedt op zijn eigen website gesigneerde Nederlandse boeken aan :D Hij signeert ze dan zelf!

Ik heb even naar zijn signing touring schedule gekeken maar helaas dit jaar in ieder geval niets in de buurt. Volgend jaar komt hij wel naar London en Portugal (dichtbij de data van de EFF!!! *staart de organisatie van de EFF indringend aan*)

Ik zou best wel naar een Convention willen waar hij of acteurs uit de serie zijn *flail*

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: