Een feest in de jungle? Wie verzon nou zoiets, Shawn natuurlijk. Tevreden kijkt hij naar het muskietennet boven zijn bed, je kon maar beter geen risico's nemen. En ook de ingang verschilt wellicht iets met die van de anderen tenten. Als je de tent open ritst ben je namelijk niet direct in de "˜hoofd' tent maar zul je nog een keer de binnentent moeten openritsen. Uiteraard nadat je de buitenste weer hebt gesloten! Dorian zucht diep en trekt een trui met capachon aan. Met opgetrokken neus werpt hij een blik in de spiegel. Nu lijkt hij op Shawn of Thomas. Dit is niet zijn stijl, kamperen is niet zijn stijl.
"Voor het geval je dronken besluit te worden..." Dorian werpt een blik op Thomas "Kots niet in de tent. " Hij fronst streng zijn wenkbrauwen en ruimt vervolgens nog wat spulletjes op. "Oh en als je vriend, wil ik je vriendelijk verzoeken geen gasten mee te nemen." Er kruipt nu een glimlach omhoog
"Een geluidsdichte muur is me tot op heden namelijk nog niet gelukt." Hij stopt zijn toverstok weg in zijn vest en vouwt zijn armen over elkaar
"Datzelfde geldt voor jou Adrian" mompelt hij. Nu, waar was de insectenspray... Aah daar was het! Tevreden pakt hij de spray op en spuit hij nog wat in het rond. Adrian krijgt nog even wat extra spray zijn kant op gespoten voordat Dorian het desinfecterend ruikende spul weer opbergt.
En dan worden ze allemaal verzocht uit hun tent te komen. Met lood in zijn schoenen ritst hij de tent open en begeeft hij zich dan naar buiten. Om de rest in een kring op de grond aan te treffen met een fles in het midden. Verbaasd trekt hij even zijn wenkbrauwen op. Spin the bottle. Resoluut draait hij weer om en begeeft hij zich terug de tent in.
"Shawn heeft besloten een spel te spelen. Spin the bottle" hij snuift even afkeurend
"Dit wordt dus weer één groot speeksel uitwissel drama." Informeert hij zijn mede tentgenoten.
"Waar.ik.weiger.aan.deel.te.nemen" Ooc: uiteraard mag iemand Dorian alsnog meesleuren, ik wil dorian niet bewust buiten sluiten ^^"