Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Murderer

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 16:06 

Afbeelding

Aimée staat nog steeds een beetje te draaien bij de tent van Adrian (die geen antwoord geeft dus ik even negeer zodat ik kan posten ^^) en co. en besluit haar spullen maar gewoon daar te dumpen. Ze ziet later wel waar ze terecht komt. Er is heus wel IEMAND lief genoeg om Aimée in de tent te nemen.

Als Enora de tent binnenkomt verschijnt er een glimlach op Aimée's gezicht. Ze knikt mee als Enora Dorian probeert over te halen en trekt dan even een pruillip. "Ga mee, je hoeft niet mee te doen, maar het is gewoon gezellig." Hallo, Aimée had al zo'n anderhalve week met niemand gezoend. Afkickverschijnselen enzo. Snel werkt ze haar make-up bij en loopt dan naar de opening van de tent.

"Kom, Noor," zegt ze iets feller nu Enora klef staat te doen met Thomas. "Anders is iedereen al in slaap gevallen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 16:50 

Afbeelding

Er verschijnt een lach op haar gezicht wanneer Thomas zegt dat hij en Dorian wel mee zullen komen. "Yay, top."
Ze kijkt Dorian met nog een laatste 'ah-toee'-blik aan aan, waarna ze bij haar hand gepakt wordt door Thomas en ze opeens de tent voor haar ogen ziet ronddraaien. Ze kijkt Thomas vrolijk aan wanneer hij zegt dat ze er leuk uitziet. "Dankje,-" glimlacht ze dan ook, waarna ze al redelijk fel door Aimee aangespoort wordt om er vandoor te gaan.
Ze draait zich weer even terug om naar Thomas en glimlacht eventjes flauwtjes. "Ik ben bang dat als ik niet mee ga, er nog een hoop gegil gaat volgen. Ach, bovendien verheug ik me er al op om jou te zien zoenen met.. Shawn ofzo." ze steekt plagerig haar tong naar hem uit, waarna ze achter Aimee aan naar buiten gaat om zich weer bij de rest van de groep te voegen.

"Ik denk dat we zo ongeveer wel compleet zijn." glimlacht ze naar Shawn, terwijl ze weer op haar plekje naast hem gaat zitten.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 18:40 

Afbeelding

Thomas glimlacht wanneer Enora haar vrolijk aankijkt. Aimée besluit dat het tijd is om te gaan, ofja, tijd is dat Enora gaat en dus laat Thomas haar hand maar los. Hij grijnst even als Enora zegt dat er anders een hoop gegil zal komen. Daar heeft ze gelijk in. Wanneer hij het volgende uit haar mond hoort, kijkt hij haar verbijsterd aan. Dat was niet grappig. Maar dat zal vast niet gebeuren. Toch? Hij richt zich snel op Dorian.
"˜Dorian.. De kans dat ik met Shawn zou moeten..' de walging is van zijn gezicht af te lezen, "˜.. zoenen, is toch niet zo groot, he?' ^^'''

Met dit in gedachten loopt Thomas de tent uit, met de instelling om naast Enora en Aimée te gaan zitten, als hij dan ook nog eens ziet dat ze al naast Shawn zit. Ook dat nog. Als hij nu dan nét niet Enora kan zoenen, is het meteen Shawn.
Hij vergeet de procedure van de tent dicht en open ritsen helemaal en loopt voordat hij gaat zitten naar de zogenaamde bar toe. Hij kan wel wat alcohol gebruiken, met het spelletje in vooruitzicht. Hier pakt hij drie glazen met iets van alcohol erin en loopt ermee terug naar Dorian en Adrian. Hij reikt hen de twee glazen aan en neemt vervolgens plaats naast Christine.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 18:40 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor bijt op haar lip wanneer zij en Matt alleen achterblijven. Shawn en Enora vluchten duidelijk weg uit de awkwardness en into de luchtigere awkwardness van een spelletje spin the bottle. Het hele gedoe negeren, doen alsof het nooit gebeurd was, dat blijkt ook geen optie meer als Matt toegeeft dat het de waarheid is. Wait? Hij wist er ook vanaf? Ze wil net haar mond open doen om daar iets van te zeggen, als hij zo lief zich verontschuldigt. Dat breekt wel iets in haar. Nee, ze gaat hem niet afstraffen omwille van iets waar ze eigenlijk enorm door gevleid hoort te zijn. Like, srsly, het is wel Matt hier die toegeeft dat hij haar wel ziet zitten.

Een kleine glimlach verschijnt om haar gezicht als ze hem zo zielig voor haar ziet staan. Te bang om haar recht aan te kijken. Hoe lief. 'Matt...' brengt ze zachtjes uit. Ze legt haar hand op zijn schouder in de hoop dat hij dan wel naar haar zal kijken. 'Er is helemaal geen sorry nodig.' Ze aarzelt even, maar slaat dan toch haar armen om hem heen en geeft hem een welverdiende knuffel. Hij is zo cute. 'Het overvalt me gewoon een beetje,' zegt ze dan, maar ze laat hem nog niet los. Dat hij de omhelzing maar verbreekt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 18:51 

Holy crap, wat veel posts opeens o.O

Afbeelding

Matt's hart gaat te keer. Het lijkt wel alsof het ding van in zijn borstkas zijn keel in geschoten is. Als Flor hem dan aanraakt, tsjah... Hij moet haar wel even aan kijken. Maar dat even wordt veel langer. Haar ogen houden die van hem gewoon vast. Wegkijken wordt onmogelijk. Dan geeft ze hem ook nog eens een knuffel! De woorden die ze zegt hoort hij niet eens meer. Het enige waar hij aan denkt, is dat hij haar nu vast heeft.

Helaas, het loslaten moet toch ooit gebeuren. Om het niet nog langer uit te stellen, laat Matt maar als eerste los. Nog even kijkt hij haar aan. Een glimlach verschijnt rond zijn mond. Damn, hij kan gewoon niet kwaad/geí¯rriteerd of wat dan ook kijken!

"Laten we maar naar de groep gaan." Ja, dat is de beste beslissing. In zijn hoofd probeert hij de woorden terug te halen die ze tegen hem gezegd heeft, maar dat lukt hem niet.

Samen lopen ze naar het 'plateautje' waar Shawn de fles neer heeft gelegd waar iedereen omheen zit. Matt zoekt een goed plaatsje uit en gaat zitten.

"Ok, let's get this started!" Afwachtend kijkt hij zijn klasgenoten aan. Wie zou de eerste move maken?

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 18:58 

Afbeelding
    Florence Gravois

Gelukkig, het awkward gedoe lijkt voorbij te zijn en wanneer hij haar loslaat, glimlacht hij zelfs weer. Goed. De prettige sfeer van eerder kan dan weer gewoon terugkeren. Ze volgt hem ook gewoon naar het spelletje en zet zich neer, maar niet recht naast Matt. Dat zou misschien toch een beetje awkward zijn.

Zelf kijkt ze ook afwachtend de groep rond. Ze ziet Naomi iets verderop zitten, alleen. Ze zwaait even naar haar en zegt: 'waarom doe je niet mee?' Maar ze weet dat de kans klein is dat zij Naomi van gedachten zal kunnen doen veranderen. En dan snapt ze nog wel. Hoe awkward zou het trouwens zijn als Matt straks een ander meisje moet kussen na wat er net gebeurd is? Or worse: wat als zij voor zijn ogen een andere jongen een tong moet draaien? Maar hey, het is maar een spel, dus uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Toch?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 21:39 

Afbeelding

Shawn kijkt geamuseerd naar Chris die enorm haar best doet om hem te laten drinken. Wie wist dat zij zo geí¯nvesteerd was in zijn gedrag op feestjes! ='] Ze maakt daarbovenop nog een referentie naar haar glorieuze bitchslap-moment van het vorige feestje. Maar, Shawn blijft resoluut bij zijn nieuwe resolutie staan. "Misschien komt het wel door die meppertjes van je dat ik nu alcohol-vrij blijf," zegt hij.

Ondertussen is Enora naar de tent van Thomas/Adrian/Dorian gegaan om hen allemaal naar buiten te krijgen. En dat is gelukt, want even later staat de hele boel waar ze zijn moeten. Naomi weigert mee te doen, maar zegt wel uit te kijken naar zijn zoensessie met Thomas. Blegh. "Ik wist niet dat jij guy-on-guy zo leuk vond, Naomi," antwoordt hij dan op haar. "En besides, Naomi, kom erbij! We zijn met twaalf mensen - dus misschien word je niet eens gekozen." Of wel, maar whatever. Ze moet niet zo stom doen.

Uiteindelijk zijn ook Matt en Flor klaar met hun drama, en zit iedereen waar ze zitten moeten. Shawn kruipt vooruit, en pakt de fles vast. "Wie wilt beginnen?" vraagt hij, om zich heen kijkend. Maar in gedachten heeft hij al bedacht wie de fles als eerste mag rondspinnen: "Lea, alsjeblieft." Hij overhandigt haar de fles, en neemt dan weer plaats naast Enora. Onbezorgd legt hij zijn hand op haar been neer, terwijl hij met een afwachtende blik naar Lea en de fles kijkt.

Let the games begin!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 22:52 

Afbeelding

Dorian lijkt even toe te geven aan de pruillip van Enora, heel even. "Het ergste wat er kan gebeuren?" hij kijkt haar met een dat-is-toch-logisch blik aan. "De fles zou bij mij kunnen stoppen. " hij huivert even "om nog maar te zwijgen over de vreselijke combinaties die er mogelijk zijn" Thomas zegt uiteraard geen nee tegen Enora, hij zucht even vermoeid. "Hoe groot de kans is.." hij kijkt Thomas even spottend aan en vouwt zijn armen over elkaar. Thomas weet dat Dorian een berekening zal maken als hij dat nodig acht. Hij doet het echter niet, zijn blik zegt wel genoeg.
Aimee is uiteindelijk diegene die hem weet over te halen, wat heel raar is, maar haar voorstel is geruststellend. Dorian zou gewoon niet mee doen en vanaf de zijlijn toekijken. Hij fronst, nee dat was een leuk vooruitzicht. "Oke" mompelt hij duidelijk niet in zijn nopjes met het hele idee.
Zijn mondhoeken krullen even betweterig omhoog als Thomas hem vraagt hoe groot de kans is dat hij Shawn moet zoenen, of andersom. "Well, het aantal mensen dat mee doet.." hij telt even de aanwezigen "gedeeld door.." Thomas laat hij ondertussen de drankjes halen en als hij terug komt heeft Dorian het antwoord. "Je wilt het antwoord op je vraag niet weten, geloof me" sarcastisch steekt hij zijn duim op "Zet hem op" Op veilige afstand neemt hij plaats naast Naomi, hoewel dat ook niet bepaald een veilige situatie te noemen valt, en draait hij zijn glas wat in het rond zonder er daadwerkelijk uit te drinken.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 23:43 

Afbeelding

Christine kijkt Shawn met een pruillipje aan wanneer hij niet toegeeft aan haar charmes. Of zo. Zelfs haar meppertjes kunnen hem niet overtuigen. Wel. Dan heeft hij pech. Ze glimlacht breed naar Thomas wanneer die langs haar plaats neemt. Wow, iemand die naast haar plaats neemt zonder dat er sprake is van het "˜ik moet wel want er is nergens anders plaats meer!'-fenomeen. Wel, noem dat maar progressie.

Ze grinnikt wanneer Shawn een opmerking maakt naar Naomi toe over het feit dat ze niet wilt mee doen.
"Ja, Naomi!" papegaait Christine hem na, en ze kijkt naar Naomi. "Wat is me dat nu? Anders zou je je hand er ook niet voor omdraaien! Zelfs ik ben erbij! Dus wees niet zo'n asociale pussy en doe gewoon mee!"

Dit zou Christine noooooooooooooooit hebben durven zeggen als ze nuchter geweest was. Sterker nog, ze vindt haar opmerking, of eerder het feit dat ze iets tegen Naomi heeft durven zeggen en er geen schrik voor heeft, zo grappig dat ze compleet strijk gaat en met haar hoofd al giechelend ondersteuning zoekt op Thomas zijn schouder, waar ze gewoon ongestoord lekker verder lacht. Waarschijnlijk omdat het ook heel snel heel lichtjes wordt in haar hoofd. Haar derde flesje is dan ook al halfleeg. Dit was thans geen onprettige ervaring.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 1:59 

Afbeelding

Natuurlijk had Naomi kunnen verwachten dat ze commentaar zou krijgen van een heleboel mensen, maar van Christine? Die durft. Ze kijkt haar minachtend aan.

"Dat jij nou mee doet, alleen omdat jij nog nooit gezoend bent, betekent niet dat ik behoefte heb om aan iedereen's lippen te hangen. Maar goed Shawn, omdat jij mij zo graag nogmaals wilt zoenen, zal ik mee doen hoor. Maar Dorian doet ook mee" besluit ze dan toch maar. "O wee iemand te veel speeksel gebruikt."

Ze springt op en sleept Dorian de kring in. Ze gaat tussen hem en Florence in zitten. Ze denkt bang na over al de mogelijke combinaties en vreest alleeen Shawn en Thomas niet, omdat ze die toch al had gezoend. Naomi kijkt afwachtend naar Lea die blijkbaar gaat beginnen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 14:08 

Afbeelding
Lea Bennett

De rest van de groep komt er ook bij zitten. Christine is blijkbaar al aan de alcohol gegaan, maar Lea besluit om deze keer te passen. Ze begint zich net weer enigszins normaal te voelen, ze heeft geen zin om morgen weer met een kater te zitten. De groep kennende, zal daar de rest van de survivaltrip nog zat kans voor zijn. :')

Shawn overhangt de fles als eerste aan haar. "Okay, dan ga ik wel." Cams hand loslatend, staat Lea op en legt de fles in het midden van de cirkel neer. Ze geeft hem een flinke draai en hoopt dat hij bij iemand uitkomt waarvan het niet superawkward zou zijn om die te kussen.

De fles begint al langzamer te draaien en stopt dan bij... nee. Nee, nee, nee. Matt! Ugh! "Eww," komt er hartgrondig uit. Ja, het is onbeleefd, maar Lea heeft echt geen zin om hem te zoenen. Dat Noor het een tijd terug nou om de een of andere reden leuk vond om Matt af te lebberen was haar zaak, maar Lea zou nog liever Aimée zoenen. En dat zegt wat, want ze haat Aimée en dat zou ook 1 grote nachtmerrie zijn. D:

Lea is echter niet het type dat terugkrabbelt, dus ze zal wel moeten. "Nou, kom maar op dan," zegt ze tegen Matt, zo onenthousiast klinkend als maar kan.

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 14:18 

Afbeelding

Het spel begint eindelijk. Aandachtig kijkt Matt toe hoe Lea een zwaai geeft aan de fles. Het ding blijft ronddraaien, totdat... "NEE! NEE! NEE!" De fles wijst naar hem toe. Alles behalve dat! Hij zou nog liever heel de school aflebberen dan 1 kus aan Lea te geven.

Een spontane, zeer negatieve rilling, gaat over zijn rug heen als Lea 'Kom maar op' zegt. "Het moet dan maar..." Zegt Matt, die niet eens moeite doet om enthousiast te klinken. Zijn lippen zullen na vandaag voor eeuwig besmet zijn met het Lea virus!

Hij krijgt het echter fysiek niet voor elkaar om naar voren te leunen. Het voelt alsof er een enorme muur zit, vlak voor zijn gezicht, waar hij niet doorheen kan. Even kijkt hij naar Flor, in de hoop dat ze terug kijkt. Waarom kon de fles nou niet bij haar belanden? Ok, dat zou ook awkward zijn, maar alles liever dan Lea. Vanaf dag 1 waren ze al enemies. Nou ja... Sinds de eerste Quidditch match die ze tegen elkaar speelden. Beauxbatons had nog nooit zo'n gewelddadige wedstrijd gezien. De Beaters die elkaar te lijf gingen? Unheard of!

Dan moet het maar. Hij krijgt het éindelijk voor elkaar om naar voren te buigen en hij zoent Lea. In zijn hoofd telt hij af, tot hij eindelijk los kan laten. Wat een hel. 3...2...1...
Zo. Dat is voorbij. "Zelfs zoenen kan je niet," Zegt Matt, met een evil grin op zijn gezicht, terwijl hij de fles op pakt. Hij weet dat hij nu van alles riskeert. Klappen, spells, alles, maar hij heeft het ervoor over. Dit kan niet voorbij gaan zonder een gemene opmerking.

Met alle kracht die hij heeft, geeft hij een draai aan de fles. 'NietBijLeaNietBijEnoraNietBijLeaNietBijEnora...' Hij blijft naar de fles kijken, tot hij eindelijk stil komt te liggen. Dan kijkt hij omhoog... SHAWN. Een brede glimlach verschijnt op zijn gezicht. Het had erger gekund!

"Show me what you've got!" Zegt Matt uitdagend. Met zijn gezicht gaat hij vlak naast Shawn's gezicht hangen en fluistert in zijn oor: "Let's give them a show."

Laatst bijgewerkt door Blijerd op vr mei 27, 2011 15:09, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 14:55 

Afbeelding
Lea Bennett

Matt is ook alles behalve enthousiast. Normaal gesproken zou Lea zich beledigd voelen, maar whatever, het is Matt, zijn mening telt niet. Ze blijft wachten totdat hij de eerste stap neemt, want no way dat zij het initiatief gaat nemen. Als hij zich dan voorover buigt en haar zoent, doet ze voor de rest niets. Like, ze gaat geen moeite voor hem doen. @@

Gelukkig is het al snel voorbij, en als Matt zegt dat ze zelfs niet kan zoenen, haalt ze haar schouders op (is dit alles dat hij kan verzinnen? Serieus? Ze is bijna teleurgesteld). "Het zou vast beter zijn geweest als ik niet een compleet incompetente partner had gehad," zegt ze droogjes terug, waarna ze weer naast Cam gaat zitten.

Matt draait nu aan de fles en komt bij Shawn uit. Nu wordt Lea's enthousiasme voor spin the bottle weer iets groter. Ja, ze haat Matt, maar ze kan niet ontkennen dat de bromance van Shawn en Matt epic is (en twee jongens samen is hot, whatever). Ze leunt een beetje achterover en glimlacht snel naar Cam voordat ze weer naar voren kijkt.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 16:32 

Afbeelding

Shawn trekt zijn wenkbrauw wat op als Christine flink tekeer gaat tegen Naomi. Granted, Naomi had het nodig om af en toe tegengesproken te worden, maar dit was erg on-Chris-achtig. Desondanks kan er best een glimlachje vanaf bij Shawn, want hoe je het ook wendt of keert, bijna-dronken-Chris blijft amusant. En dat schijnt zij zelf ook te vinden, want ze begint heel hard te lachen. Shawn volgt haar bewegingen met een zachte blik in zijn ogen, en een scheef glimlachje. Maar dan- Dan leunt ze tegen Thomas aan, en niet op een oh-haha-oeps-ik-ga-gauw-weer-recht-zitten-manier, maar ze BLIJFT zo! D: Inmiddels is Shawn's gezicht getransformeerd in een geí¯rriteerde uitdrukking. Ugh, Thomas. En waarom gaat ze niet weer recht zitten? @@

Maar dan komt de Lea/Matt-zoen, en moet Shawn daar wel even op letten. Die twee hebben belachelijk veel vijandigheid tussen hen zitten, en Shawn heeft nooit bepaald gesnapt waarom. Toen hij en Lea date'en, vond Matt het bijna elke avond nodig om te vragen hoe hij het volhield. Wat natuurlijk nergens op sloeg. Shawn snapt nog steeds niet volledig waar hun rivaliteit precies op gebaseerd is, naast Quidditch. Maar oké, het zijn niet zijn zaken, en dus volgt hij de kus met een lach zoals iedereen dat doet. Het duurt niet lang, of Matt moet de fles weer spinnen. Shawn kijkt relaxed om zich heen, en hoopt voor Matt dat de fles niet bij een vreselijk iemand stopt. Zijn ogen flitsen nog vaak genoeg naar Chris die nog tegen Thomas aangeleund zit ofzo, maar het zou erg stom overkomen als hij er iets van zou zeggen, en dus zegt hij niets.

Het duurt een paar tellen voordat hij door heeft dat Matt's fles bij hem gestopt is. Er verschijnt echter wel gelijk een lach op zijn gezicht. Matt komt naar hem toe, en fluistert dat ze de rest een show moeten geven. Gezien het feit dat Matt en Shawn enorm van aandacht houden, is het niet meer dan logisch dat Shawn een korte knik geeft om aan te geven dat hij meedoet.

Shawn maakt zijn lippen snel nat met zijn tong, grijnst ondeugend in de ogen van Matt, en drukt zijn mond dan tegen die van Matt aan. Hij legt zijn ene hand aan de zijkant van Matt's gezicht, en legt zijn andere kant aan de onderkant van Matt's rug om hem naar zich toe te trekken. Inmiddels is het een complete make-out-sessie geworden, en het ziet er behoorlijk echt uit - behalve dat Shawn's mondhoeken een beetje omhoog getrokken zijn in een lach.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 17:06 

Afbeelding

Een show is het zeker! Matt gaat er helemaal in op. Alleen een expert zou kunnen bewijzen dat het alleen maar voor de fun is en er dus niks van gemeend is. Het is ook niet de eerste keer dat hij en Shawn elkaar zoenen. Jaren geleden oefenden ze op elkaar tijdens hun beruchte sleepovers. Het heeft ervoor gezorgd dat ze nooit klachten hadden ontvangen over hun skills. Met een van zijn handen gaat hij door Shawn's haar en de andere legt hij op Shawn's rug.

Ooh aandacht, wat vindt Matt het geweldig. Helaas moet het aandachts-stokje doorgegeven worden aan iemand anders, dus kapt Matt de kus maar af. Hij kijkt nog enkele seconden ondeugend in Shawn's ogen en laat hem dan los.

"Sorry dames en heren, maar aan al het goeds moet een eind komen." Stiekem hoopt Matt nu op een applaus voor zijn daverende acting skills, maar die komt er vast niet. Hij gaat weer op zijn eigen plaats zitten en zoekt, opnieuw, oogcontact met Flor...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: