Agenia schreef:
Jessica schreef:
Soms dan zie je van die stelletjes die iedere dag bij elkaar zijn. Pff... ik word er al gestoord van als ik er aan denk. Dat zou ik veel te beklemmend vinden. Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig. xD
Wacht maar. Wacht maar tot je een vriend hebt. xD Nah, ik kan natuurlijk niks garanderen. Maar seriously. Ik heb altijd een bloedbloedblóédhekel gehad aan die irritant verliefde stelletjes waar je kotsneigingen van krijgt omdat ze zo zoetsappig en cheesy en whatnot zijn. You know? Zo ben ik nu dus. xD Om maar even aan te geven hoezeer je kan veranderen door verliefd-zijn xD
Ik ben dus sinds woensdag 2 weken in een relatie, en zoooo super happy. Het klinkt heel erg weird, maar het voelt heel erg vertrouwd. Alsof we al veel langer iets hebben. We vragen ons ook serieus af waarom we elkaar niet eerder hebben gevonden :')
En nja, ik heb veel mensen er al dood over gehyperd, maar maar maar- yay Cenk xD <3
Woehh!! Over precies een week hebben we een halfjaartje. Ik ben nog steeds supergelukkig!!
En sja, dat wou ik gewoon even kwijt :3 Ja ik ben nog steeds even klef als 6 maanden geleden, even squee-erig en aanstellerig als ik niet bij 'm ben. En ik ben er fucking damn proud op :')
Afgelopen weekend hebben we mijn verjaardag gevierd. Als verassing had hij een weekendje weg geboekt. Ik wist er niets vanaf tot we er daadwerkelijk naar toe reden! Zo romantisch!! Mannen, hier kunnen jullie nog een puntje aan zuigen