Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 11:15 

Afbeelding

Kit kijkt afwachtend naar zijn meester in de hoop dat hij eindelijk een verlossend antwoord zal krijgen zonder sarcasme of enig andere verwarrende intonaties.
Zelfs een preek zou meer dan welkom zijn, dan zou dat knagend gevoel in zijn maag eindelijk verdwijnen.
Maar nee. Noah staat recht, drukt een zoen op Celeste haar kruin en verlaat de kamer.

Kit staart hem dan ook verdwaasd na en kan het niet goed vatten als de deur uiteindelijk dichtvalt.
'Ugh.' verlaat het dan ook, duidelijk geĂŻrriteerd, zijn mond terwijl hij de stoel achteruit schraapt en zelf ook de kamer verlaat zonder nog een woord te zeggen.
Prut meester. Behandeld iedereen als een stuk stront. Hij had beter zijn leven opgegeven dan dat hij de kans had gegrepen om naar Between te komen onder het gezag van Noah. Hij had Kit dan nog zo'n mooie plaats beloofd als rechterhand, in feite doet hij nog altijd de vuile taakjes voor een ander.
Buiten dan dat hij nu zelf ook bediendes heeft, maar als zelf een bediende zijn was het leven veel simpelder.

Kit zucht en trekt de deur open naar de tuin en ziet vaag Rose en Sam bij het meer staan.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 12:47 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt eventjes naar de uitgestoken hand van Sam, waarna ze naar haar glimlachende gezicht kijkt. God, ze had nooit kunnen bedenken dat ze ooit samen met Sam zou werken, dat ze ooit eenzelfde doel zouden hebben.. dat ze samen een team zouden vormen. "Partners." knikt ze dan ook met een glimlachje terug, waarbij ze Sams hand aanneemt en schudt.

"Hmm.. ja." mompelt Rose op Sams woorden voor een eventueel plan. Ze fronst eventjes wanneer ze het over rozen heeft. "Rozen?" vraagt ze dan ook.

"Is ze krachtiger dan jij, denk je?" vraagt Rose Sam dan. Eigenlijk wist Rose niet precies hoe krachtig Sam zelf was, dat had ze zelf gelukkig nog niet mee hoeven te maken. "Ik denk dat ik Noah wel af kan leiden.." Haar blik valt vervolgens op Kit die net naar buiten komt gelopen.
"Sam?" ze knikt even naar Kit. "Misschien dat Kit ons zou kunnen helpen? Hij kent het hier beter dan ons en hij lijkt het toch niet altijd even goed naar z'n zin te hebben bij het helpen van Noah.." stelt ze voor.

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste is blij wanneer Noah gewoon weer verder gaat met z'n eten, zonder nog iets te zeggen. Hoofdschuddend en met een grijnsje kijkt Celeste Ryan na wanneer hij met een overdreven buiging de eetzaal verlaat. Ook Noah verlaat niet veel later de eetzaal. Ze knikt eventjes op z'n woorden en eet vervolgens rustig verder van haar ontbijt.

[...]

Na haar ontbijt gegeten te hebben en even wat rondgewandeld te hebben in de gangen, loopt Celeste uiteindelijk naar de bibliotheek, waar Noah zou moeten zijn.
Ze vindt hem nog redelijk snel wanneer ze wat verder doorloopt tussen de boekenkasten door.

"Hey Noah." glimlacht ze naar hem, terwijl ze even met haar vingers over wat boeken gaat. "Ze maken het je niet echt makkelijk he.." vervolgt ze en loopt naar hem toe.
"Wat ben je van plan te gaan doen?" vraagt ze hem vervolgens voorzichtig, doelend op al de nieuwe inwoners van het kasteel en zijn speciale gasten.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 14:30 

Afbeelding

‘Dat weet ik niet,’ antwoordt ze eerlijk, ‘Ik heb tot nu toe alleen maar kinderspel van haar gezien hier. Maar ik heb zo’n vermoeden dat we nog wel antwoord gaan krijgen op die vraag.’ Ze glimlacht even liefjes naar Rose, ‘Daarbij hebben wij elkaar.’

Samantha’s blik blijft even hangen op Kit. Hmm.. Sam had het niet zo op Noah’s slaafje. Al dat ‘ge-heer’ en ‘juffrouw’- gedoe stond haar niet zo aan. Maar zijn ervaringen in het kasteel en Between zouden nog wel van pas kunnen komen. En hij leek het niet zo op Celeste te hebben.. Haar blik wisselt even tussen Rose en Kit. ‘Ik weet niet zo goed of ik hem kan vertrouwen..’ ze zwaait even naar Kit, ‘Maar misschien heb je wel gelijk. Al denk ik dat het beter is dat jij zijn ‘hulp’ vraagt,’ ze grijnst even, ‘Kit vindt mij niet zo aardig heb ik het gevoel.’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 16:11 

Afbeelding

Noah zet een aantal boeken terug op z’n plek, keurig gesorteerd op alfabet. Het is een taak die hij niet door het personeel laat uitvoeren, een taak om orde in zijn hoofd te scheppen. Het is dan ook niet vreemd dat hij juist nu hier is. Hij glimlacht flauwtjes naar Celeste “ik had er geen rekening mee gehouden dat wanneer ik mijn uitnodiging niet persoonlijke aan mensen zou richten er misschien ook ongewenste gasten zouden komen.” Hij plaatst een laatste boek terug op zijn plaats en draait zich naar haar toe. “Dat weet ik nog niet.” Hij wrijft met zijn hand het stof van de kaft van een boek “Er is al een drenkeling.”

Hij zucht en werpt een blik om zich heen en loopt naar haar toe. “Je moet oppassen voor Ryan.” Hij stopt een pluk haar achter haar oor, maar zijn blik blijft serieus. Hij meende wat hij zei. Een verzoek dat op het randje balanceerde om een eis te worden. “Wat zijn jouw wensen als het gaat om de bezoekers?”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 16:50 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Jullie kunnen het misschien niet zo goed vinden met elkaar, maar Kit en ik zijn redelijk bevriend." glimlacht Roe wanneer Sam zegt dat ze niet weet of ze hem kan vertrouwen. Zij vertrouwde hem wel in ieder geval.

"Sure, ik denk dat hij me graag zou willen helpen om Noah tot een beter mens te maken." grapt ze vervolgens lichtjes. Dat was misschien niet helemaal het doel op het moment, maar het ging om het idee om Kit te overtuigen van hun wraakplan.
Ook Rose zwaait eventjes naar Kit, om vervolgens te gebaren dat hij bij hun moet komen.

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste volgt elke beweging van Noah en glimlacht eventjes wanneer hij blijkbaar nog geen idee heeft wat hij nu met iedereen aan moet, wat zijn volgende plan is.

Ze blijft hem aankijken wanneer hij een pluk haar achter haar oor stopt en haar vertelt dat ze op moet passen voor Ryan. "Het is niet alsof hij me iets aan kan doen, Noah." glimlacht ze geruststellend. Ze tilt er zelf niet zo zwaar aan. "Maak je maar geen zorgen."

Ze kijkt hem vervolgens even bedenkelijk aan wanneer hij haar vraagt wat haar wensen zijn omtrent de bezoekers. "Well.." Ze denkt er even kort over na. "Als ik zo kijk naar de gebeurtenissen van gisteravond en vanochtend - moeten we ervoor zorgen dat we de controle niet verliezen." zegt ze. "Als ze grenzen op beginnen te zoeken, ben ik helaas bang dat ze hetzelfde lot moeten ondergaan als hun voorgangers.." Ze fronst eventjes. "Al zou ik er zelf meer voor zijn om ze gewoon een weg terug te bieden." Ofja.. Celeste maakte het eigenlijk niet zoveel uit wat er met ze gebeurde.

"Ik moet toegeven dat ik de levenslust die ze hebben, wel gemist heb." Ze glimlacht even zwakjes naar hem. Ze was niet altijd een gesloten boek richting Noah. "Al had ik gedacht me iets meer te kunnen vermaken."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 18:09 

Afbeelding

Noah snuift “Het is hier geen vakantieoord waar je kunt komen en gaan.” Noah is nog altijd erg verbitterd om het feit dat hij niet terug kan met als resultaat dat hij niemand een terug weg gunt. Egoïstisch, ja. Maar het geeft hem meer rust dan wanneer hij anderen de brug over zou zien steken zonder dat zelf te kunnen. Celeste haar blik doet de wraakgevoelens weer langzaam weg ebben. Ze had het niet naar haar zin. Dat stelt hem teleur, al moet hij toegeven dat ook hij het zich anders had voorgesteld.

Hij draait een blonde lok haar rond zijn vinger “Organiseer een thema feestje, activiteiten of een meidenavond. Het zijn tenslotte ook jouw gasten.” Hij glimlacht liefkozend en legt het boek in zijn vrije hand terug op de boekenplank. “Als je wil paardrijden, wandelen of wat dan ook dan moet je het zeggen.”

Hij tilt haar kin met haar wijsvinger iets omhoog zodat hij haar recht in de ogen kan kijken “Maar niet met Ryan, niet zonder Kit of mij erbij.” Zijn woorden klinken streng, iets wat hij met een glimlach nog iets probeert te verzachten. Hij tikt haar zachtjes op haar neus “Je bent net als hun een gewone sterveling, en dat is precies de reden waarom ik me wel zorgen maak.” Celeste zou hem niets meer waard zijn als ze haar leven zou verliezen, dat en het feit dat ze ook verbannen was is hetgeen dat hun bindt. Als dat er niet meer was, dan was er niks meer wat hun zou binden. De nieuwe gasten gaven hem het gevoel dat hij weer alleen zou achter blijven. Sam achtte hij tot alles in staat. Ryan was concurrentie en een verleiding.”Beloofd?”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 18:34 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste laat Noah met haar lokken haar spelen terwijl ze even moet glimlachen om zijn woorden. Thema-feestjes of een meidenavond? Meh, Celeste was niet echt een dame die van theekransjes en pyjama-feestjes hield of ooit heeft gehouden. In al de jaren die ze hier doorgebracht heeft, heeft ze hier immers nooit de kans toe gehad. Ze heeft hier altijd met de duistere kant van het leven te maken gehad. Het deed haar alleen een plezier als ze zich met mensen kon amuseren, met ze kon spelen. Macht hebben, sterk zijn. Geen thema-feestjes of meidenavonden. Noah weet niet hoeveel ze gemist heeft in haar tijd hier, dat was wel duidelijk. Maar dat is dan ook altijd haar bedoeling geweest. In dat opzicht is ze eigenlijk een beetje hetzelfde als Noah. Hij mocht niet te dichtbij komen.

Ze toont geen directe reactie wanneer Noah haar nog eens duidelijk maakt dat ze niets met Ryan mag gaan doen. Van binnen moet ze er echter alleen maar om lachen. Het is amuserend en haast grappig om te horen hoe erg hij tegen iemand als Ryan is. Er komt dan ook meteen de vraag in haar op wat hij zou doen als ze wel iets met Ryan zou gaan doen.
"Waarom heb je specifiek iets tegen die jongen?" vraagt ze hem dan ook met een flauw glimlachje zonder antwoord te geven op zijn vraag of ze het belooft niet te doen. "Ik begon me namelijk juist net een beetje te vermaken." vervolgt ze met een schouderophaal. "Je denkt toch niet dat ik jou zou kunnen verplaatsen voor zo'n jongen als hem?"
Ze kijkt hem even veelbetekenend aan, waarna ze met een licht grijnsje zijn hand vastpakt. "Waarom ga jij anders niet gezellig iets met me doen?" vraagt ze hem dan, met een lichte nadruk op het woord 'gezellig'. Noah had uiteindelijk namelijk de eigenschap om zich vaak terug te willen trekken, buiten het moorden om.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 18:42 

Afbeelding

Kit glimlacht als beide meisjes hun hand naar hem opsteken en hij zwaait ook even terug. Hij heeft wel het idee dat ze enigszinds gekalmeerd zijn na al hun kleine acties in de eetzaal.
Hij laat zijn handen in zijn broekzakken glijden en wandelt op zijn gemak naar hen toe. Even is hij afgeleid door een paar ganzen die luid kwetterend door de tuin achter elkaar lopen. Blijkbaar is er daar een soort van ruzie aan de gang.
Veel verschilt er dus niet tussen de dieren in de tuin en de mensen in het kasteel.

'Zo...Zijn de dames een beetje afgekoeld?' hij glimlacht schaapachtig en schopt een steentje in het meer. 'Jullie maken het hem knap lastig. En ik weet niet goed of ik het een subliem idee vind of dat ik jullie moet tegenhouden omdat hij nu eenmaal mijn meester is. Maar ik moet tegelijk ook toegeven dat hij niet echt redelijk doet.' Hij haalt de schouders op. 'Dus ik kan het jullie wel vergeven.'

Hij kijkt om naar de stallen. 'Hebben de dames anders zin om te paardrijden in het bos?'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 19:33 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose verwelkomt Kit met een glimlach en kijkt eventjes zijdelings naar Sam wanneer hij het heeft over of ze een beetje afgekoeld zijn. Afgekoeld waren ze wel een beetje, maar het was meer als een soort van stilte voor de storm. Ze staat ondertussen zelf ook vast op.

"Klinkt leuk, Kit! Maar voordat we gaan.. Zou ik graag iets aan je willen vragen." ze glimlacht eventjes en zet een onschuldige blik op. "Dat wat je zei he.. Over dat hij niet echt redelijk doet.." vervolgt ze. Ze kijkt hem even aan, waarna ze even naar de grond kijkt en weer naar hem terugkijkt. "Hij heeft me vanmorgen vertelt dat m'n moeder stervende is.. en hij staat me niet toe om terug te gaan.. Het is te laat om spijt te hebben, waren z'n exacte woorden.." Ze probeert de brok in haar keel weg te slikken. Nu ze het opnieuw vertelt, voelt ze van binnen weer waarom ze Noah dit aan wil doen. "Hij gedraagt zich oneerlijk en onrechtvaardig tegenover ons Kit. Tegen Sam, tegen mij, tegen jou, tegen iedere gast die hier gisteravond naartoe is gekomen en tegen iedereen die z'n leven hier heeft verloren." Ze blijft Kit nu strak aankijken.

"Ik zou hem graag in willen laten zien van de onrecht die hij iedereen aan doet, hem dezelfde pijn willen laten voelen om hem te laten inzien dat hij zo niet verder kan gaan.." Ze kijkt hem nu met haast smekende ogen aan. "Jij bent hier het hele jaar met hem geweest.. Je weet hoe hij in elkaar steekt, hoe Between in elkaar steekt, alles.." begint ze dan met haar uiteindelijke verzoek. "Zou je mij - en Sam - alsjeblieft willen helpen om Noah te laten inzien wat voor enorme fout hij maakt? Alsjeblieft?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 20:58 

Afbeelding

Waarom? Omdat Celeste zijn gezelschap duidelijk op prijs stelde en omdat hij niet verlaten wil worden voor een simpele dorpeling. Ze geeft overigens geen antwoord op zijn vraag, ze beloofd het dus niet. De frons op zijn voorhoofd verdwijnt als Celeste zijn hand vast pakt. Hij is al haar zondes direct vergeten en wijt alles nu aan Ryan.

Een beetje uit het veld geslagen blijft hij staan. Vroeger had hij tal van activiteiten kunnen bedenken. De plaatselijke kermis, de markt, een potje sparren, een ritje op de vliegende draken, feestjes en om het vrouwenhart te plezier een picknick of andere activiteit. Het kost hem nu echter veel meer moeite. Between had die uitwerking op hem, hij kon nergens de lol van inzien. Hij zucht diep. Dit was bovendien niet zijn beste ochtend. Hij had ruzie met Rose, vreselijke ruzie. Eigenlijk had hij met iedereen ruzie. Hij knijpt even zachtjes in haar hand “Een ander keertje.” Schuldbewust kijkt hij haar aan “Ik heb erg slecht geslapen vannacht, dit is niet het juiste moment.”

Hij drukt een kus op haar wang en laat haar hand weer los, hij kan het niet opbrengen om nu iets ‘ gezelligs’ met Celeste te ondernemen. “Ik ga nog wat proberen te slapen en dan beloof ik je dat we later deze dag iets gezelligs gaan doen.” Hij klemt het boek weer onder zijn arm en glimlacht “Ik zie je straks bij het diner.”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 21:34 

Afbeelding
      Celeste Willow

De glimlach op Celeste's gezicht verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer Noah zegt dat ze beter een ander keertje iets kunnen gaan doen. Ze kan zelfs de teleurstelling niet volledig verbergen.
"Okay.. Dan doen we later wel wat." knikt ze dan maar, waarbij ze toch een glimlachje naar boven weet te halen wanneer hij haar op haar wang kust. Ze vraagt zich dan ook af of hij z'n belofte wel na zal komen. De komst van alle nieuwe levende mensen, het plezier dat ze ze gisteravond zag hebben, de levenslust.. Het knaagt aan haar. Ze heeft jarenlang niks anders dan verloren zielen gezien en met doden gepraat - en iedereen weet dat dat nou niet de meest gezellige personen zijn. En het feit dat Noah nu niks met haar wil doen, geeft haar zin om een aantal van de gasten naar de schimmenwereld te helpen.

"Rust lekker uit en dan zie ik je wel bij het diner." zegt ze uiteindelijk. Ze glimlacht nog even naar hem, knijpt hem even bemoedigend in z'n arm en draait zich vervolgens om om de bibliotheek te verlaten.

Celeste is al langs haar kamer geweest, heeft er wat gezeten en is vervolgens wat door de gangen heen gaan lopen. Vanaf een deurpost heeft ze een kamer ingekeken naar een aantal bezoekers die een beetje zenuwachtig fluisterend met elkaar aan het praten waren - alsof de muren oren hadden en ze voor hun levens vreesden dat er iets met ze zou gaan gebeuren. Bij de trappen is ze uiteindelijk even stil blijven staan en heeft ze vanuit de grote ramen neergekeken op het drietal dat bij het meer staat. Rose, Kit en Sam.
Uiteindelijk loopt ze op de tweede verdieping door de gangen heen en werpt ze zo nu en dan een blik in de kamers. Ze blijft vervolgens staan bij een van de deuren die ze zich herinnert als de kamer van Kit. Ze aarzelt even maar loopt vervolgens toch maar gewoon naar de deur toe. Het was niet alsof ze iets beters te doen had - daar had Noah wel voor gezorgd door te gaan slapen.

"Als levensgenieter maak je niet echt veel van het leven mee als je het grootste deel van de dag slaapt, is het niet?" maakt ze haar aanwezigheid kenbaar wanneer ze Ryan op het bed ziet liggen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 22:41 

Afbeelding

Ryan opent een oog en trekt zijn wenkbrauwen op. “Ik heb een goed excuus, ik heb niet veel geslapen vannacht.” Hij rekt zich uit en gaat overeind zitten. “Ik neem aan dat je hier bent voor wat vertier?” hij grijnst en fatsoeneert zijn haar. Kwiek springt hij van het bed “Als rasechte levensgenieter, zal ik de activiteiten verzinnen. Geen zorgen, ik groeide op met alleen maar zussen dus ik weet wat vrouwen leuk vinden en ook wat ze absoluut niet leuk vinden.”

Sowieso is hij blij dat hij zich vandaag niet hoeft te vervelen. Daarbij is het een uitgelezen kans om Celeste op de proef te stellen. Hij zou vandaag zoveel meer over haar te weten kunnen komen. Dat hij daarvoor wat extra charmes in de strijdt moet gooien is geen enkel probleem. Noah leek hem niet z’on feestvarken, tijd om te zien of Celeste meer in haar mars had.

Hij pakt haar hand en gaat als eerste richting de keukens. “Van activiteiten krijg je honger, dus we gaan eerst ons eigen voedsel bereiden.” Met een brede glimlach stapt hij de keuken in en begint hij in wat keukenkastjes te rommelen. Er stuift flink wat meel op als hij een zak meel op het aanrecht gooien en met verschillende potten en pannen komt aan lopen. Met een grijns bindt hij haar een schort voor.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 12, 2013 23:03 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste haalt even onverschillig haar schouders op wanneer Ryan vraagt of ze voor vertier komt. Hij lijkt echter enthousiast genoeg te zijn om zijn dutje te laten voor wat het is en meteen op te staan en haar te vertellen dat hij de activiteiten zal bedenken. Er speelt een glimlachje op bij zijn enthousiasme - het was precies het tegenovergestelde antwoord van wat ze net van Noah had gekregen, die ironisch genoeg juist net een dutje zou gaan doen.

Niet veel later staan ze toch wel tot Celeste's verbazing in de keuken. Wat moesten ze nou in de keuken voor leuks gaan doen? Hier werd het eten gemaakt dat ze uiteindelijk pas bij het diner of het ontbijt zou zien. Toegegeven, ze kwam hier wel eens 's nachts om wat te eten, maar heel leuk heeft ze potten en pannen nooit gevonden, eerder saai. In haar tijd hier, voor ze bij Noah was komen intrekken, was koken altijd meer een verplichting geweest om niet om te komen van de honger. Bovendien had ze haar magie. Ze kijkt toe hoe Ryan in allerlei lades en kastjes begint te rommelen. Het duurt dan ook niet lang voordat er al wat meel op het aanrecht ligt - zonder het nog gebruikt te hebben - en ze opeens een schort voorgebonden krijgt.

"Dus we gaan koken? Of bakken?" suggereert ze met een grijnsje, terwijl ze zich naar het aanrecht begeeft en even in de zak meel kijkt. "Well, het lijkt me in ieder geval amuserend om jou bezig te zien." probeert ze dan het leuke ervan in te zien. "Moest je thuis ook altijd koken?"

"Okay.. Dit zal je niet vaak van me gaan horen, maar.. Vertel me maar wat ik moet doen." zegt ze met een grijnsje. "Aangezien ik er vanuit ga dat we het zonder magie of bediendes moeten gaan doen."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 13, 2013 15:44 

Afbeelding

Kit grijnst breed en wil al een aanloop doen naar de stallen als Rose zegt dat ze het een leuk idee vindt. Ik wil je iets vragen.
'Oh. Wat dan?' Hij luistert zwijgend lichtelijk nieuwsgierig naar de uitleg terwijl zijn ogen af en toe van Rose naar Sam en terug naar Rose flitsen.
Net als hij haar wil tegenhouden om nog verder te gaan, weerklinken de woorden in zijn oren: M'n moeder stervende.
Kit kijkt geschrokken op en weet niet hoe hij moet reageren.
Hij heeft dat zomaar lukraak uitgespuwd in haar gezicht? Wie doet er dat nu zo tactloos? Hij laat zijn vingers onwennig kraken terwijl hij verder luistert.

'Rose, het spijt me zo van je moeder...Maar je beseft toch wel dat je nu vraagt om tegen mijn meester in te gaan? De persoon die er voor gezorgd heeft dat ik momenteel nog leef?' zegt hij terwijl hij haar met een vragende blik aankijkt.
Hij bijt op zijn lip en staart even peinzend naar het meer in de hoop alles op een rijtje te krijgen. ' Alhoewel ik het echt niet kan snappen dat hij zomaar zo'n belangrijk moment uit je leven op zo'n tactloze en harteloze manier kan meedelen aan jou. En dat hij je net om die reden niet meer laat gaan...Alsof hij er plezier in heeft.' Kit trekt een gezicht terwijl hij zijn hoofd schudt.

Hij kijkt even naar Sam en probeert zijn gedachten tot een conclusie te krijgen.
'...Hoe willen jullie dat dan precies doen?'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 13, 2013 17:22 

Afbeelding
    Rose Pocock

"Neenee, je hoeft niet tegen hem in te gaan." zegt Rose snel. "Je hoeft zelf echt niks te doen, we hebben alleen je hulp nodig.." probeert ze hem te overtuigen. "Het zal tussen ons blijven, niemand zal er vanaf weten." zegt ze. "Ik wil gewoon dat hij inziet wat hij doet met iedereen, ook wat hij tegen jou doet - dreigen met onze levens."

Rose kijkt even snel van Kit naar Sam en weer terug wanneer hij vraagt hoe ze het willen gaan doen. Er speelt een heel vluchtig glimlachje op, hij leek er bijna van overtuigd te zijn. "Nou, we weten het nog niet helemaal precies.." Ze kijkt eventjes bedenkelijk Sams kant op. Sam had gezegd dat ze wat in gedachten had. "Sam?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 741 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: