Noah snuift â
Het is hier geen vakantieoord waar je kunt komen en gaan.â Noah is nog altijd erg verbitterd om het feit dat hij niet terug kan met als resultaat dat hij niemand een terug weg gunt. EgoĂŻstisch, ja. Maar het geeft hem meer rust dan wanneer hij anderen de brug over zou zien steken zonder dat zelf te kunnen. Celeste haar blik doet de wraakgevoelens weer langzaam weg ebben. Ze had het niet naar haar zin. Dat stelt hem teleur, al moet hij toegeven dat ook hij het zich anders had voorgesteld.
Hij draait een blonde lok haar rond zijn vinger
âOrganiseer een thema feestje, activiteiten of een meidenavond. Het zijn tenslotte ook jouw gasten.â Hij glimlacht liefkozend en legt het boek in zijn vrije hand terug op de boekenplank.
âAls je wil paardrijden, wandelen of wat dan ook dan moet je het zeggen.â Hij tilt haar kin met haar wijsvinger iets omhoog zodat hij haar recht in de ogen kan kijken
âMaar niet met Ryan, niet zonder Kit of mij erbij.â Zijn woorden klinken streng, iets wat hij met een glimlach nog iets probeert te verzachten. Hij tikt haar zachtjes op haar neus â
Je bent net als hun een gewone sterveling, en dat is precies de reden waarom ik me wel zorgen maak.â Celeste zou hem niets meer waard zijn als ze haar leven zou verliezen, dat en het feit dat ze ook verbannen was is hetgeen dat hun bindt. Als dat er niet meer was, dan was er niks meer wat hun zou binden. De nieuwe gasten gaven hem het gevoel dat hij weer alleen zou achter blijven. Sam achtte hij tot alles in staat. Ryan was concurrentie en een verleiding.â
Beloofd?â