Geplaatst: zo dec 23, 2012 4:25
Dan maar als eerste!
Allereerst: gefeliciteerd aan iedereen die gewonnen heeft! (Tenzij ik niet wilde dat je won, dan trek ik mijn felicitatie terug. Nee, grapje. Of wel? Nee, grapje!) Het is erg leuk verlopen en uiteindelijk zat ik wel echt te refreshen om te kijken wie de winnaars zouden zijn. Ik had in de eerste instantie niet gedacht dat ik geïnvesteerd zou raken in wie wat won, maar uiteindelijk bleek dat toch wel het geval te zijn.
Wat me naar mijn volgende punt brengt, namelijk dat ik de organisatie erg goed vond. Zeer goed geregeld en een grote verbetering ten opzichte van vorig jaar, voor zover ik me kan herinneren. Mijn complimenten aan Jalf dus hiervoor!
Verder waren de gelijkspelrondes ook heel spannend. Hierbij een sportieve knik naar Fantasy! Volgend jaar komt Beauxbatons een coup plegen, dus geniet van de glorie! ;D
En dan toch in het bijzonder een grote shout-out naar Yuuki, Blijerd en Lacrimosa die awards voor Beauxbatons naar binnen gesleept hebben. Dit betekent dat jullie nu alles kunnen maken, ik kan immers geen award-winning RPG'ers eruit gooien, right? You go guys! Woohoo!
Kortom, ik vond dit allemaal heel cool. Ik zeg: volgend jaar nog een keer!