Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 50  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 17:01 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste voelt de korte verwardheid van Kit wanneer ze zijn vraag beantwoordt. Hij had waarschijnlijk een ander antwoord verwacht. Celeste heeft echt niet het slechtste voor met Noah, ze wil hem oprecht een fijne avond geven. Of de oude bekenden uiteindelijk wel of niet een goede toevoeging voor Noah zijn op deze avond, weet ze alleen nog niet helemaal zeker.

Ze knikt op zijn woorden en glimlacht even kort. "Je hebt geluk dat Noah je toestaat om over die brug heen te gaan. Dit is de enige manier voor Noah om oude vrienden terug te zien, in tegenstelling tot jou." Ze is eventjes stil en danst met hem door.
"Ik weet dat je me niet vertrouwt Kit." zegt ze dan opeens terwijl ze hem aankijkt. "Maar ik heb echt het beste voor met Noah." Ze haalt heel lichtjes haar schouders op. "Noah en ik.. We zitten gewoon in hetzelfde schuitje." probeert ze waarheidsgetrouw uit te leggen om een soort van wapenstilstand te creëren tussen hun. "Hetgeen wat Noah het afgelopen jaar meegemaakt heeft, heb ik al jaren moeten meemaken. Ik weet in wat voor situatie hij zit en ik wil hem alleen maar helpen, echt waar." vertelt ze.

Ze draait net als alle andere dames bij de koppels een rondje en pakt vervolgens z'n hand weer vast. "Ik zou er alles voor doen om oude bekenden van mij weer te zien, maar helaas, je kunt niet alles hebben." ze glimlacht eventjes. "Net zoals dat niet iedereen je aardig kan vinden." voegt ze er met een knipoogje aan toe.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 17:03 

Afbeelding

Noah kijkt neer op de vrouw in het zwart. “Samantha” concludeert hij hardop, Geen glimlach of brutale grijns, want hij is niet erg gelukkig met dit weerzien. Hij laat zijn blik afkeurend over haar heen gaan en klakt met zijn tong. “Ik heb een tijd geleden je oma ontmoet. Aardig vrouwtje, wel wat geobsedeerd door haar uiterlijk. Hoe is het met haar? Is ze nu een tiener of heeft ze het peuterstadium al bereikt?” hij danst met haar verder en fronst “Jij kunt ook wel wat extra jeugd gebruiken.” Zijn woorden zijn koel, zonder inhoud en hij is niet van plan te stoppen “Ik denk alleen niet dat dit de juiste plek is om het te vinden.”

Wanneer alle dames rondgedraaid worden laat hij ook Sam een rondje draaien. Ruwer dan nodig trekt hij haar weer naar zich toe. “Ik zie dat je in elk geval je begrafenis jurk al aan hebt.” Fluistert hij zacht in haar oor. Hij kan niet wachten tot de muziek het stille sein geeft om weer van partner te wisselen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 17:07 

Afbeelding

Kit laat zijn blik op haar rusten terwijl hij aandachtig naar haar uitleg luistert. Hoe meer hij er van opvangt, hoe meer hij zich haast schuldig gaat voelen omdat hij altijd zo bot deed tegen haar en haar helemaal niet vertrouwde.
Hij slikt dan ook als ze zegt dat ze ook haar vrienden zou willen terug zien, maar die kans nu eenmaal niet heeft. 'Dan heb ik ergens geluk...Ik kan niet missen wat ik nog niet heb gehad.' hij glimlacht flauw en onderdrukt een zucht. Waarom waren ze plots zo serieus tegen elkaar aan het praten?
Misschien moet hij haar toch maar een kans geven.

Hij haalt diep adem en trekt haar een beetje dichter als ze bijna bij het laatste zijn gekomen vooraleer ze weer van danspartner moeten veranderen.
'Het spijt me als ik het ooit moeilijk voor je heb gemaakt. Misschien moeten we maar met een schone lei beginnen.' Hij kijkt haar oprecht aan en laat haar dan, met enige tegenzin, los als de dans er op zit. 'Het was leuk om met je te dansen. En dat meen ik.'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 18:15 

Afbeelding

Oke, Samantha had al ingeschat dat niet kon verwachten dat Noah haar niet met open armen zou verwelkomen. Maar niet dat hij totaal geen emotie zou laten zien. Sam’s troef was altijd geweest dat ze zo goed op zijn stemmingswisselingen kon inspelen. Terwijl Noah verder praat, probeert ze haar gedachten te ordenen, of eerder haar gevoelens. Ze voelt zich gekwetst en boos.

‘Besef dan wel dat ik dan altijd in je leven –of moet ik zeggen dood- zal zijn,’ sist ze terug op zijn laatste opmerking. Vervolgens zucht ze even. Op deze manier zou ze niets opschieten. Sam laat verschillende scenario’s door haar hoofd gaan. Ze zou hem kunnen kussen, dat heeft vroeger wel eens gewerkt, maar zodra ze in zijn ogen kijkt, concludeert ze al dat dat nu geen optie meer is. Wat moet ze doen? Ze moet toch op een of andere manier proberen door te komen tot Noah.

Ze draait nog een rondje en eindigt weeral in Noah’s armen. ‘Noah,’ begint ze dan weer, ze gaat het over een hele andere boeg gooien. Sam gaat eens lief zijn. Ze gaat wat dichter bij hem dansen en kijkt naar hem op. ‘Sorry voor wat er gebeurd is. Dit had ik niet voor je gewild..’ Ze zwijgt even op zoek naar de juiste woorden, ‘Je weet toch dat ik Ă©cht wel om je gaf?’ ze glimlacht even flauw, terwijl een van hun ruzies in haar gedachten voorbij komt. ‘Wij lijken op elkaar.. Maar maak niet mijn fout, door mij de schuld te geven van wat mijn oma heeft gedaan, zoals ik dat heel lang bij jou heb gedaan.’ Ze zoekt in zijn ogen naar een beetje van emotie. ‘Je mag kwaad op me zijn- alles. Maar Rose en ik zijn hierheen gekomen voor jou.. We zijn je niet vergeten.’ Ze slaat haar ogen even neer, nu al bang voor zijn reactie, omdat die er misschien weeral niet gaat zijn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 18:39 

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste glimlacht eventjes met begrip, ze weet dat hij jarenlang in het kasteel in Alusia als bediende heeft gewerkt, dat heeft ze van Noah gehoord. Veel vrienden zou hij dan inderdaad niet gehad moeten hebben, arme jongen.

Ze kijkt Kit recht in z'n ogen aan wanneer hij haar wat dichter naar zich toetrekt. Zijn blik staat oprecht en hij biedt zelfs zijn excuses aan. Ietwat verbaasd kijkt ze hem dan ook aan. Hij biedt z'n excuses aan haar aan en stelt voor om met een schone lei te beginnen? Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. "Graag." knikt ze dan ook, waarna hij haar los laat en zegt dat het leuk was om met haar te dansen. "Dank je, zowel voor de dans als de tweede kans. Dat waardeer ik heel erg."

Dan is het weer tijd om van partner te wisselen. Celeste schekt nog een laatste glimlach aan Kit, alvorens ze alweer de handen van een volgende jongeman vastpakt.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 19:11 

Afbeelding

Noah glimlacht even om Samantha haar flauwe pogingen. Hij schudt zijn hoofd “Een kat in het nauw maakt inderdaad rare sprongen, deze kant van je krijgen we niet veel te zien.

“Jij geeft alleen om jezelf, nu probeer je simpelweg je eigen hachje te redden.” Hij laat haar los, de dans is weer voorbij, tijd om te wisselen van partner. Nors laat hij haar alleen achter, dat de volgende danspartner haar maar een fijne laatste dans mag bezorgen. Als het aan hem ligt is het de laatste dans die ze maakt.

De dans gaat voort. Individueel, de danszaal draait om hen heen, iemand duwt hem opzij en dan staat hij al in de armen van zijn volgende danspartner. Haar rode jurk roept herkenning bij hem op. Bij het vorige gemaskerde bal wist hij niet wie ze was. Nu, na haar een jaar niet gezien te hebben, wist hij meteen wie ze was. Slechts een heel klein gedeelte twijfelt nog aan haar identiteit. In het verleden had hij tenslotte vaak dromen aangezien voor de werkelijkheid.

Hij plaatst haar hand op haar rug en neemt haar hand vast. Zijn aanrakingen zijn licht, alsof hij het ontwijkt. In tegenstelling tot de dans met Sam zwijgt hij nu. Zijn ogen bestuderen die van haar en nemen elk detail in zich op. Toch volgt er geen omhelzing, hij lijkt zelfs met de minuut meer te blokkeren.

Wanneer de muziek inzet voor de zoveelste draai geeft hij niet mee. Hij houdt Rose haar hand vast en dwingt haar daarmee ook recht voor hem te blijven staan. Terwijl de mensen om hen heen lachend rondjes draaien reikt Noah zijn hand naar voren. Met een serieus gezicht tilt hij het masker zachtjes op, een laatste controle om zijn vermoedens te bevestigen. Hij lijkt bijna teleurgesteld dat het inderdaad Rose haar gezicht is dat verscholen gaat achter het masker. Hij houdt het masker even in zijn hand en zucht
“Je hoort hier niet te zijn.”
Het zijn de eerste woorden die hij tegen haar zegt. Hij laat haar hand weer los en drukt daar haar masker in. “Dwaas, hoe kun je nu zo onnozel zijn.” Hij neemt het haar kwalijk dat ze hier is, ondanks het verlangen naar haar. Zijn ademhaling versnelt, wat moet hij nu met haar. Ze hoorde hier niet te zijn, niet nu, niet vanavond.

[Nog heel even bannerloos]
Ryan

Next! Ryan begint er wel plezier in te krijgen, hij heeft nog nooit met zoveel dames gedanst op een avond. Celeste is echter het soort dame van een heel ander kaliber. Zijn grijnst gaat over in een glimlach. “Bij voorbaat sorry voor mijn vreselijke danstechniek. Tot vanavond was ik niet bekend met deze dans. “ Hij pakt haar hand vast en glimlacht verontschuldigend “En ik wil niet op de zoom van je mooie witte jurk staan.” Voorzichtig begint hij aan de dans “of op je tenen” voegt hij er aan toe.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 19:18 

Afbeelding

Kit kijkt Celeste nog een laatste keer aan en gaat dan mee in de stroom van de mannen om algauw een andere danspartner in zijn handen te krijgen.
Hij herkent haar niet meteen maar beseft dan dat hij Sam bij zich heeft.
Het meisje dat hij een paar uur geleden nog nooit had ontmoet.
Misschien wel een goed moment om haar te leren kennen.

Hij kijkt haar met een vriendelijke glimlach aan terwijl hij haar hand vastneemt en zijn vrije arm rond haar middel slaat zoals hij bij al zijn danspartners al heeft gedaan.
'Samantha, is het niet?' Hij zet de dans in terwijl hij haar aankijkt. 'Hoe komt het dat ik je nooit in Alusia heb gezien terwijl ik daar toch een paar jaar heb gewerkt?'

Even kijkt hij haar vragend aan maar laat zijn blik dan toch de ruimte rondgaan, onbewust, zoekend naar Celeste. Algauw vindt hij haar en ziet dat ze momenteel aan het dansen is met Ryan. Hij weet niet met wie hij het meeste medelijden moet hebben. Met haar omdat ze waarschijnlijk een pijnlijke dans tegemoet gaat of juist met Ryan omdat hij met iemand moet dansen die de dans wel goed kent.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 20:11 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose haar blik blijft gericht op Samantha en Noah die verderop dansen. Ze kan onder het dansen echter niet echt goed meekrijgen naar de reacties of toestand van de twee. Haar partner lijkt het ook niet echt heel erg op prijs te stellen dat ze niet bepaald aan het opletten is.

Wanneer de dans er weer op zit, danst Rose weer met de rest van de menigte mee, tot ze weer een nieuwe partner vastheeft. Vanuit haar ooghoek ziet ze al een zwart kostuum haar kant opkomen en onbewust houdt ze haar adem in. Zodra haar blik die van hem kruist lijkt het alsof haar hart in haar keel klopt.

Ze haalt voorzichtig adem wanneer hij zijn ene hand lichtjes op haar rug plaatst en met de andere haar hand pakt. Net zoals zijn ogen haar bestuderen, doen de hare hetzelfde. Het lijkt alsof er een vreemde spanning tussen hun in hangt, dat terwijl ze eigenlijk zo opgelucht is dat hij inderdaad nog leeft en dat hij in orde is.

Rose schrikt van zijn abrupte beweging - of eigenlijk dat hij juist niet mee beweegt met de draai. Zwijgend blijft ze staan en haar keel voelt droog aan. Zonder te bewegen wacht ze zijn reactie af. Haar blik is strak op hem gericht wanneer hij het masker van haar gezicht haalt en zijn woorden komen hard aan - omdat het precies de woorden zijn die ze verwachtte van hem te horen.

Rose kijkt naar het masker in haar handen zodra hij haar hand heeft losgelaten. Zijn woorden dringen goed tot haar door. De rest van de mensen dansen vrolijk door terwijl hun juist zijn gestopt en tegenover elkaar staan.

"Ik hoorde hier al veel eerder te zijn.." antwoordt ze zachtjes, waarbij ze hem nog niet aan durft te kijken. Haar blik is nog steeds op het masker in haar handen gericht en ze haalt eventjes diep adem alvorens ze naar hem opkijkt. Ze zet nu vastberaden een stap naar hem toe en pakt z'n hand vast. "Ik hoorde hier al veel eerder te zijn, Noah." herhaalt ze. Hoopvol kijkt ze hem aan, waarna ze haar armen om zijn nek heen slaat en hem omhelst. "Ik ben zo blij dat je nog leeft." fluistert ze.
Ze haalt even diep adem en neemt z'n vertrouwde geur in zich op. Ze had hem echt gemist en wou dat ze al veel eerder die brug was overgestoken. "Ik heb je zo gemist.." Ze drukt hem een kus in z'n nek en omhelst hem vervolgens weer.

Afbeelding
      Celeste Willow

Er verschijnt meteen een lach op Celeste's gezicht wanneer de jongeman zich vrijwel meteen al verontschuldigt voor zijn danskunsten. "En dat wil je absoluut niet op je geweten hebben staan, geloof me." antwoordt ze met een grijnsje.

Celeste pakt z'n hand vast en legt de ander op z'n schouder, waarna ze met hem begint te dansen. Ze geniet van deze hele avond, ze hadden dit eigenlijk al veel eerder moeten doen. Ze had zulk gezelschap heel erg gemist, het gelach, de warmte, de drukte. Het was heerlijk. "Dus, je komt van de andere kant van de brug?" vraagt ze hem. Ze kon gemakkelijk voelen dat hij nog levend was. "Wat deed je zoal in Alusia?"

Wanneer het tijd is voor een zoveelste draai, laat Celeste ditmaal Ryan een rondje draaien - aangezien hij toch zo zorgvuldig bezig is met het niet op haar jurk of tenen trappen - en kijkt hem met een geamuseerd lachje aan, waarna ze weer met hem verder danst.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 20:22 

Afbeelding

Samantha is klaar. Klaar met Noah. Ze heeft dit al eerder gezegd, maar nu meent ze het. Hij verdient het om hier gevangen te zitten. Ze probeert haar eigen hachje te redden, pff, als dat zo was, dan zou ze toch niet eens hier in Between zijn? HĂ­j denkt alleen aan zichzelf. HĂ­j heeft nog nooit rekening met Sam gehouden, en zich afgevraagd hoe zij zich voelt. Ze is nu boos, voornamelijk op zichzelf. Hoe kan ze zo stom zijn soms. Noah was haar aandacht nog niet eens waard. En nu stond ze hier te dansen op zĂ­jn feest.
Ze wordt uit haar gedachten gehaald door haar nieuwe danspartner, Kit. Hoewel Kit het vast vriendelijk bedoelt, heeft hij Sam op het totaal verkeerde moment aangetroffen. Normaal was ze ook al niet erg vriendelijk, maar nu kreeg hij de volle laag over zich heen. ‘Omdat ik mijn tijd niet verdoe aan types zoals jij,’ bijt ze hem toe, ‘En jij bent dus het nieuwe hondje van de prins?’ ze grijnst spottend. ‘Wat een eer.’ Samantha heeft hier helemaal geen zin meer in. Ze kijkt even om zich heen en maakt zich vervolgens los uit Kit zijn grip. ‘Bedankt voor deze dans, Kittie,’ ze knijpt hem even in de wang, ‘Maar ik heb genoeg gedanst nu,’ Ze gaat wat dichter bij Kit staan, ‘Daarbij.. mij wil je niet eens leren kennen.’ Fluistert ze hem toe, ‘Ik ben alleen maar een slechte invloed.’ Ze gunt hem nog een onheilspellend glimlachje en loopt dan door de dansende menigte richting de deuren.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 20:31 

Afbeelding

De glimlach rond zijn lippen verdwijnt en maakt plaats voor een gespannen fijne streep als hij hoort hoe Sam tegen hem begint. Hondje van de prins. Kittie?
En dan zegt ze als laatste ding dat hij haar helemaal niet wil kennen.

Ontzet kijkt hij haar na terwijl het goede humeur uit hem sijpelt.
Wat een trut. Een eersteklas trut.
Als hij dit had geweten had hij nooit de moeite gedaan om haar te helpen oversteken. Beter nog, hij zou haar zelfs terug geduwd hebben. Desnoods KO slaan zodat geen nieuwe pogingen kan doen.

Met een lichte grom loopt hij de dansvloer af en gaat aan een tafeltje zitten nadat hij een glas champagne heeft genomen van een dienster. De dans zou er toch gauw opzitten, dus het had geen nut om nog op de vloer te blijven.
Hij laat zijn blik gaan over de koppels en ziet dat Rose en Noah elkaar eindelijk gevonden hebben. Benieuwd hoe dat zal verlopen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 20:47 

Afbeelding

Noah wil zijn hand los trekken uit de hare, maar voor hij dat kan doen laat ze zijn hand al los. Ze moet haar handen vrijhouden voor de omhelzing die volgt, iets waar hij ook niet heel erg blij mee is. Als bevroren blijft hij staan en luistert hij naar haar fluisterende woorden. Neerslachtig slaat hij zijn ogen even neer. Zij is blij dat hij nog leeft, maar er zijn momenten waarop hij wenst dat het allemaal anders was gelopen. Het ene uiterste, of het andere, niet dit. Ze blijft hem overrompelen als ze ook haar lippen in zijn nek drukt. Er gaat een aangename rilling door hem heen en onder het oppervlakte borrelen emoties die hij een uur geleden nog diep weggestopt had.

Hij duwt haar voorzichtig, toch dwingend, van zich af. “Je hebt geen idee waar je aan begonnen hebt, waar je in terecht ben gekomen.” Hij knijpt zijn ogen toe en houdt haar op afstand “Anders zou je hier niet zijn.” Hij haalt een hand door zijn haar en kijkt gefrustreerd om zich heen. Hij plaatst zijn handen op haar schouders en schudt haar zachtjes heen en weer, zijn houding dreigend en bedoeld om haar af te schrikken. “je hoort hier helemaal niet te zijn, niet nu. Nog niet.”

Hij drukt zijn hand op de plek waar ze hem gekust heeft, alsof de tinteling nog voelbaar is. Het tergt hem, van binnenuit. De gepijnigde blik in zijn ogen wordt weer zichtbaar “Jij stomme meid
” bromt hij gefrustreerd. Ruw pakt hij haar pols vast en trekt hij zich achter zich aan richting Kit. Hij duwt Rose in Kit zijn armen “Breng haar naar huis” dreigt hij. Bijna briesend kijkt hij op, hij ziet een zwart gewaad haar weg naar de deur maken. Sam ging het feest vroegtijdig verlaten, mooi niet. Alle deuren in de zaal zwaaien met een klap dicht, Sam had niet zijn toestemming om te vertrekken.

[Nog heel even bannerloos]
Ryan

“Ah fijn, nu maak je me nog nerveuzer.” Grinnikt hij. Ryan danst vrolijk verder en geeft ondertussen antwoord op Celeste haar vragen “Klopt. Ik ben een soort moderne Robin Hood.” Hij knikt overtuigend en glimlacht breed “Ik steel van de rijken. Ik ben alleen zelf ook arm, dus in feite geef ik ook aan de armen. Als ik ooit genoeg ‘ verdien’ dan zal ik ook geven aan de armen. Ik werk er aan.” Eerlijkheid duurt het langst. “Jij bent toch niet dood? Dat zou zonde zijn.” Stelt hij haar brutaal de volgende vraag.

Hun moment wordt echter ruw verstoord door Noah. Hij laat Celeste abrupt los en ziet hoe het meisje in Kit zijn armen wordt geduwd. “Hey! Rustig aan.” Bemoeit hij zich er direct mee. Hij gaat bij Kit staan, zich niet bewust van Noah zijn slechte reputatie in Between en niet onder de indruk van zijn gesnauw. Koppig vouwt hij zijn armen over elkaar “Rose en Sam zijn hier heen gekomen om jou te zien, zo ga je niet om met je gasten. Noch je personeel.” Hij kijkt Kit nu aan “Je laat je toch niet als deurmat gebruiken.”

Laatst bijgewerkt door Angel op zo apr 21, 2013 20:53, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 20:53 

Afbeelding

Kit wil net van zijn glas drinken als Noah komt aangelopen met Rose.
Oh, krijgt hij een dank je wel omdat hij Rose bij hem heeft gebracht? Heerlijk!
Hij grijnst lichtjes maar die verdwijnt als sneeuw als Rose in zijn armen belandt.
'Haar-Haar naar huis brengen?'

Hij krijgt algauw bijstand van Ryan die Noah duidelijk maakt dat hij niet zo mag omgaan met zijn gasten omdat ze express naar hier zijn gekomen om Noah te zien. Wat ook wel waar is. Maar langs de andere kant is het niet slim om als wildvreemde Noah de les te spellen.

Kit slikt terwijl hij Rose bij haar arm neemt. De arme meid is vast overstuur door de huidige situatie. 'Meester, waarom wil je dat ik haar naar huis breng? Ik dacht net dat je het leuk zou vinden om haar terug te zien...Na al die tijd.'
Hij begrijpt het niet goed. Is Noah nu echt niet blij dat zijn geliefde er is?
'Moest u vragen om die Samantha terug te brengen...Met alle plezier. Maar niet juffrouw Rose.' Op dat zelfde moment vallen de massieven deuren dicht van de balzaal zodat Sam de ruimte niet kan verlaten. Ja, straf ze maar!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 21:10 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose laat zich als verdoofd van zich afduwen. Ze voelde zijn armen niet om haar heen, hij omhelsde haar niet, hij zei niet dat hij haar had gemist, helemaal niks. Het niet accepterend schudt ze even haar hoofd wanneer hij haar dreigend bij haar schouders pakt. Ze wist wel waar ze in was belandt! Ze had alles voor ogen genomen om hier te komen.
"Auw, Noah.. Noah." brengt ze uit wanneer Noah haar pols ruw vastpakt en haar achter zich aan meetrekt richting Kit. "Noah, toe.."

Wanneer hij haar vervolgens richting Kit duwt en ze zijn volgende woorden hoort, schudt ze haastig haar hoofd. Al snel komt Ryan haar en Kit ook bijstaan. Gelukkig wil ook Kit Rose niet terugbrengen.
"Noah, kom op." verlaat het haast smekend haar mond. "Alsjeblieft.. Stuur me niet weg... Ik ben hier voor jou gekomen.. Ik heb alle risico's onder ogen genomen, echt waar." Ze kijkt hem hoopvol aan. "Alsjeblieft.."

Afbeelding
      Celeste Willow

Celeste haar aandacht gaat ook meteen richting Noah die verderop het meisje met de rode jurk meesleept richting Kit. Ryan snelt er al snel naar toe en een enkeling andere dansende mensen zijn ook gestopt met dansen. Eventjes blijft ze vanaf een afstandje toekijken. Stuurde hij de dame die als een oude bekende bestempeld werd nou weg?

Ze blijft nog even staan kijken zonder zich ermee te bemoeien, waarna ze zich uiteindelijk toch bij het groepje voegt. De dame kijkt Noah haast smekend aan en ook Ryan en Kit lijken niet echt gesteld te zijn op het gedrag van Noah.

Voorzichtig gaat ze bij Noah staan. "Is alles in orde hier?" vraagt ze terwijl ze haar blik een voor een over de verschillende gezichten laat gaan.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 21:34 

Afbeelding

Noah zijn ogen versmallen zich “Dus het was jouw idee?” sist hij tegen Kit. Ook Rose start haar smeekbede en tot overmaat van ramp probeert ook de jongeman haar te sussen. Wie was die knaap eigenlijk, waar bemoeide hij zich mee. “Dus je aanvaard alle risico’s, het is een weloverwegen keuze geweest?” zijn stem trilt van de spanning “Best, dan blijf je ook.” Hij draait zich naar Celeste toe “alles is in orde.” mompelt hij.

De muziek stopt “Dames en heren, mag ik even uw aandacht.” Hij neemt zijn eigen masker af om zijn identiteit niet langer achter het masker te verschuilen. Hoewel ze zelf door hem waren uitgenodigd op het feestje waren sommige duidelijk vergeten wie hun gastheer was. “Welkom in Between.” Hij lacht en heft theatraal zijn handen. In zijn lach ligt iets verscholen, iets wat hij al weet maar de mensen in de zaal nog niet. “Mijn thuis sinds iets meer dan een jaar. “ Zijn blik zoekt even die van Sam in het publiek “Ons thuis.” Vervolgt hij nederig. Hij pakt een glas en heft het in de lucht “Tot de dood ons scheidt.”

In de tuin bij het water zinken de boten langzaam in het donkere water. Noah heeft geen gracht nodig om zijn bezoekers bij zich te houden. “Op de 1e etage bevinden zich slaap vertrekken, op de begane grond de keuken en eetzalen. Op de derde een bibliotheek en meerdere zitkamers” Hij neemt een slok uit zijn glas en kijkt triomfantelijk de nu stil geworden zaal door “Want we blijven allemaal gezellig hier. Er zijn geen koetsen, noch boten om jullie terug te brengen. De oversteek is maar kort, maar ik raadt het jullie niet aan om in het water te gaan zwemmen. Als iedereen een beetje mee werkt hebben we allemaal een leuke tijd.” Hij kijkt de mensen in de zaal nu serieus aan “Jullie zullen niet wenen, niet protesteren en jullie lot in stilte aanvaarden. Zij die niet gehoorzamen wacht een ander lot.”

“Je kan niet iedereen gevangen houden om jou te entertainen.” Ryan is naar voren gestapt, niet van plan zijn mond te houden. “De enige die hier uit vrije wil zijn behandel je als vuil en stuur je weg.”

Noah snuift “Zwijg!” sist hij.

De muziek begint weer te spelen, Noah knakt zijn vingers en loopt Kit en Rose voorbij. “Kit, breng haar naar haar suite. Sam ook, nu ze vriendinnen zijn kunnen ze ook een kamer delen.” In het voorbijgaan trekt hij Celeste zachtjes aan haar arm mee. Hoewel velen nu niet meer dansen gaat Noah verder alsof er niets gebeurd is. “Wat wil je morgen als ontbijt?” vraagt hij zachtjes.

Ryan valt stil en stapt weer iets achteruit. "Het komt allemaal wel goed" hij wrijft even bemoedigend over Rose haar arm en kijkt vervolgens zoekend de zaal door op zoek naar Sam. Wanneer Celeste door Noah wordt ' opgehaald' schudt hij zijn hoofd "zonde".

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo apr 21, 2013 21:56 

Afbeelding

Samantha is bijna bij de deur, als deze voor haar neus met een klap dichtknalt. Met een ruk draait ze zich om. Ze houdt er niet van om mee gespeeld te worden. De muziek stopt dan ook en Noah verkondigt wat er allemaal gebeuren gaat. Haar blik vindt meteen die van Noah. Terwijl ze terugbeent naar Noah spugen haar ogen vuur, waarop de kaarsen in de ruimte een moment lang veranderen in een steekvlam. Wie dacht Noah wel niet dat hij was. HĂĄĂĄr bloedlijn heeft ervoor gezorgd dat hij hier gevangen zit. Ze was dan misschien nog niet zo krachtig als haar oma, maar vast nog altijd sterker dan Noah. Jammer genoeg weet ze nog niet van Celeste haar bestaan af.

De muziek gaat weer aan en Sam gaat voor Noah staan. ‘Je bent nu dus echt gek geworden,’ concludeert ze hoofdschuddend, terwijl ze een wraakzuchtig grijnsje rond haar lippen heeft, ‘Je kunt dit niet maken, Noah. Ik zal je leven tot een hel maken.’ Ze snuift, stapt wat dichter naar Noah toe en laat dan met een handbeweging een kaart omvallen die op een tafeltje stond. ‘Hmm.. Ik ruik een brandlucht..’ fluistert ze hem toe en ze grijnst gemeen naar Noah. Vroeger heeft Noah dit eens bij Sam gedaan, nu zou hij weten hoe het was. Terwijl zijn jasje vlam vat, loopt Samantha terug naar Rose en Ryan. Ze kan dan misschien niet vrijwillig weg, maar Noah zal het gaan wensen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 741 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: