Chase staat al op het bordes te wachten. Hij heeft zijn handen plechtig voor zich gevouwen en kijkt met een kalme blik de donkere nacht in. Op zijn glimlacht licht een tevreden glimlach, maar uit zijn ogen is tegelijkertijd enige bezorgdheid af te lezen. Wanneer hij zijn naam hoort draait hij zich met een glimlach om. Zijn blik valt direct op Rose en haar rugzak, toch blijft zijn glimlach onverstoord zijn gezicht sieren. Trots spreid hij zijn armen om haar te omhelzen. Hij wist dat ze deze keuze zou maken en hij kan ermee leven. Het kwam goed, Leah zou over haar waken. Op een dag zou hij haar opnieuw in zijn armen kunnen sluiten. De zorgen en het verdriet zou uit haar ogen verdwijnen, ze zou eindelijk opnieuw kunnen beginnen. Hij zou ervoor zorgen dat ze alles zou krijgen wat haar hartje begeerde. Nu op dit moment is dat Noah.
âHet komt allemaal goed.â Hij drukt een kus op haar kruin en houdt haar stevig vast. Met een mistroostige glimlach neemt hij weer afstand
âIk denk dat jij de juiste persoon bent om Between veilig te betreden. Jij hebt hem aan je zijde staan. Niet die patser Ryan, die is overmoedig en jong zoals ik destijds was. Ik weet zeker dat je over een tijdje terug keert, ouder en wijzer dan ik je nu laat gaan.â Glimlachend klopt hij haar zacht op haar wang
âEn vast nog mooier.â
Voorbereid op dit vertrek tilt hij de kleine tas naast hem op en overhandigd hij hem aan zijn dochter.
âEr zitten een paar boterhammen, wat fruit en water in.â Nu toch een beetje nerveus schraapt hij zijn keel
âGa maar snel, anders ben je te laat en bedenk ik me misschien nog.âNoah heeft zijn verliest aanvaard en zich opgefrist. Eenmaal in de eetzaal zit Celeste al op haar gebruikelijke plek. Met een glimlach neemt hij naast haar plaats. Ondanks het kleine gezelschap dineert Noah nog altijd alsof hij thuis is. Netjes en volgens de regels. Pietluttig laat hij zijn blik over het bord van Celeste gaan dat al gevuld wordt met eten.
Bijna vaderlijk pakt hij haar bord en schuift hij het naar achteren. De opscheplepel pakt hij streng, doch zacht, uit haar handen en plaatst hij terug op tafel.
âTafelmanieren.â Hij glimlacht dunnetjes en vouwt zijn vingers voor zich in elkaar
âWe wachten gewoonlijk tot iedereen aan tafel zit. In dit geval is dat alleen Sam, omdat Kit nog onderweg is.â Glimlachend werpt hij nog even een blik opzij. Nu hij weet hoelang Celeste al in Between verblijft is zijn respect voor haar gegroeid, maar kan hij het niet helpen van tijd tot tijd belerend over te komen. Speels vouwt hij een servet open en plaatst dat op haar schoot, zo.