Jalf
The Immortal Mod
|
|
Geplaatst: do sep 26, 2013 22:09

Terwijl Levi de rest van mijn kleding bij elkaar zoekt, hoort hij wat Emma zegt. Hoewel hij het niet geheel met haar eens is -hij is zich ervan bewust dat hij technisch gezien de indringer in deze kamer is- kan hij er waarderen dat ze van zich af bijt. En blijkbaar goed genoeg om Isra de kamer te laten verlaten.
Het maakt hem niet uit, hij wist dat hij niet welkom was in deze kamer, dus veel zin om hier te blijven heeft hij ook niet. Hij hijst zichzelf in zijn broek en raapt zijn blouse van de grond. Hij is over zijn slaap heen, dus dan kan hij net zo goed naar beneden gaan.
Terwijl hij zijn blouse dichtknoopt en de gebruikelijke bovenste knoopjes los laat, loopt hij richting Emma. Hij gaat naast haar op bed zitten. "Luister schoonheid," zegt hij terwijl zacht over zijn wang streelt, "Ik kom niet meer in slaap op deze manier, dus ik ga even ontbijten. Ga jij maar lekker slapen, prinses."
Hij drukt een kus op haar voorhoofd en staat op. Even draait hij zich om en knipoogt nog even naar Emma. "Zie je vanmiddag." En hij trekt de deur dicht.
Met zijn handen in zijn zakken loopt hij naar beneden. Tijd voor ontbijt. In de eetzaal aangekomen ziet hij al snel Luc zitten. Met een grijns gaat hij naast hem zitten. "Een heel goedemorgen, Luc," zegt hij vrolijk, "Hoe gaat het met jou?"

Jessa kauwt wat op haar fruit als Benicio zijn excuses maakt. Ze schudt haar hoofd. "Zo te horen was je gisteravond vooral erg lief voor me... Er zouden zat mensen geweest zijn die me misschien wel aan mijn lot over gelaten zouden hebben," zegt ze terwijl ze hem even kort aankijkt. Durft ze toe te geven wat ze dacht?
Ze schraapt haar keel. "Je hoeft niet weg te gaan, hoor. Ik zou het fijn vinden als je bleef." zegt ze zacht. Ja, dat wilt ze. Ze voelt zich nog steeds beroerd en ze verwacht niet dat ze zich beter zal voelen als Benicio weg zou gaan. Even zucht ze en ze trekt haar knieën wat op, terwijl ze verder eet. Dan kijkt ze op.
"Ik vind het eigenlijk best fijn dat je hier bent. Dan voel ik mezelf in ieder geval iets minder zielig." zegt ze zacht, "Ik hoop dat ik gisteren niet te naar tegen je deed toen ik boos op je was."
Ja, langzaam maar zeker begon gisteravond weer terug te komen, als weet ze niet zo goed meer waarom ze boos op hem was... Vreemd, hij was juist zo lief voor haar geweest?