Chase
Chase bladert door wat papieren en kijkt op bij het horen van een begroeting. De stem roept niet direct herkenning bij hem op, maar wanneer hij de blonde lokken van de jongeman ziet schieten zijn mondhoeken omhoog.
âHeyâ hij schudt zijn hand stevig en legt het papierwerk aan de kant.
Hoe gaat het hier? Chase grimast even kort, Thomas kwam binnen lopen alsof hij op vakantie was geweest. Meer dan een jaar was hij weggeweest, niets was meer hetzelfde. Hij was de liefde van zijn leven voorgoed kwijt en zijn herwonnen dochter was in Between.
âLaat die bloemen maar zitten.â Hij glimlacht voorzichtig
âZe is overgestoken naar Between om je broertje bij te staan. Ze is niet hier. Die bloemen verwelken bij de eerste stap die over die brug zet.â Hij zucht bij de gedachte en richt zijn blik op het raam. Hij heeft gemixte gevoelens over de komst van Thomas. Hij kende hem al vanaf zijn geboorte. Maar hij was wel een jaar lang spoorloos verdwenen. Hij had zijn dochter aan haar lot overgelaten. Toch geeft het ook hoop, hoop dat Thomas zijn broertje kan redden en daarmee ook Rose weer veilig laat terug keren.
âMisschien kun je wat spullen voor haar meenemen? Een brief en iets wat ze daar mist. Iets simpels, ik kan even snel een rugzak inpakken.â Glimlachend kijkt hij weer naar de jongen op, niet zeker of hij ook van de dood van Leah heeft gehoord. â
IK ga het even halen, ik ben zo terug.â
Celeste haar handen voelen als een warme kruik op zijn huid. Heet, maar het doet geen pijn. Hij sluit zijn ogen even en glimlacht. âHet voordeel is dat het betekend dat we elkaar de komende avonden elke keer weer zullen zien.â Zijn flirt mist nog wat van de overtuiging van voorheen, maar hij is duidelijk op de juiste weg naar de oude Ryan. Met een lichte grijns kijkt hij achterom alvorens hij zijn schone shirt aan trekt en zich omdraait. âBij die littekens verzin ik wel een mooi verhaal. Iets heldhaftiger dan het waarschijnlijk verlopen is.â Glimlacht hij.
Sam reageert direct, Rose blijft stil. Hij is bang dat het haar aan haar moeder doet denken, iets waar ze het sowieso nog niet over hebben gehad. Ze hebben eigenlijk nog nergens over gesproken, niet onder vier ogen.
âJa, ik lust ook wel wat chocomelk.â Hij veegt haar hand zachtjes van zijn schouder, niet erg op zijn gemak met deze troostende gebaren. Hij was niet diegene die getroost hoefde te worden. Flynn wel.
âWe moeten Flynn gewoon even goed in de gaten houden. Hem vooral niet vragen hoe en wanneer het is gebeurd want hij beseft zelf nog nauwelijks dat hij dood is.âHij wacht op Sam, hopend dat ze de chocolademelk gaat halen en hij een kort moment alleen met Rose heeft.