Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 23:50 

Desperate Housewives s1e15
Spoiler:
Ahh, ik vond het zo cool dat je steeds meer over Mike te weten krijgt, want dat vind ik echt zo'n mysterieus persoon. Hij heeft iets duisters over zich heen, maar toch lijkt 't mij wel een lieve man :p maarja.. doodslag is wel een behoorlijk erge veroordeling.

Ik vind het sneu voor Bree dat haar man haar gewoon op zo'n manier heeft belazerd en ik snap ook niet dat ze zich erover heen probeert te zetten.. En dan ook nog eens probeert op zijn seksuele behoeftes in te spelen. Wel geniaal dat ze die handboeien in de vaatwasser hing :') echt iets voor haar om daar aan te denken.

En Zach is echt eeeeeheng, god, die gozer kan enge gezichten trekken zeg. Echt zo'n kleine maniek om te zien. Arme Julie, want hij keek nogal duivels toen ze zei dat ze absoluut niet meer terug zou komen naar zijn feest.

Ahh en wat een mooie tekst als afsluiting! Over dat we allemaal tegen onszelf liegen voordat we gaan slapen, in de hoop dat het de ochtend daarna allemaal waar blijkt te zijn. Die vrouw heeft een fijne stem en als je dan zulke mooie zinnen hoort; alleen daarom is de serie het kijken waard.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 10:16 

Lost S01E01/S01E02

Ja, ik ben weer overnieuw begonnen, maar dit keer ben ik twee gapende gaten in opvoedingen aan het dichten. Mijn ouders hebben toegestemd dat ze mee willen kijken. En zowaar, ze vinden het allebei super spannend.
Eigenlijk best weer leuk om het opnieuw te zien, omdat je heel veel dingen nu pas weer herkent die later in de serie zijn teruggekomen. Dingen waar je toen nauwelijks rekening mee had gehouden.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 15:45 

Spartacus: Gods of the Arena Part IV
Spoiler:
Aaahw Gaia, wat zielig >: Vooral toen dr lijk van de klif af werd gekeild.
Khoop echt dat Lucretia keiharde wraak gaat nemen @@ In Blood and Sand vond ik Lucretia echt een vervelende bitch, maar nu vind ik dr leuk xD
En ik verwacht dat die vader van Batiatus binnenkort ook wel dood zal gaan xD

Profiel  

Death Eater

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 15:58 

Ik ben al 4 maanden bezig met Lois & Clark: The New Adventures of Superman te kijken xD Heb alle delen in m'n kast zitten, ben pas bij deel 3. Maar kan gewoon geen tijd vinden om helemaal af te kijken xD Maar het is liefde <3 Kwam vroeger ook op TV en keek het ook altijd, en toen besloot ik om alle delen aan te schaffen.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 14:38 

Hellcats S01E05
Ik heb er al eerder bij stil gestaan om deze serie te gaan kijken, en ben uiteindelijk toch het besluit genomen de serie te volgen.
Ik moet zeggen, ik vind het een super leuke serie. Ik had er minder van had verwacht, waardoor ik het ook des te leuker vind. ^^

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 21:48 

Kyle XY - S01E10

OMGOMGOMGOMG!! Dat einde! Ik had echt gehoopt dat het zijn ouders niet waren! Serieus! Ben thrilled to no end met dit einde en kan niet wachten om seizoen twee te kijken! *klikt op knop* My Gosh. Deze serie was echt wel mijn vondst van de maand :P

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 0:07 

NCIS 6:04
Geweldige serie, geweldige aflevering! We komen (eindelijk) wat meer te weten over Gibbs. Een moordzaak lijdt naar de geboorteplaats van Gibbs, waar we o.a. zijn vader 'ontmoeten'.
NCIS blijft toch wel een van m'n favoriete series. :)

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 8:48 

Doctor Who S01E07 (2005 series)

Rare aflevering, maar dat zijn wel meer Doctor Who afleveringen. Wel mooi dat hoe krankzinnig ze het ook maken, het toch iedere keer wel een beetje spannend is.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 10:09 

How I Met Your Mother 6x17: Garbage Island

Spoiler:
Ik ben geen groot fan van de Ted/Zoe-ontwikkeling, maar ik vind The Captain wel echt grappig :') Dus ik was blij dat hij er weer in zat. Verder had ik het echt te doen met Marshall en vond ik de laatste scene in de vuilniscontainer echt heel lief (: Lily is zo'n schatje. Ik moest heel erg lachen om Barney en z'n Nora-glimlach :') En Robin is zo lief voor hem (: Ik hoop echt dat ze weer bij elkaar komen - misschien krijgen Nora en Barney wel een relatie en merkt Robin dan dat ze jaloers wordt ofzo :') Ik vond ze zo lief samen!

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 21:09 

Heroes S01E02

Uhhu, ik ben net begonnen aan Heroes xD Het leek me al een lange tijd erg leuk en omdat The Vampire Diaries weer een stomme stop heeft, dacht ik dat het geen kwaad kon als ik een andere serie ga kijken ^^ En dat is Heroes geworden. Ik vond het op zich wel grappig, dus ik denk dat ik wel verder ga kijken. Het is alleen ongeveer algemeen bekend dat het laatste seizoen slecht/niet goed is, dus ik weet niet of ik de serie helemaal af ga kijken. Ik ben in ieder geval benieuwd!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 0:06 

@Jaali, vrijwel elke Doctor Who aflevering is 'raar'. Daar is het Doctor who voor :mrgreen:

24 - Day 2 - 5:00 p.m.-6:00 p.m.
Spoiler:
Oh dear, die arme Kate, alles wat ze moet doormaken. En OMG Marie is de ... verrader-persoon! Ik dacht echt dat het Bob was. En yay Nina is weer gevangen genomen. En Sherry. OMG Sherry. Wat een stom wijf is dat zeg, excuse my words. En David Palmer is gewoon gaaf. :love:

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 10:40 

Pretty Little Liars S01E19
Ik vind het een beetje langdradig worden tbh.

Spoiler:
Maar de Spencer/Toby kiss was amazing <3

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: di maart 01, 2011 21:49 

Stargate Universe - 1.18 Subversion

Maaaaaan, ik heb in geen tijden meer zo'n goede serie gezien! De karakters zijn gelaagd en drie demensionaal, de scripts slim. Het meest fascinerende personage is toch wel Dr Rush, van wie we nooit weten of z'n motivatie nou goed of slecht is.

Weinig spoilerig comment hieronder, maar toch.

Spoiler:
WAT EEN CLIFFHANGER.

ALSO ALSO, HOMG, Colonel Young en Rush zijn nu allebei aan het "werken" aan "the greater good"; heel erg Grindelwaldish.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 0:34 

Ik heb vanavond de eerste aflevering gekeken van de nieuwe nederlandse serie A'dam - Eva (Amsterdam - En Vele Anderen). En ik moet zeggen dat de serie me erg interessant lijkt. Alle storylines die steeds elkaar ook weer raken (of tenminste, alle hoofdpersonages die elkaar tegen komen). Daarnaast vind ik de beelden ook erg mooi en de personages leuk/interessant. Van een zwerver tot een wethouder en van alles er tussen in.
Ik ga zeker volgende keer weer kijken.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 7:23 

Supernatural S06E16
Spoiler:
Wow wat vet. Echt super spannend. Ik ben wel blij dat Samuel dood is, atlhans dat hoop ik. Ik mag die gast echt niet.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: