Ahh, ik vond het zo cool dat je steeds meer over Mike te weten krijgt, want dat vind ik echt zo'n mysterieus persoon. Hij heeft iets duisters over zich heen, maar toch lijkt 't mij wel een lieve man :p maarja.. doodslag is wel een behoorlijk erge veroordeling.
Ik vind het sneu voor Bree dat haar man haar gewoon op zo'n manier heeft belazerd en ik snap ook niet dat ze zich erover heen probeert te zetten.. En dan ook nog eens probeert op zijn seksuele behoeftes in te spelen. Wel geniaal dat ze die handboeien in de vaatwasser hing :') echt iets voor haar om daar aan te denken.
En Zach is echt eeeeeheng, god, die gozer kan enge gezichten trekken zeg. Echt zo'n kleine maniek om te zien. Arme Julie, want hij keek nogal duivels toen ze zei dat ze absoluut niet meer terug zou komen naar zijn feest.
Ahh en wat een mooie tekst als afsluiting! Over dat we allemaal tegen onszelf liegen voordat we gaan slapen, in de hoop dat het de ochtend daarna allemaal waar blijkt te zijn. Die vrouw heeft een fijne stem en als je dan zulke mooie zinnen hoort; alleen daarom is de serie het kijken waard.