Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:38 

Afbeelding

Naomi grijnst als ze Matt hoort. Dus toch, Florence. Ze wist het wel! Hij klinkt echter wel wat ongemakkelijk en dat is wel schattig op zich. Naomi pakt even zijn hand vast en knijpt er geruststellend in. Ja Naomi kan wel lief zijn @@.

"Ik weet heus wel dat je het over Flor hebt," geeft ze toe aan hem. "En heb je al plannen om haar te veroveren?"

Naomi begint te dalen, aangezien ze een beetje moe begint te worden en meer alcohol wilt gaan drinken. Ze storten een beetje onhanding op de grond neer en ze vallen bijna om. Naomi proest het uit en probeert de broek uit te schoppen, maar dat gaat niet zo goed. Ze heeft al heel lang gewoon niet even een leuke avond gehad zonder intenties of schemes en dat voelt goed.

"You know, you're an alright guy," zegt ze uiteindelijk als ze weer kan ademen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:47 

Afbeelding

gedoe. Ze heeft het door. Matt kan héél goed liegen, behalve in dit soort situaties. Hij kan het nu ook niet meer gaan ontkennen, want dan verpest hij zijn kansen misschien wel (als hij die al heeft)!

"Ehm ik heb nog niet echt concrete plannen..." Zegt hij, na even heel diep na te hebben gedacht. "BUT YOU'RE NOT GONNA TELL HER, RIGHT?!" Als er í­emand is die het ooit aan Flor op gaat biechten is hij het wel. Niet Naomi, Shawn of wie dan ook. Ze dalen. Stiekem is Matt hier wel blij mee want hij heeft behoefte gekregen aan nog enkele glazen alcohol. Zijn prank moet natuurlijk ook nog uitgevoerd worden.

Yes. Ze staan weer op de grond. Matt kan zijn lach niet inhouden als hij ziet hoe Naomi aan het worstelen is met zijn broek. Hij kijkt naar de onderkant van de broek en ziet dat de ritsjes, die 'm wat strakker maken, nog dicht zitten. "Ik help je wel even." Matt bukt en maakt de ritsjes los. Hij trekt de broek voorzichtig naar beneden en tadaam, hij is uit! "Nu ga je me niet aan een paal binden he?" Zegt Matt op een plagerig toontje. "Als ik vanavond nog van het veld af kom, ben jij ook best ok."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:00 

Afbeelding

Naomi is dankbaar als Matt haar uit de broek hijst. Hij is echter nogal hysterisch wat Florence betreft. Ze kijkt hem een beetje vreemd aan, want zo heeft ze hem nog nooit meegemaakt. Ze kijkt hem even met een gemeende blik aan. "Ik zal niks zeggen." stelt ze hem gerust en dat meent ze. Natuurlijk gaat ze wel een plan maken om ze bij elkaar te brengen, maar dat zegt ze er niet bij.

Oh ja hoor, daar komen de grapjes over de paal en ze grijnst. "Kijk maar uit, dat is mijn specialiteit," bijt ze hem toe.

Samen lopen ze weer terug naar het feest toe en ze glimlacht nog even naar hem voordat ze langs de dranktafel loopt en een of ander drankje mixt. Het blijkt nogal sterk te zijn, maar dat vindt ze op dit moment niet zo erg. Ze verveelt zich een beetje namelijk. Naomi ziet Shawn ergens in een hoekje fluisteren met die Luc en besteed er verder geen aandacht aan, als ze opmerkt dat Thomas en Dorian bij Enora staan. Ook staat Aimée erbij. Wat deden die twee met hun anyways? Ze beent richting het gezelschap en haakt haar arm in die van Thomas.

"Thom en Dorian," begroet ze hen blij, de andere twee negerend.

grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:22 

Afbeelding

Zodra ze weer binnen zijn, loopt Matt richting de dranktafel en gooit zijn glas tot op de nok vol met een sterk alcoholisch goedje. Na enkele slokken kijkt hij rond en daar ziet hij zijn bron van vermaak... LEA : D ! Maar eerst... de prank! Iedereen bevindt zich nu in het lokaal, dus Matt sluipt naar de deur. Hij pakt zijn wand tevoorschijn en mompelt een spreuk. Hij pakt de deurhendel vast en probeert de deur te openen. Yes! Spreuk geslaagd.

Er begint een prachtig nummer op de radio te spelen. Matt ziet dat als de que om richting Lea te lopen. Als hij voor haar staat, maakt hij een diepe buiging. "Ik wil deze dans van u, mevrouw." Zonder op antwoord te wachten, pakt hij haar hand vast en trekt hij haar de dansvloer op. "10 Sikkels op het feit dat ik een betere danser ben dan jij!"

Ok. De lockdown is begonnen. Iedereen is in het lokaal. De deur is behekst en kan niet geopend worden voor 8 uur 's ochtends. Het maakt niet uit wat er geprobeerd wordt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:31 

Afbeelding

"Pardon?" brengt hij verbaasd uit als Thomas ontzettend neerbuigend over hem praat. Hij had het zelf een functionele date genoemd, als grapje als als...Argh! Met toegeknepen ogen blijft hij Thomas aan kijken en knijpt hij zijn lippen stijf op elkaar. Hij hield helemaal niet van dit haantjes gedrag, hoewel Thomas het toch een behoorlijke uitdaging maakt om rustig te blijven. Sukkel. Kwam hij hem nu morgen ook bloemen brengen als excuus, Tss.

Enora lijkt niet te vallen voor Thomas zijn charmes - als hij die al heeft - en geeft hem lik op stuk. Ha! Nog even en hij gaat Enora echt waarderen. Om het allemaal nog mooier te maken haakt ze bij hem in en begint ze wat tegen hem aan te leunen. Een zelfvoldane glimlach kruipt langzaam naar boven als Enora er nog een schepje bovenop doet. Misschien wordt deze functionele date nog heel gezellig. Nu in een sterkere positie met Enora aan zijn zij recht hij zijn rug iets meer, niet van plan Thomas over zich heen te laten lopen. Veroveren.. Hij wisselt even kort een blik met haar en grinnikt dan. "Ja dat zou zomaar kunnen" Nu ze toch op dreef zijn legt Dorian zijn hoofd even schattig tegen die van Enora aan. "Liefde op het.." hij kijkt even bedenkelijk opzij "2e gezicht" 

En dan staat Aimee ineens naast hun en ze heeft overduidelijk al behoorlijk diep in het glaasje gekeken. Typerend voor een avond als deze. "Zullen we gaan dan-" hij wordt onderbroken door Naomi die zich bij hun voegt. Twee vrienden, waarvoor hij zich beide soms voor kon generen. Wat dat betreft waren die twee het ultieme koppel. Naomi zet meteen de toon door de anderen niet te begroeten. "Naomi" hij glimlacht wrang en knikt dan richting Enora en Aimee. "Wees eens beleefd Naomi" dringt hij voorzichtig aan. "We gaan dansen" besluit hij dan alsnog als er muziek begint te spelen. Voordat er weer een bitchfight zou ontstaan. Hij zet zijn drankje aan de kant en neemt het lege glas van Enora over om dat ook weg te zetten. Aan haar hand trekt hij haar dan wat verder het klaslokaal in. "Zo" verzucht hij opgelucht "Jij hebt trouwens niemands hulp nodig" grijnst hij "je staat je mannetje wel"

OOC: omg! Ik heb mijn post 3 keer moeten aanpassen om het bij te benen, maar ik ben er!

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:50 

Afbeelding
Lea Bennett

Nu komen er weer een aantal mensen binnen, inclusief Shawn, dus het moet straks wel gezelliger worden. Of toch niet, want om de een of andere reden besluit Matt om haar ten dans te vragen. "Hier, drink op," zegt Lea terwijl ze weinig subtiel de glazen met alcohol in Cam en Casey's handen drukt, waarop ze haar eigen drankje achteroverslaat, net voordat ze door Matt meegesleurd wordt.

Dan zegt Matt dat hij een betere danser is dan Lea en echt niet dat ze dat over haar kant laat gaan. "10 Sikkels? Prima!" zegt Lea, terwijl ze zich op op de muziek begint te bewegen. Ondertussen staat ze behoorlijk dicht tegen Matt aan. Yeah, she's never gonna go there, maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te flirten. Als Matt niet vervelend doet, dan. @@ Wat superweinig voorkomt.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:05 

Afbeelding

Een beetje terughoudend pakt Casey het drankje van Lea aan. Eigenlijk zou ze helemaal los willen gaan, maar na het nieuws wist ze niet zeker of dat wel een goed idee zou zijn.
Oncomfortabel kijkt ze rond en wipt een beetje heen en weer, van het ene been naar het andere. Nerveus tikt ze met haar rode nagels tegen het glas.
Casey weigert Cam aan te kijken: zij wist de waarheid, en op dit moment had ze liever dat niemand het wist. Als reactie op deze gedachte slaat ze haar eigen glas achterover. Misschien als ze veel zou drinken, dat ze het zelf ook zou vergeten.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:07 

Afbeelding

Er verschijnt een grijnsje op Thomas gezicht als Enora vraagt hoeveel afgangen hij nog aankan. "ËœIk houd het nog wel even vol, daarbij weet ik toch dat je het eigenlijk niet meent,' antwoordt hij zelfverzekerd terug. Ook al gaat ze vervolgens weer verder met haar showtje met Dorian. Ze vindt hem toch wel leuk en daarmee uit.

Dan voegt Aiméé zich vrolijk bij hun. "˜Hey Aimée, leuke avond aan het hebben?' vraagt hij vriendelijk, terwijl hij ondertussen ziet hoe Dorian Enora de dansvloer optrekt. Kijk, Aimée en Dorian zou nu een goede combinatie zijn. Eigenlijk zou elke combi beter zijn dan Dorian/Enora.

Zijn gezicht klaart meteen op als hij Naomi hoort. "ËœNaomi! Waar was jij dan heen? En waar is die zogenaamde leuke Jerome, ben je hem nu al beu?' Zegt hij met een speels lachje. Thomas drinkt zijn glas leeg en zet het weg. "ËœKom, laten we ons ook even van onze goede kant zien op de dansvloer.'

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:10 

Afbeelding

Matt begint ervan te genieten om met Lea te dansen! Ze is eigenlijk nog best wel goed! Ze staat nu heel dicht tegen hem aan. Normaal gesproken zou hij haar wegduwen, maar dit is een aparte situatie. Matt leeft zich helemaal uit en wordt zich onbewust van wat er om hem heen allemaal afspeelt. Hij had zelfs Enora en Thomas nog niet gezien. Shawn is ook niet zijn hoogste prioriteit momenteel.

De muziek wordt steeds langzamer. Met een ander meisje dan Lea zou hij zich nu helemaal uitleven. Helaas is dat nu niet zo, dus Matt vindt dat hij verloren heeft. Hij graait even in zijn broekzak en haalt daar 10 sikkels uit, die hij heel subtiel in Lea's achterzak doet. Om haar te pesten, geeft hij er nog een mep op. "You're good." Ja, hij moet zijn verlies wel toegeven hé. Anders zou Matt geen echte heer zijn!

Matt loopt weg bij Lea en vindt een plekje bij de dranktafel. Tijd voor nog een drankje. Tijdens het drinken observeert hij de mensen in de kamer. Zijn oog blijft even hangen op Enora. Enora, waar hij het vorig jaar nog zo leuk mee had, maar die nu bij Thomas staat. Van alle mensen... THOMAS! Thomas staat op nummer 3 van grootste losers (1. Joost 2. Luc etc.)! Matt pikt dit niet. Maar ja, wat kan hij eraan doen? Hij neemt een enorme slok van zijn drankje. Ja, dat kan hij doen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:21 

Afbeelding

Niet veel later komen ook Aimee en Naomi erbij staan. Het is eigenlijk maar beter dat Naomi haar niet begroet, dan heeft ze zelf ook geen reden om haar terug te begroeten.
"Hey Aimee." glimlacht ze dan ook gewoon wel naar Aimee. "Ben je Shawn nu al beu?"

Enora kijkt op wanneer Dorian opeens besluit dat ze gaan dansen. Haar blik valt echter eerst op Matt en Lea op de dansvloer. Die eigenlijk net te intiem aan het dansen zijn. Ze bijt eventjes op haar lip. "Ik weet niet of dat zo'n,- Never mind." Ach, Matt was erger bezig dan zij. Sinds wanneer ging hij zo met Lea om? "Let's go."
"Ach, ik ben het gewend geraakt na jaren bevriend te zijn met Shawn enzo, dan is het niet anders mogelijk." knipoogt ze terwijl ze met hem begint te dansen. "Maar toch zou ik oppassen hoor, ik kan ook bijten."

Haar blik valt op Thomas en Naomi, die spontaan ook besluiten te gaan dansen. Ze schudt haar hoofd en laat zich gewoon lekker wat gaan met Dorian. "Oh en doe geen moeite rondom Naomi en mij, daar hoef ik niks mee te maken te hebben."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:25 

OOC: Ik mag Thomas besturen @@.

Afbeelding

Naomi rolt met haar ogen als Dorian weer eens betwetertje moet spelen. "Ach Dorian, laat je toch eens gaan," zegt ze tegen hem, voordat hij er met Enora vandoor gaat. Wat moet hij met Enora? Ze haalde het bloed onder haar nagels vandaan, maar Thomas doet wel lief en ze heeft een grote glimlach op haar gezicht. Hij vraagt naar Jerome en ze geeft hem een plagerige pets op zijn arm.

"Waarschijnlijk in gesprek met de minister," zegt ze verveeld en wordt dan meegesleurd richting te dansvloer. Nog net kan ze haar glas legen en zet het neer. Het maakt haar binnen een minuut al heel wat duizeliger, want ze kon sterke alcohol niet zo goed tolereren. Zij en Thomas beginnen best wel uitgebreid te dansen en hij draait haar in rondjes rond. Ze wordt er duizelig van en valt bijna om, maar Thomas vangt haar op net zoals in de Tango :').

Ze kijkt hem een beetje flirterig aan, aangezien ze nu toch tipsy is. Hij zag er op dit moment toch wel heel erg aantrekkelijk uit en als ze weer recht staat legt ze een hand op zijn schouder en buigt naar zijn oor toe. "Probeer je me te versieren ofzo?".

grey.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 20:33 

Afbeelding

"Ja, ik vind het heel erg gezellig," Zegt ze vrolijk tegen Thomas. Ja jongens, Aimée wordt aardig als ze aangeschoten is. Ze negeert Naomi echt wel, want Naomi is haar archenemy.

Net als ze haar hart wilt luchten over de nare actie die Shawn met haar heeft uitgehaald, is Enora al weg. Aimée pruilt even en bij gebrek aan gezelschap begeeft ze zich nogmaals naar de dranktafel. Gelukkig, Matt, leuk gezelschap! "Maaaaatt, ik vind het heel leuk allemaal, maar niemand wilt met me dansen! En wat deed jij trouwens net met Naomi?" Aimée gaat nu met haar handen in haar zij voor hem staan terwijl ze hem boos aankijkt. "Da's niet de bedoeling he," zegt ze dan lachend terwijl ze hem in zijn wang knijpt.

Wow, ja! Dit liedjes was leuk! Aimée begeeft zich naar de dansvloer en begint in haar eentje als een gek te dansen. Alcohoooool

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 21:41 

Afbeelding

Hmpf. Nu gaat Enora de dansvloer op met Dorian, die Matt bij deze omgedoopt heeft tot loser nummer 4. Of... Nog beter... Gedeelde plaats met Thomas. Matt at nog een glaasje sterke drank. De muziek begint steeds harder te klinken in zijn oren en de stemmen steeds waziger. Dan komt Aimée naar hem toe en luistert wat afwezig naar haar gepraat, maar wanneer hij wilt antwoorden, rent ze de dansvloer op.

Matt houdt er niet van om afgekapt te worden, dus loopt hij ook maar richting de dansvloer om Aimée gezelschap te houden. "Ik dans wel met je hoor!" Matt Davis. Redder in nood. "Ik had nog iets van Naomi tegoed. Nu staan we quitte." Meer details wil hij er niet over kwijt. Vooral niet nu hij aan het dansen is met iemand die verder vrij weinig met Naomi te maken wil hebben. Vermoeiend, al die vijandigheden en vriendschappen enzo.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 21:59 

Afbeelding

Dorian zijn blik blijft ook even kort op Matt hangen en vervolgens op Shawn. Vooralsnog hielden die twee zich gedeisd, thank god. Hij haalt even nonchalant zijn schouders op "Dan zullen we je moeten muilkorven"

Waar Enora zich lekker laat gaan heeft Dorian nogal moeite om de omgeving los te laten. Matt bijvoorbeeld die wel erg gulzig een slok neemt van zijn drankje en een stuk minder amused lijkt te zijn. Of Naomi en haar rotopmerkingen die nu overdreven de dansvloer bezet houdt met Thomas. En tja, Aimée was gewoon dronken dat was wel duidelijk. Niet dat de omgeving interessanter is dan Enora, hij is zich er alleen veel te bewust van. Dit is dan ook een ietwat ongewone situatie. Ergens heeft Naomi dan ook wel een punt. Als hij nou eens gewoon kon genieten van het moment zonder zich zorgen te maken om wat anderen vonden en dachten dan werd de avond vast nog een stuk leuker. Het is dan ook maar goed dat de arme plichtgevoelige Dorian niet door heeft dat de deur op slot zit.

Hoewel het beetje bij beetje vertrouwder raakt rondom Enora duurt het ook niet lang totdat Dorian genoeg heeft van het dansen. Vriendschappelijk met haar om gaan en toch niet te close zijn blijkt een lastige combinatie. Vooral omdat de overige klasgenoten wel zo handtastelijk en uitbundig lijken te zijn.
"Zal ik nog wat te drinken voor je halen?" glimlacht hij flauwtjes.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:09 

Afbeelding

Alex voelt zich plotseling heel erg gelukkig als Christine aangeeft dat ze graag met hem wil meekomen. Hij staat even perplex van zijn eigen bravoure. Zo maar een meisje uitvragen zonder dat hij het zelf beseft: hij wist niet dat hij het in zich had.
Als Christine eerst haar tas dumpt in een hoekje en dan ook nog eens haar das traag uittrekt denkt hij even dat hij in een of andere overweldigende je-weet-weldroom beland is. Als ze dan ook nog eens haar bovenste knoopjes opendoet en zwoel door haar haar begint te schudden, slaat Alex gehaast zijn benen over elkaar.
Alex had nooit verwacht dat hij dit ooit van zijn leven mocht meemaken. En toch niet zeker in een schoolbibliotheek. Om zichzelf te houden probeert hij zo nonchalant mogen in zijn stoel te gaan zitten.

Als Christine niet aan een opzwepend dansje begint, maar gewoon informeert naar Alex' mening, voelt Alex zich toch een beetje sneu. Alsof je je al dagenlang op iets verheugd en je daarna met iets lames tevreden moet stellen. Maar Christine noemt hem zijn 'date' en dat is nog altijd hétgene dat telt. Alex interpreteert het fenomeen 'date' trouwens als iets waar altijd liefde bij betrokken is. Nooit vriendschap.

"Meer dan goedgekeurd"
, zegt hij zacht terwijl hij opstaat. Galant en uitnodigend steekt hij zijn arm uit. "Het zal allemaal wel meevallen en als het tegenvalt kunnen we nog altijd weg", zegt hij gerustellend. Niet dat hij ooit tegen de Grote Boze Naomi op kan, maar goed. Daar heb je types als Shawn voor. Ondertussen wandelen ze naar het lokaal waar het feestje plaatsvindt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: