Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 14:53 

Ik geef het toe: ik kijk Glee voornamelijk voor het hele Klaine-gebeuren.

Waarom, zal je je afvragen?
Het is niet omdat ik Darrens kapsel/Kurts one liners/hun Dalton-uniformple onweerstaanbaar vind. Maar omdat de Klaine-verhaallijn de enige verhaallijn in deze serie is dat ietwat niveau heeft.
Dit klinkt heel erg cru en kritisch voor een serie dat een beetje los en ontspannend mag zijn (het is nu eenmaal geen krachtige serie als Mad Men of Six Feet Under), maar qua continuí¯teit en verhalen gaan ze bij Glee wel heel erg vaak de mist in. Ze beginnen heel erg vaak aan iets, maar doen er na één aflevering niets mee (de voorbeelden zijn ontelbaar, maar ik zal er eentje noemen: dat apparaat wat Artie voor Kerst heeft gekregen bijvoorbeeld).
Maar met Klaine hebben de Glee-schrijvers wel moeite gedaan, naar mijn mening. Ze hebben er het hele seizoen over gedaan om het goed op te bouwen en dat is nu eenmaal nodig om een degelijke verhaallijn op te stellen. Dus er was behoorlijke wat Klaine dit seizoen, maar dit leidde wel naar een mooie climax: de kus. Daarom vind ik Britanny/Santana, het spijt me echt voor de liefhebbers, niet bepaald geslaagd: het is zo gehaast en ze mochten misschien wat meer tijd besteden aan Santana's onzekerheden over haar geaardheid. Deze ship laat me, in tegenstelling tot Klaine volledig koud: gewoon omdat de storytelling zo slordig is.

Persoonlijk stoor ik me absoluut niet aan het homoseksuele aspect. Voor mij zijn homo- of heterokoppels hetzelfde, hoewel ik moet toegeven dat ik Kurt/Blaine stiekem veel leuker vind dan de trainwreck genaamd Rachel/Finn/Quinn/Sam/Santana/Puck. URGH.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 20:44 

Ik vind het ook niet echt een probleem dat het homoseksueel zijn zoveel aan bot komt. Ik kan wel begrijpen dat mensen het vervelende vinden of beginnen te vinden want het komt best erg veel naar voren en vormt nu zo een beetje de main story. Maar ik vind dat dus niet hinderlijk omdat het ,zoals al heel vaak hierboven gezegd, de best uitgewerkte storyline is.

@Lacrimosa: Ik denk dat de storyline van Brittany en Santana nog op gang aan het komen is en dat we nog veel meer daarvan gaan te zien krijgen. Maar met Glee weet je nooit voor het zelfde geld laten ze het gewoon (zoals zo veel andere dingen) inderdaad weer liggen.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 7:25 

Spoilers 2x17

Spoiler:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze ep een beetje vond tegenvallen '_'

- De liedjes vond ik niet leuk. Alleen All By Myself vond ik wel gaan.
- Yay, Sunshine is back! En ze zingt één nummer en is dan weer weg. Like wtf.
- Sue's League of Doom vond ik wel grappig (:
- Die opmerking van Sergeant Handsome over Will's baby hands en die Big Mac. I died laughing XD
- Yay, eindelijk meer Mercedes en Tina. En Lauren die de manager van Mercedes wordt is made of awesome. Dit is echt de eerste aflevering waarin ik Lauren leuk vond.
- Ik vond dat hele benefit concert idee heel goed, maar de uitwerking een beetje slap. Er komt gewoon niemand... Lijkt net alsof ze geen betere manier wisten om het te ruineren.
- Klaine vs Karofsky vond ik wel awesome (: (DARREN CRISS Y U SO SEXY?) En go Santana <3333
-Emma! Ze zag er echt heel verdrietig uit. Ik hoop nog steeds dat het iets wordt tussen Will en Emma, zeker nu Holly weer weg is. Vond het afscheid van Holly wel mooi trouwens (:

Dat was het wel zo'n beetje. Misschien dat ik er door de hiatus te veel van had verwacht, maar ik vond deze ep niet zo heel interessant :/ Hoop dat het volgende week beter is, dan is toch de Born This Way episode?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 22:01 

Spoilers 2x17

Spoiler:
Hmm. Ja, ik vond 't ook niet zo denderend. De Karofsky/Kurt/Blaine/Santana-confrontatie was wat mij betreft het hoogtepunt van de aflevering en af en toe zo'n Blaine-opmerking tussendoor was ook wel prettig, maar ik had écht meer Klaine gewild XD Maar goed, het is wel logisch dat er niet zoveel Klaine in deze aflevering zat aangezien het daar niet om ging. Ik ga er vanuit dat daar volgende week weer ruimschoots aandacht aan wordt besteed.

Afgezien daarvan vond ik 't nog steeds niet zo'n fantastische aflevering. De liedjes vond ik, net als Sanne, ook niet zo speciaal. Mike's dansnummer was wel weer helemaal fantastisch, en het Brainiac-gedeelte vond ik ook leuk (: Maar behalve dat... Meh. Hopelijk is het volgende week weer raak (moet bijna wel).

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 22:18 

Zijn julie niet blij dat ik dit topic weer een beetje tot leven heb gebracht met zo'n diepzinnige discussie? :love:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 7:02 

Spoilers 2x17

Spoiler:
Ik ben blij dat ik niet de enige was die deze eo een beetje mwah vond. Ik had wel meer verwacht na zo'n lange hiatus (of misschien kwam het door de hiatus dat ik heel veel verwachtte XD En Original Songs was de beste ep ooit, so). Ik vond het heel raar dat ze na 20 minuten al met dat concert begonnen, terwijl het niet zoveel voorstelde.

Ook ik vond de Klaine/Karofsky/Santana scene het leukst (en het interessantst). Niet alleen vanwege Klaine (yay, Darren zonder blazer <3) en het feit dat Blaine Karofsky wegduwde (ksa;ldk;lada HOT), maar ook omdat we nu een beetje development krijgen qua Karofsky. Ik hoop wel dat er nog meer gaat gebeuren... En Santana was echt made of awesome, met haar scheermesjes. En ja, ik had ook meer Klaine gewild, maar er was wel wat foreshadowing voor de volgende eps, so we'll see. (En Kurt looked kinda plain... BLAINE IS MAKING HIM BORING.)

En WTF was dat met Holly Holiday? >_> Ze hadden haar wel een beetje subtieler uit de serie kunnen schrijven. Ja, ik snap dat ze een gastrol speelt, maar dit was wel heel abrupt. Ik begon Hollister net leuk te vinden.

Aan de andere kant: Wemma! <3

Random bits:

- Random Sunshine performance. Wel mooi gezongen trouwens, maar dat liedje zal me nooit niet aan Bridget Jones's Diary herinneren XD
- Ik vond die coach van Vocal Adrenaline zó grappig xD Die opmerking over Will's babyhandjes, haha.
- Mercedes en Lauren waren echt grappig. Maar ik hoop echt dat dit niet de enige Mercedes-verhaallijn is en dat er meer komt.
- Holly die Adele doet... Beetje stom dat Lea of Amber geen Adele mochten zingen, aangezien ze al eeuwen zeggen dat ze dat willen. D:
- Mercedes die Aretha Franklin doet <3
- Mike's dansnummer was awesome.

Hoop dat de volgende ep beter is! (En dat er meer Klaine inzit, haha).

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 14:00 

Nathalie. schreef:
Zijn julie niet blij dat ik dit topic weer een beetje tot leven heb gebracht met zo'n diepzinnige discussie? :love:

't Is dat dit topic altijd wel actief is als er afleveringen zijn. Maar whatever hoor.

SPOILERS 2.17

Spoiler:
Nah, niet zo'n í¼berinteressante aflevering dus. Ik sluit me denk ik aan bij Pottergirl en Changetje dat de Klaine!Santana!Karofsky-scene veruit het beste van de hele episode was. Sorry voor alle mensen die die verhalenlijn beu zijn. Ofzo. Santana is volgens mij mijn tweede favo character ofzo. (En srsly, het moment dat Kurt in beeld kwam heb ik luidop gejuicht ofzo, hmm. Tja, ik had wat ontspanning nodig en dan duurde het nog zo lang voor Kurt in beeld kwam D:)

Ah, voor de rest niet zo boeiend. Wel grappige stukjes hier en daar, maar vooral de muziek kon me ook helemaal niet boeien in deze. :') Benieuwd naar de episode van volgende week, 90-minuten lang en wss veel Klaine!Karofsky, looking forward to it.

(Overigens vind ik het argument 'ik had er wat meer van verwacht na de Hiatus' wat vaag. Volgens mij weten zij [de schrijvers] ook niet helemaal perfect wanneer er een pauze komt en houden daar, voor zover ik denk dan toch, er geen rekening mee. Dit was gewoon een door-de-weekse-aflevering, en niet 'dé aflevering na de hiatus'. Toch?)

En ook gewoon nog even dit:

Afbeelding

*so proud*

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 18:08 

Charlie schreef:
Nathalie. schreef:

't Is dat dit topic altijd wel actief is als er afleveringen zijn. Maar whatever hoor.

Luv you 2 :love:

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 22:20 

Nathalie. schreef:
Charlie schreef:
Nathalie. schreef:

Luv you 2 :love:

Pardon?

On a happier note.. Naast het feit dat Chris dus in de mooie Top Most Influential People staat, heeft hij ook nog eens een Pilot verkocht aan Disney Channel + een script geschreven dat verfilmd gaat worden en waarin hij de hoofdrol gaat spelen (of dat is wat ik me ervan herinner). Als is het maar om deze post wat voller te maken en wat Chris-liefde te strooien.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 12:58 

Dude, de meeste van mijn vrienden zijn anti-Glee (zowel pre als post overvloed aan homoseksuelen). ik was gewoon benieuwd naar jullie standpunt en dat weet ik nu; dus de discussie is van mijn kant klaar en dat laat ik dan merken met een semi-grap.

Toedeloe

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 14:59 

@Charlie: Jaaa, ik ben echt zo trots op Chris :D Hij heeft al zoveel voor elkaar gekregen en hij is nog niet eens 21 (maar dat doet me er wel aan denken dat hij maar één maand ouder is dan mij en ik heb nog helemaal niks voor elkaar xD). Hij heeft dat script voor Disney gewoon in 2/3 dagen geschreven. En hij heeft inderdaad een film geschreven waar hij zelf in gaat spelen. Echt heel gaaf :) Net zoals dat hij in de Top 100 staat. <3

En over de hiatus - ik denk juist omdat Original Songs zo'n goede episode was, ik wat meer verwachtte van de nieuwe ep. Ik snap wel dat het gewoon een doorlopende verhaallijn was en de schrijvers daar niet zoveel mee te maken hebben, maar omdat we zo lang moesten wachten en iedereen zo excited was dat het weer begon, ging ik er zelf ook meer van verwachten. Maar ik weet zeker dat 2x18 echt epic gaat worden. Can't wait!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 18:12 

Nathalie. schreef:
Dude, de meeste van mijn vrienden zijn anti-Glee (zowel pre als post overvloed aan homoseksuelen). ik was gewoon benieuwd naar jullie standpunt en dat weet ik nu; dus de discussie is van mijn kant klaar en dat laat ik dan merken met een semi-grap.

Toedeloe

Ik wou gewoon duidelijk maken dat dit topic best actief is en het niet door jouw start v/e discussie plots actief was geworden, ofzo. No offence ofzo hoor. xD Just stating the obvious.

@Changetje: Jaaa, volgens mij wordt 2x18 echt heul epic. Ik heb voor het eerst weer mijn eigen regel gebroken (sinds Teenage Dream), namelijk een performance gekeken als preview en niet gewacht tot de aflevering. Ahja ahja. Helaas dus xD.

Spoiler:
De performance was wel helemaal awesome en ik heb gehuild en omg omg yay enzo!

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 21:27 

@Charlie over de performance
Spoiler:
Ik heb ook gehuild, wauw wat was dat goed zeg! Echt heel erg, één van de beste Warblers performances en ook nog de scene zelf was echt prachtig.

En ik denk idd dat 2x18 epic wordt. I mean 90 minutes GleeKness.. fantastisch, mag ook wel, want de vorige aflevering vond ik zelf niet zo leuk.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 8:28 

Spoiler:
*Springt hyper op en neer*
Dat was een hele goede aflevering. En ik vond Kurts solo zo goed.Ik zat bjna te huilen achter mij computer
-Things I liked
- KURT! Hij is weer terug en ik vond zijn solo zo mooi, en wauw.
- De performance van de Warblers. Ik vond het zo zielig vor Blaine, aan het einde zag je gewoon dat hij bijna moest huilen. Aww.
- Born this way. Die shirts waren echt zo leuk.
- Quinns onthullling. Aan de ene kant is het wel zielig, maar omdat ik Quinn toch niet zo leuk vind, is het niet erg.
- I Feel Pretty/Unpretty. Ik vind Rachel en Quinn's stemmen echt goed bij elkaar passen.
- Finn's optreden, ik vond het zo schattig hoe hij probeerde te dansen. En toen hij zei dat het al wat beter was en het zo stil bleef, vond ik echt grappig.
-De Wemma stukjes, zij en Will zijn zo schattig samen. En ik vond het goed dat ze naar de therapeut ging.

-Things I didn't like
- Het Santana/Karsofsky geval was nogal meh.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 8:41 

2.18 SPOILERS

Spoiler:
OMG OMG! Oke, eerst en vooral, dit was niet helemaaaaaaal de aflevering die ik verwachtte, maar misschien ben ik daar wel blij om (want ik dacht dat Karofsky meer te zien zou zijn en nog grotere reveal ofzo - maar I'm glad dat dat niet het geval was - het ging plots al snel genoeg met hem).

LIGT HET AAN MIJ OF IS CHRIS COLFER GEWOON NOG ZOVEEL SEXIER AT MCKINGLY? xOO Srsly. YAY YAY KURT IS BACK! :') Saw it coming en alles natuurlijk, but still... Maar srsly, in de Born This Way-performance was hij zójhepriuerpoiuerpoierí o! Altijd is hij wel ueirupeoiruepog maar especially daar!

Anyways... Ik vond ook elk nummer wel echt heel hip ofzo denk ik..

• MAAR DAN VOORAL KURT'S SOLO. *gasp* Dat was zooooo perfect. Ik heb - again - gejankt :'). Maar serieus. Het was zooo mooi! En hij kon lekker wel zijn handen in de lucht doen en houden dit keer :').
  • "Somewhere Only We Know" was ook zo mooi. Ondanks dat ik het al twee keer had gezien, heb ik nog maar een keer gehuild. XD Maar vooral de 'I'll never say goodbye to you' was ik helemaal week :') Aaaaw aaaw.
  • BORN THIS WAY. Haha, ik heb echt heel weinig met Gaga, maar ik vond het helemaal hip. Voornamelijk wss omdat Kurt gewoon echt í¼bersexy was daar :'). Haha. Maar oke. Ik vond dat idee met de T-Shirts ook echt heel cool/mooi eigenlijk.
  • En dat brengt me naar het volgende punt waarin ik zeg dat ik de overall storyline van 'acceptance' echt mooi vond in deze aflevering.
  • Quinn kon me niet echt veel schelen eigenlijk, dat terzijde. Alleen haar duet met Rachel vond ik dan wel weer helemaal mooi.
  • Emma daarentegen wel meer, dat vond ik ook mooi gedaan.
  • Oh en Karofsky en Kurt moeten zwaar een PFLAG-groep beginnen ofzo.
  • En als laatste: SANTANA FOR THE F*CKING WIN! Ik hou van haar.

Maar vooral dus YAY VOOR KURT/CHRIS ofzo, haha! :') Hele hippe episode vond ik dit. :')

*heeft al tig .gifjes opgeslaan*

Edit, oja, en dit nog:

Spoiler:
CHRIS F*CKING COLFER. O.O :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: