Ik ben blij dat ik niet de enige was die deze eo een beetje mwah vond. Ik had wel meer verwacht na zo'n lange hiatus (of misschien kwam het door de hiatus dat ik heel veel verwachtte XD En Original Songs was de beste ep ooit, so). Ik vond het heel raar dat ze na 20 minuten al met dat concert begonnen, terwijl het niet zoveel voorstelde.
Ook ik vond de Klaine/Karofsky/Santana scene het leukst (en het interessantst). Niet alleen vanwege Klaine (yay, Darren zonder blazer <3) en het feit dat Blaine Karofsky wegduwde (ksa;ldk;lada HOT), maar ook omdat we nu een beetje development krijgen qua Karofsky. Ik hoop wel dat er nog meer gaat gebeuren... En Santana was echt made of awesome, met haar scheermesjes. En ja, ik had ook meer Klaine gewild, maar er was wel wat foreshadowing voor de volgende eps, so we'll see. (En Kurt looked kinda plain... BLAINE IS MAKING HIM BORING.)
En WTF was dat met Holly Holiday? >_> Ze hadden haar wel een beetje subtieler uit de serie kunnen schrijven. Ja, ik snap dat ze een gastrol speelt, maar dit was wel heel abrupt. Ik begon Hollister net leuk te vinden.
Aan de andere kant: Wemma! <3
Random bits:
- Random Sunshine performance. Wel mooi gezongen trouwens, maar dat liedje zal me nooit niet aan Bridget Jones's Diary herinneren XD
- Ik vond die coach van Vocal Adrenaline zó grappig xD Die opmerking over Will's babyhandjes, haha.
- Mercedes en Lauren waren echt grappig. Maar ik hoop echt dat dit niet de enige Mercedes-verhaallijn is en dat er meer komt.
- Holly die Adele doet... Beetje stom dat Lea of Amber geen Adele mochten zingen, aangezien ze al eeuwen zeggen dat ze dat willen. D:
- Mercedes die Aretha Franklin doet <3
- Mike's dansnummer was awesome.
Hoop dat de volgende ep beter is! (En dat er meer Klaine inzit, haha).